Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam przepraszam że wybrałem złą kategorie tematu ale nie mogłem znaleźć odpowiedniej pod to pytanie ale do rzeczy o co chodzi z sędziami lub ludźmi którzy podczas zawodów downhillowych gwiżdżą gwizdkami myślałem na początku że może to być forma dopingu ale sam nie wiem pytam sciekawości z góry dziękuję za odpowiedź
  3. Sa zaplatane maszynowo, więc sztywność ich żadna, pekające szprychy wykonane z bele czego i piasty na kulkach v. koła które podlinkowałem, zaplot ręczny, koła sztywne i proste, piasta na maszynach. Głośniej jest tylko w tym przypadku jak nie kręcisz korbą. Mnie to akurat nie przeszkadza. Można posmarować dodatkowo bieżnie wewnątrz i piasty zrobią się cichsze. Dlaczego sprzedający sprzedaje te koła świeżo po zdjęciu z roweru, za kwotę byle się ich pozbyć i i chętnych nie ma?Ano, bo doskonale wie co to za cudo.
  4. Tutaj jest pewien patent ale trzeba by było go przerobić na szybkiego montarzu
  5. @Mihau_,ale sprzedający napisał, że jest po serwisie, ile w tym prawdy? Zawsze można pojechać z kimś kto jest oblatany, sprawdzić, bądź nawet gdyby kupił w ciemno i miał pójść z nim na serwis to: Gdy mam do wyboru, rower lżejszy, na konkretnych kołach, sztywnych, pod ściganie( bo przecież fulcrum racing 7 już sensownie jedzie,- miałem 5-ki i wiem jakie było wow po pzresiadce z gumianych paździerzaków na maszynowym zaplocie i kulkach), konkretną ramę z całkiem przyzwoitą geometrią( Accenta ramy akurat tez znam zwłaszcza te starsze ) i karbon widłem, na pancernej 4600, kontra jakąś nie oszukujmy się nie powalająca sense na jakiś tam nie oszukujmy się raczej słabych kołach zaplatanych maszynowo? Nawet jakbym miał za serwis ( zmiana pancerzy, linek, kaseta, owijka, łańcuch , suport) zapłacić te 6 stówek to co jako gość który chce potrenować i osiągnąć jak najlepszy wynik w tej sytuacji wybiorę? Ten 10-cio letni "antyk", na tym osprzęcie będzie działał tak samo, będzie zdecydowanie trwalszy( akurat grupę 4600 posiadam ) i będę miał ponad to 1-no przełożenie więcej co na gonce może się przydać.. jedyny niuans , to wąsy, ale? Ten rower ma spełniać pewne z góry zamierzone zadanie , a nie wisieć po instagramach, fejsbukach, czy zbierać lajki na ustawkach Ten rower to jest tylko taki przykład, że są, że można kupić bardzo fajny spełniający swoje zadanie sprzęt, a niejednokrotnie i nawet wyglądający w/g osobistego gustu.
  6. A jakie to ma znaczenie? Cholera wie. Jestem starszym człowiekiem, dość tolerancyjnym, ale ta hołota mnie zdenerwowała. @itr, masz rację z tą ideologią. Powinno się tępić każde przegięcie.
  7. A nie mam zielone pojęcia. Wczoraj sobie przeglądałem Deca i to uwidziałem, a że wyszukiwarka nic nie wypluła to wrzuciłem 🙂.
  8. Po maratonie w trójmieście z dziesięć lat temu przespałem noc i w dżinsach jechałem Ddr na pociąg, nagle wysypała się masa patriotyczna jakby meczu siatkówki rzeka ludzi w tym na drodze rowerowej, no ale bez zastrzeżeń, rozumiem zwalniam grzecznie , a oni po troszeczku mi robią miejsce, normalna sytuacja , mega tłum... nagle mimo to jeden skanduje " zakaz pedałowania" a tłum to chwyta i niesie się radosne echo... ale dalej grzecznie się przeciskam pod prąd... potem patrzę dużo grantowych a za nimi druga procesja tęczowociałowa z bębenkami i banerami... ot trafiłem na manifę i kontr manifę naraz. Ale na pociąg ciężko było się dostać, bo Policmajstry blokowały. ciekawe że ludziom tak potrzeba tej gromadnej ekspresji , i zamiast nie wiem społecznie sadzić drzewa, łażą i skandują... Dziś w Waw jakaś odmiana masy krytycznej... palanci działacze pijawki żerujący na dobrych intencjach uczestników , mam do nich gniew, psychole korkotwórcy
  9. Ta obniżona cena, nie jest już jakoś od końca zeszłego roku?
  10. Ciekawe, czy w serwisie Deca znają coś takiego, jak klucz dynamometryczny. To też może być jedną z przyczyn luzowania się śrub...
  11. U mnie w moim RR 900S jest klej na śrubach wahacza. Gorsze było to, że serwis rowerowy zapomniał nałożyć klej po serwisie.
  12. "Po prostu budżetowy Bontrager to jest sh*t w porównaniu do kół podlinkowanych wyżej. Koła oczywiście jadą, ale jeżeli chodzi o parametry to to jest przepaść, inna sprawa, że z uwagi na "jakość" pękanie szprych po tysiącu km od pewnych roczników to norma i nie zależne jest to ile ważysz. Te stare jeszcze na zimę się nadawały ( mam zresztą),ale obecnych mając pewną świadomość już bym nie chciał " kaido2 co znaczy, że mają gorsze parametry ?? Jeśli chodzi o wagę i piastę z większą ilością zapadek (choćby nie wiem jak dobrze się toczyły to uważam za minus bo są koszmarnie głośne) to dla mnie żaden argument za... Tyle dopytuje bo cena mi szalenie pasuje, a nie chcę wychodzić poza taki budżet na koła. Dodatkowo jeżdżę na 26 calowych kołach z 32 szprychami, które mają 20 letnie obręcze alexrims AX22 i najtańsze piasty shimano. Toczą mi się okej, nie narzekam, ale nie chciałbym dostać kół na tyle miękkich, że to będzie czuć i nie wiem czy te 24 szprychy wystarczą.
  13. W takim przypadku popatrz na https://www.erowery.pl/rower-scott-sub-cross-50-men-model-2021 lub Kands Pure. Do 2000 zł pewnie też znajdziesz https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2023-kentfield-1 i https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2022-fairfax-1
  14. To jeszcze napisz co to za opony 525g pod TLR?
  15. Dzisiaj
  16. Przekonaliście mnie do sakw montowanych niezależnie. Mam na oku dwie, proszę o opinię czy warto. Pierwsza to Basil Discovery 365D o pojemności 20L. Cena ok. 200 zł / sztuka. Podoba mi się jej wygląd, dodatkowe kieszonki, siatecznki po obu stronach na drobiazgi i kompaktowe wymiary. Natomiast za minus poczytuję trwałość, podatność na zabrudzenia i dolny montaż. Zwłaszcza obawiam się o ten dolny pasek, że podczas jazdy z pełni załadowaną sakwą, może zostać wyrwany z tylnej ścianki sakwy. Może obawa bezpodstawna, a jeśli tak to proszę wyprowadzić mnie z błędu. Link poniżej. Sakwa rowerowa Basil Discovery 365D L 20L jednnostronna + pokrowiec - 4-T18282KC - 14996947704 - Allegro.pl Druga to sakwa Buchel o pojemności 25L. Cena ok. 100 zł / sztuka. Podoba mi się w niej pojemność, montaż i wodoodporność. Natomiast mniej entuzjazmu wzbudza wygląd, rodzaj zapięcia, rozmiar (wysokość wg producenta 56.5 cm) i brak dodatkowych kieszonek. Czy w tej sakwie dolne mocowanie będzie dawać radę tzn. nie zostanie wyrwane z tylnej ścianki sakwy, gdby będzie ona bardziej obciążona? Link poniżej. Wodoodporna Sakwa rowerowa na tył 25 L Buchel - 81518001 - 15163290299 - Allegro.pl
  17. Konsultant na czacie napisał mi, że prawdopodobnie na początku maja pojawią się mniejsze rozmiary ram tego felta. W razie jakby nic nie wleciało, to mógłbym ewentualnie jeszcze dozbierać do kwoty 2k i wtedy pytanie - co sądzicie o lazaro aero V3? Warto jeszcze się wstrzymać i dozbierać czy to niezbyt duża różnica między V1 a V3?
  18. Cześć, nie wiem czy Twoje pytanie z pierwszego posta jest aktualne ale napiszę Ci o mojej konfiguracji: - Felgai: newmen advanced SL xa25 carbon - Piasty: 240 EXP sp is 36T 42x12 shi 11s oraz 240 boost sp 110x15 is - Szprychy Sapim cx ray (2 x 28 szprych) - Nyple: Sapim alu Black waga tył ok. 685 gram waga przód ok. 585 gram Za komplet zapłaciłem około 4700 zł (było to pod koniec zeszłego sezonu). Czy drugi raz bym poszedł w karbonowe obręcze? Zdecydowanie tak.. Nie słuchaj rad typu: "zmontuj coś za 3000zł a resztę przeznacz na coś innego." bo prędzej czy później pożałujesz, że gdy miałeś możliwość to nie wydałeś na koła całego budżetu. Ja swego czasu posłuchałem takich rad i ostatecznie koła na aluminum wystawiam na sprzedaż i poszedłem w karbon. Poza tym karbonowe koła są znacznie sztywniejsze i mocniejsze od kół na obręczach aluminiowych. Karbon lepiej przenosi drgania. Osobiście odczułem znaczną poprawę i komfort z jazdy na karbonowych kołach. Jeśli nawet to tylko efekt placebo, to i tak warto było wydać na to pieniądze. Kupuj koła na karbonie za całą kwotę jaką masz do dyspozycji, a resztą sprzętu będziesz się martwił kiedy indziej. pozdro
  19. ^^^ No właśnie. A spryskali złośliwie czy przypadkowo, bo nie wiem, np. to był ich napęd odrzutowy 🙃
  20. @kaido2 nie zauważyłem w poście żeby chłop był miłośnikiemkiem grzebania w kilkunstoletnim gruzie. Jeśli ktoś to lubi, ma wiedzę, możliwości i narzędzia to spoko no ale antyki nie są dla każdego
  21. Nie no Mihau nie ma opcji Jak już miałbym brać to zdecydowanie tego Accenta na FR7 i pełnej Tiagrze 4600 za uwaga 1190 pln, a i pewnie coś bym jeszcze stargował https://allegrolokalnie.pl/oferta/rower-kolarka-szosowa
  22. Witam. Może jest ktoś na forum ktoś kto korzystał lub korzysta z nawigacji Teasi One i programu na PC Tahuna? Chodzi mi o planowanie trasy na PC i przerzucenie jej na nawigacje. Jak to zrobić?
  23. I jak, udało ci się zamontować tę kasetę 11 rzędową?
  24. Tylko zdajesz sobie sprawę, że stare geometrie wyścigowe były bardzo optymalne pod tym kątem? Weźmy sobie taką Gazelle Champion Mondial na Dura Ace. Geometria sztorcowana , typowo torowa i bardzo zwarta. Przecież z tego jest konkretny ogień i trzymanie prędkości, podjeżdża się z siodła też całkiem konkretnie, sam rower lekki bo ważył mniej jak 8 kilo . Najlepsze wyniki miałem właśnie na tym rowerze jak i na karbonowym CA66 Authora( geometria już bardziej klasyczna race). I taki rower, a i podobne można już znaleźć w tej kwocie, tylko właśnie trzeba szperać trochę pozmieniane, ale rower mam po dziś dzień
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...