Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen

Firma Rose od lat produkuje prócz rowerów szosowych także przełajówki. W naszej ofercie mamy zarówno rowery na ramach aluminiowych jak i karbonowych. Wciąż w produkcji mamy sprawdzony model na cantileverach, ale w obliczu coraz większej popularności tarczówek coraz więcej naszych modeli posiada właśnie taki typ hamulców. 

Nowość na ten sezon to model PRO CROSS: idealne narzędzie by z łatwością przedrzeć się przez błoto i piach czy jechać po szutrowych dróżkach. Atutem nowego ROSE PRO CROSS to lekka, ważąca 1390 g, starannie wykończona, aluminiowa rama z polerowanymi spawami, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz wykonanym w pełni z karbonu widelcem High Performance Disc, który regularnie otrzymuje najwyższe noty w międzynarodowych testach. 

Rama i widelec wykonane są zgodnie ze standardem FlatMount dla montażu hamulców tarczowych. To rozwiązanie oszczędza wagę i idealnie rozprowadza moment siły przy hamowaniu. Poza tym PRO CROSS imponuje sportową, wyważoną geometrią. Do wyboru jak zwykle kilka grup: SRAM Apex i Force oraz Ultegra i 105 od Shimano. Oczywiście dzięki konfiguratorowi można rower przystosować pod siebie. Rama PRO CROSS przygotowana jest do montażu błotników, oświetlenia, a także podpórki więc PRO CROSS można łatwo zmienić w rower do wycieczek. Model dostępny jest w ośmiu rozmiarach ramy od 49 cm do 64 cm, dwóch wersjach kolorystycznych i cenie od 1399 euro.

 
ecd0ed3fa82af808.jpg
 
Rower można już konfigurować i zamawiać na naszej stronie: 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sapero

To jest gravel czy przełajówka? Bo szukam gravela ale tutaj to chyba jednak przelajowka.

Edytowane przez sapero

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Generalnie to przełaj i większość z naszych modeli to przełaje o geometrii mniej lub bardziej sportowej, ale np rama aluminiowa modelu TEAM DX oraz karbonowa XEON CDX dzięki konfiguratorowi dają się przerobić na gravela. Przede wszystkim montujemy wtedy krótszy mostek, szerszą kierownicę Ritchey Evomax, wstawiamy więcej podkładek pod mostek, zakładamy inne koła i inne opony. Karbonowego XEONa CDX w wersji gravel z błotnikami mam we Wrocławiu jako demówkę (rama 57 cm) i mogę pokazać jak wygląda oraz dać się przejechać. Model nadawał się na zimę jako treningówka na szosę, na szybkie ścieżki leśne oraz polne drogi, wjechałem nim też na Wielką Sowę i Kalenicę więc możliwości zastosowania są dość szerokie. 

Nie produkujemy póki co rowerów, o których można powiedzieć "gravel i tylko gravel", bo celujemy w bardziej uniwersalne rozwiązania. Przykładem tego jest np model ROSE BACKROAD, który oparliśmy na karbonowej ramie przełaja XEON CDX, ale wstawiliśmy bardziej szosowe komponenty i zyskaliśmy w ten sposób kolarzówkę na maratony, która zniesie także wjazd w polne ścieżki, leśne dróżki itd. W ten sposób odpowiadamy na zapotrzebowanie naszych klientów, którzy często wspominali o potrzebie posiadania jednego roweru, który miałby wiele zastosowań. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

7e0d0b8771da9037.jpg

 
26c845554940cc08.jpg
 
Model Backroad, który właśnie wszedł do naszej oferty to odpowiedź na zapytania klientów, którzy pytali nas o "wszędołaza" z genami kolarzówki. Wygodny rower, którym będzie można przejechać długi dystans i bez obawy skręcić z głównej trasy na bezdroża. Czyli hybryda łącząca cechy gran fondo, gravela i przełajówki. 
Takie cechy ma Backroad, wyposażony w odporne na przebicie opony 32 mm, hamulce tarczowe i karbonową ramę, która znana jest z roweru XEON CDX CROSS, a jej uniwersalność potwierdziły znakomite wyniki testów gravela i przełajówki, które dotychczas budowaliśmy w oparciu o nią.
Rama, którą oferujemy w dwóch wariantach kolorystycznych waży ok 1 kg, ma wewnętrzne prowadzenie przewodów, sztywne osie, można wyposażyć ją w błotniki oraz jak zwykle u nas wybrać inne koła czy wymienić owijkę. Dzięki odpowiednim układaniu warstw karbonu łączy w sobie sztywność ze zdolnością pochłaniania wibracji. Doskonałe prowadzenie na szosie czy w terenie zawdzięcza starannie przemyślanej geometrii przy czym dzięki możliwości zamówienia dłuższego lub krótszego mostka, dobrania wysokości podkładek możemy wygodnie dopasować pozycję za kierownicą - od typowo sportowej, mocno pochylonej po bardziej wygodną - krótszy mostek nie upośledza właściwości jezdnych w tym modelu. 
Tym razem zamiast kokpitu Ritcheya w podstawowej konfiguracji zastosowaliśmy komponenty Service Course znanej firmy ZIPP. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtas7

Świetny sprzęt, jakbyś to odniósł do konkurencji Rondo karbonowy model? Możesz się odnieść do geometrii, jakie zauważasz różnice i ewentualnie inne zastosowanie? Jakie największe opony mieszczą się w Rose? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Ciężko mi się odnosić do roweru konkurencji, na którym nie jeździłem, ale mogę odesłać tutaj:

http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/15716/test_rose_xeon_cdx_cross_3000_gravel

- portal też pisał coś o modelu Rondo o ile pamiętam.

Mogę też polecić lekturę testu porównawczego w magazynie TOUR - oceniającym udało się uchwycić bardzo ważną rzecz dla tej ramy - uniwersalność. Można złożyć na niej przełajówkę na tarczach, którą można udanie przejechać zawody CX choć nie jest to typowa, zawodnicza rama podobna do tych, jakie produkowaliśmy ok. dekadę temu. Można użyć jej do zbudowania gravela, który zapewni w zależności od ilości podkładek oraz montażu mostka bardziej lub niej komfortową pozycję za kierownicą i będzie szybki oraz komfortowy. Składamy na niej także w/w model Backroad, bo rower zbudowany na tej ramie będzie stabilny i wygodny. 

 

cd51bf4903bb244a.jpg

f2b7f67decbffc58.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

rj37lh.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Nasz model BACKROAD, sprzedażowy hit tej jesieni dostępny jest od teraz także w wersji Gran Turismo wyposażonej w siodełko Selle Italia Flite Bullit, owijkę Brooks, a także ze standardową kierownicą Evo Curve Ritcheya i opony Conti Grand Prix 4-season o szerokości 32 mm. 

 

2rnwnqf.jpg

hwzu47.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Myke
      Przez Myke
      Cena 3500 złotych
      Sprzedam używany Marin Four Corners 2018 rozmiar L. Nowe częsci w stosunku do oryginału to:
      - klamki hamulcowe Tektro RL520
      - manetki Sunrace SLR 96
      - XLC GR T05 Podkładki żelowe pod owijkę 
      - SHIMANO SP40 - Zestaw pancerzy i linek przerzutki
      - SHIMANO standard brake cable set- zestaw hamulcowy
      - owijka ACCENT AC Tape Czarna
      - opony Schwalbe Smart Sam 28x1.60 700x40C Performance LS Addix drutowa
      - bagażnik rowerowy XLC RP-R03 tył 26/28
      - sztyca siedzenia z jarzmem czarna długość 400mm średnica 27.2mm
      - obejma TEKTRO 1276A blk 30.0
      - błotniki rowerowe SKS Bluemels Matt 53mm
      - bidony Zefal Spring
      Wymienione częsci są nowe. Opony mają przejechane 5km w celu sprawdzenia przerzutek i hamulców po serwisie. Rower gotowy do jazdy. Stan jak na zdjęciach pod https://1drv.ms/f/s!AqOpDGUG2BPeuHdX0WOryoH0a_ok

    • Exon15
      Przez Exon15
      Cześć,
      Mam okazje kupić ramę prodigy 9.81,w stanie bardzo dobrym za 200 zł, jedynym moim problemem jest to, że rama jest w kolorze szarym, a ja chciałbym ramę białą, i musiałbym ją przemalować, a to dodatkowe koszta (+50-60 zł), myślicie, że warto kupywać tą ramę, czy lepiej poczekać na jakąś inną okazję typu dartmoor street fighter, two6player, jeszcze zastanawiam się, nad tym, czy waga tej ramy będzie mocno zauważalna przy jeździie (3kg), gdy aktualnie aluminiowe ramy zazwyczaj ważą ok. 2kg
    • Exon15
      Przez Exon15
      Cześc.
      Planuje do mojego roweru dać napęd 1x10, plan mam taki:
      Manetka - SHIMANO ZEE SL-M640
      Korba - SHIMANO A ZEE FC-M640 36T 170mm
      Przerzutka - Shimano ZEE RD-M640 FR 10sp Shadow+
      Kaseta - Shimano Deore CS-HG50 11-36T 10rz.
      Łańcuch - Shimano Deore CN-HG54 116 ogniw 10rz
      Co sądzicie o takim napędzie? Czy to będzie działać? I jeszcze jedno pytanie, czy będzie mi potrzebny napinacz?
    • rookierider
      Przez rookierider
      Do sprzedania sztyca jak w tytule, używana przez pół sezonu 2018, stan idealny.
      Waga realna: 191g
      399zł


    • SKYLEX
      Przez SKYLEX
      Witam ktoś kiedyś oklejał rower ? Dokładnie chodzi mi o tuning wizualny (jakieś kreski, napisy itd..) Czy zdało by to egzamin w rowerze MTB ? Mam jeszcze jeden pomysł ,po obejrzeniu cen kolorowych śrub imbusowych wpadłem na pomysł aby pokryć główki śrubek folią. Czy przy zakręcaniu lub odkręcaniu zdarłaby się ?
×