Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 23.02.2024 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Chyba pójdę kupić nowe...po czyszczeniu, smarowaniu i złożeniu działa jak przed czyli chrobocze6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Potwierdzam, raczej jednorazowe. Pedały są do trenażera bo żona jeździ na platformach a ja na spd, a ponieważ jeździmy na tym samym rozmiarze ramy to chcemy pedały dla nas obojga żeby nie wachlować rowerami. Z tego też powodu czułem pewien opór przed kupnem dobrych za 300pln i zakupiłem nakładki na poczciwe 520stki. Żona zaraz pójdzie testować3 punkty
-
3 punkty
-
Krótkie klamki do moich starych, ale jarych Magura Julie. W sumie kupiłem całe hamulce, ale zależało mi tylko na klamkach, bo są dużo krótsze od oryginalnych, metalowe i srebrne lepiej pasują do ramy. Do tego rower wrócił z serwisu hamulców oraz manetki tylnej przerzutki, więc teraz można śmigać.3 punkty
-
3 punkty
-
Mój Marin, coś Ty z nim zrobił? Jaki on ładny. Minusy? Za te pieniądze nie ma co narzekać. Plusy? Nowy Muirwoods ma świetną geometrię typową dla rowerów MTB, widać i czuć że przednie koło jest wysunięte mocno do przodu, bardzo to pomaga w jeździe w trudnym terenie i na stromych zjazdach, to jest po prostu typowa Trailówka na sztywnym widle. Rowerem dobrze jeździ się po za asfaltem.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo w kalendarzu zima, ludzie mówią że wiosna, a wygląda jak jesień 🤔2 punkty
-
Klimat się ociepla, a podgrzybków w lutym jak nie było, tak nie ma.2 punkty
-
2 punkty
-
To jest jawna prowokacja. ☝️Podżeganie do dokonania zbrodni na własnej tkance tłuszczowej.😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tobo a czemu od drugiej strony nie nagwintowałeś po prostu tej ośki na jakieś kilkanaście mm, potem zwykła śruba z podkładką i dwiema skontrowanymi nakrętkami by się to zaparło i normalnie to kluczem płaskim czy inszą grzechotką wkręcamy, i nie trzeba takich kombinacj alpejskich robić. Wprawdzie nie przód i nie Maxla, a po prostu sztywną ośkę na imbus 6kę tak ostatnio wykręcałem. Na orzód to tam by trzebabyło chyba M12 zastosować. U mnie problemem w je-bajku żony był osobny łeb ośki, który się od niej samej odkręcił bo jakiś tam klej puścił a ponowne klejenie nic niecdało.1 punkt
-
Opony to właśnie Rocket Ron na obręczy Dartmoor Cruiser (35mm wewnętrznie). 3.0 z tyłu wchodzi ciasno, raczej bez miejsca na błoto i lepiej pasuje 27.5x2.8. Starsza wersja Muirwoods z tyłu pozwoli na 27.5x2.4, ale z przodu znów grube 27.5x3.0. Minusy Muirwoodsa ... nie znalazłem. Muirwoods jest bardzo wygodny, ale bywa trochę sztywny jak na stal. Niekoniecznie jest to wada, tylko taka specyfikacja tej stali. Poniżej Marin (starsza wersja) w konfiguracji 3.0/2.4 przód/tył. e,1 punkt
-
Miałem takie same - po rozkręceniu, nasmarowaniu i ponownym skręceniu jeden z pedałów (czy ciągle możemy używać tego słowa?) w czasie jazdy blokował się samoczynnie, tak jaby dokręcał się na maksa aż stawał i sie nie kręcił. Mimo kilkukrotnego poprawiania dokręcenia i solidnego kontrowania poddałem sie i kupiłem nowe1 punkt
-
No ale on przecież już po dzwonie jest. Cały powyginany i w ogóle jakiś nieforemny.1 punkt
-
Hahahaha, człowiek przeziębiony, czyta coś takiego i kończy ze smarkami na brodzie. 🤣 Gość przychodzi z komicznym wręcz tematem, brakiem znajomości podstaw języka ojczystego (przynajmniej słownik urządzenia ogarnął ortografię...) i jeszcze to my jego łaskawcę mamy dopytywać o szczegóły. 😆1 punkt
-
Dziś jazda regeneracyjna - wpadło 50 km. Przygotowania bardziej mentalne ( wyciszanie) do jutrzejszej próby zamordowania chomika.1 punkt
-
No mniej więcej wyjaśnione z tą współczesną zarazą. Komuchy mają to do siebie, że tworzą niepotrzebne miedzy innymi problemy. Na 29 Listopada akurat jest tyle miejsca po obu stronach, że spokojnie do dziś ludzie dają sobie radę bez budowy tej zasranej ścieżki. I jeszcze cień od drzew był. Tutaj kolejny przykład debili z Niepołomic. Bo oczywiście gdzieś na tym oświeconym "zachodzie" bywa podobnie. Może mi ktoś wytłumaczyć jak 5 latkowi co zmienia nawalenie takiej ilości farby, roboczo godzin jakiś debilnych znaków w kwestii życia codziennego tej ulicy do tej pory? Mam się podniecać jako kierowca auta, że jadę chwilę po pomarańczowym asfalcie bo to tej pory byłem tak głupi, że nie potrafiłem wyminąć pieszego czy rower? Gdyby zostawić tylko po jednej stronie miejsce dla tych pieszych i rower to już w ogóle była jak taka namiastka taniego chodnika. I teraz jak to się rozejdzie jak zaraza po innych gminach, zaczną wyciągać na to kasę to przynajmniej ja pod czymś takim się nie podpiszę jako ciekawy i fajny pomysł; _qok9kpTURBXy9iYjc4YjZjOWQ2MjhmMjZkNDU3ODdjOTI3NWMxNTk4My5qcGeSlQLNAxQAwsOVAgDNAvjCw94AAaEwBg.avif1 punkt
-
Po namyśle IMO nie warto dopłacać do DS3, za różnicę w cenię możesz sam zrobić podmiankę nawet na 1x11 i jeszcze coś zostanie w kieszeni. Najtaniej na powietrzu obecnie jest chyba Riverside 920. https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-3297871 punkt
-
U mnie z trendu horyzontalnego nastąpiło wybicie na 16. Myślę ,że entuzjazm inwestorów się utrzyma i będzie wyższy wzrost. Przynajmniej do walnego zgromadzenia w sobotę. 😉 @dfq pułap tlenowy 4,5 ??? To się pod respirator tylko nadajesz.....😁1 punkt
-
Czy ja wiem czy robi, niby otwór wtedy jest prostopadle do szprychy jednak nie gadał bym o wyższości tego nad normalnymi otworami. Jak sam zmienisz obręcz to tym bardziej sam założysz oponę na mleku i wkładce z wkładek to możesz obczaić flatout bang, waży niespełna 100g, trochę wciąga w siebie mleka, na pewno nie jest tak wytrzymała jak cushcore ale kosztuje mniej, waży 4x mniej, wg mnie opłacalna rzecz. Można też kupić wzmacnianą wersje „core”. Ale wydaje mi się że zwykła ci wystarczy.1 punkt
-
Rodzaj, prawy, żeński Sora‚ męski Sram, lewy ,to nie przeszkadzamy, posiedź Sobie (k)1 punkt
-
Kapsle to te pierścionki wokół otworu na szprychę, jak dla mnie bez różnicy, do tych bez kapsli stosuje się podkładki pod nyple. Tak jak mówię, obręczy nie rozwalisz w głupich sytuacjach gdy będziesz miał wkładkę. To jest własnie "idiotoodporne", reszta to kompromisy, albo jeździsz na wysokim ciśnieniu i masz twardą gumę która nie dobije ale za to kiepską trakcje albo jedziesz na niskim i masz trakcje, tylko że w najlepszym wydaniu rozcinasz dętkę o obręcz przy dobiciu a w najgorszym łapiesz wgniotkę na obręczy.1 punkt
-
Zależy jakie te singletracki, generalnie skoki same w sobie obręczą nie szkodzą (no i co to za skoki, bo dla jednego skoki to dropik 0,5m a dla innego gap z przelotem 5m). Najbardziej "szkodliwym" elementem dla obręczy jest możliwość dobicia i złapania wgniotki. A na trasach z ostrymi wystającymi kamieniami, skałkami, korzeniami łatwo o dobicie, tym bardziej w hardtailu gdzie nie ma zawieszenia które trochę energii pochłonie. Więc jeżeli na twoich "singlach" nie występują wymienione rzeczy, tylko to gładka ubita ziemia lub szuterek jak te tak zwane "glacensisy" czy jakoś tak, to byle co założysz i będzie dobre, jeśli jednak na twoich trasach są wymienione ficzersy - nie ma co się oszukiwać, uszkodzisz prędzej czy później każdą obręcz - rozwiązanie jest jedno, dobra guma + mleko + wkładka.1 punkt
-
może i dobra ale jednak niekapslowane do mnie nie przemawiają. dartmoor tomcat ma dobre opinie, sam w tamtym roku nabyłem choć akurat koła na nich mam na płaskopolske więc lekko mają, minus to waga katalogowa mocno zaniżona, plus niska cena.1 punkt
-
1 punkt
-
Obawiam się, że pasy rowerowe w naszym sfrustrowanym społeczeństwie by się nie sprawdziły - albo by były ciągle zastawione samochodami albo zimą cały śnieg z ulicy by tam był zsuwany. Mieszkałem kilka lat w Holandii, teraz mieszkam w Niemczech i tutaj to funkcjonuje bardzo dobrze ale społeczeństwo inaczej podchodzi do rowerzystów, jak jakiś samochód, np. kurier na chwilę staje to nie staje na pasie rowerowycm tylko na jezdni a pas rowerowy jest przejezdny. To samo z wyprzedzaniem na prtzysłowiową gazetę, żyletkę czy jak to tam się określa - tu nie ma czegoś takiego, raczej przegięcie jest w inną stronę bo czasami przejeżdżając przez wioskę mam za sobą sznurek samochodów i nikt mnie nie wyprzedza a ja mam presję i jadę najszybciej jak mogę, żeby ich nie blokować albo im macham ręką, że mogą wyprzedzić. Raz mi się zdarzyło, że w Niemczech jakiś debil trąbił na mnie ale było to na jakiejś wiosce w byłym NRD1 punkt
-
Ale paproki na tym serwisie . I jeszcze twierdzą ,że wszystko dobrze zrobili. Ja bym im nawet capa do wydymania nie przyprowadził a co dopiero rower.1 punkt
-
Tak na maksie to w Muirwoodsa na przodzie wejdzie nawet 29x3.0 a z tyłu 27.5x3.0. Wspaniały rower to jest, zwłaszcza w najnowszej geometrycznie wersji. Ma od groma gwintów na szpejt wszelaki, stopki i sakwy.1 punkt
-
Muirwoods to fajny rower. Mam i lubię. W przeciwieństwie do PineMountain, tutaj obie piasty mają "normalny" standard (z przodu w PM też jest patent, 9x110mm) W innym wątku jeden z kolegów udowodnił, ze do nowej wersji Muirwoodsa wejdzie opona 27,5x3,0 - o, tutaj:1 punkt
-
1 punkt
-
Czyli nie szukasz roweru elektrycznego tylko motocykla elektrycznego. I co ? Chcesz tym jeździć 100 km/h po ścieżkach rowerowych ? To może lepiej wsadź do roweru silnik od Suzuki Hayabusa. Będzie jeszcze większa moc i przyspieszenie.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00