Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Brygadóeka tylko przedłużana ma sens żeby rowery weszli 👍
  3. Pytanie jakim terenie, jakich warunkach i o jakich predkościach mówimy Tylko zdajesz sobie sprawę, że są szersze laczki ( np 38), które pojadą tak samo jak te 32, a może nawet i szybciej po asfalcie, a zwłaszcza po kiepskim asfalcie? W terenie dadzą komfort i nie skażą na ciągłe treningi "przypominające" z przełaja, bo wiele błędów w terenie wybaczą Oj tam, oj tam Vintage
  4. https://mycols.app/pl/podjazd/sciana-harnas-rzepiska chodzi o tą? Przecież tam jest maks 14.5%, a średnie nachylenie 6.4% :O!
  5. @RabbitHood,raczej wypełniana jest następna luka dająca do wyboru prostą kierę, albo baranka, bo klient chce to producent daje. Do ścigania po lekkim terenie ( szutry premium, przecinki cx) dalej będą obecne road+, endurance, gravele z geometrią optymalną pod dany profil trasy , a w teren właśnie te już xc-kowe Obecne wynalazki terenowe to w sumie nic nowego, bo budując monstera na starej ponad 20-to letniej ramie trekkingowej osiągnąłem to samo co obecny gravel w teren Jedyna różnica to nowsza technologia
  6. To jest tzw. makrokesz, czyli tania atrapa roweru górskiego, wykonana najniższym możliwym kosztem, przez co zastosowane materiały i części są najgorszej możliwej jakości. Szkoda dosłownie każdej złotówki włożonej w jego naprawianie. Polecam zacząć zbierać na nowy rower.
  7. Dzisiaj
  8. Niestety zapomniałem wczoraj o zważeniu, chociaż wstępnie chciałem to zrobić 😕 Brązowa według specyfikacji ma 20g mniej jak coś. Strasznie się namęczyłem, żeby założyć ją na obręcz DT Swiss-a 30 mm, mam na myśli samo przełożenie gumy do środka. Kawałek po kawałku trzeba było pomagać sobie łyżką, a i tak było ciężko. Tylną 2,25" udało się założyć bez problemów rękami, ale to już była obręcz 20 mm o innej konstrukcji. Żeby obie wskoczyły dobrze na rant pomógł trik z wodą i płynem do naczyń, oraz 35-40 PSI, wtedy się udało.
  9. Faktycznie to FR570 miała 27.5mm szerokości. Wszystkie 3 są pancerne.
  10. @kaido2Czyli wracamy do punktu wyjścia, że gravele ewoluują prosto do XC tylko z barankiem.
  11. Wg specyfikacji fr 541 ma 30 mm https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dt-swiss-fr-541-pd40284/?srsltid=AfmBOoonfQa5hcsN9PP3UbZBXDVtbBpTSBaD6cJHMLaym45DxezxNIaN, kwestia wagowa jest kompletnie pomijalna u mnie, bo rower waży i tak ponad 16 kg i jeżdżę na assegaiu + dhr2 więc same opony to ponad 1kg na szt. Domyślam się, że wszystkie byłyby wystarczające ale skoro za 300 zł jestem w stanie teoretycznie najwytrzymalszą dostać to wydaje mi sie to najlepsze rozwiązanie. Swoją droga całość poniżej 1000 zł wyjdzie łącznie z piastą szprychami i obręczą wiec jak za takiego koło wydaje mi się to opłacalne przedsięwzięcie.
  12. chudzinki

    [bokserki] z wkładką

    Na pewno. Ja w tamtym roku wziąłem z Decathlonu trzy sztuki i wszystkie oddałem po przymierzeniu. Teraz wziąłem, bo brakowało mi do darmowej wysyłki i zostają ze mną 🙂.
  13. NerfMe

    [bokserki] z wkładką

    Wszystko zależy też od dopasowania ( albo dupy ;)). Ja mam też podobne jw. z Decathlonu tylko w wersji z ochraniaczami, i ta wkładka mnie strasznie uciska i jest nieco za wąska.
  14. A to już zależy dla kogo Ścigałem się na gravelowych gonach po górach na road+ z korbą Ultegry i to samo chce zrobić temu roweru, który uzupełni braki obok karbonowego ścigacza Też zwróciłem na to uwagę, ale jako grvl do terenu z szerszym lacziem ( czyli na gonienie po Watahach po glinie i po ścianach), będzie spoko. Miałem okazję się z tym rowerem spróbować. bardzo dobra opcja w tej kasie
  15. Zasadnicza to szerokość 25mm (ex471), 27.5mm (FR541), 30mm (EX511). Wagowo różnice minimalne. Wszystkie zniosą solidną rąbankę. Gdybym miał dziś składać koła to wybrałbym tą która w chwili składania zamówienia byłaby dostępna w najlepszej cenie.
  16. chudzinki

    [bokserki] z wkładką

    Ostatnio kupiłem https://www.decathlon.pl/p/spodenki-pod-szorty-rowerowe-mtb-rockrider-comfort-900/_/R-p-336983?mc=8677509&c=Czarny Też jeszcze nie jeździłem, ale dla mnie wkładka jest wszyta idealnie, więc pewnie się polubimy, bo dla mnie to jest chyba najistotniejsze.
  17. I jaka jest różnica między tymi obręczami ?
  18. Po krótkich poszukiwaniach znalazłem https://allegro.pl/oferta/dzwignia-sztycy-ks-kind-shock-southpaw-i-spec-ii-17248793119, ale zapewne jest coś tańszego. Znacie może coś? A pod coś takiego https://www.aliexpress.com/p/tesla-landing/index.html zamontuję każdą manetkę ze zwykłej obejmy?
  19. Na MPP wielokrotnie obok Lanckorony, Ochotnicy, Zachełmnej, Makowskiej , Rdzawki, Łapszanki,, Czarnej Góry, Murzasichle, mamy te podjazdy w zależności od trasy, od 950, do 990 km w nogach i mało kto to idzie z buta, zatem o czym to świadczy? Pożycz i jeszcze raz podjedź te podjazdy Wyszkolenie to podstawa, ale dobry ultralekki karbon v. kiepskie kowadła to jest przepaść. Nie żadne diajtu, a właśnie odpowiedni FS i set kół na starcie.
  20. Popatrz na stopniowanie tej kasety: 11-13-15-18-22-27-33-40 Dla porównania Sram PG-850 8-rzędów: 11-13-15-17-20-23-26-30 Trzy najmniejsze zębatki różnią się o 2 zęby w obu przerzutkach. W Sramie czwarta też jest większa od trzeciej o 2 zęby. Potem kolejne wieksze po kolei o 3 zęby. I największa o 4 zęby. W miarę gładko i równo. A w Acerze czwarta większa o 3 zęby, piąta o 4 zęby, szósta o 5 zębów, siódma o 6 zębów a ósma o 7 zębów. Liniowo to nie jest, spore przeskoki między biegami. Jak Ci to nie przeszkadza, to OK. Ale dla mnie to nie jest takie optymalne.
  21. Możesz też rozważyć EX471 lub EX511 zamiast FR541. Obie są używane przez zawodników w WC DH więc raczej nie masz się co martwić o wytrzymałość.
  22. Wg mnie będziesz potrzebował 250mm - najwyżej trochę sobie je będziesz mógł przyciąć.
  23. Bo ludzie mają zerowe pojęcie, ale pytanie które piasty, bo oni robili je na 3-ch Powerrayach,a a obecnie na dwóch, R13 i D272. Piasta na której już nie widzę tych kół miała rozwiązanie z konusami w bębenku i to się potrafiło odkręcać, ale dało się temu zaradzić , bo znajomy sobie poradził, natomiast domyślam się, ze te szybko padają dotyczy D272, gdzie piasta po prostu strzela po 100 km, bo fabrycznie producent smaruje pierścienie ratcheta olejkiem i to się szybko kończy. Wszystkim znajomym którzy zakupili te koła oraz swoje egzemplarze dogłębnie przesmarowałem i nikt się na nic nie skarży. Zabieg trwa minute, bo konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, 2 end capy, 4 standardowe łożyska i 2 pierścienie DT-kowego ratcheta Szczerze D272 eksploatacyjnie wychodzi najlepiej, bo szybki prosty serwis, a i łożyska, pierścienie, sprężynki do tego kupisz jakie chcesz i to jeszcze po kosztach Nie ma zapadek jakiś indywidualnych konstrukcji , czy rozwiązań więc odpada rzeźbienie
  24. Jak chcę się pośmiać to wchodzę na OLX i patrzę po ile ludzie próbują sprzedać stare złomy. Za "rowery" które często widzę przy śmietniku na oddanie cwaniaki polskie chcę po kilka stów.
  25. https://finanse.wp.pl/potezne-przeceny-na-rowery-branza-mowi-co-sie-stalo-7188483760130816a i tak POLSKA to chory kraj....mamy najdroższe chyba rowery w Europie...o używkach nie wspominam nawet...więc i sklepy i posiadacze w końcu muszą się pozbyć tego towaru w sensowenej cenie....czas Covidu się skończył a oni tego nie zauważyli. https://www.olx.pl/d/oferta/specialized-tarmac-sl7-comp-potestowy-roz-56-rower-szosowy-CID767-ID16GdiK.html?reason=observed_ad ten gość od roku sprzedaje i nie dość że kłamie że to potestowa nówka to żąda ceny niemal takiej samej jak nówka we Włoszech. https://www.francesconibike.com/it-pl/products/bicicletta-specialized-tarmac-sl7-comp-metallic-spruce?variant=47763546931530 a 4 lata temu wmawiano ludziom że taniej już nie będzie i rowery te kosztowały znacznie więcej niż 24 k. Ten film dziś raczej śmieszy. Rowery w cenie używanych samochodów. Pan specjalista się pomylił bardzo. będzie tylko taniej....a nie że było
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...