Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. @chopmaz na automacie. Wydaje mi się, że widziałem testy i tam sprawdzano ustawienie na 30% podwaja deklarowany czas pracy ale czytelność jest taka sobie. i tej pogoni za idealnymi kolorami nie rozumiem. Przecież czytelność tego ekranu transreflektywnego jest bardzo fajna. Nic więcej nie trzeba do nawigacji.
  3. Dzisiaj
  4. Dzień dobry, chcałem się zapytać o przykładową zmianę napedu tył. Aktualnie mam przerzutkę shimano alivio m3100, kasetę shimano cs hg201-9. I jest w podjazdach ciężko, mieszkam w terenie górzystym w Niemczech, więc chciałbym zmienić kasetę najlepiej 48T albo nawet i więcej tylko teraz moje pytanie jest takie, posiadam w tylnej piaście oryginalny silnik i nie wiem czy inna kaseta tam wejdzie. Podrzucie mi jaką kasetę, przerzutkę oraz manetkę mam kupić, może być 11 biegów, bo jeśli nie wejdzie mi na ten aktualny bębenek to czeka mnie chyba wymiana felgi z inną piastą ?
  5. Rama cannondale wcale nie jest brzydka, mi sie podoba. Taki ghost lektor to dopiero jest brzydkie.
  6. Wczoraj
  7. Blok ma ząbki. Jak się go raz dowali śrubami, to wbijają się w buta i robią ślad. Potem jest problem bo przy ponownym dokręceniu ząbki spadają znów w stare ślady. Ustaw pod kątem i walnij młotkiem, żeby się wbiło inaczej, potem pomału dokręcaj. ewentualnie śrubokrętem zablokuj od 1 strony żeby się nie prostował.
  8. Właśnie chodzi o to, że bazując na tym co znalazłem i własnej stopie, ten blok powinien być ustawiony pod lekkim kątem (oczywiście na grafice jest to przesadzone, ale chciałem tylko poglądowo pokazać o co mi chodzi) Podczas gdy ten blok automatycznie nachodzi na prosto przy przykręcaniu i koniec końców ląduje na podeszwie tak jak przedstawionej przez Ciebie grafice (niezależnie od tego jak kombinuję przy dokręcaniu) Mogę regulować blok prawo-lewo i góra-dół, ale nie mogę go obrócić w ramach własnej osi, tak by zakręcić go pod lekkim kątem. A gdy blok mam na prosto, to po wpięciu piętę mam skierowaną na zewnątrz i stopę do wewnątrz, co powoduje napięcie na zewnętrznej części kolana i przenoszenie zbyt dużego obciążenia na nią.
  9. Kontrowersyjny outlet dostarczył 2 sztyce zamówione... 15 kwietnia (zwyczajowe 20 working days..). W sumie pod wpływem czarnowidztwa @Dokumosa i własnych doświadczeń (2 zamówienia anulowane, przy czym jedno po raptem 2 tygodniach ) nastawiałem się bardziej na storno i 5 euro w punktach lojalnościowych na kolejne zakupy. Zakupiłem również jakiś czas temu sztycę KS Integra w Centrumrowerowym do tego samego projektu. Tak więc teraz mam 3 droppery 31.6, z czego potrzebuję jednej, maksymalnie 2 ... Przyszły: TRANZX Seatpost JD-YSI05 31.6mmx170mm W/O Remote - tutaj zgodnie z opisem, sztyca z regulowanym skokiem TRANZX Seatpost JD-YSP18GLSMX 31.6mmx150mm W/O OC -tutaj przyszła sztyca z tym symbolem , tyle że brandowana jako Lapierre. Produkcja 09/2024 . Manetka w komplecie - cała metalowa, z łożyskiem, mocowanie Matchmaker (jak na moje oko), bez logo.
  10. Schwalbe serię G-ONE w tym roku mocno rozbudował. G-ONE Allround niestety albo 45-622, albo 57-622. Dziwne, że 50-622 nie produkują. Swoją drogą, mamy paradoks, że opony do crossa dedykowane przez Schwalbe, czyli seria X-ONE jest do bani. Jazda na oponie 35-622 czyli 1.35" to katorga w terenie - zakopywanie koła, wstrząsy takie, że plomby z zębów wylatują, bo trzeba jechać na 3 do 4 barach. Lepiej do crossa założyć oponę grawelową 45-57 mm, lub najszybszą MTB 45-50 mm. Rozmiar 50-622 są G-ONE R, G-ONE RS, G-ONE Speed, G-ONE Allround tylko jak wyżej. Z Continentala Terra Speed lub Trail rozmiar też tylko do 45-622 mają. TUFO Gravel Thundero 48-622 grawelowcy chwalą. Sam bym kupił grawelową do crossa, ale po zakopkach w lesie w piachu (na oponach 37 mm) po którym dużo ostatnio jeździłem wybrałem niskooporowe i wytrzymałe Continental Race King Shieldwall 50-622. Na oponie grawelowej łatwiej o kapcia na kamieniach. Idzie jesień i zima, to w potestuję dokładniej Conti.
  11. 1.Dobrze na początek ustawić sprężyny w samych pedałach na mniejsze naprężenie - blok będzie luźniejszy, stopa/but bardziej swobodna. 2.Są dostępne takie przyrządy/przymiary: Przyrząd narzędzie przymiar do ustawiania Bloków butów Shimano SPD MTB 3.Blok powinno dać się obróci przy poluzowanych śrubach - obrót bloku w lewo lub prawo - nie tylko regulacja góra/dół. Zwykle wystarczy przytrzymać ręką, możesz spróbować użyć np. szczypiec. Sam blok zwykle od dołu ma "ząbki" by się zapierać od podeszwę:
  12. Te 12 godzin to działanie na 100% jasności? Jeśli tak to można sporo wydłużyć czas pracy baterii po zmniejszeniu jasności
  13. Cześć, w jaki sposób poradziliście sobie z ustawieniem bloków w spd m520? Naturalnie stopa układa mi się lekko na zewnątrz (piętami do środka), a przy dokręcaniu bloków te układają się prosto/prostopadle w butach, co wymusza u mnie ułożenie stopy w przeciwnym niż naturalnie kierunku, czyli do wewnątrz po wpięciu (pięta na zewnątrz), co dopiero na dłuższej trasie objawiło się dość mocnym bólem kolan (obciążenie nienaturalnie szło na zewnętrzną część kolan). Z tego co udało mi się ustalić, bloki powinny być przykręcone pod kątem, co pozwoliłoby osiągnąć poprawne ustawienie stopy i uniknąć dyskomfortu, ale jakbym nie kombinował, bloki przy dokręcaniu schodzą się i ustawiają na prosto, nie mogę ich dokręcić by były ustawione pod kątem. Czy jest na to jakiś patent? Bloki oryginalne dedykowane do m520, buty rockrider z deca.
  14. Mają ekran OLED zamiast transreflektywnego, to pożera baterię.
  15. KSikorski

    [korba] sh 6120

    Być może tak, być może nie. Na stronach 12 i 13 masz instrukcję doboru długości: https://si.shimano.com/en/pdfs/dm/MARD001/DM-MARD001-05-ENG.pdf
  16. Witam. Czy ktoś może posiada lub wie jakie wymiary ma sam kwadrat na lampkach Cateye? Chodzi mi o ten kwadracik, który się wsuwa w mocowanie. Jak bym ktoś podesłał wymiary i model a najlepiej zdjęcie byłbym wdzięczny. Dzięki.
  17. Z tym czasem pracem na baterii to jest jak dla mnie zagadka, jak to możliwe że taki Explore 2 po 4 godzinach aktywności z podpiętym czujnikiem tętna i kadencji traci ok 15% baterii (jasność na 50% i to w trybie nawigacji koszystając z map), te nowe urządzenia muszą mieć albo jakieś mikro akumulatorki albo skopany soft który drenuje baterie.
  18. Bo przerwa na darmowy posiłek 😁
  19. Nie mogę już edytować. Sporo osób chwali Riony z Aliekspress, mi nie podeszły. Wiadomo, ze spodenkami jak z siodełkami, tyle wygodnych ile tyłków. Jakiś miesiąc temu wszedłem do Martes Sport i była wyprzedaż spodenek z szelkami Craft, przecena z jakichś prawie 300 zł na 140 czy 160 zł. Te mi podeszły, bardzo wygodne, pierwsza jazda w nich to było 115 km i żadnych problemów
  20. Acidos29

    [korba] sh 6120

    Powiedzcie mi jeszcze czy dla tych dodatkowych 2 ząbków z 32 na 34 muszę zmienić łańcuch? Czy może zostać z tarczy 32?
  21. Po 120zł są na znanym portalu aukcyjnym schwalbe go one allround w szerokości 45mm
  22. Czy jest sposób odróżnić jeden od drugiego...? O ile to ma znaczenie to na jednym jest wybite 052, a na drugim 459 🙂.
  23. Cześć! U mnie działa wszystko poza wyświetlaniem DYSTANSU cz baterią pełna czy nie, na każdej opcji wspomagania pokazuje 0,00.
  24. @FigoiFago Mam regularne samoistne resety. Kontaktowałem się w tej sprawie z Garminem. Jedyne czego się doiwedziałem to że analizują mój problem. I ostatnia wiadomość, że nowa aktualizacja powinna to naprawić. Ale jeszcze jej nie instalowałem, mam maraton w sobotę i nie będę ryzykował, bo kto wie co zepsuli tym razem Co do nowego 850 to wystarczyła mi informacja, że bateria 12 godzin i już wiem, że na pewno tego urządzenia nie kupię.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...