Hanzo Napisano 19 godzin temu Napisano 19 godzin temu Szukam informacji o możliwości zmiany ograniczenia prędkości w rowerze elektrycznym z napędem Bosch Performance Line CX. Chodzi o ustawienie limitu prędkości na 20mph. Pewnie potrzebne jest do tego oprogramowanie serwisowe i samemu nie da się tego zrobić? Robił ktoś coś takiego? Cytuj
ernorator Napisano 6 godzin temu Napisano 6 godzin temu Prawo o ruchu drogowym, Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm. Art. 2. ust. 47. rower - pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera po przekroczeniu prędkości 25 km/h; 20 mph = 32.187 km/h Mam nadzieję, że pomogłem 4 Cytuj
chrismel Napisano 5 godzin temu Napisano 5 godzin temu Dlatego lepiej mieć lekki rower na szybkich oponach którym bez trudu jedziemy powyżej 25 km/h. Legalnie. Poza tym mniej kosztuje, nie trzeba go ładować i nie zmieni się nigdy w topornego klamota bo zabrakło nam prądu. 3 Cytuj
nikbar1 Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Z tego co czytałem to tylko ze smartem da się to zrobić. 1 Cytuj
2marekm Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 40 minut temu, chrismel napisał: Dlatego lepiej mieć lekki rower na szybkich oponach którym bez trudu jedziemy powyżej 25 km/h. Legalnie. Poza tym mniej kosztuje, nie trzeba go ładować i nie zmieni się nigdy w topornego klamota bo zabrakło nam prądu. Np. Scott Passage eRide 10 Belt Cytuj
Hanzo Napisano 4 godziny temu Autor Napisano 4 godziny temu 2 godziny temu, ernorator napisał: Prawo o ruchu drogowym, Dz.U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm. Mam nadzieję, że pomogłem No niestety ale niezbyt. Przytoczony przepis nie obowiązuje w USA więc nie wiem co ma on do tematu. Cytuj
chrismel Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Jeździsz w USA i sprzedali Ci tam rower zgodny z przepisami europejskimi ? Cytuj
Mandoleran Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu 2 godziny temu, chrismel napisał: Dlatego lepiej mieć lekki rower na szybkich oponach którym bez trudu jedziemy powyżej 25 km/h. Legalnie. Poza tym mniej kosztuje, nie trzeba go ładować i nie zmieni się nigdy w topornego klamota bo zabrakło nam prądu. Zależy gdzie się mieszka, albo czy jakaś dolegliwość nie pozwala za bardzo na "normalne" bezprądowe pedałowanie . Ostatnio sobie przejechałem taki odcinek od Suchej Beskidzkiej do miejscowości Suska i nie powiem ale się trochę zmęczyłem, w ogóle w tym dniu wyszło ponad 218 km i 1800 przewyższeń i raczej tutaj elektryk na taki dystans się nie nada, no chyba że wozimy zapas baterii, albo choćby szybką ładowarkę. Tak czy owak rower kupuje się pod własne preferencje, jedynie co mnie wkurza że jak jakiś sprzedawca wręcz na siłę usiłuje sprzedać niezdecydowanym klientom e-bajka, bo teraz to takie "trendy" i w ogóle.... tego nie powinno mieć miejsca, a już niejednokrotnie byłem tego świadkiem. A co do tematu. @Hanzo Jeżeli faktycznie mieszkasz w jułesej ( w co wątpię patrząc na profil ) to idź do najbliższego serwisu Bosha i niech ci to przeprogramują, w innym wypadku to są jakieś speed boxy czy inne cuda, ale licz się z utratą gwarancji i szybciej spier..... baterii Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.