Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

paulsen

Firma Rose od lat produkuje prócz rowerów szosowych także przełajówki. W naszej ofercie mamy zarówno rowery na ramach aluminiowych jak i karbonowych. Wciąż w produkcji mamy sprawdzony model na cantileverach, ale w obliczu coraz większej popularności tarczówek coraz więcej naszych modeli posiada właśnie taki typ hamulców. 

Nowość na ten sezon to model PRO CROSS: idealne narzędzie by z łatwością przedrzeć się przez błoto i piach czy jechać po szutrowych dróżkach. Atutem nowego ROSE PRO CROSS to lekka, ważąca 1390 g, starannie wykończona, aluminiowa rama z polerowanymi spawami, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz wykonanym w pełni z karbonu widelcem High Performance Disc, który regularnie otrzymuje najwyższe noty w międzynarodowych testach. 

Rama i widelec wykonane są zgodnie ze standardem FlatMount dla montażu hamulców tarczowych. To rozwiązanie oszczędza wagę i idealnie rozprowadza moment siły przy hamowaniu. Poza tym PRO CROSS imponuje sportową, wyważoną geometrią. Do wyboru jak zwykle kilka grup: SRAM Apex i Force oraz Ultegra i 105 od Shimano. Oczywiście dzięki konfiguratorowi można rower przystosować pod siebie. Rama PRO CROSS przygotowana jest do montażu błotników, oświetlenia, a także podpórki więc PRO CROSS można łatwo zmienić w rower do wycieczek. Model dostępny jest w ośmiu rozmiarach ramy od 49 cm do 64 cm, dwóch wersjach kolorystycznych i cenie od 1399 euro.

 
ecd0ed3fa82af808.jpg
 
Rower można już konfigurować i zamawiać na naszej stronie: 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sapero

To jest gravel czy przełajówka? Bo szukam gravela ale tutaj to chyba jednak przelajowka.

Edytowane przez sapero

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Generalnie to przełaj i większość z naszych modeli to przełaje o geometrii mniej lub bardziej sportowej, ale np rama aluminiowa modelu TEAM DX oraz karbonowa XEON CDX dzięki konfiguratorowi dają się przerobić na gravela. Przede wszystkim montujemy wtedy krótszy mostek, szerszą kierownicę Ritchey Evomax, wstawiamy więcej podkładek pod mostek, zakładamy inne koła i inne opony. Karbonowego XEONa CDX w wersji gravel z błotnikami mam we Wrocławiu jako demówkę (rama 57 cm) i mogę pokazać jak wygląda oraz dać się przejechać. Model nadawał się na zimę jako treningówka na szosę, na szybkie ścieżki leśne oraz polne drogi, wjechałem nim też na Wielką Sowę i Kalenicę więc możliwości zastosowania są dość szerokie. 

Nie produkujemy póki co rowerów, o których można powiedzieć "gravel i tylko gravel", bo celujemy w bardziej uniwersalne rozwiązania. Przykładem tego jest np model ROSE BACKROAD, który oparliśmy na karbonowej ramie przełaja XEON CDX, ale wstawiliśmy bardziej szosowe komponenty i zyskaliśmy w ten sposób kolarzówkę na maratony, która zniesie także wjazd w polne ścieżki, leśne dróżki itd. W ten sposób odpowiadamy na zapotrzebowanie naszych klientów, którzy często wspominali o potrzebie posiadania jednego roweru, który miałby wiele zastosowań. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

7e0d0b8771da9037.jpg

 
26c845554940cc08.jpg
 
Model Backroad, który właśnie wszedł do naszej oferty to odpowiedź na zapytania klientów, którzy pytali nas o "wszędołaza" z genami kolarzówki. Wygodny rower, którym będzie można przejechać długi dystans i bez obawy skręcić z głównej trasy na bezdroża. Czyli hybryda łącząca cechy gran fondo, gravela i przełajówki. 
Takie cechy ma Backroad, wyposażony w odporne na przebicie opony 32 mm, hamulce tarczowe i karbonową ramę, która znana jest z roweru XEON CDX CROSS, a jej uniwersalność potwierdziły znakomite wyniki testów gravela i przełajówki, które dotychczas budowaliśmy w oparciu o nią.
Rama, którą oferujemy w dwóch wariantach kolorystycznych waży ok 1 kg, ma wewnętrzne prowadzenie przewodów, sztywne osie, można wyposażyć ją w błotniki oraz jak zwykle u nas wybrać inne koła czy wymienić owijkę. Dzięki odpowiednim układaniu warstw karbonu łączy w sobie sztywność ze zdolnością pochłaniania wibracji. Doskonałe prowadzenie na szosie czy w terenie zawdzięcza starannie przemyślanej geometrii przy czym dzięki możliwości zamówienia dłuższego lub krótszego mostka, dobrania wysokości podkładek możemy wygodnie dopasować pozycję za kierownicą - od typowo sportowej, mocno pochylonej po bardziej wygodną - krótszy mostek nie upośledza właściwości jezdnych w tym modelu. 
Tym razem zamiast kokpitu Ritcheya w podstawowej konfiguracji zastosowaliśmy komponenty Service Course znanej firmy ZIPP. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wojtas7

Świetny sprzęt, jakbyś to odniósł do konkurencji Rondo karbonowy model? Możesz się odnieść do geometrii, jakie zauważasz różnice i ewentualnie inne zastosowanie? Jakie największe opony mieszczą się w Rose? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Ciężko mi się odnosić do roweru konkurencji, na którym nie jeździłem, ale mogę odesłać tutaj:

http://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/15716/test_rose_xeon_cdx_cross_3000_gravel

- portal też pisał coś o modelu Rondo o ile pamiętam.

Mogę też polecić lekturę testu porównawczego w magazynie TOUR - oceniającym udało się uchwycić bardzo ważną rzecz dla tej ramy - uniwersalność. Można złożyć na niej przełajówkę na tarczach, którą można udanie przejechać zawody CX choć nie jest to typowa, zawodnicza rama podobna do tych, jakie produkowaliśmy ok. dekadę temu. Można użyć jej do zbudowania gravela, który zapewni w zależności od ilości podkładek oraz montażu mostka bardziej lub niej komfortową pozycję za kierownicą i będzie szybki oraz komfortowy. Składamy na niej także w/w model Backroad, bo rower zbudowany na tej ramie będzie stabilny i wygodny. 

 

cd51bf4903bb244a.jpg

f2b7f67decbffc58.jpg

Edytowane przez paulsen

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

rj37lh.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
paulsen

Nasz model BACKROAD, sprzedażowy hit tej jesieni dostępny jest od teraz także w wersji Gran Turismo wyposażonej w siodełko Selle Italia Flite Bullit, owijkę Brooks, a także ze standardową kierownicą Evo Curve Ritcheya i opony Conti Grand Prix 4-season o szerokości 32 mm. 

 

2rnwnqf.jpg

hwzu47.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • woodie
      Przez woodie
      Witam, wpadly mi w oko dwa rowerki otóz Duncon pitbull oraz Ns surge (2008) Ponizej bc
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Rama: Dun Con Pitbull 14"
      Amortyzator : Rock Shox Domain 318 U - turn (115mm-160mm)
      Kierownica: Funn Fatboy 810mm 7mm wzniosu (skrócona)
      Hamulec przód: Avid Elixir 1
      Hamulec Tył: Shimano Deore M6000 - nowy
      Suport: Truvativ Howitzer Team DH
      Korby: Truvativ Ruktion
      Pedały: Octane One 
      Obręcze: Dartmoor Fortres 26" 36h
      Piasty: przód Octane Orbital tył Orbital Pro
      Tarcze: przód Avid G2CS 203 mm tył G3CS 180 mm 
      Zębatka: Narrow Wide EkFan 36t
      Przerzutka: Shimano Acera 8s
      Błotnik: RaceFender Pixel Front
      Łańcuch: Sram PC-830 8s
      Gripy Renthal Lock On Medium
      Opona Tył: Continental RaceKing 26x2.2
      Opona Przód Schwalbe Rapid Rob 26x2.25
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Rama:Ns surge 2008 roz.M
      Amortyzator: Rock shox domain 302
      Hamulec: Hayes Stroker Trial 
      Klamka:Hayes Stroker Carbon
      Gripy: Dartmoor (lekko przetarte)
      Opony: Continental Mountain King 26x2.2(70%)
      Kiera:Spank spoon 
      Obrecze:Ns i Mavic
      Mostek: Hussefelt
      Przerzutka: SRAM X7
      Kaseta:SRAM
      Korby: Slx
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Moje pytanie to który z nich bedzie lepszy i bardziej oplacalny.
      Rower bedzie słuzyl do zjazdow oraz skakania hopeczek.
      Oczywiscie moge dopłacić i możecie proponowac inne maszyny
      Pozdrawiam!
    • rambolbambol
      Przez rambolbambol
      Na sprzedaż Rama + widelec stalowe CrMo
      Marka: Centurion Accordo GT
      Rama znana na forum jako: Tange OrangeTM
      Wymary: CT=54cm CC=57cm
      Materiał ramy: stal Tange Infinity
      Przeznaczenie: przełaj, gravel, trekking, zimówka, szosa ...
      Stan: używana i kochana szczerze
      Hamulce: V-brake lub canti
      Cena dla forumowiczów z wysyłką wliczoną: 350zł
      https://www.olx.pl/oferta/rama-widelec-crmo-centurion-accordo-gt-54cm-przelaj-gravel-trekking-CID767-IDy6kPT.html

    • LUKISQ
      Przez LUKISQ
      Witam, czy jest jakiś rower typu dirt za ok 1500 zł. pytam się ponieważ chcę kupić taki rower ale zbytnio się nie znam na takich rzeczach.Rower może być nowy lub używany.
      chodzi mi o coś takiego : https://www.dobrerowery.pl/ns-bikes-zircus-26-red?gclid=CjwKCAiAyMHhBRBIEiwAkGN6fDpNxUweZEHwicmNdg9sZ9luFVs3p5lDc66cj6XqfilUgwLXkq7ZRhoCTzsQAvD_BwE
      tylko że tańszego
    • barcelona16
      Przez barcelona16
      Hej,
      tydzień temu zwinęli mi rower z garażu. Był to cross na bazie ramy Cube Pure z widelcem Suntour NRX DLO i osprzętem Shimano. Zamontowałem dodatkowo do niego bagażnik Crosso i pedały spd. No cóż było minęło roweru nie ma. Obecnie poszukuję nowego roweru. Mam 170 cm wzrostu i ważę 100 kg Przedział cenowy to od 3000 do 3500 zł. Rower ma mi służyć głównie jako środek lokomocji na wyprawy rowerowe na ok 5 dni. Rama powinna mieć możliwość montażu bagażnika (najlepiej Crosso gdyż już mam sakwy tej firmy i nie chciałbym kupować nowych). Widelec przedni z amortyzatorem. Biegi - najlepiej 30. Koła i opony przeznaczone na jazdę głównie po asfalcie, szutrze  i piasku.  Czasami próbuję swoich sił w terenie górskim. Ostatnio używałem Smart Samy. Nie znam się niestety na sprawach technicznych, który osprzęt jest lepszy. Fajnie jakbym przed kupnem mógł sprawdzić rower czy rozmiar jest ok. (Wrocław lub okolice). Z góry dziękuję za pomoc i czekam na propozycje.
      Darek
×