Skocz do zawartości

Lextalionis

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    717
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

3 408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Lextalionis

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka

Ostatnio zdobyte

38

Reputacja

  1. Przy tym wzroście pomyśl o rowerze 18". Puky lub Cube robi takie rowery. Moja córa właśnie kończy 5lat ale ma 105cm 'w kapeluszu' i przesiadła się właśnie z 14" na 18" Cuba. Spokojnie daje sobie radę i nie wygląda jak by rower był za duży.
  2. Nowy kosztował 5700 a dodatkowo w rowerze są hamulce, które są upgradem względem standardowych. Oczywiście w kwestii ceny jestem elastyczny. Jeżeli jesteś zainteresowany to zapraszam do kontaktu. Na pewno się dogadamy.
  3. Na sprzedaż mój rower w doskonałym stanie i z małym przebiegiem. https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gorski-mtb-rockrider-xc500-roz-m-CID767-IDZoZ7z.html?bs=olx_pro_listing
  4. Dzięki. Będę próbował przymierzyć się gdzieś do Focusa i porównać te rozmiary
  5. W Atlasie mam BBB Flypost. Ponoć ona też nie najgorzej pracuje. W ostateczności można dokupić sztyce ergona która wygląda dokładnie jak ta z Canyona. Chyba przy tym Atlasie zostanę.
  6. Na Eskera patrzyłem. Wizualnie mi nie do końca przypadł do gustu. Głównie ze względu na przewody które nie są tak ładnie pochowane jak w Atlasie, Orbei czy Silexie. Na karbonowe ramie mi nie zależy. Jak się trafi coś fajnego to można rozkminiać ale rowery z tą ramą są już zawsze w górnym zalesie budżetu albo lekko ponad. Za tysiaka mniej niż ten Esker mogę mieć Atlas 6.9 na pełnym GRX 810, kołach DT LN Gravel i karbonowa sztycą. Z tym Supem oglądałem recenzje Janka z bikesshow.cc i czytałem jakiś zagraniczny artykuł i pokrywały się stwierdzenia, że ta rama jest bardzo sztywna i na komfort nie ma liczyc. Dodatkowo ponoć to jest jedna ramą dla gravela i szosy - to wpływa na całokształt tego projektu.
  7. Na stronie Focusa wrzuca mnie zdecydowanie w rozm M. Canyon w S a Sup idealnie pomiędzy 53 a 54,5. Ten Sup jest określany jako Road Plus bardziej ze sztywna mało komfortowa ramą. Chyba to jednak nie dla mnie.
  8. No patrząc na same liczby to jest bardzo podobny do Grizl'a Ja średnio potrafię sobie wyobrazić jak te cyferki przekładają się na rzeczywistą pozycję na rowerze ale polecany Atlas wydaje się znacznie bardziej prostować rowerzystę. Ten Sup wydaje się być też niesamowicie krótki w porównaniu z innymi rowerami które przeglądałem.
  9. Porównuje rowery z Atlasem 6.9 https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gravelowy-focus-atlas-6-9-nowy-raty-CID767-IDOMhlJ.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=4 Ten superior fajnie wygląda i ma ramę z plastiku ale on chyba jednak ma bardziej agresywną pozycję i nie jestem pewien jaka max opona tam wejdzie.
  10. A co sądzicie o tym? Z jednej strony brak gwarancji ale z drugiej elektryczny Rival https://www.olx.pl/d/oferta/gravel-scott-speedster-gravel-rozm-54-sram-rival-axs-1x12s-CID767-IDZgNr8.html Daleko nie mam więc w razie czego mogę podjechać i pogadać. Lub taki superior. Osprzęt wygląda dobrze i rama w karbonie. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-superior-x-road-team-comp-gr-pd32437/?v_Id=211317
  11. No poprzedni taki był. Czy nowy Silex po zmianach też jest dziadowozem to nie wiem. Wygląda znacznie lepiej a po zastanawiać się można bo i czas nie goni
  12. A jak wypada ten nowy Silex? Sporo go zmienili podobno w tym roku. 400 jest na najniższym GRXie. Czy Atlas będzie lepszym wyborem biorąc pod uwagę że opłacamy 1-1,5k a mamy osprzęt mieszany GRXa i kola Novateca (do kół DT dopłata jest większa)?
  13. W sumie nowy Silex 400 też bym rozważył. Trochę gorszy osprzęt ale kosztuje poniżej 8k.
  14. Tak jak napisałem w pierwszym poście. 176cm wzrostu i 81,5cm noga
×
×
  • Dodaj nową pozycję...