Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. W takim razie nie baw się w półśrodki i zamontuj trójtarcz - wtedy masz dramatycznie wyższe i dramatycznie niższe przełożenia na tym co masz.
  3. @KNKS że o wąsach nie wspomnę 🤣 BTW - ten rower to pradziadek Marina 4C
  4. Możesz sobie zaparkować auto przy głównej na samej górze może to jest z 500 m dalej niż parking na dole, tam jest bezpłatny i dosyć dużo miejsca jest, oczywiście przy jakiejś super pogodzie pewnie cały będzie zastawiony ale jak byłem tam w sumie w weekendy to dało się jeszcze stanąć z rana.
  5. Taka rola jutuberów. Natomiast wierz mi że model subskrypcyjny, " cośtam as service" , to mokry sen każdej korporacji.. W automotivie się już zaczęło: https://antyweb.pl/bmw-oplaty-za-wbudowane-funkcje
  6. To jest ciekawe, bo przejrzałem sobie kilka zdjęć w Stravie z żółtego szlaku i faktycznie nie wygląda to źle, a wręcz fajnie. Zastanawiam się skąd tak mała popularność tego szlaku... Może dlatego o czym pisał @Tyfon79, czyli "Kudłoń jest parkowy. Tam się śmiga ale poza sezonem i pod wieczór by nie złapać parkowych na Borku" 🙂.
  7. Prawdziwym kompromisem są proponowane przez przemysł obręcze o szerokości 27-28mm np: https://www.rowertour.com/p/72772/sun-ringle-helix-tr27-sl-obrecz-mtb-29-czarna-32h https://www.centrumrowerowe.pl/obrecz-dartmoor-tomcat-pd46774/ Co do lekkich, karbonowych produktów z Ali to (zwłaszcza dla mtb i jeżdców powyżej 50kg żywej wagi) to mój entuzjazm jest ograniczony.. Były już tutaj ujawniane przypadki lekkich sztyc "sprawdzonych przez kolegów" które jednak się dezintegrowały
  8. Najdroższy bagażnik, jaki miałem:
  9. Teraz już wiem skąd wśród grawelowców wziął się trend na maksymalne podnoszenie baranka, regulowane mostki i stosy podkładek. Nic innego jak inspiracja historią/klasyka 😅.
  10. Jak nie ma prawdziwych problemów to jutuber musi spekulować jakie mogą kiedyś wystąpić.
  11. W przeciwieństwie do 50g wagi które kaaaaaaaażdy zauważy, jak jazda z kotwicą 🙄 W ogóle jest tu dużo kminienia a na Ali są koła i30 z ratchetem 54t i wagą 1380g za 1300 zł...
  12. Też chodzi mi o szybszą jazdę nie tracąc przełożeń na podjazdach😉
  13. Zależy. Kiedy jeszcze jeździłem na mleku i schodziłem dosyć nisko z ciśnieniem to jednak te 5mm robiło istotną różnicę. Stopka opony miała lepsze podparcie w zakręcie i guma nie latała na boki przy każdej zmianie kierunku jazdy. Na dętkach i przy znacznie spokojniejszej jeździe faktycznie różnica prawie żadna.
  14. W sensie ja tym żółtym jechałem 2x i generalnie jest to do wyjechania chociaż są tam miejsca, że jest stromo ale da się to podjechać, po za tym nigdy nie jechałem szlakiem, który byłby w 100% do wyjechania, więc może jest coś innego tylko po prostu tego nie znam. To praktycznie w całości aż do ołtarza pod Turbaczem, jest dosyć szeroką szutrówka bez jakichś trudności w postaci kamieni czy korzeni. Lubomierz to też nie moje tereny, ale pojechałem tam z ciekawości aby zaliczyć turbacz i mogielicę podczas jednej jazdy, ale generalnie był to kiepski pomysł. Jak wspomniałem żółty na Turbacz dla mnie mocno średni, brak trudności technicznych więc ta jazda była po prostu nudna, natomiast w drugą stronę czyli mogielice, żółty szlak ciężki do podjechania sporo pchania, technicznie wymagający, ale niezbyt płynny co chwile góra - dół.
  15. Zdecydowanie, jeżeli zjeździłeś Bory Tucholskie, to TPK jest bardzo podobnym terenem. Pod kątem MTB warto zjeździć sobie szlak pieszy lecący wzdłuż Brdy, potrafi być miejscami mocno dziki i terenowy. Zjechałem prawie cały odcinek od Koronowa do Fojutowa, potem poszwędałem się po okolicznych lasach i jeziorkach, generalnie wszędzie jest pięknie Polecam odcinek specjalny, ścieżkę dydaktyczną Jelenia Wyspa. Nie jest za bardzo dostosowana do rowerów, ale zakazów nie było Tu kilka moich tras z zeszłego roku - niczego nie układałem, jechałem bardziej na czuja wybierając po prostu drogi, które mi się podobały i eksplorując mijane atrakcji przyuważone na mapie. https://www.strava.com/activities/12257079961 https://www.strava.com/activities/12232523978 https://www.strava.com/activities/12215296657
  16. O ile w większości przypadków jeżdżę tam gdzie nie można to ten fragment od dłuższego czasu omijam 🙂. Nieciekawy teren, a tuż obok ludzie mieszkają....
  17. Witam na sprzedaż rower w pięknym kolorze zieleni opisany przez producenta jako Trail: Kellys thorx 50 L z roku 2020 na kołach 29 cali. Rower w stanie bardzo dobrym (posiada normalne ślady użytkowania) W rowerze wymienione zostały na początku sezonu 2025: Łańcuch, kaseta, kółka przerzutki, linki przerzutki, opony. Wymieniony został także płyn hydrauliczny w hamulcach. W zimie 24/25 amortyzatory były wysłane na pełny serwis do warsztatu Wichu-Workshop. Dodatkowo zmienione były koła w sezonie 22/23 na DT Swiss (~ 2000pln) Poniżej specyfikacja: Rozmiar ramy: L Rama: KELLYS Allmountain 29 / Think Link suspension system, 140mm rear travel, tapered HT, internal routing, 12x148mm Boost thru axle Widelec: ROCK SHOX Pike Select+ (29) Boost, 150mm, DebonAir / Charger 2 RC / Maxle Stealth 15mm thru axle Tylny amortyzator: ROCK SHOX Deluxe Ultimate RCT, DebonAir / Rapid Recovery / Open-Pedal-Lock (210x55mm) Kierownica: RACE FACE Ride RiseBar - diam 35mm / rise 20mm / width 760mm, Mostek: RACE FACE Ride - diam 28.6mm / bar bore 35mm / 6° / length 60mm Sztyca: KS E20-I Remote Telescopic - diam 30.9mm / length 485mm, travel 150mm, (wymaga serwisu) Siodło: KLS Styx, Pedały: kls Manetki: SHIMANO SLX (020) SL-M7100-IR Rapidfire Plus (I-Spec EV), Przerzutka tylna: SHIMANO Deore XT (020) M8120 (direct mount), Hamulce Hamulce: SHIMANO Deore XT (020) M8100 Hydraulic Disc, tarcze hamulcowe: 180mm front XT / 180mm rear, Dźwignie hamulca: SHIMANO Deore XT (20) BL-M8100, Kaseta/wolnobieg: SHIMANO CS-M7100-12 (10-51T), Łańcuch: KMC X12 Ti-N Korba: SHIMANO Deore XT (020) M8100-1 Hollowtech II (34T) Suport: SHIMANO Press-Fit BB71-41A, Obręcze: DT Swiss H 1900 Piasty: DT Swiss 370 Opony PRZÓD: Schwalbe Nobby Nic SuperGround 29x2,4; TYŁ: Maxxis Minion DHF 29x2,5 Mleczko w oponach: Stance (wymieniane co sezon) Linki/pancerze jagwire Stery FSA 1.5 integrated, Gripy ODI Błodniki: Mud Guard x2 *Rower oklejony folią ochronna w newralgicznych miejscach. **Do roweru oczywiście jest książeczka serwisowa i faktura pierwszego zakupu. ***Cena 8600 pln - Podlega sensownej negocjacji. Ogłoszenie dostępne na olx: https://www.olx.pl/d/oferta/kellys-thorx-50-l-29-cali-CID767-ID17KMjt.html?bs=olx_pro_listing
  18. Dwie przeciwne wypowiedzi, ale patrząc jak to wygląda na Stravie to opcja 2 wydaje się łagodniejsza dla mojego zdrowia psychicznego 🙂. Ale generalnie widzę, że jesteście zgodni co do wschodniej strony Turbacza. To już mniej więcej wiem jak rysować 🙂.
  19. Ciekawe czy podobna różnica jest w przypadku obręczy 22,5 vs 25 A później 20 vs 22,5
  20. Cześć, zastanawiam się nad lokalizatorem. Najlepiej byłoby gdyby był GSM, działał z moim e-bike (syncdrive 2) i bez abonamentu Zastnawiam się nad notione https://notione.com/sklep/lokalizator-notione-gps-connect ale wg. opisu yamaha pw-x3, z kolei https://sklepebike.pl/pl/p/GPS-BikeTrax-do-systemu-Yamaha/1705 podaje, że jest kompatybilny z syncdrive x2 (nie wiem czy to to samo co syncdrive 2). Nie wiem też, czy to jest GSM, bo w innym wątku tutaj ktoś pisał, że to bluetooth. Kolejny aspekt, to nie wiem jak działa bateria. Zostawiam e-bike od sierpnia do czerwca i co, rozładuje baterie do zera w e-bike? Czy jest sens wtedy w to się pchać? Z góry dzięki za pomoc.
  21. Wybór padł na koła No Limited T350
  22. Dzisiaj
  23. Napęd Deore 1x11 wyjdzie podobnie lub taniej niż 2x10. Miałbyś z tym pi*drzwi ten sam zakres co masz teraz, a to co proponujesz to nieznacznie szerzej.
  24. Budżet mój mi nie pozwala a ta opcja mi pasuje dziękuję za podpowiedzi ale chyba bym stracił na podjedzie wolę 28T 42t
  25. Tak, to obecnie standard, głównie ze względu na marketing. Różnice w układaniu opony 2.4 cala na obręczach 25 i 30mm są minimalne, o ile w ogóle ktoś je w czasie jazdy zauważy.
  26. Zostaną przetransportowane Apochami
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...