Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      8 022


  2. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      7 662


  3. tobo

    tobo

    Zasłużony user


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      19 474


  4. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 151


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.03.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo nadmorskie klimaty są super Pozdrow'er
    7 punktów
  2. 7 punktów
  3. No bo co... bo pewnie dlatego że jeździmy razem i nie wziął telefonu i "ja musiałem zrobić ".
    7 punktów
  4. Bo pierwszy wypad na nowym sprzęcie
    3 punkty
  5. Bo wczorajsze leniwe przedpołudnie.
    2 punkty
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
  8. W nocy światła na drodze obowiązkowe. Nawet na Mlecznej.
    2 punkty
  9. Marian zmienił logo na swojej stronie i na socjalach..
    1 punkt
  10. Podpinam się pod wpis. Dzisiaj pod kościołem św. Szczepana w Krakowie w czasie gdy (co jest dla mnie naprawdę niezrozumiałe) byłam w tym kościele ktoś ukradł mi lampki rowerowe. Jest mi bardzo przykro. Dodam że nie zostawię tak tego i jutro idę się dowiedzieć czy koło kościoła jest monitoring.
    1 punkt
  11. Na tych zdjęciach mają sporą flarę, to też robi robotę. Na swoim gravelu po czymś podobnym jechałem, zdecydowanie lepiej w takich warunkach jedzie się fullem ale owszem, satysfakcja z przejechania była
    1 punkt
  12. Jak wyżej, chociaż jak akurat jestem zdania "to że się da, nie znaczy jeszcze że się powinno". Rozgraniczenie jest dosyć proste, jeżeli zakładasz jakąkolwiek jazdę terenową, to rower z prostą kierą zawsze będzie lepszy niż z barankiem. Gravel to rower na względnie gładkie drogi utwardzone i tyle. Jak gładkie, to już się reguluje szerokością opony Bardzo fajnie podsumował to kolega z linkowanego wyżej kanału Mikroprzygody - gravelem jeździ wszędzie tam, gdzie wjechałby samochodem osobowym - i ja się pod tym podpisuję. @kazafaza Kuwaharą przejechałem czerwony szlak pieszy na Jurajskim Pikniku Jednobiegowym - czy było fajnie? Oczywiście! Czy zrobiłbym to jeszcze raz? No f'ckin' way xD
    1 punkt
  13. Lepsza, gorsza, szersza, nowsza, kolorowsza...ok, w wymagającym terenie łatwiej jest kontrolować front roweru kierką prostą ale z drugiej strony, gdy lokalne szlaki spowszednieją, nie ma jak odświeżyć ich znajomość przez montaż baranka. Da się? Oczywiście. A że nieco wolniej? OK, ale jaka frajda jak się kto prawie sfajda przy okazji... Jacob's Ladder w Peak District, osiem lat temu na 35c zanim grejwele się przyśniły marketingowcom, w terenie bardzo niegrawelowym. Dali radę, na barankach. Foty: @IvanMTB i mua Nie ma co, trzeba sobie samemu spróbować a wirtualne głosy wziąć pod uwagę, nie jako wyrocznię.
    1 punkt
  14. Gravel to rower uniwersalny, który jest prawie tak szybki jak szosa i nie nadaje się do ciężkiego terenu. Szlaki górskie, głęboki piach i błoto to nie bardzo. Drogi polne, gruntowe, leśne jak najbardziej. Czyli to samo co cross tylko lżej i szybciej. Wady to cena, nie tylko z powodów mody ale też hydraulika do baranka jest bardzo droga. No i w górach przełożenia twardsze niż w crossie czy mtb, na płaskim nie ma problemu. Baranek NIE JEST przeszkodą w terenie. Tym się nie jeździ tam gdzie fullem, żeby to był problem.
    1 punkt
  15. Ozłociłem biegówkę Młody paczył jak zmienić dętkę i oponę, sam prawie napompował koło. Pozdrow'er Kiedy po pożarze w siedzibie krula rowerów nie ma światła Pozdrow'er
    1 punkt
  16. Mam takie Rondo od początku zeszłego sezonu, sporo zmian już w nim zrobiłem (parę rzeczy mi nie pasowało, parę razy z nudów zmieniałem), więc mogę się paroma uwagami podzielić. Bardzo polecam bezbarwne naklejki i to w sporej ilości miejsc. Ten lakier latwo sie rysuje. Na allegro `bike-protection` sprzedaje fajne, grube naklejki na dolną rurę. Jeśli chcesz jeździć w większe górki to warto zainwestować w kasete 11-50 do tego dokladasz wózek od Garbaruk (spoko cześci z Krakowa ) i działa bardzo fajnie. Troszkę czasu trzeba poświęcić na ustawienie tego, ale da się ustawić tak, że przerzutki chodzą dokładnie na wszystkich zębatkach. Jeśli myślisz o błotnikach to uważaj na to jakie kupisz do tego opony. Oryginalne WTB Nano maja na tyle duży bieżnik, że jest bardzo mało miejsca na błotnik. W schwalbe Allround 40 udało mi się zmieścić pełny błotnik. Możesz kupić też błotniki, które nie są przyczepiane na stałe i wtedy jest łatwiej. Ja mam SKS Speedrocker i przy większym bieżniku przkładam je nad rurkę w tylnym trójkącie. Wygląda to dość idiotycznie, ale działa. Niestety nie są to pełne błotniki, więc napęd i buty będą mokre. Producent podaje ze wchodzi opona 40c. Ja zmieściłem WTB Riddler 45c i ok 2mm mam jeszcze miejsca z każdej strony. Trzeba uważać na bieżnik bo on jest tutaj problemem, na samego balona jest sporo miejsca. Jeśli chcesz w coś zainwestować to pierwsze zalej sobie opony mleczkiem. Przekładałem sporo elementów do Rondo z innych rowerów i to daje największa zmianę w jakości jazdy przy najmniejszej zainwestowanej kasie. Później karbonowa sztyca. Najlepiej jakać `gravelowa` co się będzie fajnie uginać. Ja przy 2-3h jazdy nie widzę różnicy, ale po 8h jazdy ten rower jest przygnębiająco sztywny. Osobiście uważam, że więcej kasy nie ma co w ten rower ładować. Większość części jest w podobnej klasie i pasuje do siebie dobrze.
    1 punkt
  17. Bo 3 km wcześniej było tak pięknie .....
    1 punkt
  18. Bo dziś trzech kosmitów pozdrawia
    1 punkt
  19. Inne ułożenie rąk na kierownicy, inne przełożenia, geometria, waga - zmiennych jest tyle że warto spróbować. Podoba mi się akcja Deca z wypożyczaniem roweru - można obadać czy np. baranek będzie żreć czy lepiej trzymać się prostej kiery. Jeśli okaże się że grawel jest spoko to można zacząć zapuszczać brodę, kupować koszule w kratę i siorbać macchiato. Powodzenia!
    1 punkt
  20. Bo dziś smutny dzień i ładna pogoda. 🌻
    1 punkt
  21. Bo... wyjąłem szosę. Do przemyśleń...
    1 punkt
  22. Bo z młodym łapaliśmy trochę słonka.
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. Tu sztywność, tu pochlanianie drgań, zaraz się okaże, że rama rondo pospawana z byle jakich rurek to cud techniki
    1 punkt
  25. Cześć wszystkim, w odruchu wku*wu i frustracji postanowiłem założyć wątek dotyczący plagi kradzieży lampek rowerowych w Krakowie. Piszę "plagi" ponieważ podejrzewam, że jest więcej ludzi takich jak, których dotknęła taka przykrość - przypinasz rower z lampkami, idziesz do sklepu/pracy/kawiarni, wracasz, rower jest lampek brak. Mi zaje.. skradziono lampki dwa dni przed Wigilią w 2021r, wcześniej koledze z pracy, a dziś mojej dziewczynie. Jasne, lampki są różne, tańsze, droższe, lepsze, gorsze, ale podejrzewam że przykrość, (związana nawet z tym, że jakiś s.. z ruszał Twój rower) pojawia się zawsze. W związku z tym nawołuję, aby każdy kto znalazł się w takiej sytuacji poświęcił troszkę swojego czasu i zgłosił sprawę na policję. Może i to nic nie da, może policja położy lagę na sprawę, ale zgłoszenie będzie, może niektóre z nich będą zawierać nagranie z monitoringu, statystki będą rosły, dzięki czemu gdy w końcu chu.. ludzie odpowiedzialni za to wpadną, to odpowiedzą także za każdą zgłoszoną kradzież. Pilnujcie swoich rowerów, pamiętajcie o odpinaniu lampek, nawet jeśli zostawiacie rower na "moment". Pozdro
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...