Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.11.2021 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
15 punktów
-
13 punktów
-
11 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Przez przypadek zamieścili również zdjęcie od niezadowolonego klienta1 punkt
-
@Miki74 tak jest, Kuwahara Pacer (Lady) oryginalnie wychodziła na kołach 28" z oponą 35mm. O ile w przednim widelcu spokojnie można zmieścić coś grubszego, to niestety z tyłu te 35mm opony to jest absolutny max przy kole 28". Przechodząc na 27,5" z przodu robi się już bardzo przyjemny prześwit, ale tył tak czy owak potrzebował przeróbek. Wsadziłem tam Maxxisy Riddler 650x47c na kołach z Marina Nicasio, które mają 25mm szerokości wewnętrznej. Dzięki temu oponka osiąga praaaaaaawie 50mm i pod taką szerokość maksymalną spasowany jest tył. Kompromis moim zdaniem jest w punkt, bo nie trzeba było rzeźbić z prześwitem z przodu, wysokość suportu zmieniła się bardzo nieznacznie - dosłownie kilka mm w dół (z tego powodu wsadzenie kół 26" odpadało), a zmieniając hample na tarczówki w zasadzie pozostałe różnice w średnicy koła przestają być problemem. Jak już wspominałem, ten rower powstał jako alternatywa dla czegoś pomiędzy Marinem Kentfieldem a Larkspurem. Kosztowo wyjdzie gdzieś w okolicy Kentfielda ST1, jak dla mnie czysty biznes i no-brainer1 punkt
-
Tak. Musisz tylko wybrać amorek pod odpowiedni rozmiar koła co teraz masz, rurę sterowa prostą 1/1/8", oś 9mm, hamulce: tarcza,1 punkt
-
Mnie irytują tacy ludzie jak ty co rozpisują się w tematach o których nie mają pojęcia. Nie masz pojęcia jak rodził się projekt Moona, kto w nim uczestniczył, jak to wszystko wyglądało ale będziesz tutaj pierniczył farmazony o jakimś Ferrari. Każda firma podlega ocenie i ja to zrobiłem a jak ci się nie podoba idź sobie popłakać albo co najlepsze wrzuć mnie dzieciaku do ignorowanych jak tu straszysz innych i nie dyskutuj ze mną. Dlatego właśnie jako Polska jesteśmy rowerowym zadupiem przez takie myślenie i podejście. RVS to całkiem dobry projekt był z ogromnym wsparciem, zaufaniem, który jakiś frajer zlał ciepłym moczem. Ma do tego prawo bo to jego firma ale kto inny może to ocenić negatywnie. Kontra w stylu "załóż własną firmę" jest mentalnie na poziomie mułu. Trzeba dziś geniuszu by handlować jakimś pospólstwem za kilka tys bez porządnych rowerów w tym szosowych? To jest ambicja jak to szło... jednego z największych producentów rowerów? Kpisz czy o drogę pytasz? Dla mnie mogą handlować tylko rowerami dziecięcymi i trzepać na tym kasę ale nie mam hamulców przed oceną jako coraz bardziej śmieciowej marki rowerowej.1 punkt
-
Przemek z Imonia Cycles prosił żeby przekazać Szanownym, że mają w planach budowanie ram na mufach pod sterówkę 1 1/8" (z tego co widziałem w warsztacie, to chyba nawet już mają takie mufy na półeczce). Byłem dzisiaj pomacać Japoneczkę, te chainstaye na żywo to jest majstersztyk ❤️ aż żal dawać pod lakier.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak, to dla mnie istotne, rower = wolność. Z tym, że mam przełaja, MTB i szosę. Przełaj najsłabiej wypada w tym zestawie z dwóch powodów. Jest ciut za duży i nie jest na nim wygodnie. Druga sprawa to że po asfalcie nie idzie na nim pocisnąć bo jest ociężały (opona Smart Sam ssie) a w terenie niewygodny bo telepie, nie ma ani zwrotności ani dostatecznego balona (40mm). Rozważyłbym skasowanie przełaja i szosy na rzecz gravelopodobnej maszyny z dwoma zestawami kół, ale już tyle kasy wtopiłem w eksperymenty że wolę się czymś takim rypnąć najpierw.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
