Skocz do zawartości
specialized enduro evo
Przez grzegorzkm, 05.08.2012
  • 2 667 wyświetleń
  • 5 komentarzy
  • Rozmiar ramy L
  • Rama M5 alloy, fully manipulated frame w/ ORE TT/ DT, tapered and forged HT, ISCG mount, 142mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 160mm travel
  • Widelec X-Fusion Vengeance, coil spring, tapered alloy steerer, reb adj., 20mm thru-axle, 170mm travel
  • Tylny amortyzator Custom X-Fusion Vector R, coil over w/piggy back, adj. rebound, Spring rate L: 550
  • Kierownica Specialized DH low-rise bar, 6061 alloy, 750mm wide, 8º backsweep, 6º upsweep, 31.8mm
  • Mostek Specialized XC, 3D forged alloy, 4-bolt, 31.8mm clamp, adjustable rise L: 75
  • Sztyca 2014 butted alloy, single bolt setback, 30.9mm 400mm
  • Siodło Henge Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm width
  • Pedały time strong z
  • Manetki SRAM X5, 10-speed, trigger
  • Przerzutka przednia SRAM X7, 10-speed, S1 direct mount for DMD
  • Przerzutka tylna SRAM X7, 10-speed, mid cage
  • Hamulce Custom Avid Elixir 5 SL, hydraulic disc, alloy backed semi-metallic pad, HS-1 rotor, 200mm/185mm<br /><br />
  • Dźwignie hamulca Avid Elixir 5 SL hydraulic
  • Kaseta/wolnobieg SRAM PG 10-30, 10-speed, 11-36t
  • Łańcuch KMC X-10, 10-speed, w/ reusable Missing Link, nickel plates
  • Korba Custom SRAM S-1250, 9-speed AM double, GXP spindle, with shift guide: 175mm
  • Suport SRAM GXP, outboard bearing
  • Obręcze Roval 26, 28mm w/ eyelets, 32h
  • Piasty --
  • Szprychy --
  • Opony Specialized Butcher Control, 60 TPI, 2Bliss Ready, aramid bead, dual-compound, 26x2.3" Specialized Purgatory Control, 60 TPI, 2Bliss Ready aramid bead, dual compound, 26x2.2"
  • Dętki --
  • Rogi --
  • Linki/pancerze --
  • Zacisk sztycy 34.9mm clamp ID, 7050 hard anodized alloy collar w/ QR, black
  • Top Cap --
  • Stery 1-1/8 and 1-1/2" Threadless, Campy style upper with 1-1/2" lower, cartridge bearings
  • Gripy --

Komentarze

Lezza

Napisano

Pikny, evo <3 dałbyś lepsze zdjęcia.

Deg2

Napisano

Już wiem jaki będzie mój następny rower po Specu Camberze :) Super sprzęt!

Bop3

Napisano

Zazdroszczę :D, mam takie pytanie jak pod górkę się nim śmiga? Bo czytałem że w dół to jak po maśle a w górę nikt się nie wypowiadał. A nie chciałeś dołożyć jeszcze 2 tyś i kupić wersji comp?

grzegorzkm

Napisano

pod gore rowniez super podjezdza , przy naprawde duzych nachyleniach trzeba mocno lezec na rowerze bo podnosi kierownice , jednak roznica do HT jest ogromna (mysle oczywiscie o podjazdach w gorach na technicznych szlakach) damper trzyma koło cały czas docisniete do drogi. A co do kupna wyzszego modelu to i tak dla mnie juz to był wydadet nie mały.

DEVILEK

Napisano

Pierwsza fotka ... 4 litery w tył, bo fikniesz ;)

 

A mówiąc dalej, całkiem fajnie to jeździ. Ale po płaskim, to taka próbka, aby było.



IP.Board Collections by DevFuse
  • Najwyżej oceniane

  • Najnowsze komentarze

    • Bianchi Sprint
      Przez: Artwro · 09.07.2025
      A dziekuję,mi też się podoba.
    • Bianchi Sprint
      Przez: KNKS · 07.07.2025
      Krok w dobra stronę. Rower bardzo ładny 😎👍.
    • Bianchi Sprint
      Przez: Artwro · 05.07.2025
      Pierwsza szosa od 1983/84 albo jakoś tak.
    • Scott MX4 Voltage
      Przez: dragonek · 22.06.2025
      To właśnie też był mój pierwszy "dorosły" rower, który teraz stał się moim jedynym W ogóle kilka MX-ów widziałem wciąż na ulicach, więc stare Scotty wciąż są na chodzie.
    • Scott MX4 Voltage
      Przez: thorcik · 21.06.2025
      Aż się łezka w oku kręci, Voltage MX1 (z tegoż samego rocznika) to był mój pierwszy "dorosły" rower
    • Cube reaction Pro
      Przez: KrissDeValnor · 20.06.2025
      Od sprzedaży jest giełda... Jeżeli to jest 19", to raczej za duży na 175 cm - no chyba, że po bułki 
    • Scott MX4 Voltage
      Przez: dragonek · 20.06.2025
      Wymiana amortyzatora "no name" 63mm na 130mm Duro. Czy to może tak finalnie wyglądać? Luzów w sterach nie ma. Dolna bieżnia/adapter/reduktor, założona, ale nowy amortyzator, ma jeszcze jakby dodatkowy pierścień na samym dole. Poprzednia rama (Dragstar 14" z 2005) miała ramę taperowaną, stąd może ta różnica.  
    • GT Avalanche Comp 29
      Przez: Qbek84 · 27.05.2025
      Według mnie jest bardzo uniwersalny zestaw. Miałem okazję przejechać się czerwonym szlakiem do Buczkowic od momentu (Siodło) kiedy robi się takim singlem w lesie. Dzień czy dwa wcześniej mocno padało więc było jeszcze wilgotno - świetnie się te opony spisywały - Forekaster bardzo dobrze trzyma linię. Rekon na tyle w porównaniu do poprzedniego Ardenta posiada boczne klocki dzięki czemu trzyma się w zakrętach i tył nie ma tendencji do uślizgu. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...