Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      32

    • Liczba zawartości

      2 489


  2. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      4 784


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      25

    • Liczba zawartości

      7 684


  4. elkaziorro

    elkaziorro

    Użytkownik


    • Punkty

      20

    • Liczba zawartości

      2 052


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.08.2021 w Odpowiedzi

  1. Gdybym mógł cofnąć się w czasie, zostałbym leśniczym.
    17 punktów
  2. Bo gdzie się chowa motylek? Oto jest pytanie.
    14 punktów
  3. Bo w końcu w miarę ładna pogoda - od maja to jest trzeci słoneczny tydzień, resztę lało, fatalne (w kontekście mtb :-) ) to lato tutaj jak na razie.
    12 punktów
  4. Bo telefon się poddał przy tym zdjęciu i na drugim planie wyszła papka bez detalu. 😄
    10 punktów
  5. Bo dziś jechałem na słynne Gassy
    10 punktów
  6. 10 punktów
  7. 9 punktów
  8. 8 punktów
  9. 7 punktów
  10. Bo dalej już tylko rezerwat i podmokła łąka z bocianami
    6 punktów
  11. Bo mi @przemeg przypomniał, że dawno nad Narwią nie byłem ...
    5 punktów
  12. Zachwycił mnie ten widok. Okolice Głuszycy 😍
    5 punktów
  13. Marian zawitał z dodatkowym zbędnym szpejem. Pozdrow'er 🤗
    4 punkty
  14. Stojąc w korku... Popieram i pozdrawiam
    4 punkty
  15. 3 punkty
  16. Bo,Indiańskie Plemię Miętowie 😃
    3 punkty
  17. W pewnym wieku człowiek powinien siadać za każdym razem, gdy ma ku temu okazję, co też czynię.
    3 punkty
  18. Ja bym jeszcze sprawdził Magurę MT Trail Sport przynajmniej pod kątem ceny. Przy czym tam też trzeba tarcze i to Magury, bo są grubsze niż Shimanowskie.
    2 punkty
  19. Tak, zgadzam się, ale to już jest inny amortyzator, z inną średnicą goleni, a w przypadku tego wspomnianego Judy SL wpakowanie 203mm tarczy z przodu po jakimś czasie skończy się źle. hehehe, taki klimat... Chyba żaden z posiadanych przeze mnie do tej pory rowerów nie pozostał seryjny dłużej niż miesiąc...
    2 punkty
  20. No to witaj w klubie. Bardzo dobry rower, wystarczy wszystko zmienić U mnie jeszcze napęd został ale jego akurat lubię i nie zmieniam. Amortyzatorów nie ruszam, enduro i tak z tego nie zrobię, a mój następny rower będzie już musiał być z prądem.
    2 punkty
  21. Bo po rozmiarze kolb wygląda że niedługo bedzie gotowa do zbiorów.
    2 punkty
  22. Dasz dokładniejsze namiary? Prawdopodobnie w tym roku będę eksplorować te rejony. Bo ważkie sprawy:
    2 punkty
  23. Na nizinie kamieni jak na lekarstwo a horyzont zasłaniały drzewa więc jedynie przycupłem 🙃 Pozdrow'er
    2 punkty
  24. Bo komuś się kamienie na drodze wysypały
    2 punkty
  25. @Sobek82Czy to jest składak z barankiem? Czy mi się coś w oczach poprzestawiało. A u mnie powoli powoli coś powstaję. Niestety ale z dzieciakami obok składanie idzie baaardzo wolno. Dzisiaj udało mi się załatwić problem z kołami. Po prostu kupiłem na szybko używki na OLX. Ciekaw jestem czy ktoś miał problem z kapslami do osi piasty przedniej. W moim przypadku koło przy delikatnym dokręcaniu osi ręką przestawało się kręcić. A oto i on w prawie całej okazałości. Dzieci nie pozwoliły mi zrobić nic więcej. Ale z dobrych nowin to żadne drobne elementy i małe narzędzia mi nie zniknęły podczas składania. Także maili serwisanci powoli się wyrabiają.
    2 punkty
  26. Manetki sl-m4100 są kompatybilne z klamkami 6/7/8/9100 bez względu czy są na obejmę czy i-spec.
    1 punkt
  27. One się różnią tylko napisem ("shimano" vs. "deore") natomiast wymienny dekiel był w m615 z przetłoczeniem "deore" (w m640 odpowiednio "zee"). W każdym razie MT500/M6000 obecnie już niedostępne.
    1 punkt
  28. Do roweru z amortyzatorem Judy (XC30) montowanie lepszych hamulców mija się z celem. Amortyzator skutecznie ogranicza możliwości tego roweru i lepsze hamulce wiele tutaj nie wniosą. Można ew. pomyśleć o deore (ze względu na servowave) i tarczy 180 z przodu.
    1 punkt
  29. Kolega wyżej pisał o nowych z serii X100, odpuśc sobie, bo nie ożenisz tego z manetkami na obejmę. Różnica między M8100, a M8120 to ilość tłoczków w zaciskach. 8100 ma dwa, a 8120 cztery, 4 tłoczki Ci nie są potrzebne, wierz mi wiem co mówię, jak zakładałem Deore M6000 to ważyłem około 120kg. Hamulce te były i są nadal zupełnie wystarczające. Szukaj raczej M7000, do M8000 moim zdaniem nie warto dopłacać drugie tyle.
    1 punkt
  30. XT na dobrym klocku i dobrej tarczy 180mm z przodu to aż nadto, uwierz mi.
    1 punkt
  31. Złapie luzy na ślizgach, im większa średnica tarczy tym większe obciążenie dolnych lag amorka, a może się to skończyć nawet ich uszkodzeniem. Poczytaj -> https://porady.bikeboard.pl/artykuly,pokaz,sila-tarczy-wplyw-rozmiaru-tarczy-hamulcowej-na-sile-hamowania Mowa szczególnie o akapicie:
    1 punkt
  32. A druga sprawa to to, że max średnica tarczy dla amorka jaka jest przewidziana w wypadku Twojego amortyzatora to właśnie 180mm. Co więcej zmiana tarczy ze 160mm na 180mm też niewiele Ci da, ze względu na fizykę i to, że to przedni hamulec jest bardziej obciążany podczas hamowania. Jeśli nie jesteś wielkim i ciężkim gościem to 4 tłoczki także Ci są zbędne w rowerze XC, wystarczą dobre dwutłoczkowe hamulce, począwszy od Deore M6000/M6100, SLXy M7000/M7100 i dużo droższe XT M8000/M8100.
    1 punkt
  33. Bo to jest rower do XC, a Sainty są do DH.
    1 punkt
  34. Ale robią to na rowerach XC, nie na gravelach. Podobnie trasę, na którą w XC potrzeba mykmyka, rowerem enduro pewnie da się przejechać bez opuszczania siodełka. Chodzi po prostu o przesunięcie granicy tego, co da się na takim rowerze "komfortowo" zjechać przy takiej, a nie innej geometrii. Ramy w gravelach nie mają takiego slopingu jak w MTB, więc też nie poszalejesz z długością. Pewnie, że to nisza, podobnie jak amortyzator.
    1 punkt
  35. Elektryk ma jeszcze jedną zaletę. W górach jest pełno dróg nazwijmy to technicznych. Często nawet nie ma ich na mapach, a spotkanie tam kogoś graniczy z cudem. Jeśli są nieużywane to z czasem po prostu zarastają i znikają. Ale i tak trwa to latami. Staram się je poznawać w miarę możliwości, bo choć większość jest nieprzydatna do niczego z punktu widzenia roweru, to czasem zdarzają się perełki pozwalające dotrzeć tam, gdzie szlakiem byśmy pchali. Tylko często ścieżka, która wygląda zachęcająco też przeradza się w ciężki wypych, który na elektryku byłby do podjechania. A skoro jest do podjechania, to otwiera całkiem nowe fragmenty lasu. Jeśli normalnie na szczyt prowadzi jedna podjeżdżalna droga, a nagle jest ich kilka to jest przecież fantastyczne.
    1 punkt
  36. Mikroshifty, amor 60 mm. Daj sobie spokój z robieniem z tym czegokolwiek, na pewno nie wymiana amortyzatora bo będzie droższy niż reszta. Jaki masz problem z dostępnością? Unibike, Northteca, Indiana, Torpado widziałem w sklepach, od 2k zł w górę znajdziesz coś.
    1 punkt
  37. Pokusa. I moja średnia przelotu poszła się huśtać 🤣
    1 punkt
  38. Gdy obudzisz w sobie pięciolatka…
    1 punkt
  39. IMHO wystarczy zmiana kasety, łańcucha oraz pancerzy i linek oraz regulacja.
    1 punkt
  40. A ja sobie wyobrażam mam On-One Geoff i jeździ sie rewelacyjne. Setup z grubsza podobny do tego wyżej, tu więcej:
    1 punkt
  41. Rower w (prawie) finalnej wersji. Bo przecież zawsze znajdzie się coś, co można wymienić! Od początku go lubiłem (dlatego kupiłem ), ale w obecnej formie podoba mi się jeszcze bardziej. Nieskromnie powiem - ładny ścigant mi wyszedł! Jak sobie czasami wspominam, co mówiłem na temat drogich upgrade'ów roweru jeszcze 2 lata temu, albo trafiam na jakiś swój stary post, to śmiech mnie ogarnia.
    1 punkt
  42. Dla ratowania gatunku 27,5er nowa zabawka. GT Avalanche 27,5 w rozmiarze M. Koloru tej ramy nie da się złapać na żadnym zdjęciu... na żywca wygląda maga, a jeździ jeszcze lepiej :-) W planach zwiększenie skoku amora do 110mm, bo amor Suntoura który był zamontowany w oryginale w tym rowerze był centymetr wyższy od Recona.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...