Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Temat jest prosty. Nadleśnictwo czy ktokolwiek odpowiedzialny za wycinkę lasów zniszczył mi w regionie WSZYSTKIE trasy tłuczniem i innym dziadostwem, po którym jeżdżenie na gravelu z laciami 50c stało się mordęgą. Pomyślałem więc o fat bike. Plusem byłaby możliwość jazdy po śniegu zimą. 

Czy ma to sens?

Czy przesiadka z full carbon gravela z di2 nie będzie zbyt bolesna na stalowego kloca?

Napisano

29x3.0 FTW ! ;)   

a serio to zachwalam bo mam, uważam to za 'złoty środek', bo koła typu 26x4.0 wprowadzają takie ograniczenia że nie da się specjalnie na nich jeździć 'na dłuższe trasy po twardym' - głównie przez bieżnik.

Na takich 29 jest miękko, a zawsze można zamontować rozmiar mniej terenowy, dla mnie to średnica bardziej uniwersalna.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...