Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 24.09.2020 w Odpowiedzi
-
9 punktów
-
6 punktów
-
Mieliście wątpliwości co do opon, jakie wejdą do Big Doga. Postawiłem go na obręczach 32mm wew. DHF, DHRII 29x2.6 Z tyłu dolny trójkąt jest niesymetryczny. Po stronie napędu luz ponad 1cm od najbardziej wystających klocków, po lewej ~4mm od narożnika klocka. Miejsca na błoto około 3cm. Górny trójkąt ma luz boczny około 1cm, a na błoto full miejsca. Czyli po kilku sesjach na bandach będzie 1cm luzu na kancie klocka. Jak ktoś ma lekkie koła, to lepiej założyć agressora 2.5, żeby po niedolocie nie zablokować koła. Ja wolę niezniszczalny zestaw. Dziękuję dobranoc.3 punkty
-
3 punkty
-
To jakieś szaleństwo ! Komu przeszkadza przednia przerzutka ? Moim zdaniem przy napędzie 1x ... trzeba się więcej naklikać niż przy 3x9 , a żeby mieć podobny zakres przełożeń trzeba wydać małą fortunę .2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo żeby wjechać wyżej, to trzeba mieć nogę...... (po prawej w chmurach Lomnica 2634 npm) http://1 punkt
-
PATROLOWAŁEM tydzień temu wybrzeże. W trakcie studzenia zakorbionych stóp w SOLANCE, ustrzeliłem 127-u SZCZĘŚCIARZY w locie na wysokości przelotowej (średnio ok.700 m) wzdłuż brzegu na zimowisko w kierunku zachodnim. Zapewne gałąź kurlandzko-arktyczna TOWARZYSTWA w przelocie do Francji, Maroka i północnej Afryki. Wczoraj OPEDAŁOWAŁEM "swoje" lokalne siedliska. Wieczorem zauważyłem kilka grup po kilkadziesiąt sztuk (w sumie około 150-u SZCZĘŚCIARZY) lecących kilkadziesiąt metrów nad ziemią w przeciwnym kierunku. Z żerowiska na siedliska. Jak co dzień. Nasze jeszcze nie odlatują. PS. Wkrótce podążę za pierwszą wymienioną grupą. PS.2. Czarnecki jest już na miejscu !!!1 punkt
-
Bo to już jesienny zachód......., czekałem, aż Słońce się schowa za horyzont, ale komary tak mnie atakowały, normalnie setki ich było, że zrejterowałem........1 punkt
-
Bo na trasie wokół Tatr można trafić na takie miejsca "odpoczynku" (okolice Bela Spiska,Słowacja) http:// ale 26=er XS żony lepszy na pumptrack... http://1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Znalezenie sztywnego widelca na wymianę 100mm skoku też będzie chyba trudne, jeżeli zakladać że ma zostać jakaś sensowna geometria. Widelec+piasta planetarna/preplot kola+nowa korba+nowe opony+części serwisowe+serwis.... Raczej nie ma sensu. Lepej sprzedać tego Cuba, masz kasę od sprzedaży i kasę odlożona na częsci na zakup czegosz co odpowiada twoim potrzebam.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo trzeba zostawić rower z całym majdanem po drugiej stronie Dunajca i wdrapać sie pod Sokolicę,żeby to zobaczyć..... http://1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo daje w kość podjazd z Nowego Targu przez Ząb na Gubałówkę. http://1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo Pilsko więcej: http://beskidtrail.pl/pilsko-wyjatkowo-dalo-rade/1 punkt
-
1 punkt
-
Bo mnie po ponad roku Pan zdjął ze ściany, jeździł na jakimś szemranym gravelu, zabrał na ostatnią przejażdżkę, wymienił na nowe sztycę, kasetę, łańcuch i nawet złamaną prawą klamkę zastąpił nową, a dowiedziałem się że mnie rozbierze i jakaś Kona mnie zastąpi, starsza ode mnie. Żegnajcie, nie pozdrawiam. Pozdrow'er1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Te zestawy do konwersji chyba nie mają w ogóle rozwiązania wspomagającego sensownie (czyli proporcjonalnego do prędkości z odcięciem na 25km/h) - chyba po prostu silnik "wlepia" obroty w koło tyle ile manetką przekręcisz - jak chcesz to bez opamiętania na zasadzie przekręcisz manetkę w opór i jedziesz ile tam fabryka temu ustrojstwu dała. Więc pojedziesz sobie szybciej niż te 40km/h - ale to temat wyraźnie nie na to forum - bo to już nie jest rower... Moje wyobrażenia o takiej przeróbce są takie - możliwości używania tego czegoś jako normalnego roweru znacznie spadają - wrzucasz x kg do i tak niezbyt lekkiego roweru, przejażdżka czymś co waży 25kg... w kółko będziesz miał presję na wspomaganie. PS. Nie narzekaj na odpowiedzi wskazujące że źle trafiłeś - bo źle trafiłeś.1 punkt
-
Już cię znam. Poddałeś pod publiczny osąd firmę i jej zachowanie więc sam musisz być bez skazy oraz sam musisz być gotów być poddany publicznemu osądowi. Wielu się nabrało - ja niestety też. Tymczasem łżesz na potęgę. Łżesz w kwestii przebiegu próbując wcisnąć ludziom złoma na allegro. Łżesz w kwestii stanu opisując jako bardzo dobry choć przez cały wątek opisujesz sprzedawany rower jako złom. Łżesz w kwestii tego gdzie rower jest - wysyłka z Londynu, do zobaczenia w Krakowie a jest w serwisie i nie wiadomo kiedy wróci z naprawy. Łżesz w kwestii przebiegu - próbujesz opchnąć rower z przebiegiem 1500 a tu piszesz, że ma 3000. Skomlesz jak przerażone szczenie, że sprzedawca wprowadził cię w błąd tymczasem sam jako sprzedawca - firma oszukujesz w kwestii wagi i mocy bredząc jednocześnie że wagę i moc można sobie sprawdzić w dokumentacji. Piszesz o korzystaniu z praw konsumenta tym czasem sprzedajesz przez firmę.Jesteś oszustem. Tak właśnie cię oceniam - jak każdego łgarza. Bo łżesz jak pies. Niestety nie wiemy i - przynajmniej ja - nie chcę wiedzieć kiedy łżesz. Czy łżesz tu na forum czy łżesz na allegro. Spadaj stąd bo przynosisz wstyd.1 punkt
-
Kolego dawmac, jeśli dbałeś o rower tak bardzo jak o pisownię w swoich postach to wcale się nie dziwię, że elektryk zdechł. Przydałyby Ci się korepetycję z interpunkcji i słownik ortograficzny. Jak zwrócą gotówkę za Gianta to warto zainwestować w siebie.1 punkt
-
Powoli się to wszystko ustabilizuje. Na razie nauczyli się dokładać silniczki i dbają o elegancki wygląd - ale jak to będzie się rozwijać w takim tempie to elektryki pójdą w kierunku motorowerów którymi naprawdę są - z wszystkimi peryferiami ...1 punkt
-
Kolejny uwiedziony marketingiem ;D Przemysł potrzebuje takich konsumentów ale bez jaj ...1 punkt
-
Dla zdrowia elektrykiem? Nie rozśmieszaj mnie.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00