Gość Napisano 31 Października 2019 Napisano 31 Października 2019 Jordie Lunn na YT Decoy , zaduszkowo...
Gość Napisano 5 Listopada 2019 Napisano 5 Listopada 2019 Ciekawa historia, warto przeczytać.. https://www.emtbforums.com/community/threads/focus-jam2-battery-charging-problem.3613/
Gość Napisano 27 Listopada 2019 Napisano 27 Listopada 2019 ..i kolejny, tak zwany „zdziś” https://youtu.be/Rmib_Ng1bU0
Gość Napisano 2 Grudnia 2019 Napisano 2 Grudnia 2019 Wesprzyj, minimum 5€ a Jam2 może być Twój https://www.focus-bikes.com/int/customised-christmas-jam2-custom-e-mtb
Mod Team michuuu Napisano 4 Grudnia 2019 Mod Team Napisano 4 Grudnia 2019 To godziny otwarcia kanału dostępu.
Gość Napisano 15 Grudnia 2019 Napisano 15 Grudnia 2019 Tak jak wcześniej napisałem ,tak zrobiłem... wymiana mostka i obniżenie o jeden adapter na sterach ,nowa kierownica z wzniosem 4 stopnie i nowe gripy, wszystko od Race Face seria Atlas. Zdecydowanie lepiej , dobrze na podjazdach i komfortowo na zjazdach . Poza tym mam lęki przed kierownicami Di2 , jestem wstanie tolerować otwory pod gripami , ale spory otwór na kable na środku kierownicy....no nie dam rady...wolę kable puścić górą. I apel do malkontentów, można jeździć na manualu i uzupełniać na e-biku. Nie trzeba rezygnować z dobrego enduro i xc ,bo elektryk nie zastąpi..jedynie uzupełni do tego całkiem przyjemnie rozwijając trening.
Gość Napisano 22 Grudnia 2019 Napisano 22 Grudnia 2019 (edytowane) To nie pierwsza opinia , że 150 mm jest optymalne Edytowane 22 Grudnia 2019 przez Kemusi
Gość Napisano 4 Stycznia 2020 Napisano 4 Stycznia 2020 Ciekaw jestem ,czy już ktoś skorzystał z tej aplikacji? Zmieniłem jedynie ustawienia eco i trail, reszty nie ruszałem na razie..
Kuli Napisano 6 Stycznia 2020 Napisano 6 Stycznia 2020 Co jakiś czas aktualizuje nią soft, znajduje trzy różne - dla silnika, manetki i wyświetlacza ;). Można sobie skonfigurować tryby wspomagania, jak ma się Di2 to dużo więcej. Ogólnie spoko apka ale ja korzystam tylko jak update i zmiana trybów.
Gość Napisano 6 Stycznia 2020 Napisano 6 Stycznia 2020 Rozumiem, że update też robisz przez etube? Będę musiał się przyjrzeć , moje pierwsze podejście było ostrożne .. a znasz stunlocker?
BBbiker Napisano 9 Stycznia 2020 Napisano 9 Stycznia 2020 Ostrożnie z updatem - od wersji 4.7 (być może nawet wcześniejszej) sa problemy z odblokowaniem 25 km/h trzeba kupować droższe i trudno dostępne chipsy. Z apki wybrałem preset dynamic - fajnie się sprawuje. W tym ustawieniu tryb trail jest ustawiony na low ale jest to tryb inteligentny i w razie potrzeby sam się wzmacnia w zależności od wykrytej siły nacisku. W zasadzie w każda trasę jade na tym trybie i nie zmieniam chyba że jest ekstremalnie stromo to boost lub z górki to off. Eco na spokojną jazdę po lekko falistej trasie. Jest jeszcze apka n asmarkfona ST unlocker (płatna)- tam można ustawiać parametry wspomagania bezstopniowo.
Gość Napisano 9 Stycznia 2020 Napisano 9 Stycznia 2020 @BBbiker Dzięki ! dobra rada ,muszę sprawdzić jaką mam obecnie wersję , bo nawet tego nie wiem.. Nie tak dawno zacząłem przygodę ze wspomaganiem ,jeszcze nie zdążyłem rozpoznać się we wszystkim, jedynie zmieniłem jak już napisałem , ustawienia eco i trail na środkowe zakresy., boost praktycznie nie używam . Rower tylko do celów górskich bo do niczego innego się nie nadaje, jazda po łatwym bez wspomagania (powyżej 25) ,na dłuższą metę jest męcząca. Ale taki trening ma też dobre strony ,bo można wzmocnić nogi Pozdr
BBbiker Napisano 10 Stycznia 2020 Napisano 10 Stycznia 2020 W kwestii kół to ja swoje plusy 27,5x2,8 zamieniłem na 29x2,6 tzn całe koła wymieniłem żeby osobiście się przekonać o lepszości tych lub tych. Raczej zostanę przy 29" ale głównie ze względu wyższego prześwitu (na plusach waliłem korbami o kamienie) no i uzyskiwanie większych prędkości średnich. Rama mojego roweru natywnie 29er - akceptuje obydwa typy kół niemniej pomimo możliwości zmiany wysokości zawieszenia przy plusach suport siedzi znacznie niżej. Ma to zalety przy zjeździe w zakrętach - niższy środek ciężkości ale też i wady m.in wspomniane zaczepianie korbami. Różnice przyczepności trudno jakoś ocenić bo zastosowałem opony innego typu - 29" specialized butcher grid/eliminator a plusy były raczej crossowe Maxxis recon. Odnoszę wrażenie, że raczej 29" trzymają lepiej ale jeszcze nie maja takiego przebiegu jak poprzednie więc zaczekam z werdyktem. Miałem też zamysł aby wypróbować z tyłu plus a z przodu 29" ale mi przeszło. Tak czy inaczej raczej sprzedam obręcze 27,5 i zbuduję drugi komplet kół 29"
Gość Napisano 11 Stycznia 2020 Napisano 11 Stycznia 2020 To zależy gdzie się jeździ i jak..technika jazdy ,warunki (sucho-mokro) ma znaczenie i do tego trzeba dobierać opony i koła. Tak łatwo bym się nie pozbywał 27 a zamiana na 29 przód -tył , z mojej perspektywy jest dyskusyjna co nie oznacza , że Twój wybór jest zły. Mam w planie zakup przedniego kola 29 z mniejszym offsetem i możliwe , że oponę 26 ale na pewno nie pozbędę 27 z mocniejszą oponą. Co do korb ,to optymalna długość 165 ,jeśli masz dłuższe to zmień ,technika jazdy też ma znaczenie czy się wali korbą gdzie popadnie
Kuli Napisano 12 Stycznia 2020 Napisano 12 Stycznia 2020 Jeśli chodzi o STunlocker to chciałem przetestować zmiane marketu na US (32kmh max), kupiłem apke za te 7,50 wchodzę i lipa nie ma opcji żadnych. Developer odpisał mi że jeszcze trzeba sobie u niego wykupić licencje premium żeby się pojawiły, zrobiłem refund bo to trochę jaja. Dodatkowo jest parę opinii w necie że ta apka usmażyła silnik więc w sumie lepiej tego nie tykać.
Gość Napisano 12 Stycznia 2020 Napisano 12 Stycznia 2020 To ważne info! Gdzieś ktoś (chyba na 1enduro) nie pamiętam gdzie dokładnie , rozpisywał sie na ten temat, ale nie wspomniał o smażeniu silnika
Rekomendowane odpowiedzi