Skocz do zawartości
Maniak

[serwis] Rock Shox Reba DualAir - kompleksowy serwis od a do z

Rekomendowane odpowiedzi

ronina

Po czy sprawdzić jaki to rocznik ? Po numerze seryjnym?

 

Widelec to Recon Gold,oczywiscie solo air, tłumnik TK,skok 100mm

Widelec zdjęty z nowego Scotta w dniu zakupu.Rower rocznik '13.Ale wideł może być przecież np.rok starszy,prawda?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Punkxtr

Odnośnie Redrum'u pytam bo spotkałem się z opinią, że to przebrandowany (czyli ten sam produkt) Torco MPZ engine assembly lube.

Wygląda rzeczywiście podobnie: 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

W międzyczasie mogło go produkować dwóch producentów, aktualnie sprzedawany red-rum jest produkcji maximy.

Jeśli chcesz zrobię Ci fotkę plomby na butelce ale ogólnie w czym kłopot?

 

Model amortyzatora można poznać po malowaniu przede wszystkim oraz po typie dolnych goleni puste/pełne na dole. Trzeba porównać z tym co jest w instrukcji/ stronach internetowych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Moim skromnym zdaniem oleje poza tłumikiem mają mocno drugoplanowe znaczenie. W tłumiku ok, przepływ musi być odpowiedni by parametry był zachowane. Ale wsmarowaniu chodzi tylko o smarowanie i ewentualne uszczelnianie sprężyny.

 

jak dla mnie nie ma żadnej różnicy czy to będzie olej red rum, fox fluid, czy inny olej 80w. Ja wlałem jaki miałem na półce aktualnie :D i jest ok, bo czemu by miało nie być ? ważniejszy jest dobry smar na uszczelki i pokrycie oringów w widelcu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

Dobre smarowanie sprężyny powietrznej wpływa na jeszcze jedną kwestię: czułość. Bardzo częstym objawem jest duży początkowy opór widelca, trzeba go ugiąć i potem zaczyna chodzić względnie płynnie. Sprężyna nasmarowana jak trzeba odpowiada za płynną pracę od samego początku skoku, za pierwsze 2-3cm.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lucass3

Po czy sprawdzić jaki to rocznik ? Po numerze seryjnym?

 

Widelec to Recon Gold,oczywiscie solo air, tłumnik TK,skok 100mm

Widelec zdjęty z nowego Scotta w dniu zakupu.Rower rocznik '13.Ale wideł może być przecież np.rok starszy,prawda?

 

 

Kolor czarny mat ?

Podejrzewam, że to będzie taki sam jak ja mam, rocznik '12.

http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/fJQtD0X9AyofYOWuBO2Ufx49Nz4FxxDD-lt2JDTWgrc/mtime:1372788149/sites/default/files/techdocs/gen.0000000003511_front_fork_oil_chart_2012_0.pdf

 

 

Zresztą w '13 ilości sa takie same:

http://cdn.sram.com/cdn/farfuture/tHgiGl-i5gGkjsvrXujQN0wqof99r6iaO4VCVWpP4s0/mtime:1372788167/sites/default/files/techdocs/gen0000000004392_rev_a_rockshox_oil_air_and_coil_chart_2014_0.pdf

Edytowane przez lucass3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Punkxtr

W międzyczasie mogło go produkować dwóch producentów, aktualnie sprzedawany red-rum jest produkcji maximy.

Jeśli chcesz zrobię Ci fotkę plomby na butelce ale ogólnie w czym kłopot?

 Dzięki, nie musisz, mam tych opakowań pod dostatkiem. Kłopot jest taki, że RS już nie sprzedaje tego produktu a tak już mam, ze lubię używać oryginalnych i ten mi odpowiada. Dlatego gdybym miał pewność, że to te same oleje, kupiłbym sobie na zapas. Nierzadko mówi się, że producenci nas oszukują, bo sprzedają drożej te same specyfiki, co np. do motorów. A jak się okazuje, często nie jest to wcale to samo. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szosaa22

Ten olej można użyć uzupełniająco, najlepiej się sprawdzi w sprężynie powietrznej i na gąbkach, do smarowania dolnych lag zdecydowanie polecam  zwykły olej. Znam przypadki smarowania dolnych goleni red rum'em, gdzie właściciel chwalił ale red rum jest ciut "rzadszy" dla potrzeb rowerowych.  Tak więc zakup zwykłego oleju raczej Cie nie ominie.

 

Trzeba spuścić powietrze, bo przy "wbijaniu" trzpienia sprężyny do wewnątrz stawiałby opór, być może wbicie go byłoby niemożliwe. Trzeba pamiętać, że jest z aluminium, można go uszkodzić zbyt brutalnym traktowaniem.

 

Tak wynika z kart charakterystyki, typ assembly lube to najpewniejsza opcja, zagraniczne fora potwierdzają to info i potwierdzam produkcję przez Maximę, w oryginalnym opakowaniu jest plomba z ich logo,  należy szukać zamienników wśród tego typu olejów ale red rum nie wystepuje normalnie  w ofercie producenta bo jest produktem oem, o nieco zmodyfikowanych parametrach względem typowego oleju assembly-lube, ma podwyższoną odporność na gęstnienie w niskich temperaturach. Nie znajdziesz idealnego zamiennika.

Odsyłam do postu Housika: http://www.forumrowerowe.org/blog/264/entry-435-amortyzator-red-rum-vs-float-fluid-i-inne/

 

 

Nadmiar oleju to najprawdopodobniejsza przyczyna, zlej go, zmierz ilość, odszukaj manuala dla swojego modelu i sprawdź czy się zgadza. Ułatwiłoby odpowiedź na twoje pytanie jeśli podałbyś ile wlałeś i jaki masz rocznik oraz tłumik w swoim widelcu.

 

Dzięki za rady odnośnie oleji, a jakim zalać te golenie bo w temacie wyraźne są podane ale podasz mi jeden model jakiś łatwo dostępny i dobry tak aby cena też nie zabijała? Dzięki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
detonator

Motorex 15W :thumbsup:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Szosaa22

Cena jest super, a jak nim nasącze gąbki to też będzie ok? Bo za "Millers Competition Assembly Lube" do samych gąbek bulić 70zł+wysyłka mija się z celem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

Nie wiem czy czytałeś całość tego co jest na pierwszej stronie. RedRumem lub podobnym można nasączyć gąbki ale nie trzeba, nawet masz specjalnie fotkę gdzie jest nasączone zwykłym olejem, z resztą producent zaleca podobnie.

Z dziennikarskiej rzetelności należy zaznaczyć, że, motorex 15W ma lepkość kinematyczną o wiele większą od tej oleju RS 15W, natomiast akurat w dolnych lagach nie robi to różnicy w pracy, więc spokojnie podejdzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lucass3

Tak właściwie to chcąc zalać Motorexem bedącym jak najlepszym odpowiednikiem Pit Stopa to musiałby to być 2,5W oraz 10W (pomijając kwestię mieszania 10W i 7,5W - ale to już sie przesada robi bo trzeba by 3 oleje kupić)

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tobike

Ja do tłumika wlewam 2,5W motorexa a do lag 15W. Tłumik na 2,5W działa o wiele lepiej, zwiększa się zakres regulacji i płynność regulacji a amor jest bardziej czuły

 

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lucass3

2,5W działa lepiej w stosunku do czego? Tego oryginalnego którym był zalany amor?

Przecież ten oryginalny ma taka lepkość jak Motorex 2,5W więc różnic nie powinno być.

Edytowane przez lucass3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tobike

Oryginalnie jest 5W i taki zazwyczaj ludzie leją nie zwracając uwagi na inne parametry. Na motorexie 2,5W jest lepiej niż na oryginalnym oleju.

 

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
lucass3

To ciekawe, skoro lepkość jest taka sama. Nie mam pojęcia z czego to może wynikać

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

Motorex 2,5W nie ma identycznych parametrów jak Rock Shox 5w, minimalnie się różnią, natomiast 2,5w jest do niego o wiele bardziej zbliżony niż 5W.

Wątpię czy ktokolwiek jest w stanie wyczuć różnicę w praktyce ale może chodzić lepiej z prostego względu. Widelec po serwisie, dobrze wyczyszczony i nasmarowany zawsze chodzi lepiej, niema tu żadnych czarów, starczy zrobić co trzeba. Może tu mieć też pewien udział sugestia i brak bezpośredniego porównania typu 2 identyczne widelce obok siebie, zalane i nasmarowane identycznie z różnymi olejami w tłumiku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
EricDraven

Posiadam widelec Reba Dual Air z 2012 roku, jeszcze nie używany. Zgodnie z zaleceniami, przed jego montażem chcę zrobić serwis. Wystarczy przegląd podstawowy (tylko dolne lagi), czy powinien to być pełen serwis?

Dodatkowo pytanie do osób serwisujących widelce, czy zaobserwowaliście jakieś nieporządane efekty stosowania środka Brunox Deo na golenie widelca? (typu wypłukiwanie/rozrzedzanie/wysuszanie oleju na gąbkach, itp.). A może wręcz przeciwnie, stosując ten srodek można wydłużyć okresy międzyserwisowe?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Tylko mały serwis, jak nie był w ogóle jeżdżony to zdjąć golenie, nalać zalecane ilości oleju, uszczelki nasmarować najlepiej smarem do tego przeznaczonym i wystarczy, do środka nie ma potrzeby zaglądać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sagitt77

Jeśli stosujesz Brunox tylko do czyszczenia górnych goleni to na pewno nie będzie żadnego negatywnego wpływu na stan amorka. Psiknąć, poczekać aż spłynie do uszczelek kurzowych, ugiąć kilka razy amor i zetrzeć. Zresztą Rock Shox zaleca stosowanie Brunoxa, jak pewnie wyczytałeś w instrukcji...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

RS wycofał się z tej rekomendacji. Lepiej smarować olejem takim samym jak idzie w dole golenie. Wyciąga brud tak samo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wozaq

Dlaczego mój Recon Gold po CAŁKOWITYM spuszczeniu powietrza nie ugina się w 100%?

Ustawiony jest fabrycznie na 100mm a bez ciśnienia wykorzystuje 85mm skoku?Miał tak przed i po serwisie-amor nowy(komory pow. i tłumika jeszcze nie serwisowałem tylko gąbki i nowy olej do lag,przebieg ok 800km).Dodam że mój egzemplarz też miał dość skąpe smarowanie fabryczne.

 

Za dużo oleju w tłumiku?

Bardzo mnie to ciekawi.

 

Mój Recon Race z 2008, który zakupiłem jako nowy w zeszłym roku dokładnie taki: http://www.synkros.pl/product-pol-2262-ROCK-SHOX-Recon-RACE-POP-LOCK-SUPER-CENA-.html też nie wykorzystuje całego skoku. Właśnie wczoraj pierwszy raz cały dół rozebrałem i przesmarowałem. No i według tego co tam na stronie podają on jest niby 100mm (naklejka z ciśnieniami na goleni podaje wartości dla 80mm i 100mm -130mm, co jest dosyć ciekawe bo jak szperałem w necie to Race niby miał max 100mm), jednakże według wymiarów znalezionych gdzieś na necie od osi do korony ma ok 45cm (10cm na goleniach mierząc od uszczelek do korony), czyli ma chyba skok ustawiony na 80mm. A niby dla skoku 100mm powinien mieć te ~47cm. W sumie to ugina się na max ~60mm.

 

I generalnie też mnie to nurtuje czy tak ma być czy jednak jest za dużo oleju w tłumiku MC (powinno być bodajże 118ml).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Wojoostry

Witam i pozdrawiam

 

jestem aktualnie w trakcie serwisu takiej reby jak w temacie. Mam w zwiazku z tym pytanie po co wlewasz olej zarówno do komory pozytywnej jak i negatywnej skoro w dokumentacji RS 2010 manual dla Reby SL Dual Air na stronie 7 , jest napisane, że w komorze powietrznej stosuje się smar stały, a do dolnych lag wlewmy 5 ml oleju  15 WT?? Dziękuję z góry za odpowiedź

 

Wojtek

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maniak

Obie komory powietrzne czymś trzeba smarować. Można wybrać do tego albo smar stały albo olej, na oleju widelec jest nieco czulszy. W negatywnej olej/smar smaruje trzpień który porusza się w uszczelce korka.

Do dolnych lag wlewamy tyle ile mówi instrukcja, w jednych modelach jest to 5ml w innych 15ml, akurat do wszystkich widelców przed 2012 leje się 15ml oleju 15wt.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Puklus

Założę sie że w tym samym manualu pisze żeby mieć rękawiczki i okulary ochronne ... ciekawe czy je masz? :D Olej dobrze uszczelnia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • gyrill
      Przez gyrill
      Cześć. Sprzedaje Recona o skoku 100 mm. 
      Szczegóły można znaleźć w aukcji. 
      Cena dla użytkowników forum to 800 złotych i wysyłka gratis. 
      Stan oceniam jako prawie idealny. Technicznie wszystko działa, jego użycie było symboliczne w stosunku do możliwości. Minusem są zwijające się naklejki na lagach. Plusem jest manetka blokady i świetny stan goleni. 
      Zainteresowanych proszę o PW przed zakupem - zmienie cenę na aukcji Allegro.
      Preferuje transakcje przez Allegro. 
    • rzymo
      Przez rzymo
      Porządki noworoczne / zmiana sprzętu - cała lista poniżej (kolejność alfabetyczna).
      ---
      01) adapter do mocowania zacisku hamulca PM do ramy/widelca IS - do tarczy 160 przód / 140 tył, w komplecie śruby mocujące
      8zł / 15g + śruby
       
      02) adapter do mocowania zacisku hamulca PM do ramy/widelca IS - do tarczy 180 przód / 160 tył, w komplecie śruby mocujące
      8zł / 20g + śruby
       
      03) amortyzator 26" Rock Shox Recon Gold - tłumienie Motion Control, skok 80/100 (ustawiony 100), sterówka 192-193 mm, dolne golenie otarcia/obicia, pokrętło blokady/kompresji na goleni, na pokrętle złuszczony lakier/farba; tłumienie działa, kompresja działa, blokada działa, komora powietrzna szczelna, uszczelki przeciwkurzowe do wymiany
      w komplecie nowe naklejki z nazwą modelu Recon (kolor szary/siwy)
      390zł / 1648g
       
      04) chwyty Accent Silicon - używane, przycięte (końcówki dołączam), czarne, silikonowe - odpowiednik ESI Chunky, wygodne
      20zł / 76g
       
      05) dętki Geax Light 26" / PV - dętki pod opony 26" (1.5 - 2.25, używałem w Race Kingach 2.2"), wentyl presta, szczelne, bez łatek
      15zł / 136+137g (za 2 szt)
       
      06) gripshifty SRAM Attack 2/3 x 9 - przód microindex, pod SRAM/Shimano (można obsługiwać przerzutkę 2x i 3x) / tył Shimano 9, gumy w dobrym stanie
      80zł / 168g
       
      07) hamulce Shimano XT - klamki z długimi dźwigniami pozagrupowe BL-M505 (lżejsze od SLX/XT), zaciski XT BR-M775, odpowietrzone, okładziny żywiczne, niewielkie zużycie; przewody 59 o długościach ~67 / ~121 cm
      220zł / 250+260g (cena za komplet p+t)
       
      08) kaseta Shimano SLX CS-HG80-9 11-28T - dziewiątkowa, 11-28T, stan dobry
      40zł / 229g
       
      09) kierownica Oval 31.8 / 600 mm - całkiem lekka, z gięciem w tył (backsweep), widoczne ślady od manetek/gripów
      20zł / 166g
       
      10) kierownica szosowa 25.4 / 420 mm - brak oznaczeń modelu, jeśli dobrze mierzę to zasięg 90, drop 135, widoczne ślady po montażu akcesoriów na kierownicy
      20zł / 340g
       
      11) kółka do przerzutki Shimano - 13 ząbków, łożyska ślizgowe, dużo nie przejechały
      8zł / 18g + śrubki
       
      12) koło przód 26" / 6 śrub - piasta Chosen (łożyska EZO), szprychy 2-1.8-2, czarne alu nyple, obręcz DT (bez oznaczeń, najpewniej X430) - b. dobre łożyska i niewielkie opory, po lekkim zakręceniu koło robi kilkadziesiąt obrotów, zatrzymuje się otworem na wentyl ku górze
      175zł / 763g
       
      13) koło tył 26" / 6 śrub - piasta DT 370/IS, szprychy 2-1.8-2, nyple mosiądz, obręcz DT, brak naklejek - po zakręceniu kołem "w rękach" czuć nie do końca płynny obrót = łożyska do wymiany; w komplecie bębenek alu (widoczne ślady po zeszlifowanych zadziorach od kasety bez pająka) oraz stalowy - sam bębenek, bez łożysk, gwinty na samej osi piasty wyglądają tak sobie
      150zł / 1025g
       
      14) korba jednoblatowa 48 + wkład kwadrat - model nieznany, blat pancerny stalowy 48 zębów + osłona z tworzywa, wkład na kwadrat VP na łożyskach maszynowych (68 x 122.5), metalowe miski (obraca się bez oporów); śruby mocujące i zaślepki w komplecie
      60zł / 878+292g
       
      15) korba Shimano XT FC-M770 - same ramiona, srebrne, 175mm, zintegrowana oś; ślady używania widoczne na zdjęciach (ryski/przetarcia)
      jeżdżona w konfiguracji 36/22 oraz 38/24 oraz 36T (narrow-wide) - w komplecie śruby/kominy różnej długości i nakrętka osi (kontrująca)
      140zł / 366+222g
       
      16) koszyk Tour de France - czarny, lekki, z tworzywa, widoczne ślady używania
      6zł / 23g
       
      17) łożysko FAG 6000/2RS - nowe, fabrycznie zapakowane
      6zł / --g (6zł / szt)
       
      18) mostek 25.4 / 110 mm - gięcie koło 13-15* (ciężko zmierzyć), trochę kowadło, ale swoją rolę spełnia
      12zł / 245g
       
      19) nakrętka kasety FRM - alu, czarna, dokładnie 4.8 grama
      5zł / 5g
       
      20) nyple alu, srebrne - zwykłe DT, 25 sztuk, nowe
      8zł / 8g
       
      21) obręcz 26" / 28h / disc - DT, dokładny model nieznany, 18.5mm wewnętrznie
      15zł / 464g
       
      22) obręcz 26" / 32h / disc - DT, dokładny model nieznany, 19mm wewnętrznie, nieużywana
      20zł / 466g
       
      23) obręcz 28" / 32h / obręcz - KinLin, dokładny model nieznany, 15mm wewnętrznie, dosyć lekka, nieużywana
      25zł / 422g
       
      24) olej mineralny Finish Line Brake Fluid - do hamulców Shimano/Magura, spisuje się znacznie lepiej w niższych temperaturach (klamka nie puchnie) - buteleczka 120, zostało ~90ml
      15zł / --g
       
      25) opona Continental Race King 26 x 2.2" PureGrip - nowa wersja (grubsze boki, wygląd plastra miodu, tubeless-ready), zwijana/kevlar, niski przebieg, jeżdżona na przednim kole - są jeszcze "włoski" na środkowej części bieżnika
      59zł / 607g
       
      26) opona Continental Race King 26 x 2.2" PureGrip - nowa wersja (grubsze boki, wygląd plastra miodu, tubeless-ready), zwijana/kevlar, niski przebieg, jeżdżona na tylnym kole
      49zł / 602g
       
      27) opony B'Twin 700 x 32c - drutowe, uniwersalne (szosa / lekki teren), realnie 32-33mm szerokości, niski przebieg i niskie zużycie
      40zł / 593+597g (za 2 szt)
       
      28) pedały Shimano XT PD-M770 - sprawne technicznie, obracają się płynnie, wizualnie stan jak na zdjęciach (zarysowania/przetarcia)
      75zł / 350g
       
      29) podkładki pod mostek - aluminiowe, 5 sztuk po 5 mm
      5zł / 23.5g
       
      30) podkładki pod mostek - karbonowe, 15 mm + 5 mm
      6zł / 6.8 + 2.8g
       
      31) pompka do amortyzatorów Beto SP-003 AG - jeżdżę głównie na sztywnych widelcach, więc użyta max kilka razy, wyskalowana do 28 bar / 400 psi, elastyczny wężyk, zawór do upuszczania powietrza
      45zł / --g
       
      32) przerzutka Shimano XT RD-M772-GS - pod 9 rzędów, średni wózek, fabryczne kółka (ceramika + maszynowe)
      80zł / 223g
       
      33) rama Checker Pig Race 19" - pod koła 26" i amor 80-100mm oraz łożyska półzintegrowane, bardzo sztywna, masywne tylne widełki, górne spawy polerowane, wzmocnione okolice główki, BSA 68 mm, pod sztycę 31.6 mm
      widoczne ślady użytkowania (rysy/przetarcia od pancerzy/'zjechane' okolice dolnego oczka pod koszyk na bidon), w komplecie lekki zacisk sztycy 34.9
      rura podsiodłowa 420/480 (c-c / c-t), górna 575 (c-c), główka 130, ogon 420
      190zł / 1780g
       
      34) siodło Selle Italia SLR Gel Flow - lekkie, wygodne, niepoprzecierane
      135zł / 228g
       
      35) śrubki do tarczy - jeden komplet srebrny, dwa czarne, każdy 6+1 szt (po jednej zapasowej)
      6zł / --g (6zł / komplet)
       
      36) stery Accent Airplane - półzintegrowane (semi-integrated / HSI-SAIR) 1 i 1/8", łożyska maszynowe ACB, aluminiowe miski, dolna bieżnia alu, przecięta (zdejmowana/nakładana na widelec, nie wymaga nabijania narzędziami) + kapsel + głównia śruba stalowa (czarna)
      niewielki przebieg, łożyska krecą się bez oporów, na miskach widoczne ślady montażu
      45zł / 86g
       
      37) sztyca 27.2 / 350 mm - czarna, aluminiowa, na jedną śrubę; ciężka, ale wytrzymała, niewielkie ślady użytkowania
      15zł / 342g
       
      38) sztyca Ritchey Classic 31.6 / 350 mm - srebrna, mocowanie siodła na dwie śruby, dosyć lekka; w górnej części (blisko jarzemka) widoczne przetarcie od paska torebki podsiodłowej
      45zł / 259g
       
      39) tarcze Avid HS1 / 160mm / 6" - używane, nie są idealnie proste, ale mogłem ustawić zaciski tak, by klocki nie ocierały
      9zł / 101+101g (9zł/szt)
       
      40) zacisk piasty tył Shimano - zacisk do piasty tylnej 135, Shimano XT, z dźwignią
      9zł / 64g
       
      41) zębatka SLX 24T - stalowa, dedykowana do 10 rzędów (działa też z innymi), mało używana
      9zł / 44g
       
      42) zębatka/blat SLX 38T - aluminium, dedykowana do 10 rzędów, do zestawienia 38/24, mało używana
      45zł / 75g
       
      ---
      WYSYŁKA -> koszt zgodny z cennikiem przewoźnika (kurier / paczkomat / poczta)
      ---
      FOTO -> http://www.abload.de/gallery.php?key=uj4FDBcs (kolejność jak powyżej)
      ---
      Możliwość wystawienia na Allegro.
    • marcinusz
      Przez marcinusz
      Cześć,
      kończę składać wyścigowego sztywniaka na dużym kole. Brakuje mi tylko amortyzatora. Szukałem dobrej używki (nawet zakładałem temat, ale nie posypały się oferty). Ostatecznie stwierdziłem, że od razu sięgnę głębiej do kieszeni i kupię porządny, docelowy amortyzator. Dobrnąłem do etapu w którym zastanawiam się czy brać Rebę RL, którą znalazłem w polskim sklepie za niecałe 1689zł czy Marvela Pro, którego mogę kupić nieco taniej (nie chcę pisać konkretnej kwoty).
      Reba uznana od lat. Manitou znany od lat, choć nie tak renomowany. Macie porównanie co do jakości pracy, sztywności (ważę 85-90, oba amory taper/QR15), łatwości/kosztów serwisowania? Może wszystko jedno i brać tańszy, bo oba równie dobre? Rozważałem, aby wybrać ładniejszy, ale nawet z pomocą kobiety nie wiem, który lepiej przypasuje do roweru
      Proszę o wszelkie uwagi, które pomogą podjąć decyzję.
    • lukasamd
      Przez lukasamd
      Witam,
      mam do sprzedania Gianta XTC Composite 29ER 2 w rozmiarze M.
      Rower sprzedaję, bo jednak duszę mam szosowca a nie do MTB
      https://www.olx.pl/oferta/giant-xtc-composite-29-rozmiar-m-reba-rl-fulcrum-ust-2x10-sram-CID767-IDqZMld.html
      - Rama: karbonowa Giant, rozmiar M
      - Amortyzator: Reba RL 100mm taper, przeserwisowany, oś 15 mm z manetką blokady na kierownicy 
      - Koła: Fulcrum Red Metal 29 XL - lekkie, bardzo sztywne i pod UST/TL
      - Korba: SRAM S1000 175 mm 39/26
      - Kaseta: SRAM PG-1030 11x36T 10s
      - Przerzutka przednia: SRAM X7
      - Przerzutka tylna: SRAM X9
      - Łańcuch: założony nowy Shimano HG95 ze spinką
      - Suport: pressfit, SRAM GXP
      - Hamulce: Avid Elixir 3, założone nowe klocki
      - Opony: przód Maxxis Ardent, tył Maxxis Crossmark, obie UST, uszczelnione i zalane mleczkiem
      - Siodełko, kierownica, gripy - Giant.
       
      W zestawie dodatkowo:
      - pedały SPD
      - 2 dodatkowe łańcuchy 10s Ultegra i spinki (choć nie wiem jak z długością)
      - Brunox Deo
      Całość w bardzo dobrym stanie, wiadomo są ryski, ale to od normalnego użytkowania. Poza tym sprzęt sprawny, siadać i jechać. Rama bez żadnych uszkodzeń.
      Możliwy odbiór osobisty, możliwa wysyłka (po przedpłacie).
      Mogę też wystawić na Allegro gdyby ktoś chciał kupić np. na ich raty 0% - wtedy dojdzie prowizja, kwestia dogadania.
      Za dodatkowe 70 zł dorzucam chwyty z regulowanymi rogami Ergon GP2.
       
      Cena:
      3700 zł + KW
×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.