Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godei
Napisano (edytowane)

Witam.

Chciałbym zakupić rower do 900 zł. Planuję jeździć w wolnej chwili na jakieś wycieczki po okolicy, 20km max. Mój wzrost to 181 cm, waga 60 kg.

Przeglądając internet natrafiłem na ten rower: https://allegro.pl/oferta/rower-28-cross-kands-stv-700-alu-2019-shimano-7969156909

Mam pytanie czy lepiej dopłacić ponad 200 stówy do wyższego modelu https://allegro.pl/oferta/polski-rower-28-kands-stv-900-19-czar-nieb-2020-8964536181 który ma lepsze piasty, kasetę i amor? Czy lepiej pozostać przy tym tańszym który ma nie wiadomego pochodzenia piasty w kołach.

Czekam na inne propozycje.

Edytowane przez Godei

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Godei

Odświeżam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sk27

Warto dopłacić do kasety. Ten amortyzator będzie słabo działał przy wadze 60 kg, ale przynajmniej nie jest tak ciężki jak popularniejszy SR Suntour NEX.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • ToTamir
      Przez ToTamir
      Witam,
      Jakie trenażery będą pasowały do mojego roweru? Podobno jest spory problem z wpasowaniem i przejściówkami, a zdania "ekspertów" w okolicy są podzielone... A ja mam zamiar kupić, złożyć i używać, a nie bawić się przez 3 miesiące w wymiany i oczekiwania na części. 
      Od siebie dodam (bo na ramie jest tylko 12x142), że według producenta THRU-AXLE jest x1.5. Napęd shimano ultegra. 
      Jeżeli będą potrzebne jakieś inne zdjęcia, czy parametry to oczywiście podam.



    • iposek
      Przez iposek
      Witam, zastanawiam się nad wymianą rowerku, po dłuugich rozważaniach laika waham się między  tymi dwoma
      https://www.cube.eu/pl/2021/bikes/city-tour/offroad/nature/cube-nature-pro-bluengreen-trapeze/
      http://unibike.pl/vipergts.html
      Różnice pomiędzy tymi rowerami mi umykają, mam nadzieję ze koledzy pomogą, naświetlą. Jako że natura obdarzyła grubymi kośćmi (tego się będę trzymał jak wagi sporo ponad 100kg  ) to ważne dla mnie są koła, piasty i całe to towarzystwo które te obciążenia przenosi.
       
    • 1938
      Przez 1938
      Potrzebuję nowej opony na tył do crossówki. Aktualnie jeżdżę na Kenda Small Block 8 Pro (120 TPI, składana) o wymiarze 1.9x29". Te opony są świetnie na szutry i ubite drogi, ale gorzej sobie radzą na piasku i w błocie. Zastanawiam się, czy kupić nową taką samą, czy czas na zmiany. Przód jeszcze ujdzie, ale z tyłu bieżnik w połowie starty. Wystarczy trochę piachu i ślizg.
      Czego oczekuję:
      powinno dać się przejechać po piaszczystej nawierzchni powinno dać się przejechać po zoranych przez ciągniki ścieżkach leśnych dobrej przyczepności i stabilności w terenie (ściółka, korzenie, kamyczki, gałęzie, błoto) ale żebym w zamian nie tracił szybkości na szutrach, asfaltach, itd. U tego samego producenta znalazłem taką oponę: Kenda Karma
      https://bicycle.kendatire.com/en-eu/find-a-tire/bicycle/mtb/karma/
      Czy to będzie lepszy wybór od Small Blocków? Ewentualnie jakie inne opony rozważyć? Decyzję muszę podjąć szybko, żeby opona(y) zdążyły przyjść jeszcze w tym tygodniu.
      Warunek konieczny to wkładka antyprzebiciowa. W ciągu 3 lat zdarzył się tylko 1 kapeć, więc ta ochrona jednak coś daje.
    • andrearan
      Przez andrearan
      Witam. Od jakiegoś czasu intensywnie myślę nad kupnem lub złożeniem własnego roweru crossowego lub fitnessowego. Przeglądam oferty rowerów i wyprzedaże, które powoli się pojawiają, natomiast nie mogę znaleźć złotego środka, dlatego pomyślałem o samodzielnym złożeniu roweru. Prawdopodobnie koszty całej zabawy wyjdą większe w porównaniu do kupna gotowca, ale za to na plus będzie satysfakcja i unikalność konstrukcji. Przechodząc do konkretów, znalazłem kilka ram, które mogłyby posłużyć za bazę, a są nimi:
      - Accent Furious (na korzyść przemawia uniwersalność ramy i możliwość założenia szerszej opony)
      - Accent Apex/Draft (teoretycznie ramy szosowe, ale chyba nic nie stoi na przeszkodzie, aby wykorzystać je do budowy "sportowego" fitnessa/crosaa?)
      - Merida Crossway (ponoć bardzo dobra, wytrzymała i z ciekawą geometrią rama)
      - Cube Nature (niestety tutaj nie mam zbyt wiele info na temat tej ramy, ale też biorę ją pod uwagę)

      Głównie myślałem nad tymi ramami na początek, proszę o doradzenie w którą stronę pójść z wyborem ramy. Chciałbym zbudować mocno sportowego i szybkiego crossa lub fitnessa, który rozwijałby podobne prędkości do szosowych rowerów, jednak bez kilku typowych elementów dla szos, takich jak baranek czy bardzo wąskie opony, natomiast przeznaczeniem tego roweru byłaby jazda w 90% po mieście i asfalcie, a 10% pozostałe nieutwardzone ścieżki, jednak bez hardkorowych nierówności typu wystające korzenie z drzew. Proszę o pomoc i ewentualne wskazówki. Pozdrawiam.
    • Figura
      Przez Figura
      Mam 182 cm wzrostu waze 67 kg. nie moge zdecydowac  sie odnosnie tych 2 rowerów
      rower kola 27,5 rama 19
      rower koła 29 rama 16
      potrzebuje roweru na studia do poruszania sie po warszawie ale tez pewnie na jakieś male wypady poza.
      wszelka pomoc mile widziana , na rowerach nie znam sie praktycznie wcale.
×