Skocz do zawartości

[Licznik rowerowy] Igpsport BSC100s czy Cycplus M1


Rekomendowane odpowiedzi

Hej, przymierzam się do zakupu jednego z tytułowych liczników. Jest ktoś w stanie się wypowiedzieć na ich temat? Chciałbym dokupić dodatkowo czujnik kadencji. Jedyne nad czym mi zależy to duży wyświetlacz, pomiar prędkości i kadencji. 

Jestem totalnym laikiem w tych sprawach i zastanawia mnie jedno. Czy do tych liczników należy dokupić dodatkowo czujnik prędkości? Widze, że są sprzedawane również osobno i teraz nie wiem, czy trzeba, czy nie trzeba. W zestawie z licznikiem nie widzę takiego czujnika.. no chyba, że nie jest potrzebny do zwykłego mierzenia prędkości.

 

dzięki 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
55 minut temu, dummgelaofen napisał:

Jedyne nad czym mi zależy to duży wyświetlacz, pomiar prędkości i kadencji. 

No to nie ma sensu patrzeć na liczniki z GPS, które dość często trzeba ładować i nie są tak dokładne jak tradycyjne. Zobacz taki zestaw Sigmy:

https://www.hermesplus.pl/pl/p/Bezprzewodowy-licznik-rowerowy-SIGMA-BC-12.0-WL-STS%2C-czujnik-kadencji/23122954

Duży, czytelny wyświetlacz, czujnik kadencji w komplecie i bateria starcza na rok co najmniej.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za propozycje, natomiast chciałbym wydać możliwie jak najmniej. Zastanawiam się zatem, czy nie lepszą opcją dla mnie będzie Cycplus M1 + czujnik kadencji i prędkości. Z aliexpres całość będzie mnie kosztowała ok 120-130 zł.

Nie jestem bardzo wymagający. Taki zestaw na początek przygody z rowerem myślę, powinien wystarczyć. Jeśli bardziej się wkręcę to być może skuszę się w przyszłości na nawigację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej,