Skocz do zawartości
Maniak

[serwis] Rock Shox Reba DualAir - kompleksowy serwis od a do z

Rekomendowane odpowiedzi

tobike

Chciałem zdementować pogłoski że olej Motorex mętnieje po jakimś czasie w amortyzatorze. Ja nie smaruję wewnątrz amortyzatora elementów smarem stałym i moje oleje są takie jak podczas wlewania nie licząc drobnych zanieczyszczeń oczywiście. W zależności jaki smar zastosujemy olej może ale nie musi zmętnieć. Na pewno zależy to od składu chemicznego smaru.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

Może zwyczajnie regularnie go wymieniasz i nie dopuszczasz do zmętnienia?

Zerknij choćby do galerii detonatora: https://picasaweb.google.com/101977155750520821072/PeNySerwisRockShoxRvl?feat=directlink#5564323910676429794 również nie zauważyłem aby stosował jakieś dodatkowe smary, jedynie wylał stary olej i wlał nowy.

Osobiście mogę potwierdzić mętnienie, ostatnio z co najmniej z 4 widelców zlałem motorexa o dokładnie takim wyglądzie jak w galerii.

Nie mam pojęcia jaki to ma wpływ na właściwości oleju, nikt na motorexa nie narzeka natomiast warto wspomnieć że, jest to olej mineralny, fabrycznie lane są oleje półsyntetyczne a przecież spokojnie można dostać full-syntetyk np. motul, valvoline. 

Może to nie te tarcia co w silniku i zmian nie poczujemy to myślę że, warto odnotować różnice. W przypadku tylnych tłumików już może grać to istotną rolę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tobike

Olej mam z serwisu i przechowuję go w nieoryginalnych opakowaniach. Stoi tak już około 2 lat i jest cały czas klarowny. Co do olejów mineralnych, mam jeszcze z początku lat 90 olej przekładniowy i dalej jest klarowny i przezroczysty. Mogę zrobić zdjęcia jak chcesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Od samego stania oleje nie mętnieją tylko od pracy. Ja ze swojego co prawda wylałem zupę ale jak syf opadł jest ładny i klarowny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
shotgun

Może zwyczajnie regularnie go wymieniasz i nie dopuszczasz do zmętnienia?

Zerknij choćby do galerii detonatora: https://picasaweb.google.com/101977155750520821072/PeNySerwisRockShoxRvl?feat=directlink#5564323910676429794 również nie zauważyłem aby stosował jakieś dodatkowe smary, jedynie wylał stary olej i wlał nowy.

Osobiście mogę potwierdzić mętnienie, ostatnio z co najmniej z 4 widelców zlałem motorexa o dokładnie takim wyglądzie jak w galerii.

Nie mam pojęcia jaki to ma wpływ na właściwości oleju, nikt na motorexa nie narzeka natomiast warto wspomnieć że, jest to olej mineralny, fabrycznie lane są oleje półsyntetyczne a przecież spokojnie można dostać full-syntetyk np. motul, valvoline. 

Może to nie te tarcia co w silniku i zmian nie poczujemy to myślę że, warto odnotować różnice. W przypadku tylnych tłumików już może grać to istotną rolę.

Amortyzol Orlena jest na pewno mineralny, czy Motorex to nie wiem. Gdzies czytalem, ze polsyntetyk.

Z Motula bodajze tylko 2.5w jest czystym syntetykiem, reszta pol.

RSa to olej syntetyczny nie pol, chyba, ze producent pisze bzdury na opakowaniu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
shotgun

Fajne- dzieki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

 

 

Z Motula bodajze tylko 2.5w jest czystym syntetykiem, reszta pol.

Mam 5w factory line i jest syntetyczny. Miałem 10w expert ale ... sie skończył i wywaliłem opakowanie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
shotgun

Blednie napisalem, seria Expert to polsyntetyk, a Factory Line to syntetyk.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MasterYoda

Witam.

 

Napełniłem komorę tłumika olejem, włożyłem i zakręciłem tłumik. I teraz mam pytanie: czy trzpień tłumika po wciśnięciu go do środka powinien pozostać w takim położeniu czy ma "sprężynować" i wysunąć się z powrotem?

Nie zdążyłem zauważyć jak to wyglądało przed demontażem a po złożeniu wszystkiego tłumik działa trochę jak komora powietrzna z bardzo niskim ciśnieniem, czyli: wciskam trzpień prawie do końca, puszczam go i on samoczynnie wraca.

Regulacja tłumienia działa.

Tak ma być, czy coś sknociłem?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

Tak ma być, trzpień tłumika powinien wracać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

 

 

czy trzpień tłumika po wciśnięciu go do środka powinien pozostać w takim położeniu czy ma "sprężynować" i wysunąć się z powrotem?

Można na ten temat napisac niezłe wypracowanie, opisać to wzorami ... Tak, tak ma być.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MasterYoda

OK, w takim razie serwisu szczęśliwy koniec  :icon_cool:

Może kogoś zainteresuje, smarowałem takim zestawem mazideł:

 

Yamalube 5W -olej do tłumika i dolne lagi

RSP Slick Kick - trzpień w komorze powietrznej

Millers Assembly Lube - smarowanie komory pozytywnej i negatywnej

PM600 - uszczelka utrzymująca olej w ladze tłumika, dolna uszczelka tłumika i uszczelki korków tłumika i komory powietrznej.

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
EricDraven

Mam takie pytanie - czy olej Fox Float Fluid nie "pogryzie się" z Redrumem, tzn. czy serwisując nowy amortyzator i chcąc nasączyć gąbki Fox Float Fluidem, muszę z nich usunąć olej Redrum (widelec nieużywany, więc gąbki czyste)? Czy też bez obaw i mycia gąbek można je nasączyć olejem Fox'a?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

W nowy widelcu niema tego problemu bo gąbki nasączone są zwykłym olejem. Zawsze dobrze je wycisnąć do sucha żeby dobrze chłonęły.

Można je nasączyć Fox fluidem, nic im się nie stanie, nawet przy pomieszaniu RedRum'a i Fluid'a.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ronina

Patrz post nr 21 w tym temacie.

 

Dziś wyjaśniła się zagadka ograniczonego skoku  (85%) mojego amora RS Recon Gold TK.

Przy serwisie dolnych lag (smarowanie gąbek,kontrola slizgów i wymiana oleju ) popełniłem błąd przy finalnym montażu po zalaniu.

Nie ścisnąłem całkowicie amora przed skręceniem śrubami od dołu.Wskutek tego wytworzyła się poduszka powietrzna w dolnych goleniach.Całe szczęście nie wywaliło uszczelek kurzowych.

Po poprawnym montażu problemu nie ma.Dolne lagi dochodzą do korony po spuszczeniu powietrza z komory powietrznej(0,0 psi).

Dodam że nalałem 10-11ml oleju do każdej z dolnych lag i nic złego się nie dzieje.Komory tłumika i powietrznej nie grzebałem bo amor nowy(800km).Ciśnienie trzyma,blokada jest więc dałem sobie spokój.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lucass3

Mogłeś napisać w moim temacie o serwisie również Recona Gold TK, co prawda wielkiej różnicy nie ma, ale skoro są 2 tematy na 2 różne modele to warto trzymać porządek :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ronina

Napisałem tu ponieważ wcześniej udzieliłem się w dyskusji.

Warto trzymać porządek -jestem za.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wozaq

A to ciekawe z tą poduszką powietrzną i ograniczonym skokiem. Ja mam Recona Race z 2008 roku, widoczne golenie od uszczelek do korony 100mm, ostatnio serwisowałem go sam, ale tylko dół, i zarówno przed serwisem jak i po amortyzator (patrząc po śladach na goleni) wykorzystuje tylko ok 5mm skoku. Amorek mam od roku, nowy, niby demontowany z jakichś rowerów, blokada działa jak trzeba. I tak gadałem niedawno w jednym sklepie nie mając roweru ze sobą pod bokiem i niby "tak ma być". Jednakże pierwszego dnia w którym go zakupiłem, nie wiedząc co i jak z amorkami powietrznymi nieopatrznie w trasie spuściłem z niego całe powietrze co zaoowocowało spłynięciem oleju na dół i w ogóle się nie uginał, dałem go na gwarancji tego samego dnia do serwisu i tam go odratowali, ale się zastanawiam czy właśnie wtedy coś nie skopali (za dużo oleju w tłumiku MC?), czy też rzeczywiście "ten typ tak ma" i "tak ma być". Wszelkie wskazówki mile widziane

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dymcio111

A przypadkiem przy wlewaniu oleju na dole amora nie odwracał nikt go całkiem odwrotnie ? Czy wlewaliście olej jak leżał na boku ?

Bo kojarzy mi się że kolega przy odwróceniu /przechyleniu amora, na dole jest podkładka zdaje się i ona zamiast leżeć na dole to się odwróciła bokiem i wtedy chyba nie działał amor pełnym skokiem, co mi się kojarzy że chyba tak było.

 

Wysłane z Tapatalk za pomocą Samsung Galaxy Note 2

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wozaq

Nie wiem, zielony wte klocki wtedy byłem, ale tam mają taką łapę w którą chyba pionowo go wkładali i wtedy wlewali. Ilość oleju jak kojarzę to sprawdzali w mega tabeli, ale tam jest zapewne tyle modeli, że w sumie nie wiadomo. Ale z drugiej strony to różnice w ilości oleju chyba nie są jakieś aż tak kosmiczne żeby coś totalnie skopać.

 

Po prostu poczułem się zaintrygowany wcześniejszym tutejszym postem kolegi "ronina", który twierdzi, że po spuszczeniu powietrza amorek powinien się cały schować i poleciałem spuścić powietrze z mojego i się bodajże nie schował tak żeby korona dotknęła uszczelek. Jednakże mam już uraz związany ze spuszczaniem całego powietrza z amorka i naciskaniem na niego wtedy, bo może jakaś uszczelka strzeli, więc nie chce za bardzo kombinować. Być może w tygodniu podjadę do jakiegoś innego magika tu na miejscu i zobaczę co mi powie ;)

Edytowane przez wozaq

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wozaq

Post pod postem, ale chciałbym napisać co z moim Reconem było nie tak. Wczoraj rower zapakowałem do samochodu i podjechałem z nim tam gdzie amorek kupowałem. Pokazałem co i jak, no i rzeczywiście potwierdzili, że nie ma tak być i, że bez powietrza powinien się cały chować, czego też mój nie czynił (chował się na 4 - 4,5cm). Amorek jeszcze ma rok gwarancji, ale zasłonili się tym, że tego gwarancja nie obejmuje. Może i w sumie rację mają bo rok tak jeździłem i nic z tym nie zrobiłem. Byłem już gotowy zostawić go do serwisu i zapłacić - w końcu ile może kosztować taki pobiezny serwis? I tu totalny zonk jak się spytałem o cenę usługi. Zawołali sobie za to 240zł!!! Więc czym predzej się stamtąd ulotnilem bo jak dla mnie to niezbyt poważne.

 

Po tym wszystkim pojechałem do innego serwisu z którego usług byłem już wcześniej zadowolony. Tu też potwierdziło się, że jest źle. Pierwsza diagnoza była taka, że amorek się zapowietrzył, jednak szybkie próby rozwiązania problemu na szybko poprzez spuszczenie powietrza i skręcenie amorka przy jednoczesnym ściśnięciu go nie powiodły się. Więc rower zostawiłem z diagnozą, że to pewnie wina tłumika. I rzeczywiście, dzisiaj rower odebrałem i się okazało, że przy tej pierwszej naprawie co wcześniej opisywałem wlali zdecydowanie za dużo oleju do tłumika MC. Teraz mam 123ml tego oleju co był, amorek po naciśnięciu kierownicy można ugiąć o tę 9cm spokojnie przy 100psi w komorze, a to daje o ponad połowę większy skok. No i za to wszystko zapłaciłem raptem 30zł! Jeszcze nie jeździłem na nim, ale zapewne będzie różnica.

 

Także traktujcie mój przypadek jako przestrogę przed róznego rodzaju "znawcami serwisowymi", którzy jak widać nie wiedzą co robią, i jeszcze biorą za to dużą kasę. Dobrze, że tu zajrzałem na forum, bo inaczej dalej bym tak jeździł i wmawial sobie, że tak ma być :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
viper512

Czy amortyzator solo air po spuszczeniu powietrza powinien być wysunięty na cały skok, czy może się cofać trochę? Gdy go ręcznie rozciągam bez powietrza, on i tak się chowa trochę, dopiero po nabiciu powietrza wysuwa się na całe 100mm. Tak na być czy coś źle złożyłem?

 

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
zienio

tak ma być

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Teoretycznie powinien sie schować do owego połączenia komór i stanąć.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • gyrill
      Przez gyrill
      Cześć. Sprzedaje Recona o skoku 100 mm. 
      Szczegóły można znaleźć w aukcji. 
      Cena dla użytkowników forum to 800 złotych i wysyłka gratis. 
      Stan oceniam jako prawie idealny. Technicznie wszystko działa, jego użycie było symboliczne w stosunku do możliwości. Minusem są zwijające się naklejki na lagach. Plusem jest manetka blokady i świetny stan goleni. 
      Zainteresowanych proszę o PW przed zakupem - zmienie cenę na aukcji Allegro.
      Preferuje transakcje przez Allegro. 
    • rzymo
      Przez rzymo
      Porządki noworoczne / zmiana sprzętu - cała lista poniżej (kolejność alfabetyczna).
      ---
      01) adapter do mocowania zacisku hamulca PM do ramy/widelca IS - do tarczy 160 przód / 140 tył, w komplecie śruby mocujące
      8zł / 15g + śruby
       
      02) adapter do mocowania zacisku hamulca PM do ramy/widelca IS - do tarczy 180 przód / 160 tył, w komplecie śruby mocujące
      8zł / 20g + śruby
       
      03) amortyzator 26" Rock Shox Recon Gold - tłumienie Motion Control, skok 80/100 (ustawiony 100), sterówka 192-193 mm, dolne golenie otarcia/obicia, pokrętło blokady/kompresji na goleni, na pokrętle złuszczony lakier/farba; tłumienie działa, kompresja działa, blokada działa, komora powietrzna szczelna, uszczelki przeciwkurzowe do wymiany
      w komplecie nowe naklejki z nazwą modelu Recon (kolor szary/siwy)
      390zł / 1648g
       
      04) chwyty Accent Silicon - używane, przycięte (końcówki dołączam), czarne, silikonowe - odpowiednik ESI Chunky, wygodne
      20zł / 76g
       
      05) dętki Geax Light 26" / PV - dętki pod opony 26" (1.5 - 2.25, używałem w Race Kingach 2.2"), wentyl presta, szczelne, bez łatek
      15zł / 136+137g (za 2 szt)
       
      06) gripshifty SRAM Attack 2/3 x 9 - przód microindex, pod SRAM/Shimano (można obsługiwać przerzutkę 2x i 3x) / tył Shimano 9, gumy w dobrym stanie
      80zł / 168g
       
      07) hamulce Shimano XT - klamki z długimi dźwigniami pozagrupowe BL-M505 (lżejsze od SLX/XT), zaciski XT BR-M775, odpowietrzone, okładziny żywiczne, niewielkie zużycie; przewody 59 o długościach ~67 / ~121 cm
      220zł / 250+260g (cena za komplet p+t)
       
      08) kaseta Shimano SLX CS-HG80-9 11-28T - dziewiątkowa, 11-28T, stan dobry
      40zł / 229g
       
      09) kierownica Oval 31.8 / 600 mm - całkiem lekka, z gięciem w tył (backsweep), widoczne ślady od manetek/gripów
      20zł / 166g
       
      10) kierownica szosowa 25.4 / 420 mm - brak oznaczeń modelu, jeśli dobrze mierzę to zasięg 90, drop 135, widoczne ślady po montażu akcesoriów na kierownicy
      20zł / 340g
       
      11) kółka do przerzutki Shimano - 13 ząbków, łożyska ślizgowe, dużo nie przejechały
      8zł / 18g + śrubki
       
      12) koło przód 26" / 6 śrub - piasta Chosen (łożyska EZO), szprychy 2-1.8-2, czarne alu nyple, obręcz DT (bez oznaczeń, najpewniej X430) - b. dobre łożyska i niewielkie opory, po lekkim zakręceniu koło robi kilkadziesiąt obrotów, zatrzymuje się otworem na wentyl ku górze
      175zł / 763g
       
      13) koło tył 26" / 6 śrub - piasta DT 370/IS, szprychy 2-1.8-2, nyple mosiądz, obręcz DT, brak naklejek - po zakręceniu kołem "w rękach" czuć nie do końca płynny obrót = łożyska do wymiany; w komplecie bębenek alu (widoczne ślady po zeszlifowanych zadziorach od kasety bez pająka) oraz stalowy - sam bębenek, bez łożysk, gwinty na samej osi piasty wyglądają tak sobie
      150zł / 1025g
       
      14) korba jednoblatowa 48 + wkład kwadrat - model nieznany, blat pancerny stalowy 48 zębów + osłona z tworzywa, wkład na kwadrat VP na łożyskach maszynowych (68 x 122.5), metalowe miski (obraca się bez oporów); śruby mocujące i zaślepki w komplecie
      60zł / 878+292g
       
      15) korba Shimano XT FC-M770 - same ramiona, srebrne, 175mm, zintegrowana oś; ślady używania widoczne na zdjęciach (ryski/przetarcia)
      jeżdżona w konfiguracji 36/22 oraz 38/24 oraz 36T (narrow-wide) - w komplecie śruby/kominy różnej długości i nakrętka osi (kontrująca)
      140zł / 366+222g
       
      16) koszyk Tour de France - czarny, lekki, z tworzywa, widoczne ślady używania
      6zł / 23g
       
      17) łożysko FAG 6000/2RS - nowe, fabrycznie zapakowane
      6zł / --g (6zł / szt)
       
      18) mostek 25.4 / 110 mm - gięcie koło 13-15* (ciężko zmierzyć), trochę kowadło, ale swoją rolę spełnia
      12zł / 245g
       
      19) nakrętka kasety FRM - alu, czarna, dokładnie 4.8 grama
      5zł / 5g
       
      20) nyple alu, srebrne - zwykłe DT, 25 sztuk, nowe
      8zł / 8g
       
      21) obręcz 26" / 28h / disc - DT, dokładny model nieznany, 18.5mm wewnętrznie
      15zł / 464g
       
      22) obręcz 26" / 32h / disc - DT, dokładny model nieznany, 19mm wewnętrznie, nieużywana
      20zł / 466g
       
      23) obręcz 28" / 32h / obręcz - KinLin, dokładny model nieznany, 15mm wewnętrznie, dosyć lekka, nieużywana
      25zł / 422g
       
      24) olej mineralny Finish Line Brake Fluid - do hamulców Shimano/Magura, spisuje się znacznie lepiej w niższych temperaturach (klamka nie puchnie) - buteleczka 120, zostało ~90ml
      15zł / --g
       
      25) opona Continental Race King 26 x 2.2" PureGrip - nowa wersja (grubsze boki, wygląd plastra miodu, tubeless-ready), zwijana/kevlar, niski przebieg, jeżdżona na przednim kole - są jeszcze "włoski" na środkowej części bieżnika
      59zł / 607g
       
      26) opona Continental Race King 26 x 2.2" PureGrip - nowa wersja (grubsze boki, wygląd plastra miodu, tubeless-ready), zwijana/kevlar, niski przebieg, jeżdżona na tylnym kole
      49zł / 602g
       
      27) opony B'Twin 700 x 32c - drutowe, uniwersalne (szosa / lekki teren), realnie 32-33mm szerokości, niski przebieg i niskie zużycie
      40zł / 593+597g (za 2 szt)
       
      28) pedały Shimano XT PD-M770 - sprawne technicznie, obracają się płynnie, wizualnie stan jak na zdjęciach (zarysowania/przetarcia)
      75zł / 350g
       
      29) podkładki pod mostek - aluminiowe, 5 sztuk po 5 mm
      5zł / 23.5g
       
      30) podkładki pod mostek - karbonowe, 15 mm + 5 mm
      6zł / 6.8 + 2.8g
       
      31) pompka do amortyzatorów Beto SP-003 AG - jeżdżę głównie na sztywnych widelcach, więc użyta max kilka razy, wyskalowana do 28 bar / 400 psi, elastyczny wężyk, zawór do upuszczania powietrza
      45zł / --g
       
      32) przerzutka Shimano XT RD-M772-GS - pod 9 rzędów, średni wózek, fabryczne kółka (ceramika + maszynowe)
      80zł / 223g
       
      33) rama Checker Pig Race 19" - pod koła 26" i amor 80-100mm oraz łożyska półzintegrowane, bardzo sztywna, masywne tylne widełki, górne spawy polerowane, wzmocnione okolice główki, BSA 68 mm, pod sztycę 31.6 mm
      widoczne ślady użytkowania (rysy/przetarcia od pancerzy/'zjechane' okolice dolnego oczka pod koszyk na bidon), w komplecie lekki zacisk sztycy 34.9
      rura podsiodłowa 420/480 (c-c / c-t), górna 575 (c-c), główka 130, ogon 420
      190zł / 1780g
       
      34) siodło Selle Italia SLR Gel Flow - lekkie, wygodne, niepoprzecierane
      135zł / 228g
       
      35) śrubki do tarczy - jeden komplet srebrny, dwa czarne, każdy 6+1 szt (po jednej zapasowej)
      6zł / --g (6zł / komplet)
       
      36) stery Accent Airplane - półzintegrowane (semi-integrated / HSI-SAIR) 1 i 1/8", łożyska maszynowe ACB, aluminiowe miski, dolna bieżnia alu, przecięta (zdejmowana/nakładana na widelec, nie wymaga nabijania narzędziami) + kapsel + głównia śruba stalowa (czarna)
      niewielki przebieg, łożyska krecą się bez oporów, na miskach widoczne ślady montażu
      45zł / 86g
       
      37) sztyca 27.2 / 350 mm - czarna, aluminiowa, na jedną śrubę; ciężka, ale wytrzymała, niewielkie ślady użytkowania
      15zł / 342g
       
      38) sztyca Ritchey Classic 31.6 / 350 mm - srebrna, mocowanie siodła na dwie śruby, dosyć lekka; w górnej części (blisko jarzemka) widoczne przetarcie od paska torebki podsiodłowej
      45zł / 259g
       
      39) tarcze Avid HS1 / 160mm / 6" - używane, nie są idealnie proste, ale mogłem ustawić zaciski tak, by klocki nie ocierały
      9zł / 101+101g (9zł/szt)
       
      40) zacisk piasty tył Shimano - zacisk do piasty tylnej 135, Shimano XT, z dźwignią
      9zł / 64g
       
      41) zębatka SLX 24T - stalowa, dedykowana do 10 rzędów (działa też z innymi), mało używana
      9zł / 44g
       
      42) zębatka/blat SLX 38T - aluminium, dedykowana do 10 rzędów, do zestawienia 38/24, mało używana
      45zł / 75g
       
      ---
      WYSYŁKA -> koszt zgodny z cennikiem przewoźnika (kurier / paczkomat / poczta)
      ---
      FOTO -> http://www.abload.de/gallery.php?key=uj4FDBcs (kolejność jak powyżej)
      ---
      Możliwość wystawienia na Allegro.
    • marcinusz
      Przez marcinusz
      Cześć,
      kończę składać wyścigowego sztywniaka na dużym kole. Brakuje mi tylko amortyzatora. Szukałem dobrej używki (nawet zakładałem temat, ale nie posypały się oferty). Ostatecznie stwierdziłem, że od razu sięgnę głębiej do kieszeni i kupię porządny, docelowy amortyzator. Dobrnąłem do etapu w którym zastanawiam się czy brać Rebę RL, którą znalazłem w polskim sklepie za niecałe 1689zł czy Marvela Pro, którego mogę kupić nieco taniej (nie chcę pisać konkretnej kwoty).
      Reba uznana od lat. Manitou znany od lat, choć nie tak renomowany. Macie porównanie co do jakości pracy, sztywności (ważę 85-90, oba amory taper/QR15), łatwości/kosztów serwisowania? Może wszystko jedno i brać tańszy, bo oba równie dobre? Rozważałem, aby wybrać ładniejszy, ale nawet z pomocą kobiety nie wiem, który lepiej przypasuje do roweru
      Proszę o wszelkie uwagi, które pomogą podjąć decyzję.
    • lukasamd
      Przez lukasamd
      Witam,
      mam do sprzedania Gianta XTC Composite 29ER 2 w rozmiarze M.
      Rower sprzedaję, bo jednak duszę mam szosowca a nie do MTB
      https://www.olx.pl/oferta/giant-xtc-composite-29-rozmiar-m-reba-rl-fulcrum-ust-2x10-sram-CID767-IDqZMld.html
      - Rama: karbonowa Giant, rozmiar M
      - Amortyzator: Reba RL 100mm taper, przeserwisowany, oś 15 mm z manetką blokady na kierownicy 
      - Koła: Fulcrum Red Metal 29 XL - lekkie, bardzo sztywne i pod UST/TL
      - Korba: SRAM S1000 175 mm 39/26
      - Kaseta: SRAM PG-1030 11x36T 10s
      - Przerzutka przednia: SRAM X7
      - Przerzutka tylna: SRAM X9
      - Łańcuch: założony nowy Shimano HG95 ze spinką
      - Suport: pressfit, SRAM GXP
      - Hamulce: Avid Elixir 3, założone nowe klocki
      - Opony: przód Maxxis Ardent, tył Maxxis Crossmark, obie UST, uszczelnione i zalane mleczkiem
      - Siodełko, kierownica, gripy - Giant.
       
      W zestawie dodatkowo:
      - pedały SPD
      - 2 dodatkowe łańcuchy 10s Ultegra i spinki (choć nie wiem jak z długością)
      - Brunox Deo
      Całość w bardzo dobrym stanie, wiadomo są ryski, ale to od normalnego użytkowania. Poza tym sprzęt sprawny, siadać i jechać. Rama bez żadnych uszkodzeń.
      Możliwy odbiór osobisty, możliwa wysyłka (po przedpłacie).
      Mogę też wystawić na Allegro gdyby ktoś chciał kupić np. na ich raty 0% - wtedy dojdzie prowizja, kwestia dogadania.
      Za dodatkowe 70 zł dorzucam chwyty z regulowanymi rogami Ergon GP2.
       
      Cena:
      3700 zł + KW
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.