Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10.04.2020 uwzględniając wszystkie działy
-
5 punktów
-
Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Tune Linksträger: 21 g Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano XTR BR-M951 tuned (tytanowe sprężyny, trzpienie, nakrętki, aluminiowe podkładki): 171 g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano XTR BR-M951 tuned (tytanowe sprężyny, trzpienie, nakrętki, aluminiowe podkładki): 169 g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano XTR BL-M950 tuned (tytanowe śruby): 166 g Cables: (Pancerze i linki) Nokon Slim Line + Power Cordz, Yumeya, Acros A-GE: 92 g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M970 11-34 tuned (pająk Yumeya): 236 g Chain: (Łańuch) KMC X11 SL DLC: 232 g Crankset: (Korby) Shimano XTR FC-M970 tuned (tytanowa zębatka Carbon-Ti 22T): 685 g, środek suportu Shimano XTR SM-BB93: 73 g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Acros A-GE: 78 g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M952 tuned (alu kółka Acor, aluminiowe śruby i baryłka, tytanowa śruba mocująca): 205 g Fork: (Widelec) Rock Shox SID Team '08 tuned (tytanowe piwoty, golenie górne z węglową koroną, wyjęty górny tłumik i zastąpiony nakrętką Shift-Up, górny korek powietrza od wersji '20): 1342 g Rear Shock: (Damper) Rock Shox SID Dual Air '98 tuned (zmienione elementy zewnętrzne z kilku modeli SIDów dla zbicia masy): 248 g Frame: (Rama) Giant XTC NRS Team '00 tuned (tytanowe piwoty i śruby): 2203 g Grips: (Gripy) ESI Grips Racer's Edge: 51 g Handlebar: (Kierownica) Tune Turnstange Flatbar 2.0: 123 g Headset: (Stery) Ritchey Superlogic ZS44: 77 g Pedals: (Pedały) Ritchey WCS XC: 297 g Seat: (Siodło) Tune Komm-Vor bicolor: 97 g Seatpost: (Sztyca) FRM ST-M10 XL Ti: 192 g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) FRM SC-32 tuned (tytanowa śruba Yumeya): 11 g Shifters: (Manetki) Shimano XTR Sl-M952 tuned (aluminiowe śruby i pokrętło): 117 g, Acros A-GE: 62 g Skewers: (Zaciski kół) New Ultimate titanium: 43 g Spacers: (Podkładki pod mostek) Soul Kozak 15 mm: 4 g Starnut: (Gwiazdka) Tune Xpanda: 7 g Stem: (Mostek) Tune Geiles Teil 4.0: 119 g Tire (Front): (Opona przednia) Vittoria Barzo Graphene 2.0 26x2.2”: 653 g Tire (Rear): (Opona tylna) Vittoria Barzo Graphene 2.0 26x2.2”: 667 g Top Cap: (Top cap) Tune-Cap: 4g Wheel Front: (Koło przednie) 677 g -Hub: (Piasta) Tune MIG: 74 g -Rim: (Obręcz) Mavic XC717 Ceramic: 407 g -Spokes: (Szprychy) DT Revolution: 133 g -Nipples: (Nyple) DT Torx: 9 g -Rim tape: (Opaska) Eclipse Tubeless Ready: 21 g Wheel Rear: (Koło tylne) 747 g -Hub: (Piasta) Tune MAG: 178 g -Rim: (Obręcz) Mavic XC717 Ceramic: 412 g -Spokes: (Szprychy) DT Revolution: 126 g -Nipples: (Nyple) DT Torx: 9 g -Rim tape: (Opaska) Eclipse Tubeless Ready: 22 g Misc: (Inne) wentyle Tune, uszczelniacz do opon, magnes na szprychę Tune Pulsar, czujniki Polar, powietrze w oponach, olej mineralny w pancerzach przerzutki przedniej, Tiso P-Pue, Avid Rollamajig Giant XTC NRS Team zbudowany przeze mnie dla mojej Dziewczyny. Rama ma już 20 lat, a jest fabrycznie nowa - wymagało to szukania elementów składowych po całym świecie (Polska, Włochy, Wlk. Brytania, USA). Sprzęt posiada kilka ciekawostek z epoki oraz nowsze części jak amortyzator przedni czy korba. Jest bardzo blisko ideału, który chciałbym osiągnąć. Pozostało tylko znalezienie nowej, czerwonej korby Tune Fast Foot oraz zestawu manetki i przerzutki tylnej Acros A-GE oraz kupno kompletu hamulców Extralite. Dlaczego rower na kołach 26", a nie coś współczesnego? Cóż, sprzęt z tamtych lat to masa wspomnień i tylko on daje Ani i mnie maksymalną przyjemność z jazdy oraz... oglądania go ;-) Więcej zdjęć i szeroki opis całości: http://serwisbajka.pl/giant-xtc-nrs-team/4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Dobra, już dwóch napisało ze zdziwieniem, że kask dla dziecka, na ali. Odpowiadam. Tak. Kask. Wy się nie znacie na kaskach. Na serio.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo jest na pewno gorszy od tego za 900. To jest oczywiste. Ale przyglądając mu się z bliska, porównując do innych kasków z przedziału 200-400 pln to niczego mu nie brakuje. Kolega porównywał ze swoim Giro ( chińczyk to dla jego 11 letniego syna ) i ten Giro, który ma, kosztuje 400 czy 500 pln już nie pamiętam i stwierdził, że ten chiński jest ok. Kask do którego porównywał : https://drive.google.com/file/d/18-aZX76OykuDtXtaSv5MjdkLynTTGEGt/view?usp=sharing A ja się znam na kaskach od najtańszych do takich za 200 pln. Na droższych nie. Ten wygląda jak taki za 200 ( detale, wykończenie ) waży jak kask za 500-900, a wygląda jak Giro Synthe za 900. Taka jest moja ocena tego kasku.1 punkt
-
Siema. Tomek z Łodzi wita Was. Jeżdżę kilka razy w tygodniu po wertepach, miejskich i okolicy miasta. Czym trudniej tym lepiej. Mam 47 lat więc cudów nie zdziałam ale walczę. Siedem rowerów przez 10 lat. Ciągle się psują ha ha1 punkt
-
Git majonez. Listę przejrzałem i znalazłem chyba podsiodłówki dla siebie. Po pierwszych jazdach jestem z nich mega zadowolony. Wykonanie jak dla mnie baja. I kilka fotek1 punkt
-
Do kolekcji takich klamek dorzuć współczesne magury ( mt5, mt7 ). Do tego jeszcze dorzuć starsze hayesy, z których najmocniejsze to Stroker Ace.1 punkt
-
Hmmm, na to konkretne pytanie to Ci nie odpowiem bo miałem ograniczoną ilość hamulców. Miałem każdą grupę z nową klamką ale starsze tylko XT. Ale może przyda Ci się porównanie m775 i m785. Nowsze XT są mocniejsze nie jakoś bardzo ale wyczówalnie. Skok klamki jest krótszy, punkt styku też wyraźniejszy. Przy czym to nie przepaść a niuanse. I sprawa indywidualna - dla mnie ergonomia nowej klamki a starej to przepaść. Ale to mój pogląd komuś innemu może pasować inna klamka.1 punkt
-
Tak kalkulując na zimno bardziej chyba opłaca się AXS. Sam upgrade kit do elektryki (przerzutka + manetka) na wolnym rynku to 3500-4000 PLN. Pod warunkiem oczywiście, że jesteś w stanie przełknąć koszt wymiany w razie uszkodzenia przerzutki. To jest akurat różnica bardzo odczuwalna, bo biegi zmienia się zupełnie inaczej. Ale ja miałem okazję pobawić się tym tylko pod sklepem, lepiej poszukaj opinii kogoś, kto faktycznie z tym jeździ.1 punkt
-
Szczerze to przy takim budżecie to wybierałbym to co mnie się najbardziej podoba Różnice są tak minimalne, że raczej ich nie zauważysz a ze sprzętu tej klasy na pewno będziesz zadowolony.1 punkt
-
Z podanych Scottów najlepszy jest najdroższy tu nie ma filozofii. Jeden jest z AXS a drugi na XTR. Tutaj bardziej rozpatrywałbym co mnie bardziej przekonuje - elektryka od Sram czy mechanika od Shimano, wolę działanie Sram czy Shimano itd. Osprzętowo to jest tak wysoka półka, że więcej zależy od preferencji jeźdźca niż tego czy masz SIDa czy nakiegoś najwyższego Foxa.1 punkt
-
Właśnie skończyłem czytać na stronie, boś mi się na FB wyświetlił. Szacun, że chciało Ci się tego wszystkiego szukać, dorabiać, przerabiać... Ciekawi mnie, jak ten napęd chodzi pożeniony z łańcuchem 11rz - nie ma problemów? Następnym razem może będę jechał w tą samą stronę, co Wy, to będę miał czas się dokładniej przyjrzeć, bo ostatnio tylko się mijaliśmy jadąc w przeciwnych kierunkach.1 punkt
-
Najmocniejszą tego typ konstrukcją shimano były 810-ki (saint) byly też xt'ki 775 i deorki 575. 775 miałem, świetne hamulce, ale to już stare hamulce a nowsze odsłony działają lepiej A klamka jest wygodniejsza.1 punkt
-
Prawda. Będę montował chyba w weekend, bo miałem już nieprzyjemność spotkać tępego służbistę, który: 1) zatrzymał mnie mimo, że jechałem sam; 2) Od startu zaczął piać o "zakazie aktywności fizycznej" (takie zapisu nie ma w rozporządzeniu) i zażądał 500 zł mandatu; 3) i najlepsze: poinformował mnie, że mogę infekować nieświadomie, przy czym sam przyjął mój dowód bez maseczki i rękawiczek! I żałuje tylko, że nie cyknąłem zdjęcia. Oczywiście odmówiłem przyjęcia mandatu i teraz tylko czekam czy coś przyjdzie, czy nie. Wysłałem też sążniste mejle do lokalnej policji, ale od poniedziałku echa, bo policja chyba nie ma czasu, ganiając za biegaczami i rowrzystami.1 punkt
-
Jak to mówią - "nie chwal dnia przed zachodem słońca" ale chyba się udało - znalazłem stalowy frameset do commutera codziennego tłuczenia Po romansie ze Stelvio z PlanetX (z którą będę jeszcze próbował, tym razem "na baranka") i równoległym romansie z Roadratem Cotica (który zanim trafił do pudła był singlem, ośmiobiegiem, trójbiegiem, i skończył z kasetą 10sp) przyszedł czas na Muirwoodsa. I czuję że z tą geometrią raczej się polubimy. Po pierwszych kilku jazdach, w wersji MTB jestem więcej niż zadowolony. Jedyne co bym zmienił to podniósł nieco suport - bo ciągle mam wrażenie że pedały są niebezpiecznie blisko gruntu, i to na oponach które trochę go podwyższają. Cieszę się niezmiernie że codziennie mogę rozruszać kości po okolicznych miedzach i drogach polnych, i w sumie gdyby nie kwarantanna to kto wie czy i kiedy sprawdziłbym Mariana w wersji emtebe - bo docelowo ma dostać semislicki, błotniki, dynamo i trzybiegowego Nexusa Mówiąc krótko - polecam. Z takim zastrzeżeniem że powinni go sprzedawać na oponach 29!1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00