afly Napisano 6 godzin temu Autor Napisano 6 godzin temu Dziękuje za duży odzew oraz komentarze, obecnie numerem jeden pozostaje: Rower elektryczny WINORA iRide Pure R5f | CentrumRowerowe.pl Moją uwagę przykuł jeszcze Canyon: Precede:ON Comfort 7 | CANYON PL , do którego nie przekonuje mnie "uniwersalny" rozmiar ramy - brak możliwości przymiarki. Oczywiście do momentu podjęcia finalnej decyzji cały czas przeglądam i poszukuję innych opcji. Cytuj
XC100S Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu (edytowane) A może „polski” rower. https://e.superkolo.com.pl/pl/p/Rower-Storm-E-Diamond-Lady-7.0-szary/1624 Silnik w Polsce robiony, rama Tajwan (jak wiele innych marek), serwis i sprzedaż Polska. Sam rower ma normalne rozwiązania, sztywne osie i taperowana główka ramy. p.s. Ciekawostka że Storm przejął bądź wykupił 7Anne za ich długi. Czyli Rondo, NSBike itp Edytowane 5 godzin temu przez XC100S Cytuj
Turysta05 Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu Znam (pośrednio😉) rowery WINORA i bardzo je cenię... ..ale ten bagażnik poniżej wysokości błotnika to iście szatański wynalazek, tego się po praktycznych Niemcach nie spodziewałem🥴👎, kolejne nowinki z UE ???😡 Cytuj
PiotrWie Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu (edytowane) 8 godzin temu, Mandoleran napisał: Przy klasycznym napędzie trzeba odpowiednio dobierać kadencje, bo w przeciwnym razie łańcuch będzie się zużywał szybko, wielu na to z początku nie zwraca uwagi, ale jak już zaczyna w rowerze wszystko przeskakiwać a najechane mają raptem parę tyś.km albo nawet mniej to potem zaczyna się płacz. Niekoniecznie, raczej to dotyczy jazdy po górach a przede wszystkim napędów 12 rzędowych. My jeździmy w terenie falistym w większości po szosie, kadencję mamy 55 - 65 i komplet łańcuch + kaseta ( 9 rz. ) wytrzymuje 8 - 9 tyś. i kosztuje ok 140 zł ( CN- HG 95 + CS - HG 400 ) co przy przebiegu 24 km dziennie x 22 dni robocze x 11 miesięcy nastąpi po 1,5 roku raczej nie jest to majątek ( a Cues jest bardziej toporny ale też bardziej trwały - od 2023r moja żona ma Deore LG 5130 i nakręciła mocnym elektrykiem z niską kadencją 10 tyś i nic nie przeskakuje ). Dlatego uważam polecanie 12 rzędowych rowerów na dojazd do pracy w nie wymagającym terenie uważam za przesadę - tu łańcuch+ kaseta kosztują 500 zł i wytrzymają prawdopodobnie mniej - z prostego powodu - są cieńsze. Edytowane 3 godziny temu przez PiotrWie Cytuj
Mandoleran Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu @PiotrWie Pewnie jest tak jak piszesz, ale trzeba też wziąć pod uwagę że wielu używa bardzo mocnego wspomagania i niskiej kadencji, a wtedy nawet taki napęd nie wytrzyma 10 tyś, nie wierzę w to, pewnie nawet pasek tyle nie wytrzyma . Do mocnego wspomagania i niskiej kadencji ( a wierz mi że znam takich ludzi ) będzie najlepszy silnik w tylnej piaście i wielu powinno się tak naprawdę zastanowić jak zamierza jeździć, no chyba że koszt eksploatacji idzie na 3-4 plan, więc bez różnicy. Cytuj
PiotrWie Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu 12 minut temu, Turysta05 napisał: ..ale ten bagażnik poniżej wysokości błotnika to iście szatański wynalazek, tego się po praktycznych Niemcach nie spodziewałem🥴👎, kolejne nowinki z UE ???😡 Widzę że zgodnie z aktualną modą wszędzie węszysz spiski ( lewackie! ) Muszę Cię zmartwić - zarówno w katalogu Haibike jak i KTM na 2026 rok są normalne bagażniki. Zalecenia UE raz są sensowne, raz nie bardzo ale jest moda na ich krytykowanie często baz do czytania dlaczego są takie - najlepszym przykładem są nakrętki do butelek - w rzeczywistości chodzi o próbę odzyskania jak największej ich ilości ( to najcenniejsza część butelki do recyklingu) a wszelkie dotychczasowe metody typu zbiórki charytatywne dawały odzysk kilkunastoprocentowy - czyli chodzi o kasę a nie mityczne CO2 Cytuj
Turysta05 Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu @PiotrWie oczywistą głupotę trzeba piętnować, zamocuj na ten bagażnik sztywny kuferek (najlepszy na dojazdy do pracy przy każdej pogodzie), dasz radę? Będziesz zadowolony? A butelki to daruj sobie... Cytuj
PiotrWie Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowane) Całkowicie się zgadzam że ten bagażnik jest zły. Ale nie jest to żadne zalecenie z UE a kolejny idiotyczny pomysł wybitnego " dizajnera" który uważa że wszystko trzeba zmieniać by było "nowatorskie" - tworząc mnóstwo rzeczy które dobrze wyglądają na zdjęciach w internecie a są wybitnie niewygodne w użyciu Edytowane 2 godziny temu przez PiotrWie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.