Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @wolek Na Bikerouter też można nałożyć heat mapę. Tu masz instrukcję https://wykop.pl/wpis/67172451/jak-dodac-globalna-heatmape-ze-stravy-jako-nakladk
  3. Amor jest blokowany. Chcesz paradoksalnej przewagi nad tym cx compem? Proszę bardzo https://bikemia.com/opona-specialized-turbo-pro-tire-700x28c-44-opo28-900-398-b?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIt868rrP7hQMVlmSRBR0HFA07EAQYASABEgJZwPD_BwE
  4. Rower wygląda trochę jakby miał ochotę się położyć na tej kanapie Grawel DH, podoba mi się!
  5. Nie za bardzo w tym specu widzę zasięg 90-120 km na baterii 320 wH. Jeżeli to nie przeszkadza to szukaj po włoskich/hiszpańskich sklepach. Co do alternatywy - ja nie znam, raczej niszowa koncepcja, poszukaj na stronie Fazua ich wdrożeń, ale silnik jeszcze w ubiegłym roku był problematyczny. Również w tym przypadku będziesz musiał kupować poza Polską. https://fazua.com/en/bikes/urban/
  6. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, o tak. Przesiadkę na fulla określiłbym jako zbieg okoliczności, naprawdę, w żadnym stopniu nie broniąc hardtaili. W zeszłym roku potrzebowałem czegokolwiek najtańszego żeby coś pokręcić Może już o tym pisałem lub nie gdzieś na forum, ale nawet jak kolano się zregeneruje to nie planuję go już męczyć w górach i na wielkich podjazdach. Stąd, trzymanie fulla w garażu "na kiedyś" mija się z celem. A że elektryk się sprawdził i pozwolił znów jeździć to uznałem że w ramach zasady n-1 warto byłoby zmienić elektrycznego HT i bezprądowego FS na elektrycznego FS. Gdyby w okolicach 10tys był jednak jakiś hardtail spełniający potrzeby to pewnie bym się zastanawiał. Ale nic sensownego nie znalazłem, albo może inaczej - przyzwyczajony chyba jestem do geometrii/pozycji na fullu, która jednak nieco się różni.
  7. Ja nigdy z tego nie korzystałem więc nie wiem. 😁
  8. Polecam kalkulator ciśnienia: https://axs.sram.com/guides/tire/pressure Można go użyć jako punkt pocztakowy i od niego już modyfikować pod swoje preferencje.
  9. Ze specyfikacji wynika że kierownica i mostek jest FSA Zakup bez przymiarki trochę słabo,lepiej byłoby przymierzyć Kolega .Mihau zasugerował L,dzwoniłem do sklepu również zasugerowano L.
  10. O krewetka, nawet ja bym tego lepiej nie s... sponiewierał😉
  11. Ostatnio miałem coś podobnego, klatka przerzutki była krzywa, żadną z pięciu regulacji o których napisał Wojcio nie dało się jej wyregulować. Po naprostowaniu było lepiej, ale ostatecznie kupiłem prostą używkę i problem ustąpił.
  12. Poszukuje sterów do Marina Four Corners. W specyfikacji jest FSA No.8D, Sealed Cartridge Bearings. Ale tych 8D to mało oferują, w polskich sklepach jak już to bardziej 8B można znaleźć, ale to chyba nie pasuje, bo różni się kilka cyferek 8D - https://storage.fsaeasybottombrackets.com/headset/pdf/141-0995.pdf 8B - https://storage.fsaeasybottombrackets.com/headset/pdf/121-0405.pdf SHIS IS42/IS42 ; Średnica rury sterowej 1 1/8" Jaką alternatywę wybrać i co będzie pasować? Tutaj przy Accent Hi-Air, niby w opisie mają że pasują do Four Cornersa - https://bikerstudio.com.pl/pl/p/Stery-ACCENT-HI-AIR-zintegrowane-IS42IS42/5421 Tutaj chyba wyższa wersja Accent Hi-exe? - https://www.centrumrowerowe.pl/stery-zintegrowane-1-1-8-accent-hi-exe-pd30524/ A może jeszcze coś innego? Lepszego? IS42/IS42, tylko że wszystkie różnią się wysokością... 1. na co ta wysokość wpływa, czy to muszę idealnie taką samą znaleźć jak w FSA 8d? Czy te accenty będą pasować, a wysokość to zależy tylko ile podkładek potem się dokłada? 2. Czy ta wersja Hi Exe, to jakaś ulepszona Hi Air, czy to jednak inne rozwiązania? 3. Czemu w Accentach ten standard SHIS jest jako IS42/IS42, a np. przy FSA 8D jest IS42/28.6 IS42/30. Czy to to samo, tylko w Accencie nie podają dolnych wartości? (które z tego co rozumiem są standardowe dla 1 1/18"?) Dla laika wybór tych sterów to ciężki temat... 🤪 Z góry dzięki za podpowiedzi!
  13. Od zawsze jeździłem głównie na sztywniakach stalowych (26 cali). Na chwilę mając Meridę crossową alu z uginaczem NRX, to był przeskok jeśli chodzi o wygodę, do innej galaktyki... Później ponownie stal na 26 ale z amorami, lub bez. Później stal wyprawowa z lat 90-tych na sztywno, ale z kołami 28. W końcu dotarłem do stali z amortyzatorem na 28 Sztywniaki bywają świetne, jednak nie ma jak amor z przodu. Tym bardziej na długie wyjazdy po nierównym terenie. Oto mój wynalazek na ten sezon, już przejeżdżony na krótszych dystansach, ale będą jeszcze modyfikacje. Generalnie jestem bardzo zadowolony Rower zbudowany na ramie Warsaw Fixed Gravel z zacnej stali Hi-Ten (koszt ramy 450 zł).
  14. Sztycę wymieniłem na nieamortyzowaną, a z amortyzatorem na razie jednak się wstrzymam, nie chcę pakować za dużo pieniędzy w ten rower. W tym momencie mam trochę mentlik w głowie, może przejdźmy do konkretów. Jakie opony byście mi polecili, powiedzmy do 250zł za komplet.
  15. Dzięki pecio za szybką odpowiedź! Mam świadomość tego, że TIG to za mało. Faktycznie gra nie warta świeczki dla jednej ramy, więc przyjmijmy, że będzie ich więcej. To nie jest istotne. Istotne jest to, że chcę to robić. Każdy biznes zaczynał w jakimś garażu lub pokoju początkowo zakładając, że może nie będzie nawet biznesem. Nie mam stołu nastawczego, ale widziałem filmiki i czytałem o osobach, które ramy robiły i taki stół zrobiły same. Wiadomo, że fajnie byłoby mieć wyposażony cały warsztat jak za dotknięciem zaczarowanej różdżki. Małymi kroczkami, na upartego wszystko jest do zrobienia. Wiele elementów można zrobić ręcznie. Czy to opłacalne? Pewnie nie, ale tutaj jedyną przeszkodą będzie czas, a to już moje zmartwienie Czy masz pecio jakieś doświadczenie w budowaniu ram, którym mógłbyś się podzielić?
  16. Wygląd nieźle, to fakt. Natomiast gorzej będzie jeśli okaże się, że mostek jest za długi/krótki oraz że jest niestandardowy i będą problemy z jego dostępnością. Jakiej długości jest mostek?
  17. Opony to jedna sprawa, ale jeśli rower ma być uszosowiony to -o ile jeszcze tego nie zrobiłeś- warto byłoby wymienić sztycę na nieamortyzowaną i amortyzator na sztywny widelec.
  18. Domyślam się że kupno roweru szosowego dałoby mi o wiele więcej, aczkolwiek kupiłem ten rower w tym sezonie, raczej ciężko będzie go sprzedać za dobre pieniądze, więc raczej przy nim zostanę na sezon/dwa a później będę myślał co dalej. Jest to mój pierwszy sezon na czymś więcej niż skrzypiący rower, po czasie widzę że trochę minąłem się z powołaniem i bardziej przekonuje mnie pokonywanie kilometrów na asfalcie, aniżeli jazda po pasach, czy szutrach. Przejrzałem te 3 filmy, niektóre widziałem już wcześniej, z jednego wynika że 32mm byłby takim "złotym środkiem", zastanawia mnie ten film dotyczący ciśnienia opon, bo widziałem testy które wskazywały że opona 32mm będzie szybsza od 28mm, ale wtedy kiedy jest w nich takie samo cisnienei, a raczej opona 32mm będzie miała niższy zakres barów w porównaniu do opony 28, analogicznie jest z opona 38vs32
  19. Dzisiaj
  20. Jedna bardzo istotna kwestia dotarla do mnie po czasie, ważne abym mogl latwo wyjąć baterię, bo w zimę rower będzie przechowywany w domku narzędziowym, a to raczej nie wpłynie korzystnie na akumulator. Stad pojawił się temat Focusa.
  21. Nie długi reach tylko co najwyżej "duży" i nie jest on wyznacznikiem tylko następstwem długiej rury poziomej, która taką geometrię charakteryzuje W tym przypadku długość rury jest standardowa Wyłącznie L
  22. Rozglądam się lepszym elektrykiem dla mojego Taty. Jazda do 95% asfalt i to lepszej jakości. Musi być hydraulika, centralny silnik, niski przekrok, zasięg 90-120km no i marka która nie będzie problemem w razie reklamacji. Ogólnie wśród typowych trekkingowych mieszczuchów wybór duży, jednak ich waga dochodzi do 25kg, myśleliśmy że na taką wagę jesteśmy skazani. Natomiast ostatnio trafiła mi się reklama z wyprzedażami speca, a tam tytułowy model Turbo Vado SL 4.0 Step-Through (specialized.com) Doszliśmy do wniosku że sztywniak też się sprawdzi, ewentualnie poratujemy się szerzą oponą jeśli wejdzie (40-43C). Waga w stosunku do miejskich rowerów to przepaść, wersja bez osprzętu (jest też model EQ - 17kg) waży około 15kg. Jest wszystko co potrzeba, tylko rozmiarów brak bo potrzeby rower na wzrost ok 170cm. Jakieś M gdzieś znalazłem, jednak po cenie katalogowej a ta zabija. Czy jest na rynku jakaś alternatywa w tej cenie, która nie będzie gravelem czy szosą? Jednak tacie z racji wieku z wysoką ramą i sportowa pozycja nie jest po drodze.
  23. Hej, kupiłem wczoraj Roam 1 2024 lecz ku mojemu zdziwieniu z rury amortyzatora nie są czarne lecz srebrne... Nigdzie nie mogę dostać informacji czy to pomyłka przy montażu/pakowaniu roweru czy Giant zmienił amortyzator w późniejszych wydaniach.
  24. Bardzo proszę o pomoc w kwestii porównania specyfikacji dwóch rowerów enduro (Dartmoor Blackbird Evo 2024 oraz GT force sport 2024), byłbym naprawde wdzięczny i szczęśliwy gdyby ktoś stwierdził różnice w załączonych screen'ach ponieważ sam nie umiem. : )
  25. @Pawel_87Kato, @axolotl, @keltu i inni użytkownicy, czy w momencie otrzymania sms`a bądź połączenia na telefon wyświetlane jest powiadomienie na cały ekran licznika? Jest treść sms`a czy tylko fakt, że coś przyszło? Jest dźwięk? Miganie ekranu?
  26. pytanie czy warto dokladac do tego 10-latka czy po prostu kupic np tego Riverside ktory z tego co wyczytalem jest chwalony w obecnej cenie 3499zl. Jakie sa Wasze opinie?
  27. @Galvatron jeśli miałbym się zdecydować na primala, to raczej starszą jedynkę. Co prawda mocowanie hamulca ma IS, ale malowanie bardziej mi się podoba. Wagowo na papierze rama jest tylko 50g cięższa od dwójki. No i brałbym samą ramę, bo jeśli już, to będę składać sobie rower, a nie kupować gotowca, bo mam też sporo tajli do przełożenia z tej starej meridy, którą najpiew przetestuję. Dlatego też accent i dartmoor, bo to chyba najtańsze marki, które oferują ramy. Jest jeszcze co prawda mosso, ale ich xc ramy trącą myszką mocno jeśli chodzi o geo i malowania. No i ewnetualnie ns bikes, ale oni nie mają żadnych xc w ofercie, a porównywalna do primala rama eccentric jest o jakieś 200 zł droższa, a jest nieco cieższa, mimo, że z tego samego stopu 6061-T6 zrobiona, geo ma chyba identyczne. Do tego w pełni odsłonięte kable i nijakie malowanie.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...