Skocz do zawartości

PiotrKaaaaaaaaaaa

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    858
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

298 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika PiotrKaaaaaaaaaaa

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

64

Reputacja

  1. Cześć, przy wymianie opony zauważyłem że opaska na obręcz (taśma w środku) nie jest już przyklejona tylko można ją obrócić (obróciłem przez przypadek kręcąc oponą i byłem bardzo zdziwiony bo była dziura w obręczy na wentyl ale nie było dziury w taśmie ;)). Zastanawiam się czy muszę wymienić ją na nową. Jakby opona w trakcie hamowania trochę się obróciła na obręczy a dotykała by opaski, to mogła by ją obrócić i zerwać wentyl... Ale nie wiem czy to w ogóle możliwe - opona się chyba nie powinna normalnie obracać nawet przy hamowaniu, a nawet jeśli to powinna dotykać krawędzi obręczy a nie środka gdzie jest opaska. Ale wolę się zapytać co myślicie?
  2. No i założyłem te Vittoria Barzo 26x2.26, jeszcze nie jeździłem. Jedno co mnie rozczarowało to ich szerokość - jest właściwie taka sama jak poprzednich Michelin Racer 26x2.0, czyli 52 mm (na moich 24 mm obręczach). A 2.25" (57 mm) powinna być o 6 mm szersza niż 2.0 (51 mm). Mierzyłem przy około 2 atmosferach zaraz po założeniu. Vittoria podaje że mierzą przy maksymalnym ciśnieniu, po 24h (podobno opona trochę się powiększa). Nie wiem na jakiej obręczy, może trochę szerszej. Ale mimo wszystko, wolałbym żeby była szersza... Vittoria nie ma szerszych opon 26 mtb
  3. ok, ostatnio nie lubię jakoś długo wybierać, zamówiłem więc te Barzo 26x2.25, ostatnie sztuki (chyba że okaże się że w sklepie kłamali i już nie mają ;)) Dzięki.
  4. Jeśli masz na myśli te https://www.vittoria.com/us/en/tires/mtb-xc/mezcal to są opisane jako "For dry terrain conditions", bieżnik podobnego typu jak w moich bieżących, chyba nie o to pytałem. Na wszelki wypadek powtórzę pytanie:
  5. Jeszcze zastanawiam się czy nie lepiej sprzedać tą oponę 1.8 i kupić dwie szersze np 2.2? Powinny chyba lepiej trzymać, tą wąska to nie pamiętam po co kupiłem, chyba na błoto? To jest Hutchinson Toro 1.85 kupiona w 2010r tak BTW :)
  6. Cześć, mam starego fulla Giant Anthem. Aktualnie mam założone opony Michelin Racer 2" z takim bieżnikiem jak w 1 załączniku. Chciałbym zmienić je na coś co będzie lepiej trzymało w terenie (las - Kraków Sikornik, Zakrzówek, Lasek Wolski jeśli ktoś kojarzy) w okresie jesienno wiosennym a jeśli się uda to i zimowym. Czyli na pewno będą liście, trochę błota, może czasami sucho. Mam już jedna oponę Hutchinson (nie pamiętam modelu) 1.85" z bardziej agresywnym bieżnikiem (drugie zdjęcie). Fajnie byłoby ją użyć. Moje pytania: 1. Jaka druga opona? 2. Ten Hutchinson na przód czy tył? Dzięki
  7. Ja bym po prostu zamontował zwykłą sakwę, a do środka wsadził zwykły plecak/torbę na laptopa. Na pewno byłoby to wygodniejsze. Miałem taką plecako-sakwę ale nie było to zbyt dobre. Zakładanie nie było szybkie, plecak się brudził od jazdy "na wierzchu", nie była pojemna, twarde plecy, kwadratowa jak plecak szkolny...
  8. A czym i z jaką prędkością jeździsz że ci sakwa aerodynamikę zaburza i ściąga na bok?
  9. Nie napisałeś gdzie będziesz jeździł (szosa, teren)
  10. Co do Tarnowa, to tak jak pisze lewocz. Natomiast Krościenko: polecam Krościenko-Nowy Targ (a nie Nowy Sącz). Ewentualnie Nowy Targ-Krościenko. Czyli właśnie przez Czorsztyńskie (można też wokół - chociaż chyba trzeba wziąć prom żeby zamknąć okrąg). Z Krościenka do Nowego Sącza jedzie się dużo główną drogą (o ile wiem), nie polecam. Później chyba też, tak jak piszesz, szlak nie jest ukończony. Nie jechałem tam. Co do zarzutów, że dużo ludzi - tego nie wiem, jechałem po sezonie w dzień powszedni, było pusto. Sama trasa bardzo mi się podobała, ładne widoki, nie uważam, żeby była strasznie kręta czy miała wąskie zakręty. Jechałem z sakwami, 20 km/h, może lewocz jechał szosówką i nie mógł się rozpędzić?
  11. Kraków Szczucin tak, ale proponuje nie z Krakowa tylko z Niepołomic, bo inaczej trzeba kawałek dość spory normalnymi ulicami. Można skręcić albo wracać po velo Dunajec do Tarnowa. Sam velo Dunajec jest fajny na odcinku Krościenko Nowy Targ.
  12. W moim przypadku, nie prowadziłem statystyk, ale mam wrażenie, że prawie na każdej jeździe po zachodzie słońca, ktoś mnie oślepia. Nie mówię o hulajnogach. Kraków.
  13. Przy wgrywaniu przez www z pliku można wybrać rower, nie wiem jak w aplikacji
  14. W stravie można dodawać rowery i przydzielać rower do jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...