Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11.08.2021 w Odpowiedzi
-
17 punktów
-
15 punktów
-
15 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
12 punktów
-
Bo telefon się poddał przy tym zdjęciu i na drugim planie wyszła papka bez detalu. 😄10 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ja bym jeszcze sprawdził Magurę MT Trail Sport przynajmniej pod kątem ceny. Przy czym tam też trzeba tarcze i to Magury, bo są grubsze niż Shimanowskie.2 punkty
-
Tak, zgadzam się, ale to już jest inny amortyzator, z inną średnicą goleni, a w przypadku tego wspomnianego Judy SL wpakowanie 203mm tarczy z przodu po jakimś czasie skończy się źle. hehehe, taki klimat... Chyba żaden z posiadanych przeze mnie do tej pory rowerów nie pozostał seryjny dłużej niż miesiąc...2 punkty
-
No to witaj w klubie. Bardzo dobry rower, wystarczy wszystko zmienić U mnie jeszcze napęd został ale jego akurat lubię i nie zmieniam. Amortyzatorów nie ruszam, enduro i tak z tego nie zrobię, a mój następny rower będzie już musiał być z prądem.2 punkty
-
Bo po rozmiarze kolb wygląda że niedługo bedzie gotowa do zbiorów.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@Sobek82Czy to jest składak z barankiem? Czy mi się coś w oczach poprzestawiało. A u mnie powoli powoli coś powstaję. Niestety ale z dzieciakami obok składanie idzie baaardzo wolno. Dzisiaj udało mi się załatwić problem z kołami. Po prostu kupiłem na szybko używki na OLX. Ciekaw jestem czy ktoś miał problem z kapslami do osi piasty przedniej. W moim przypadku koło przy delikatnym dokręcaniu osi ręką przestawało się kręcić. A oto i on w prawie całej okazałości. Dzieci nie pozwoliły mi zrobić nic więcej. Ale z dobrych nowin to żadne drobne elementy i małe narzędzia mi nie zniknęły podczas składania. Także maili serwisanci powoli się wyrabiają.2 punkty
-
Manetki sl-m4100 są kompatybilne z klamkami 6/7/8/9100 bez względu czy są na obejmę czy i-spec.1 punkt
-
One się różnią tylko napisem ("shimano" vs. "deore") natomiast wymienny dekiel był w m615 z przetłoczeniem "deore" (w m640 odpowiednio "zee"). W każdym razie MT500/M6000 obecnie już niedostępne.1 punkt
-
Do roweru z amortyzatorem Judy (XC30) montowanie lepszych hamulców mija się z celem. Amortyzator skutecznie ogranicza możliwości tego roweru i lepsze hamulce wiele tutaj nie wniosą. Można ew. pomyśleć o deore (ze względu na servowave) i tarczy 180 z przodu.1 punkt
-
Kolega wyżej pisał o nowych z serii X100, odpuśc sobie, bo nie ożenisz tego z manetkami na obejmę. Różnica między M8100, a M8120 to ilość tłoczków w zaciskach. 8100 ma dwa, a 8120 cztery, 4 tłoczki Ci nie są potrzebne, wierz mi wiem co mówię, jak zakładałem Deore M6000 to ważyłem około 120kg. Hamulce te były i są nadal zupełnie wystarczające. Szukaj raczej M7000, do M8000 moim zdaniem nie warto dopłacać drugie tyle.1 punkt
-
XT na dobrym klocku i dobrej tarczy 180mm z przodu to aż nadto, uwierz mi.1 punkt
-
Złapie luzy na ślizgach, im większa średnica tarczy tym większe obciążenie dolnych lag amorka, a może się to skończyć nawet ich uszkodzeniem. Poczytaj -> https://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,sila-tarczy-wplyw-rozmiaru-tarczy-hamulcowej-na-sile-hamowania Mowa szczególnie o akapicie:1 punkt
-
A druga sprawa to to, że max średnica tarczy dla amorka jaka jest przewidziana w wypadku Twojego amortyzatora to właśnie 180mm. Co więcej zmiana tarczy ze 160mm na 180mm też niewiele Ci da, ze względu na fizykę i to, że to przedni hamulec jest bardziej obciążany podczas hamowania. Jeśli nie jesteś wielkim i ciężkim gościem to 4 tłoczki także Ci są zbędne w rowerze XC, wystarczą dobre dwutłoczkowe hamulce, począwszy od Deore M6000/M6100, SLXy M7000/M7100 i dużo droższe XT M8000/M8100.1 punkt
-
1 punkt
-
Ale robią to na rowerach XC, nie na gravelach. Podobnie trasę, na którą w XC potrzeba mykmyka, rowerem enduro pewnie da się przejechać bez opuszczania siodełka. Chodzi po prostu o przesunięcie granicy tego, co da się na takim rowerze "komfortowo" zjechać przy takiej, a nie innej geometrii. Ramy w gravelach nie mają takiego slopingu jak w MTB, więc też nie poszalejesz z długością. Pewnie, że to nisza, podobnie jak amortyzator.1 punkt
-
Elektryk ma jeszcze jedną zaletę. W górach jest pełno dróg nazwijmy to technicznych. Często nawet nie ma ich na mapach, a spotkanie tam kogoś graniczy z cudem. Jeśli są nieużywane to z czasem po prostu zarastają i znikają. Ale i tak trwa to latami. Staram się je poznawać w miarę możliwości, bo choć większość jest nieprzydatna do niczego z punktu widzenia roweru, to czasem zdarzają się perełki pozwalające dotrzeć tam, gdzie szlakiem byśmy pchali. Tylko często ścieżka, która wygląda zachęcająco też przeradza się w ciężki wypych, który na elektryku byłby do podjechania. A skoro jest do podjechania, to otwiera całkiem nowe fragmenty lasu. Jeśli normalnie na szczyt prowadzi jedna podjeżdżalna droga, a nagle jest ich kilka to jest przecież fantastyczne.1 punkt
-
Mikroshifty, amor 60 mm. Daj sobie spokój z robieniem z tym czegokolwiek, na pewno nie wymiana amortyzatora bo będzie droższy niż reszta. Jaki masz problem z dostępnością? Unibike, Northteca, Indiana, Torpado widziałem w sklepach, od 2k zł w górę znajdziesz coś.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
IMHO wystarczy zmiana kasety, łańcucha oraz pancerzy i linek oraz regulacja.1 punkt
-
1 punkt
-
A ja sobie wyobrażam mam On-One Geoff i jeździ sie rewelacyjne. Setup z grubsza podobny do tego wyżej, tu więcej:1 punkt
-
Rower w (prawie) finalnej wersji. Bo przecież zawsze znajdzie się coś, co można wymienić! Od początku go lubiłem (dlatego kupiłem ), ale w obecnej formie podoba mi się jeszcze bardziej. Nieskromnie powiem - ładny ścigant mi wyszedł! Jak sobie czasami wspominam, co mówiłem na temat drogich upgrade'ów roweru jeszcze 2 lata temu, albo trafiam na jakiś swój stary post, to śmiech mnie ogarnia.1 punkt
-
Dla ratowania gatunku 27,5er nowa zabawka. GT Avalanche 27,5 w rozmiarze M. Koloru tej ramy nie da się złapać na żadnym zdjęciu... na żywca wygląda maga, a jeździ jeszcze lepiej :-) W planach zwiększenie skoku amora do 110mm, bo amor Suntoura który był zamontowany w oryginale w tym rowerze był centymetr wyższy od Recona.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
