Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.05.2022 w Odpowiedzi
-
13 punktów
-
Chciałeś... Rama Nishiki Competition. Produkcja japońska, 1977r. Składak w usportowionym przeze mnie wydaniu, z klasyczną manetką przy dolnej rurze, z obsługą jednego blatu 52z.13 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
@keltu@Ador @Strek @testudo @Zbyszek.K @bazzz @CoolBreezeOne @Pantadeusz57 @abra @siemalysy @WaGiant @Jurek63 @sznib @skilos @KrisK @vincek @Mandoleran @spidelli @kazafaza @elkaziorro @rambolbambol@kipcior @Sansei6 @zekker @Cross90 @KSikorski @_Piotrek @abdesign @JackFrost @marcesco @wojtasin @Punkxtr @wojtt80 @JWO @Roballinho @akkwlsk @itr @MikeSkywalker @Rysz @Grizzli @TheJW @jendrzych @artoor @panSocjolog @100lar3k @Dokumosa @skom25 @bogus @marvelo @woojj @Kemusi @some1 @Q_u @Carraluch@Brombosz @RafalxM @3143k4r2 @wkg Nie chciało mi się już wrzucać Mariana do tematu ZFOR, więc skopiowałem czarną listę forumowiczów🙃 Pozdrow'er10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
No i udało się zgrać kilka fotek na kompa. Jak tylko znajdę korbę pod suport dub to zobaczymy co to ten singiel jest Odpowietrzanie Przebudowa Csepela Naklejki ochronne na ramę. W końcu udało się kilka przykleić. Więcej zdjęć hosting wytrzymie6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
Dzisiaj z kumplem odwiedziłem sklep, chciałem kupić pompkę do amortyzatora. Niestety nie ma i pierwsze słyszy osoba w sklepie o czymś takim, troszku się przeraziłem w tym momencie i jednocześnie współczułem, nie wiem czy ktoś wcześniej pytał o takie skomplikowane narzędzie rowerowe, nie pytałem co by nie powiedzieć, raczej takie troszku ważne narzędzie rowerowe w dzisiejszych czasach. Żeby nie wyjść z niczym, kupiłem Polski olej do łańcucha na suche warunki, cud że było coś takiego w sklepie, fajny sklep ... Rafał mi zamówi ze serwisu fajną pompkę do amortyzatora ...5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Niestety ja tylko rzeźbię przy nowych - albo racjonalizuję zakup albo próbuję ustawić przerzutkę Edyta: Ale podziwiam i zazdraszczam - wiedzy, umiejętności i uporu3 punkty
-
Dziś pogoda była do bani więc zabrałem się za koła od Cube gdyż przy okazji wymiany tarcz hamulcowych (w zasadzie zamiany z SM RT 30 na SM RT64) postanowiłem zajrzeć w łożyska i trochę je odświeżyć. Jak już zacząłem grzebać to okazało się że do konusa przedniego koła oprócz posiadanych kluczy 17 potrzebny jest większy....skończyło się na dorobieniu takiego. Przy montażu nowych tarcz miłe zaskoczenie gdyż SM RT64 mają grubszą nakrętkę którą znacznie ułatwia dokręcanie i odkręcania tarczy.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Temat dla wszystkich którzy mają ''problem'' ze starym rowerem, tzn. chcą (wbrew modzie, nowym standardom i na przekór wszystkim) przyjrzeć się przychylnie swoim jak i na oku bicyklom z zamierzchłej dekady. Porozmawiajmy i podzielmy się ich historią, planach na przebudowę, zdjęciami z realizacji, zmian oraz efektu końcowego. Nie zabrania się pisania nie na temat, jaką pijesz kawę czy herbatę, Yerba mate, jaki preferujesz papier toaletowy, czy zarost jest potrzebny by w pełni wykorzystać potencjał roweru na którym jedziesz, itp. itd. Na załączonym obrazku przedstawione są dwa 26 ery na tych że kołach, bordowoczorny będzie fitnessem z pół prostą kierownicą na kołach 28'', napędzie 1 x 9, balonie 28C i szosowych heblach tiagry. Srebrny będzie pretendował do miana grawela z kołami 28'', napędzie 1 x 9, balonie 42C i dorabianych mocowaniach pod heble tarczowe. Pozdrow'er2 punkty
-
Teraz tylko brakuje, żeby w 7anna dali nowy opis roweru: Oto nasz nowy model Szczur, tylko przez dwa t. Trzy strony gorącej dyskusji na forumrowerowe, mówi samo za siebie. Oto wybrane komentarze: 😉2 punkty
-
Bo szczyty obłudy Lasów Państwowych. Każą nie niszczyć przyrody, a przy wycince sieją spustoszenie. Każą uszanować mieszkańców lasów i zachować ciszę, bo przecież wiadomo że zwierzaki kochają hałas pił motorowych. Tak bardzo że coraz więcej wiadomości o zwierzętach które uciekły z lasu i się błąkają po ulicach 😡2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Co może się przydać z roweru ze złomu? Hamulce, jakieś stare hayes'y, zacisk sztycy, kilka podkładek, mostek już dawno siedzi w romecie stery z bieżniami do innej ramy która czeka, korba, spróbuję ją rozebrać, powycinać tarcze zębatek i ponawiercać otwory bo rozstaw prawdopodobnie będzie pod 104bcd. Pozdrow'er2 punkty
-
Dzięki, nie wiedziałem nawet, że coś takiego istnieje. Zdecydowałem się w końcu na mechaniczne - kiedyś miałem gravela na takich i były dla mnie wystarczające, a do tego to zawsze mniej potrzebnych narzędzi. Uczę się ostatnio, że pierwszy poważniejszy remont roweru to w dużej mierze odkrywanie kolejnych narzędzi/rzeczy, które będą potrzebne. Dorobiłem się już kilku nowych kluczy. Teraz zapomniałem o trytkach, przez co obecnie linka hamulca swobodnie sobie powiewa. Jak z tym się uporam, to pozostanie mi już tylko sprawdzenie całej korby. Chyba będę musiał całość rozkręcić, bo pracuje płynnie, ale jedna zębatka chodzi jakoś krzywo.2 punkty
-
2 punkty
-
Odziedziczyłem bodajże 16-letniego górala i stanowi mój poligon doświadczalny w rzeźbieniu Chciałbym zrobić z niego taki uniwersalny, niezawodny rower który posłuży wszędzie od dojazdów do pracy po kilkudniowe wycieczki. Dziś dostał nowe koła żeby można było zamontować tarczówki, ale jeszcze nie wiem, czy iść w hydrauliczne, czy darować sobie i pozostać przy mechanicznych. Myślałem też o wymianie na napęd 2x10, ale jednak najpierw sprawdzę, jak sprawuje się dotychczasowy, wyczyszczony 3x8. Zależy mi żeby umieć jak najwięcej przy nim zrobić samodzielnie, ale jestem ciekaw jak będzie np. z regulacją przerzutki, póki co to dla mnie czarna magia.2 punkty
-
To ja wrzucę na początek moją ostatnią rzeźbę. Rower złożony z myślą o mojej 12 letniej córce i wspólnych wycieczkach po okolicznych lasach. Kupiony w grudniu za całe 100zl jako dawca ramy i amortyzatora. Pozostałe części w stanie katastrofalnym trafiły na złom. Do roweru trafiły głównie części zalegające w garażu z nowych części linki i pancerze, suport, kaseta, łańcuch oraz korba która była zdemontowana z jej starego roweru w dniu zakupu . Koła Rodi Scorpion z piastami Novatec, opony Conti Race King 2,0, napęd 1x8 oparty o korbę z zablokowanym łańcuchem na blacie 32t, kaseta Sunrace 11-32, manetkę 8 rz Srama z ciągiem pod Shimano oraz przerzutkę Altus z nowymi kółkami. Kierownica Romet, mostek Uno, siodło Mongoose, sztyca Giant, klamki hamulcowe Avid. Całość kosztowała mnie 250 zł. W kolejce do prezentacji stoi w garażu Gary Fisher z 94 i Trek z 92 roku. 😋2 punkty
-
2 punkty
-
To może nie projekt, ale proces :). Gary Fisher Sugar 2+ z 2003. Jeździłem na nim do tej wiosny od zakupu 18 lat temu.... Z oryginału zostały: rama, sztyca, kierownica, manetki, tylny hamulec, przerzutki i damper!!! (nadal trzyma ciśnienie!). Koła trzeba było wymienić bo się przetarły. Z przodu został zmieniony widelec (Manitou Minute 3 z "platformą" oddzielną regulacją tłumienia wolnego - właściwie też już zabytek, bo 15 lat). Oczywiście wiele kaset (XT 9), łańcuchów, koronek (ostatecznie korby, bo trudno było znaleźć koronki), kółek w przerzutce, piasty. Z przodu pojawił się hamulec tarczowy (drugi już, pierwszy był AVID Juicy, teraz Shimano 500). Jak kupowałem, to miałem wątpliwości co do trwałości piwotów zawieszenia - nadal są bez luzów. Żona też ma takiego, ale z kołami Mavic na 24 szprychach i hamulcami V-brake Avid Ultimate (szczęki i klamki na łożyskach kulkowych). To już prawie historyczny sprzęt, szczególnie w kategorii full suspension. Masa ciut ponad 11 kilo (w szczycie formy było poniżej 11). Skok przód 130, tył 110mm. Wpierw myślałem, że sprzedam, ale raczej zostawię na pamiątkę i specjalne okazje. Przejechaliśmy na nich Transkarpatię.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
No widać ogrom pracy i umiejętności. Huragan jak z salonu. Na ten rok mam dwa projekty. Diamond Back Apex z 1991 i Kona Hahanna z 1994. Apex to będzie mix wszystkiego co sprawdzone Deore XT, DX z v-kami Srama i klamkami Avid plus opony 2.1 lub 2.2 jak wejdzie. Kona bardziej crossowo, może z barankiem ale opony 1,75 jeżeli z tylu się zmieści i 1.95 na przód. Tu osprzęt jeszcze nie określony.2 punkty
-
Na tamtym zdjęciu akurat nie było zamontowanej przedniej przerzutki, ta manetka widoczna na zdjęciu jest od tylnej i dało się przyzwyczaić do niej. Natomiast do zmiany przełożenia z przodu to juz trzeba by było skończyć kurs akrobatyczny, ja osobiście bałem się zmieniać bieg z przodu, po prostu groziło to glebą A tak to wygląda " Mateusz wajchę przełóż "2 punkty
-
Swoją przygodę z szosą zaczynałem od retro szosy z 68r, szosa ZZR Huragan, zakupiona przez mojego ojca, sam w niej nic nie zmieniał po za kołami, ale na szczęście oryginalne pod szytki zachował. Wszystkie części oryginalne łącznie z łańcuchem na którym są sygnatury ZZR.Rozebrałem co do jednej śrubki, wszystko wyczyszczone, nie które części oddałem do chromowania, niestety musiałem ramę pomalować, bo stary był już w słabym stanie. sporo km na niej przejechałem za nim kupiłem nowy Tak wyglądał po wyciągnięciu z piwnicy A tak po remoncie2 punkty
-
Sam myślałem nad jakimś projektem z 26 na gravel tej zimy ale znalazlem fajnego Vitusa z końca lat 80 i robię go długodystansową, lekką szosę. Wymieniłem korbe na 3x, może w tym miesiącu zmienię tylne koło z wolnobiegiem na kasetę, plus zmiana paru innych części - mam nadzieję że po zakończeniu rower będzie ważył jakieś 7.5kg bez żadnych części z karbonu Mam juz nowy stary RD Suntour Cyclone Gt i niedługo zastąpi stary stary 105 (1050) jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem2 punkty
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00