Skocz do zawartości
paulsen

THRILL HILL - karbonowy full XC

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen

Thrill Hill to nasz karbonowy full XC, dostępny w trzech wersjach malowania i sześciu wersjach wyposażenia. Rama waży ok 1,8 kg, koła oczywiście 29", standard boost, kinematyka policzona na napędy 1x i 2x, wewnętrzne prowadzenie przewodów i możliwość zamówienia roweru w wersji o skoku 100 lub 120 mm. 

i1cwmq.jpg 

34ikawj.jpg

Modele można zobaczyć tutaj: 

Thrill Hill pojawił się na stronie, a we wrześniu rozpoczniemy montaż i wysyłkę zamówionych modeli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Eazy

Czy będzie możliwość zamówienia samej ramy z damperem? Gdzie jest opcja wyboru 100/120mm, bo nie widzę na stronie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Niestety nie sprzedajemy ram. Opcja wyboru skoku pojawi się w konfiguratorze lub będzie można poprosić o to w komentarzu do zamówienia. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • WaszkaG
      Przez WaszkaG
      Dzień dobry wszystkim!
      W moim RR 520 ST powoli nadchodzi czas na wymianę napędu. Chciałbym lekko zmodernizować konstrukcję napędu, tj. minimum wymienić suport na octalink (bo na HT mnie nie stać), ale głowę mi już rozsadza od ilości osprzętu i różnych jego kombinacji, jakie przez ostatnie dwa dni prześledziłem. Po prostu pogubiłem się w tym wszystkim i potrzebuję pomocy ludzi obcykanych w temacie.
      Aktualnie posiadam (cytat ze strony sklepu na D):
      Wszystko spina łańcuch SRAM PC-830, który prawdopodobnie jest już wyciągnięty.
      Na tym osprzęcie zrobiłem 1500km. Aktualnie korba zaczyna pływać podczas pedałowania, a z suportu dobiega strzelanie/trzeszczenie (nieregularne, ale występuje). Nie wiem, czy to pływanie korby spowodowane jest suportem, czy same zębatki są krzywe. Wiem natomiast, że przy próbie ściągnięcia korby ściągaczem, zerwałem gwint i chyba będę musiał wymienić całość. Korba to jakiś noname, bo ani to nie ma naklejek, ani modelu... i w dodatku papierowy gwint. W dodatku pedały są na 3/19", więc pewno do kompletu będę musiał kupić nowe pedały. Co do kasety to wydaje się, że jest ok, lekko wytarta między zębatkami, ale nic nie przeskakuje. Obie przerzutki chciałbym zostawić ze względu na minimalizację kosztów :P. Generalnie - chciałbym dokonać takiej wymiany korby, suportu i łańcucha, która pogodziła by się z tylną kasetą i obiema przerzutkami oraz była dobra jakościowo i nie padła mi po 500km.
      Z początku myślałem o:
      -SHIMANO FC M361 42/32/22 175mm LUB 48/38/28
      -SHIMANO BB-UN55 kwadrat 68/122,5mm BSA
      jednak dalej jest to kwadrat. Nie chciałbym, żeby za chwilę znowu się posypał. Jeżdżę właściwie codziennie do pracy + weekendowo po jakichś ścieżkach leśnych, ale bez szaleństw (w sumie koło 80km tygodniowo przy mojej wadzę w okolicach 90kg). Taki stosunek 80/20 (miasto/bezdroża). Potrzebuję rower do codziennej jazdy, nie wyczynowej. Z początku jeździłem siłowo, teraz staram się szybciej kręcić nogami :P.
      Jak wspomniałem na początku, chciałbym przejść na octalink, jednak nie mam pewności czy korby 9rz pogodzą się z łańcuchem, przednią przerzutką i kasetą 8rz. Z kolei łańcuch 9rz nie wiem, czy pogodzi się z kasetą, przerzutką itd. Za dużo wszystkiego, mój mózg już nie ogarnia :D.
       
      Proszę o pomoc w doborze w/w części napędu i z góry dziękuję za wszelkie rady.
       
      PS budżet jak najmniejszy, ale myślę, że 200zł to maks.
    • Gość Mateusz
      Przez Gość Mateusz
      Cześć Wszystkim!
      Mam do Was pytanie, ale najpierw skrótowo opiszę sytuację - mianowicie 24.04.2019 zakupiłem dwa rowery RR 520ST w Decathlonie w Łodzi. Na następny dzień chciałem sobie pojeździć i co zaobserwowałem: blaty na korbie pływają raz w lewo, raz w prawo co powoduje obcieranie łańcucha o koszyk przerzutki, a tylne koło ewidentnie ósemkuje. Postanowiłem podjechać na serwis Decathlonu i wyjaśnić sprawę. Na miejscu dostałem info, że ósemkowanie koła spowodowane jest wadą opony, a nie brakiem centrowania (sprawdzone na palec) i mogą mi to wymienić, ale teraz zaczyna się sezon i jak zostawie rower to dopiero za miesiąc, albo i lepiej, będzie odbiór. Co do przerzutki to podregulowali, żeby nie obcierało i tyle. Nie muszę dodawać, że taki stan rzeczy jest dotąd i za każdym razem (byłem 2 razy) naprawa wg. serwisu odbywała się poprzez regulowanie przerzutki od ręki i stwierdzeniem, że tylne koło muszą zdjąć, a to = zostawieniem na miesiąc roweru. Ostatnio zauważyłem, że rower dostał luzu przy goleniach amortyzatorów, no i tłucze, jak podjeżdża się pod poprzeczną nierówność. Suport wydaje niepokojące trzaski i regularnie strzela, łańcuch prawdopodobnie się już wyciągnął, bo mierząc suwmiarką sworznie wychodzi 2,56... Od momentu zakupu zrobiłem na tym rowerze jakieś 1500km, więc dosyć szybko zaczyna się sypać. Zaczyna mnie to już ostro wkurzać i zastanawiam się nad oddaniem roweru (jakoś pod koniec sezonu) na rękojmię i żądaniem usunięcia wad. Niekoniecznie chciałbym zostawiać u nich rower na tak długo, bo wolałbym sam zakupić nowe części i sobie wymienić od ręki. Tylko co zrobić wtedy z poczuciem wbicia się na minę? 
      Ktoś przerabiał podobne historie z Decathlonem? 
      Z góry dzięki za każdy odzew. 
    • Gość Justyna
      Przez Gość Justyna
      Hej. Poszukuję roweru mtb w kwocie do 8.500 zł. Koła 27,5", napęd 2x11, hardtail, rozmiar ramy 15/16"- na 162/164 cm wzrostu, może być model damski. Rower do jazdy głównie po Karkonoszach- cross country/ trial. Jestem po kolejnej operacji kolana, więc zależy mi na mniejszej i lekkiej ramie oraz bardziej 2x11 niż 2x10 lub mniej, bo po prostu inaczej wiem, że nie dam rady. Mogą być rocznikowo starsze modele. Będę mega wdzięczna za wszystkie podpowiedzi. Dzięki.
    • Stasiekk
      Przez Stasiekk
      Cześć, posiadam rower mtb univega ht500, jest to rower za 1000zl, którym jeżdżę już parę lat i jestem z niego zadowolony. Ma on np widelec sr suntour v2, przerzutke tył i kasetę 8 deore. Do rzeczy, jeżdżę głównie po asfalcie, 30% to jest piach, szuter, chodniki. Obecnie mam opony kenda kwest, ale strasznie już boki sparciały i chciałbym je wymienić. Czy opona Continental race King 26 x 2,2 będzie w miarę dobrze się sprawować? Z racji tego, że ostatnio trochę bolą mnie barki i męczy podnoszenie głowy, chciałbym kupić mostek regulowany, żeby podnieść trochę kierownicę czy coś takiego da radę? (mam 196cm wzrostu) https://allegro.pl/oferta/mostek-kellys-cross-ahead-regulowany-125-mm-31-8-7376682866?reco_id=2f83cdfe-bccf-11e9-bd1e-b8ca3a69c730&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951  
      Nigdy nie robiłem żadnego serwisu w rowerze, teraz chciałbym zrobić, czym powinienem się zająć? Dziękuję i pozdrawiam, proszę się nie złościć tylko mi pomóc
    • melepeta31337
      Przez melepeta31337
      czy ten osprzęt w rowerze za 2200pln jest odpowiedni i godny tych pieniędzy?
      https://www.giant-bicycles.com/pl/talon-29-3--ge--2019
×