Skocz do zawartości

[serwis] RockShox DART 3


Rekomendowane odpowiedzi

Skan z książeczki RS z opisami ilości oleju

http://c.wrzuta.pl/w...c4fad9bb2/dart3

 

DEMONTAŻ:

 

 

Lewa goleń:

  1. Wykręcenie układu twardości sprężyny
  2. Ściśnięcie amortyzatora, spowoduje to wypadnięcie sprężyny
  3. Wykręcenie śruby śruby imbusowej u dołu goleni
  4. Wkręcenie śruby imbusowej od sterów (5mm)
  5. Uderzenie młotkiem w lekko wkręcona śrubę
  6. Układ odbicia zawiśnie na wkręconej śrubie
  7. Wykręcenie śruby i wyjęcie układu odbicia

 

 

Prawa goleń:

  1. Zdjęcie kurka TurnKey
  2. Wykręcenie układu TurnKey
  3. Wykręcenie do połowy śruby imbusowej u dołu i uderzenie w nią młotkiem
  4. Wykręcenie śruby imbusowej
  5. Wypchnięcie układu tłumienia długim prętem

 

Wyjęcie goleni

 

 

 

MONTAŻ:

  1. Włożenie układu tłumienia i odbicia (tak aby wystawały pręty)
  2. Włożenie goleni do środka
  3. Złapanie dwóch układów śrubami od spodu
  4. Włożenie sprężyny do lewej goleni (uszczelką do dołu)
  5. Wkręcenie układu regulacji twardości
  6. Wykręcenie śruby imbusowej w lewej goleni i nalanie od dołu oleju (tak aby układ nie uciekł za daleko, wlewanie oleju pod małym kątem w stosunku do poziomu)
  7. Wkręcenie śruby imbusowej lewej goleni
  8. Skręcenie do oporu śruby imbusowej prawej goleni
  9. Wykręcenie do połowy śruby imbusowej prawej goleni (tak aby powstało miejsce między śrubą a wnętrzem goleni)
  10. Wlanie do środka oleju
  11. Skręcenie do oporu układu tłumienia
  12. Zalanie przestrzeni pod blokadą skoku olejem
  13. Wkręcenie blokady skoku

 

Koniec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...