ishi Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 https://www.bikerumor.com/2017/03/08/hands-oneup-switch-install-actual-weights/ Więcej fotek Słicza pokazujących konstrukcje i realne waga. Cytuj
Arni220 Napisano 10 Marca 2017 Napisano 10 Marca 2017 Jedno mnie zastanawia - cała siła momentu obrotowego zostanie przyłożona do tych czterech wypustków, a te jak widać grubością nie grzeszą. Ciekawe czy to się nie urwie? Jak ja ostatnio zmieliłem tak stalowy młynek korby z ponawiercanymi otworkami, to te obawy mogą być zasadne. Cytuj
paul997 Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 Czy próbował ktoś z Was najtańszego chińczyka o nazwie EKFAN? Na ali będzie za niecałe 50 zł: Ma to sens, czy w ten sposób nie zaoszczędzę? Przebiegi roczne mam nieduże, poniżej tysiąca km. Cytuj
rambolbambol Napisano 16 Marca 2017 Autor Napisano 16 Marca 2017 Ziomeczek w mojej pracy to ma, ale pod marką MOTSUV. Po dwóch tygodniach blat miał już krzywe zęby. Nie wiem co to za aluminium, ale tak miękkie, że szkoda na to nawet 5$. Jak znajdę jego rower i ma to jeszcze założone, to wrzucę wam fotkę. Dobre jakościowo chińskie narrow-wide robi RockBros, ale w podobnej cenie kupicie lepsze polskiej produkcji. Cytuj
paul997 Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 Dzięki, wierzę na słowo. W takim razie po taniości odpuszczam. Przy czym na naszym allegro to wcale nie takie po taniości, bo kosztuje 90 zł. Cytuj
rambolbambol Napisano 16 Marca 2017 Autor Napisano 16 Marca 2017 Powiem ci tak... od połowy 2014 roku zarzynam już w drugim rowerze zębatkę 36z od HCC. Nastukane ma grubo ponad 12 tysięcy kilometrów i nie widać, żeby była specjalnie zużyta. Zdjęcia wrzucałem wcześniej w tym wątku. Blat OVAL, też od HCC dobija powoli 2000km i jego stan określiłbym, jak nowy. W jednym z trzech moich rowerów mam natomiast zębatkę 40z narrow-wide od FSA. Po 1500km wygląda mniej więcej jak HCC po 10 tysiącach. Także szczerze i ręką na sercu powiem ci, że bierz polskie, bo dobre jest. Nawet jeśli miałbyś zapłacić za nią 2 lub 3 razy tyle, to warte jest to tej ceny. Cytuj
paul997 Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 OK, to jak najdzie mnie ochota na NW, wezmę HCC. Będę pamiętał. Cytuj
llancer Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 Jak by kogoś interesował blat od Dartmoora. Po 2 latach i wieelu tysiącach kilometrów. https://zapodaj.net/images/ea2b02f9acc96.jpg Oczywiście przyjmuje nowy łańcuch. Cytuj
tomek232 Napisano 16 Marca 2017 Napisano 16 Marca 2017 A wieele tysięcy kilometrów to u Ciebie ile jest? 10, 20, 50 czy może 100? Ja w ciągu ostatnich 3 lat przejechałem około 5 tysięcy, dla mnie to wiele Cytuj
kudizc Napisano 18 Marca 2017 Napisano 18 Marca 2017 Ktoś robił testy kaseta 11rz w połączeniu z łańcuchem 10rz? Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj
rooted.manatee Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Witam, Ma ktoś może niebieskie zębatki w swoim napędzie? Zastanawiam się jak w nich ściera się anoda i jak to wygląda. Mógłby ktoś wstawić zdjęcie? Drugie pytanie: czy znacie jakieś sklepy internetowe gdzie mógłbym znaleźć zarówno zębatkę 36T, jak i 40T w kolorze niebieskim? Zdaje się, że nigdzie nie mają dwóch, a nie chcę płacić za dwie wysyłki. Pisałem maila do HCC ale chyba kontakt się pogorszył, bo nie odpisują... Cytuj
llancer Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Kiedyś kupiłem kolorowe i do dzisiaj żałuje, mogłem wziaść zwykla czarna.. Juz nie chodzi czy kolor pasuje. Jednak czarna była by lepsza niż czerwona etc. Jak uważasz... Cytuj
rooted.manatee Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Kiedyś kupiłem kolorowe i do dzisiaj żałuje, mogłem wziaść zwykla czarna.. Juz nie chodzi czy kolor pasuje. Jednak czarna była by lepsza niż czerwona etc. Jak uważasz...Ze względu na scieralność? Masz jakieś zdjęcia? Cytuj
Thor07 Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Kolor nie ma znaczenia jeżeli chodzi o trwałość anody. Jakby jednak anoda nie była to prędzej czy później i tak zejdzie, szczególnie że przy napędach 1x mamy dużo większe przekosy które temu sprzyjają Cytuj
llancer Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Nie chodzi mi o scieralność, Ja swoją czerwoną szliferkią mini scieralem,i tak ciezko szlo. Chodzi mi o to ,że akcent kolorystyczny jak srubki etc jest spoko,ale taka duza zebatka w kolorze to juz jednak slabo wygląda. Ale jak kto woli. Czarne po za tym jest bardziej uniwersalne. Cytuj
rooted.manatee Napisano 1 Kwietnia 2017 Napisano 1 Kwietnia 2017 Ok. Dzięki z odpowiedzi. A możecie mi jeszcze powiedzieć czym jest offset w zębatce? Cytuj
Thor07 Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Offset to po prostu odsunięcie zębatki od mocowania w korbie. Stosuje się go żeby ustawić odpowiednią linie łańcucha Cytuj
rooted.manatee Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Offset to po prostu odsunięcie zębatki od mocowania w korbie. Stosuje się go żeby ustawić odpowiednią linie łańcucha Dzięki Thor. A jak mogę sprawdzić czy potrzebuje zębatki z offsetem przed jej zakupem?Jeżeli jest o potrzebne, to mój napęd (na on-one inbred 29er)będzie składał się z: Kasety SLX CS-HG81 10rz Przerzutki SLX RD-M675-GS Korby Truvativ Hussefelt 1.1 DH Howitzer No i z dwóch zębatek od HCC: 35T na korbę i 40T na kasetę. Cytuj
Chleje24na7 Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Po pierwsze kaseta z zębatką 40T od hcc odpuść, kup sobie lepiej sunrace CS MS3 CS MX3. Taka dokładka 40t będzie działać jak kupa (synonim słowa na G), po drugie jak zębatki na przód to kup u Thora! Cytuj
rooted.manatee Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Chleje24na7 (świetny nick btw.) trochę na to za późno. Już od jakiegoś czasu mam wyżej wymienioną przeze mnie kasetę. Za późno żeby oddać, za wcześnie, żeby już się jej pozbyć. Dlaczego zębatka 40T miałaby źle działać? Dlaczego Thor, a nie HCC? Cytuj
Ador Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Mam zębatkę od Thora (Banless) jajko 34, przejechane prawie 2k, zębatka oprócz częściowego zjechania anody na zębach, nówka- nieśmigana Zębatka oczywiście nie na sprzedaż Cytuj
Chleje24na7 Napisano 3 Kwietnia 2017 Napisano 3 Kwietnia 2017 Ponieważ wrzucając koronkę 40t wyrzuciszz 15 lub 17 i zanurzysz harmonię kasety. Koronka 16T nic nie da, bo jak jako tako stopniowanie się polepszy, to ranty na tej koronce nie pozwolą na płynne zmienianie wokół niej. Sprzedaj tą kasetę i kup normalne 11-40, serio jak chcesz sobie zrobić z napędu klasy SLX/XT napęd jakby był oparty na zajechanym wolnobiegu możesz bawić się w dokładki Cytuj
rooted.manatee Napisano 3 Kwietnia 2017 Napisano 3 Kwietnia 2017 Ok. Przekonałeś mnie, tym bardziej, że mogę jednak dokonać zwrotu zakupionego napędu w sklepie. Myślałem, że uda mi się samemu złożyć cały napęd, ale widzę, że mam za małe doświadczenie w tej materii. Liczę, że mi pomożecie zbudować go od zera. W takim razie kupię kasetę SUNRACE. Pytania: - czy jest duża różnica między MX3 a MS3 i czy warto dopłacić 60zł do tej pierwszej? - czy przerzutka przednia SLX RD-M675 ze średnim wózkiem ogarnie dobrze te kasetę? - tę przerzutkę mogę bezproblemowo zwrócić. Jeśli nie ona to czy polecacie coś (w podobnym budżecie) lepszego? Cytuj
rambolbambol Napisano 3 Kwietnia 2017 Autor Napisano 3 Kwietnia 2017 SLX RD-M675 ogarnie kasety 11-40 i nic ponadto. Za niewiele więcej kup przerzutkę SLA RD-M7000, która będzie działać zarówno w 10rz, jak i 11rz i ogarnie ci kasety aż do 11-46. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.