Skocz do zawartości
paulsen

THRILL HILL - karbonowy full XC

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen

Thrill Hill to nasz karbonowy full XC, dostępny w trzech wersjach malowania i sześciu wersjach wyposażenia. Rama waży ok 1,8 kg, koła oczywiście 29", standard boost, kinematyka policzona na napędy 1x i 2x, wewnętrzne prowadzenie przewodów i możliwość zamówienia roweru w wersji o skoku 100 lub 120 mm. 

Modele można zobaczyć tutaj: https://www.rosebikes.pl/rose-thrill-hill-6-2681124

 

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Eazy

Czy będzie możliwość zamówienia samej ramy z damperem? Gdzie jest opcja wyboru 100/120mm, bo nie widzę na stronie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Niestety nie sprzedajemy ram. Opcja wyboru skoku pojawi się w konfiguratorze lub będzie można poprosić o to w komentarzu do zamówienia. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Eazy

Jeszcze pytanie o wersję 120mm - czy zmienia się tylko widelec, czy zmiana na 120 jest przód i tył? Czy jest jakaś tabela z geo dla 120mm?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Zmieni się widelec. Wersja będzie dostępna na stronie w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
BartekMM
Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Planuje zakup Thrill Hilla 2 dla żony. Jest na granicy rozmiarów S/M.

Ma 172 cm i 83 cm długości nogi.

Jeździć będzie raczej długodystansowo: turystyka/maratony.

Który rozmiar wybrać? S czy M?

 

 

Mam jeszcze pytanie dotyczące konfiguratora - pamiętam, że Rose oferowało możliwość konfiguracji roweru, ale nie mogę znaleźć nigdzie tej opcji.

W dniu 21.07.2019 o 19:51, paulsen napisał:

Thrill Hill to nasz karbonowy full XC, dostępny w trzech wersjach malowania i sześciu wersjach wyposażenia. Rama waży ok 1,8 kg, koła oczywiście 29", standard boost, kinematyka policzona na napędy 1x i 2x, wewnętrzne prowadzenie przewodów i możliwość zamówienia roweru w wersji o skoku 100 lub 120 mm. 

Modele można zobaczyć tutaj: https://www.rosebikes.pl/rose-thrill-hill-6-2681124

 

 

Edytowane przez BartekMM

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • TeoK
      Przez TeoK
      Witam, zakupiłem ostatnio używany amortyzator z powietrzną sprężyną Fox float 32 CTD . Chciałbym zapytać się czy to normalne ze przy "wciskaniu amortyzatora" słychać ciecz w środku? (nie wiem jak to opisać) ale to jest takie jakby chlupanie czy coś takiego (amortyzator jest po serwisie). Mam nadzieje że ktoś zrozumie o co mi chodzi
    • porywacz_zwlok
    • Gość Kama
      Przez Gość Kama
      Hej, sluchajcie mam pytanie-jakie jaki rower MTB kupić? Na oku mam 2- Kross Lea 8.0 oraz Kross level 10.0 lady. Dodam, że nie jestem super profesjonalistka i totalnie nie znam się na osprzęcie. 
      https://swiatrowerow.com.pl/kross-level-10-0-lady-2020.html
       
      https://kross.eu/pl/poprzednie-kolekcje/lea-8-0-czarny-rozowy-niebieski-matowy
    • MD11
      Przez MD11
      Porysowałem na zaschniętym błocie dół karbonowego widelca oraz karbonową obręcz - efekty widać na zdjęciach.. Gołym okiem (bez lampy) ślady też są białe. Pod palcem czuć, że uszkodzenia są płytkie - widelec jest po prostu zmatowiony, a obręcz ma delikatne zagłębienie. Paznokciem na widelcu prawie nic nie czuć, a na obręczy w jedną stronę zahacza.
      Zdziwiło mnie, że uszkodzenia są białe, bo obręcz wydaje się być niepomalowanym karbonem, ale przeczytałem, że karbon lakieruje się, żeby chronić go przed promieniami UV i wilgocią, więc podejrzewam, że na obręczach jest warstwa lakieru bezbarwnego i jej naruszenie powoduje takie odbicie padających na nią promieni światła, że widać biel.
      Wydaje mi się, że są to jedynie uszkodzenia lakieru i nie stanową zagrożenia (jeśli się mylę to mnie poprawcie), ale zastanawiam się czy da się z tym coś zrobić? Czytałem, że Specialized na ubytki lakieru polecał lakier do paznokci, bo działa podobnie jak żywice, czy coś takiego. Jeśli rzeczywiście są to zarysowania lakieru bezbarwnego to czy taki lakier "top coat" byłby dobry?
      https://allegro.pl/oferta/sally-hansen-miracle-gel-paznokci-101-top-coat-9838948769
      Z tego co widzę Sally Hansen to uznana marka. Są też lakiery hybrydowe, ale wymagają utwardzania przy użyciu lampy UV.
      Wizualne zamaskowanie ubytków byłoby miłe, ale przede wszystkim chciałbym wyrównać te powierzchnie i zabezpieczyć przed działaniem UV i wilgoci.


    • jaiek99
      Przez jaiek99
      LINK do olx: https://www.olx.pl/oferta/ghost-asx-4900-dh-enduro-dirt-xc-mtb-full-nie-glory-norco-tues-CID767-IDH4cP2.html
      LINK do zdjęć :https://drive.google.com/drive/folders/13xFuwG3KY92TQez7FJD2FREr79ATaPY_
      Sprzedam rower Ghost ASX 4900, rama duże M (mam 185 i jest idealna), rower mało jeżdżony, większość sezonu stał. Rama miała malutkie pęknięcie na spawie lecz zostało to profesjonalnie naprawione i nie ma możliwości żeby pękła po raz drugi. Rower idealnie nada się pod trail, jak i na miasto, ze względu na dużą skoczność oraz niską wagę
      BC:
      Rama: Ghost ASX 4900,120mm skoku przód/tył jak wyżej, spawana. Jest parę rysek ale to normalne w tym sporcie. Dodaję puszkę farby dobraną cyfrowo pod kolor ramy.

      Amortyzator przedni: Rock Shox Reba SL, 120mm, dwie komory powietrzne (DualAir), tlumik Motion Control z manetką. Wszystkie regulacje działają, świeżo po serwisie. Górne lagi bez żadnej rysy, dolne mają troszkę zdarte naklejki, ale rys nie mają.

      Damper: DT Swiss M210, rozstaw 190, Powietrze, Bardzo lekki. Damper bez żadnej rysy, naklejka jest minimalnie zdarta w jednym miejscu. Wszystkie regulacje działają, blokada również. Świeżo po serwisie, nowe łożyska założone na początku sezonu, ale lasu nie widziały.

      Mostek: Truvativ Hussefelt, dosyć lekki, bardzo krótki, ma jedną ryse

      Kierownica: M Wave, bez żadnej rysy

      Hamulce: Avid XX. Dwutłoki, Klamka karbon, zacisk magnez. Regulacje działają. Farba nieco zeszła ale same hamulce hamują lepiej niż nie jedne shimano. Klocki tył 70% przód 40%. Niedawno przelane, gotowe do jazdy.

      Napęd: Pełny SRAM GX 11s, wszystko działa perfekcyjnie, szybko przerzuca, łańcuch w bdb stanie, kaseta również.

      Korba: SRAM GX, ma jedną małą ryskę, zębatka SRAM NarrowWide 32t

      Pedały: Cloud Perform

      Sztyca: Crank Brothers Joplin 3 (Brak na zdjęciu). Po pełnym serwisie. Wymienione oleje, o-ringi oraz ślizgi. Dorzucam również zwykłą sztycę(no name)

      Siodło: Selle Italia Shiver

      Koła: 26, obręcze MAVIC, piasty Shimano, tarcze 180 Shimano, Opona przód Schwalbe Rocket Ron 2.1, bieżnik w dobrym stanie, tył Schwalbe Nobby Nic na najwyższej mieszance, bieżnik stan dobry, szerokośc 2.1

      Najchętniej odbiór osobity, moge wysłać za przedpłatą. Lokalizacja: Mszana Dolna
      Numer telefonu: 788614511  (proszę o SMS-y, przez brak zasięgu połączenia nie dochodzą)
×