Skocz do zawartości

BartekMM

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralna

O BartekMM

  • Tytuł
    Amator

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Pruszcz Gdański

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu
  1. nie ma niestety sztywnych osi, ma QR starego typu. Ja osobiście bym nie kupił. Sztywne osie Romet wprowadził dopiero w tym roku.
  2. No tak, gravel to fajna opcja. Ciężko z dostępnością. Romet Aspre lub Boreas to bardzo fajna opcja w Twoim budżecie. Nie wiem czy są dostępne.
  3. https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-fairfax-3#geometry zobacz sobie tego Marina
  4. Ciężko powiedzieć, który rower będzie dla Ciebie wygodniejszy porównując geometrię: Giant będzie krótszy i niższy, Cube nieco dłuższy i wyższy. Porównywałem rozmiar M w Giancie z rozmiarem 56 w Cube. Wydaje mi się, że Cube może być dla Ciebie za duży. Stosunek Stack to reach, który wynosi dla Gianta 1,45 a dla cuba 1.43 więc bardzo podobnie, ale pozycja na tych rowerach będzie raczej pochylona niż wyprostowana. Dla porównania mój rower szosowy "do ścigania" ma STR 1.47, a wygodny gravel 1.55.
  5. Kolega chce kupić 500 lite w kolorze niebieskim w rozmiarze XL. W Trójmieście nigdzie nie ma i nie wiadomo kiedy będzie... Mógłbyś sprawdzić czy w sklepie, w którym Ty kupiłeś jest dostępny?
  6. Kolega w 90% jeździ po asfalcie. Po co mu typowe MTB. Dystrybutorzy meridy byli skłonni negocjować w zeszłym sezonie, jak rowery były dostępne. W tym roku dostępność jest bardzo mocno ograniczona. Big Nine to świetny rower, ale nie kupiłbym go, gdybym jeździł przede wszystkim po asfalcie. nie kupuj MTB na asfalt.. To jakbyś jeżdził Land Roverem Defenderem po autostradzie...
  7. unibike zethos https://www.unibike.pl/zethosgts.html
  8. Dzięki bardzo! Masz X-Traila aluminiowego? Jaki osprzęt i koła? Ważyłeś go może? Oglądałem rower w sklepie, rama rzeczywiście jest bardzo ładnie wykonana. Co do geometrii to właśnie szukam "szosy" z możliwością montażu szerszych opon, a nie roweru MTB. Świadomie wybieram napęd 2x, zresztą przednia przerzutka jest na obejmie więc może kiedyś będzie 1x11. Michał co Twoja wcześniejsza odpowiedź wniosła? Niestety nic. Masz jakieś doświadczenie z tym rowerem, widziałeś go w ogóle? Może z innym modelem Ridleya? Jeżeli tak, to napisz coś sensownego, jeżeli nie
  9. dzięki Michale za wyjątkowo pomocną wypowiedź...
  10. Cześć Wam, Przymierzam się do zakupu. Geometria mi pasuje. Ma ktoś, jeździ, używa i mógłby się podzielić opinią na temat tego roweru. Mało o nim w necie. Specyfikacja: Rama: Kanzo A Disc 7E2/size S/KAA02A Widelec: 4ZA Oryx XTrailA Disc 12TA 7E3/KAA02A Materiał: Aluminium Grupa: Shimano GRX600 2x11s Kaseta: Shimano 105 (R7000) // 11s // 11-30 Typ hamulców: Disc Korba: Shimano GRX 600 // 11s // 172,5 // 46-30 Przerzutka przód: Shimano GRX 810 // 2x11s // Braze-On Przerzutka tył: Shimano GRX 810 // 11s // Medium Cage (34T) Kierownica: Forza Stratos, C
  11. Niby tak, ale podkładki są wg mnie nie po to, żeby zmieniać geometrię roweru, tylko żeby dopasować rower do jeźdźca Jeżeli chcesz rower komfortowy to nie kupujesz ramy do ścigania i wkładasz podkładki, żeby było wygodniej... Obecnie też jestem na etapie szukania gravela: brałem pod uwagę Revolta, Silexa i Graila od Canyona. Stanęło na Ridley Kanzo A, właśnie ze względu na geometrię. Tutaj masz fajną stronkę do porównywania geometrii względem siebie. https://geometrygeeks.bike/compare/giant-revolt-1-2020-l,merida-silex-400-2021-53/
  12. Giant Revolt ma geometrię bardziej zbliżoną do szosowej, merida silex do rowerów MTB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...