Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ależ pitolicie! Przecież podstawowa różnica i 'imprówment" poleg na tym że srebrny 'gwoździk, ma cieńsze ścianki stąd stalowy a nie mosiężny by zachować wytrzymałość, ale dzięki temu ma większą średnicę wewnętrzną. Coś 1.55mm vs 1.95mm czyli przekrój jest ponad 50% większy! Ślepy zobaczy to 'na oko'. To daje lepszy przepływ oleju. Zimą zwłaszcza jak olej gęstnieje czuć wyraźnie różnicę, ale moim zdaniem nawet latem czuć to wyraźnie. A co do czego pasuje czy też nie pasuje wg producenta to już inna sprawa.
  3. @Janusz56 a dobrze kojarzę, że Ty miałeś Brytona któregoś tam nowego? Jak to się ma do reszty?
  4. Ja kupiłem 1040 i nie wiem o czym piszesz 😁 Rerouting momentalnie. A specjalnie wybrałem trudniejszą trasę. Raz tylko zapytał czy zakończyć nawigacje czy szukać trasy. I przeliczenie zajęło mu kilka sekund. A latam gravelem gdzie się da 😉
  5. Czy może CUBE Reaction SLX będzie lepszą opcją? W budżecie się mieści, po lekkim jego rozciągnięciu
  6. Podsumowujac: A tu lista jakie przewody w zaleznisci od hamukcow: BH59 or BH90 - Which Shimano Hose Insert Do I Need? – Epic Bleed Solutions
  7. Potwierdzam, Karoo 3 jest swietny - jesli ma sie mniejsze wymaganie co do baterii ( ta starcza na ok 13h z 3 czujnikami odpalona mapa i na trybie auto brightness. Przy tworzeniu sciezki gdy Hammerhead Dashboard nie rozpoznaje sciezki mozna kliknac ignore path dodac punkt i przelaczyc znowu na np punkt Gravel. W zaczytanej trasie rozpozna skret i doda follow the map z odliczaniem kilometrowki do skretu. ekran jest wybitnie jasny i czytelny, dodatkowo przy dodaniu rozszerzen mozna zrobic sobie dzwonek i dodac jako aktywny datafield. jestem strasznie zadowolony i bez roznicy czy zrobi sie trase w komoot czy gdzie indziej po prostu tez pokaze follow map jesli jakas sciezka wg routingu Karoo jest niedostepna. GPS jest bardzo dobry, szybko lapie fixa nawet w mieszkaniu, na pewno szybciej niz na wahoo. lepszy UI mozna sobie duzo opcji customizowac, jedynie do kalorii jest potrzebny power meter ale mozna dodac z rozszerzen virtual power meter i go zkalibrowac i wtedy kalorie sie pokaza. naprawde przetestowalem zarowno Ace (ogromny i toporne przyciski) na mapie sie wiesza, Garmin E1040 to pewnie wiadomo ze jak jest slabe pokrycie mapy to rzuci UTurn na wyznaczonej trasie. Ktore kozna zignorowac ale szybkosc dzialania to niestety nie to. wahoo ma szybszy rerouting ale tyczy wtedy po szosie i ma slabe rozpoznawanie innych sciezek wg mojego testu. wytyczanie trasy do domu czy punktu w Karoo odbywa sie przez pin na mapie i droga tez jest tyczona zgodnie z zadanym profilem drogi, nie jak w wahoo czy garminie gdzie mimo opcji gravel jedziemy po glownych drogach i szosie. dlatego uwazam ze Karoo ogolnie jest najlepsza opcja, nawet na podkladzie mapowym bardzo wyrazne sa heatmapy wiec jadac bez trasy mozna sie nawigowac. minusem jest ze karoo nie posiada gyroskopu, i magnetometru wiec nie dziala jako kompas a kierunek rozpoznaje po ruchu GPS. podsumowujac po miesiacu testow zdecydowalem sie na karoo bo jest na ten moment najlepsza opcja do znalezienia tego odpowiedniego punktu gdy sie nie trenuje a zaknteresowanie jedno to nawigacja. Mozna nawet wylaczyc rerouting i potem wlaczyc i nastepnie doprowadzi nas do najblizszego punktu. gdy mamy trase gdzies oddalona i zalezy nam na dojechaniu do punktu startu trzeba uzyc navigate to i postawic pina na starcie trasy. Generalnie jest to bardzo uzyteczne urzadzenie i mozna tez pododawac sobie POI na trasie i nawigacja je pokazuje jako osobne punkty nawet jesli sa obok trasy
  8. Dzisiaj
  9. Albo nie ma opcji edytuj post, albo jestem ślepy. Czy opłaca się myśleć ewentualnie o modyfikacji tego Aspre tak, żeby np. podnieść kierownicę, skrócić mostek itd.? Czy to jest gra niewarta świeczki i lepiej po prostu wziąć wygodniejszy rower?
  10. Zależy gdzie się mieszka, albo czy jakaś dolegliwość nie pozwala za bardzo na "normalne" bezprądowe pedałowanie . Ostatnio sobie przejechałem taki odcinek od Suchej Beskidzkiej do miejscowości Suska i nie powiem ale się trochę zmęczyłem, w ogóle w tym dniu wyszło ponad 218 km i 1800 przewyższeń i raczej tutaj elektryk na taki dystans się nie nada, no chyba że wozimy zapas baterii, albo choćby szybką ładowarkę. Tak czy owak rower kupuje się pod własne preferencje, jedynie co mnie wkurza że jak jakiś sprzedawca wręcz na siłę usiłuje sprzedać niezdecydowanym klientom e-bajka, bo teraz to takie "trendy" i w ogóle.... tego nie powinno mieć miejsca, a już niejednokrotnie byłem tego świadkiem. A co do tematu. @Hanzo Jeżeli faktycznie mieszkasz w jułesej ( w co wątpię patrząc na profil ) to idź do najbliższego serwisu Bosha i niech ci to przeprogramują, w innym wypadku to są jakieś speed boxy czy inne cuda, ale licz się z utratą gwarancji i szybciej spier..... baterii
  11. Dzień dobry. Ile wart teraz taki rower? Medano Beyond B 03. Polska firma. W pełni sprawny. W 2016 roku został zakupiony za 1950zł. Paragon i ksiażka serwisowa jest. Wiadomo to było dawno. Tylko chciałem się zorientować czy trzymać dla potomnych czy się pozbyć. Link do osprzętu. https://katalog.bikeworld.pl/2015/web/produkt/rowery/trekking_cross/medano/36666/beyond_b_03#google_vignette Jako że cena jest wymagana w ogłoszeniu to napiszę 850zł
  12. Cześć! Nadeszła pora przesiąść się z mojego wysłużonego, ciężkiego Waganta. Jeździłem na nim trasy ok. 50km, ale ze względu na jego ciężar i stan (napęd do wymiany) chciałbym przesiąść się na coś innego, a jego zostawić na dojazdy do pracy. W związku z tym szukam gravela (niestety, budżet jest nie do przeskoczenia) do 3500, którym mógłbym spokojnie, ale nie mułowato śmignąć moje pierwsze 100-120 km. Rower przede wszystkim na asfalt z okazjonalnym zjechaniem do Puszczy Niepołomickiej i na jakieś szutry, jak to gravel, nic hardcorowego. Zastanawiałem się nad: Kross Esker 4.0 KRX - czy ta wersja KRX jest warta świeczki? https://kross.pl/esker-4-0-krx-zielony-czarny-polysk Kross Esker 4.0 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kross-esker-4-0-pd33349 Kross Esker 1.0 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kross-esker-1-0-pd30285 Romet Aspre 1 https://prorowery.pl/rower-gravelowy-romet-aspre-1.html?gad_source=1&gad_campaignid=21286980392&gclid=CjwKCAjw7fzDBhA7EiwAOqJkh0EkTValkrGBcrV6_LLnQZw65sISp9xfNrKCnXn6NuqXqFSw5HMIeRoC3YkQAvD_BwE O Aspre dużo czytałem, że pozycja jest agresywna, więc coraz mniej jestem na niego zdecydowany, mimo jego ceny. Czy takim w miarę wygodnym (jak na gravela) rowerem będzie Kross Esker? Czy może lepiej pomyśleć o czymś innym, jak Felt Broam 60 (https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-felt-broam-60-pd38835/)? Będę wdzięczny za rady, dzięki!
  13. W moim przypadku niezależnie czy garmin, igpsport, cycplus czy wspomniany geoid to pomiar prędkości średniej (i dystansu) z GPS jest obarczony błędem 10-15% (zaniżają) w stosunku do czujnika z koła czy też dokładnego policzeniu trasy mapowej przez np. stravę. W gęstym lesie często licznik z GPS pokazuje prędkiść "chwiową' np. 12kmh a rzeczywista prędkość to okolice 20.
  14. Jak obstawiacie zachowanie tych opon na przodzie w suchych warunkach przy ostrożnej jeździe (córka) - Schwalbe będzie (dużo) gorsza?
  15. Na wszystkich koronkach kasety =,trzeba ustawić przerzutkę przednią. Jesli tylko na większych koronkach =;stosuj trimowanie.
  16. Jeździsz w USA i sprzedali Ci tam rower zgodny z przepisami europejskimi ?
  17. Wyszukiwarka prawdę Ci powie Od siebie dodam że są super, używałem z MT200 klocki B05S oraz później wzmacniane EBC CFA327RR (klocki kotwice, zamieniają MT200 w 4tłoki ) (203/180mm) i teraz od kilku dni z MT520 + EBC CFA493HH - brak zastrzeżeń, bardzo dobra siła hamowania a do tego na 3 zamówione sztuki wszystkie przyszły proste jak struna pomimo że majfrendy wrzucają je tylko w kopertę bąbelkową owinięte dodatkową warstwą foli bąbelkowej, w każdym razie wolę ZRACE niż budżetowe szitmano, z siemano kuszące są dopiero SM-RT800, ale ta cena.. Na tę chwilę ZRACE spisuje się rewelacyjnie
  18. No niestety ale niezbyt. Przytoczony przepis nie obowiązuje w USA więc nie wiem co ma on do tematu.
  19. Np. Scott Passage eRide 10 Belt
  20. Z tego co czytałem to tylko ze smartem da się to zrobić.
  21. W sklepie mają rację, może poza kupowaniem za granicą na wyprzedażach. Jeżeli to Twój pierwszy rower z barankiem, starannie podejdź do doboru rozmiaru.
  22. E tam. Przyzwoity rower. W tej kategorii cenowej nie masz co spodziewać się stożków 60mm i karbonowego kokpitu. Ale za to sztyca jest karbonowa. Rower, ogólnie rzecz ujmując, bardzo przyjemny, zwłaszcza jak na początek przygody z szosą. Ty to mógłbyś się nie odzywać, skoro nie masz nic mądrego do powiedzenia 🙄.
  23. Dlatego lepiej mieć lekki rower na szybkich oponach którym bez trudu jedziemy powyżej 25 km/h. Legalnie. Poza tym mniej kosztuje, nie trzeba go ładować i nie zmieni się nigdy w topornego klamota bo zabrakło nam prądu.
  24. Cześć, mam możliwość kupienia roweru z poniższego linka za 6 000, taką cenę chcą mi zrobić w sklepie, https://kross.pl/esker-5-0-ult-ra-perlowy-holo-polysk Pytanie - czy w tych pieniądzach aktualnie mogę kupić coś lepszego? W sklepie twierdzą, że nie, ale chciałabym skonsultować to z Wami Pozdrawiam
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...