Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.04.2024 w Odpowiedzi
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
aliexpress "śmieci" vol 1 z racji kuponów na ali pozamawiałem trochę drobnicy bo mi brakowało ... (ta brakowało, na pewno ...) paczka nr 1 2x pedały MZYRH MZ-Y06 ultralight 405g które są o 40g cięższe od obecnych nie ultralight czyli MZYRH MZ926 i są spoko, ale te bardziej pasują do chisela comp to czemu nie MZYRH MZ926 wrzucę do przyszłego roweru 2x cycplusowy czujnik kadencji + prędkości (akurat nie ma na foto) 2x torba podsiodłowa za zawrotne 3$ sztuka, mam taką w chiselu i jest ok to wziąłem jeszcze dwie, jedna pójdzie dla młodego 2x uchwyt na bidon ZTTO W216 dla młodego bo ma Jetta 24 i normalny koszyk i ciężko to wychodzi ze względu na prowadzenie rurek, także zobaczymy czy będzie mu wygodniej 4x podwójny zestaw łyżek do zdejmowania opon, myślałem że to normalny rozmiar te 20-25cm ~~ ale nie spojrzałem na opis oczywiście i wziąłem jakieś 10cm przy okazji zamówię coś większego może o ile będzie potrzeba.5 punktów
-
5 punktów
-
Nie kupione, a darowane: 2x Pirelli CienkaCerato 700x40 (będą na DDRowe wypady), 2x baloniki do oponek i 2x śmieciowa owijka do pewnego projektu.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jasne, że im mniejsze ciśnienie tym lepiej a manią może być co najwyżej schodzenie na 1 bar lub mniej. Posądzam, że większość w dyscyplinie o której mowa ma gdzieś okolice 1,5 bara z niewielkimi odchyleniami miedzy 1,3 do 1,7 bara. Ja mam bliżej tej wyższej wartości ale ja z plecakiem i to nie lekkim to ponad 90 kg. No to, że nie wiesz to wiem nie tylko chyba ja. Zrozum wreszcie, że poza laboratorium, jazdą w stylu jak na filmie zdarzają się %$cia w coś typu korzeń, skała, wielki kamerdolec a tutaj nie ma zmiłuj. Te mądre głowy co to je tu wklejasz nie mają już tutaj czego szukać. Czasem się nie udaje i tylko chodzi oto by było tego jak najmniej. Dlatego ktoś wymyślił ogólnie zasadę "więcej mięsa" wszędzie gdzie się tylko da. Jestem w stanie uwierzyć, że ta zasada może być naginana pod bardzo lekkie osoby z doskonałą techniką. Z kolei my to klepiemy na zwykłym forum a nie zrzeszeniu zawodników gdzie koleś dostanie jak coś nowe koła a przy wtopie zejdzie w pół godziny do auta. Ja takiego komfortu nie mam.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Właśnie, endurace nie endurance W dużym skrócie na rynku rowerów mamy teraz "załamanie". Nowe aluminium na tiagrze za 4,5 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-felt-vr-40-pd38837/ Nowe aluminium na 105 r7000 za 5k https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-105-2023/ Nowe aluminium na 105 r7100 2x12 z pozagrupową korbą za 5k https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-sle-105-2x12-2024/ Nowe aluminium na full 105 r7100 2x12 https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-105-2x12-2024/ Używany karbon na ultegrze za 5200 https://www.olx.pl/d/oferta/scott-addict-10-disc-CID767-IDZ8IFh.html Używany karbon na ultegrze za 5700 https://www.olx.pl/d/oferta/cube-attain-gtc-sl-disc-carbon-ultegra-CID767-IDZs4co.html Używany karbon na ultegrze za 5900 https://www.olx.pl/d/oferta/rower-szosowy-scott-addict-10-disc-l-carbon-CID767-IDZjhvP.html1 punkt
-
Bez przesady z tym dobieraniem idealnego biegu. Roam 0 i Roam 1 mają identycznie stopniowane kasety, odstępy między poszczególnymi biegami będą takie same, co najwyżej dziury wypadną przy innej prędkości. Dodatkowo 2x10 w tej kombinacji niemal idealnie dubluje przełożenia na blacie i młynku, w praktyce jest tam jest 13 unikalnych biegów, nie 20. To co w tym rowerze daje napęd 2x to zakres przełożeń, dodatkowe pół biegu po twardej stronie, i półtora biegu po miękkiej. Oczywiście można kupić trochę ciaśniej stopniowaną kasetę rezygnując z dużego zakresu przełożeń, ale cudów nie będzie.1 punkt
-
Może dlatego, że nie umiesz jeździć? Zobacz jak Fabio sobie radzi na sztywnej damce i się ucz.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie widzę sensu na drugie koła przy tak nikłej jak na razie jeździe w górach. Może poczekaj na tą Kasinę i dopiero potem coś decyduj. Gdybyś jeżdził więcej to owszem a tak to się baw w przekładkę opon bo wyjdzie lepiej pod każdym względem.1 punkt
-
Jesienią byłem na testach rowerów (drogich). Wpierw wsiadłem na elektryka - "ale super - no nie podjechałbym tego podjazdu bez prądu" itd. Potem wsiadłem do dobry rower analogowy - okazało się, że podjechałem wszystkie te podjazdy, co na elektryku. Okazało się jednak też, że w dwie godziny zrobiłem połowę podjazdu w porównaniu z e-bike. Ja może bym elektryka kupił (sam jestem elektrykiem ), ale mnie nie stać, bo choć są elektryki w cenie mojego nieelektryka, to zbudowane są z głównie z kompromisów, a noszenie na plecach 25kg pod jakąś skarpę czy przez zwalone drzewa mi się nie uśmiecha. Uważam, że może być uzasadnienie zakazu elektryków w pewnych miejscach. Jeden bike-park w Czechach nie wpuszcza elektryków, bo "trasy delikatne, ręcznie robione, elektryk za dużo przejedzie". Srebrna Góra nie wozi elektryków tarpanami, są trasy, na których bardzo ryzykowne jest wyprzedzanie (wiem, bo wyprzedzałem elektryki).1 punkt
-
@zekker, ale co Ty chcesz na dzieńdobry tam zmieniać? Nawet jeżeli to jest zwykły stary profil, to problem będzie leżał w samym maszynowym naciągu, nie w obręczy. Tego typu kół na obręczach klasycznych z lat 90-tych jeszcze kilka mam. Owszem rozjeżdżały się, ale albo zmieniałem w nich piastę pod kasetę, bo się wolnobiegi pokończyły i zaplot poszedł nowy z ręki, albo była taka kicha, że poluzowałem wszystko, ustawiłem w stan 0 i od zera na nowo ponaciągałem z ręki, i później nigdy problemu n naprawde nie było z jakimś rozcentrowywaniem. Schurman akurat to są bardzo dobre obręcze Tu już nie ma co gdybać nad niczym.Po prostu ostatecznie jedyny porządek w przypadku tego roweru to będzie ewentualny naciąg w kołach. W tego typu rowerach nawet nowych to jest norma. Żaden producent nie zakłada ręcznie zaplatanych kół, więc nawet jeżeli ktoś by chciał coś z takiego Decathlona, salonu Gianta, Treka, czy jakiegokolwiek innego sklepu, to każdy rower zwłaszcza tego typu ma koła na badziewiach zaplatane maszynowo, które na sam widok 115 kg człowieka będą się same składać nawet jak to będą dwukomorówki, a nie daj jeszcze na kapslach, gdzie obręcz pod takim cieżarem zacznie w moment pękać. Stary sprzęt tego typu zniesie nie jedno i przejedzie kilka takich nowych rowerów. Tak, to jest Shimano, mam identyczną tylko po 50-koła jazdy w każdych warunkach ( zima włącznie), jest ona już nieźle wytarta na ramionach i nic z niej nie odczytasz, bo gołe amelinium. Duży blat który najwięcej przejeździł wykazuje minimalne ślady zużycia, przejexdzi i 3 razy tyle. Moja była cała czarna. Ba , mam ją teraz założoną na " plastikowy suport" I przy konkretnym obciążeniu nawet na boki nie drgnie, nie ociera o PP, jest idealnie prosta. Co tylko potwierdza fakt, a obala mit, że to nie suporty na kwadrat są be ( mientkie, osie się gną xD ), a współczesne korby mają problem z jakością i ich wykonaniem.1 punkt
-
1 punkt
-
Ciekaw jestem, na jakich szprychach poskładali koła w tym rowerze, gdy Fabio oddał rower do serwisu po pierwszej kraksie. Na pewno są to koła na niskich obręczach, 36 szprychach, a opony to wąziutkie Continetal AT Ride (700x42). No i zobaczcie, co te koła potrafią (zwłaszcza fragment 4:47-4:53). Widać, jak tylne koło się wygina sprężyście w bok o parę centymetrów. Ja obstawiam, że dali tam cieniowane. Może DT Alpine, może Sapim Force? Nie wiem, co to znaczy "lecieć piecem po szlaku", ale Fabio chyba właśnie to robi. I nie ma 170 mm skoku, a jedynie własne łapy i nogi. I nawet nogi mu z platform nie pospadały. Niektórym to się pewnie nie mieści w głowie.1 punkt
-
Buty Shimano XC 5 damskie Bloki SM SH-56 Linki i pancerze przerzutkowe1 punkt
-
ja tez mam taki adapter i regularnie pompuję na stacjach (ORLEN również). Po założeniu węża od kompresora na adapter, wciśnij przycisk na kompresorze, ten który służy do wstępnego dmuchnięcia w kompletnego flaka. Na różnych stacjach, na różnych kompresorach ten przycisk jest różnie oznaczony. Po chwili juz kompresor normalnie pompuje.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Przy CS-M4100 11-42 będzie odczuwalna i męcząca dziura między 15-18T. Z tego wzg. dużo lepiej i parę zł drożej iść w 11rz CS-M5100 11-42 gdzie tej dziury nie ma. Inna sprawa - prawdopodobnie przerzutka tył do wymiany niezależnie czy przejście na 10 czy 11rz.1 punkt
-
ja zmieniłem z napędu 2x10 na 1x10 i bajka, teraz już leży i czeka pełne XT 1x11, do treningów i wyścigów u mnie spoko. 34/24 korba, kaseta 11-42, potem zmieniłem na 1x z zębatką 32, obecnie owal 34T1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
