Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ergotec riser - występuje we wzniosie 50, 70 i 100mm i co ważne jest dostępny od ręki na allegro. 31.8 i backsweep 12*, 780mm szczęścia. Budżetowość - to zależy do czego się odnosisz w porównaniu ze stoogami, doomami i innymi magicami, to jest budżetowo - aktualnie okolice 200pln, aczkolwiek widywałem je też dostępne znacznie taniej. P.S. - ślaczki i logo producenta schodzą zmywaczem do paznokci, także da się całkiem koszerny efekt uzyskać
  3. @Xzc To jest prawie identyczna kopia SC. Nie pamietam tylko dokladnie ktorego modelu. Roznila sie chyba tylko dlugoscia rury podsiodlowej. @Pietrash obiegowa pltka mowi ze Fox servis jest drozszy. Do RS Sram udstepnia dokladne manuale. Po sezonie mam zamiar zabrac sie za to samodzielnie.
  4. A jak sprawa wygląda między RockShox a Fox jeżeli chodzi o serwis? Swojego Judy Silver TK sam przeserwisowałem całego, czy z tymi wyższymi modelami też nie ma większego problemu? Słyszałem że Fox jest trudniejszy w serwisie, czy to prawda?
  5. Zaciekawił mnie ten rower, bo pisałeś, że robiłeś coś na wzór Megatowera ale rozumiem, że twoja rama geometrycznie bardzo różni sie od wspomnianej santy ? Pytam dlatego, że sam rozglądam się za megatowerem, ale geometria która podesłałeś jest conajmniej dziwna wiem, że to chińska rama ale chyba nie mająca wiele wspólnego z oryginałem ?
  6. Spełniło się jego największe marzenie. Niesamowity gość, niesamowity sukces a raczej dominacja...
  7. Ulep 2.0 2700 Euro, dobra cena. Staniala ostatnio rowery?
  8. Wymieniłem amortyzator Polygon Sporty SE 63mm na SR Suntour Duro 130 mm. Amortyzator pochodzi z ramy Leader Fox Dragstar, która miała taperowaną główkę ramy. Obecna rama ma prostą 1 1/8" (Scott MX 4 Voltage z 2002 roku), domyślam się, że w Dragstarze był zamontowany z użyciem adapterów/reduktorów, bo amortyzator ma prostą rurę sterową 1 1/8". Czy to może tak finalnie wyglądać? Luzów w sterach nie ma. Nowy amortyzator ma jeszcze jakby dodatkową bieżnię, która domyślam się, że pasowała do dolnej taperowanej główki w Dragstarze. Czy powinienem ją zdjąć? Czy tak może zostać?
  9. Kross jakoś wizualnie mi nie leży. Radon to dla mnie nowość, nie znam marki, wiem tylko że Niemiecka i ostatnio bardzo tu polecana. Pytanie czy geometria ramy taka jak Superior? czy ktoś zamawiał z Niemiec ten rower? Jak serwis? Obsługa?
  10. Jako że nigdy nie jeździłem na BMXach to ciężko mi sobie wyobrazić wygodę takiej kiery.
  11. Dzisiaj
  12. Racja. To nie ma sensu. Pojeżdżę jeszcze miesiąc i szosę trzeba będzie schować do piwnicy. To co z tym framesetem? Ujdzie czy nie? Raczej zmienię sprzęt na nowy sezon. Gdybym kupił M35i, to miałbym od razu Di2 i dobre karbonowe koła. Koła popatrzę i jak da się w miarę szybko ogarnąć, to zmienię. Może jakieś używki, tylko karbony to trochę ryzyko.
  13. A kurde 8, bo pomyliłem rowery, miał być marlin 5, a z kadencją nie wiem nie zadawaj mi takich ciężkich pytań 😅😅
  14. Co to za marka? Co do serwisu to liczę się z tym, chociaż jak na razie wszystkie moje rowery serwisuje sam. A jak enduro to może ten https://www.bike-discount.de/de/radon-swoop-10.0-4
  15. To generalnie jeśli to pierwszy full to na pewno będziesz miał efekt wow, tym bardziej jak jest na foxach factory, a tej przestarzałej geometrii nawet nie odczujesz więc na pewno będzie to dobry wybór, wspominam o tej geometrii bo ona zaczyna mieć znaczenie jak chcesz urwać każda sekundę i po prostu rowery z nowocześniejszą geometrią przy wysokich prędkościach będą się zachowywać lepiej niż ten radon, natomiast jak najbardziej pewnie da się nim zjechać większość jak nie wszystko w twoich okolicach z tym, że może nie tak szybko jak na rowerze o geometrii bardziej dostosowanej do zjazdu. Tylko pozostaje kwestia kosztów serwisu, bo nie wiem czy masz tego świadomość, najlepiej sprawdź sobie cenniki u siebie w okolicy.
  16. Jak masz Cuba na wycieczki, to w tym bralbym cos blizej enduro. Apetyt rosnie w miare jedzenia, a jest z czego wybierac w tej okolicy. No i myk-myk obowiazkowy, inaczej sie zameczysz. Ja mam cos takiego ze skokiem 170/150. Jezdzilem tez na HT z wiekszym katem glowki i bylo fatalnie.
  17. Mam Igs630 i mam dokładnie te same problemy co w bsc300. Stare mapy z grudnia 2022. Brak możliwości wgrania nowych nawet przez USB. Czasem sobie nie radzi jak jadę po tej samej linii w jedną i drugą stronę. Najlepiej sobie wyznaczyć w jedną i drugą osobno. Reszta działa bezproblemowo. Źle pokazuje? Raz w lesie miałem problem z rozczytaniem gdzie pojechać, bo miałem opóźnienie w sygnale GPS. Pewnie Garmin czy wahoo czy tam inne by miały ten sam problem. Nawigacja mi się raz zawiesiła jak odpaliłem na 800m w mieście i było dość gęsto od ulic. Wtedy sobie nie poradziła. Przed restartem zapisała trasę.
  18. Bo obiecałeś mi Wenecję a wyszło jak zwykle...
  19. Na dole, w proponowanych, całkiem sporo pojawia się innych ciekawostek. Niestety większość pod 22,2, a ja nie mogę znieść widoku mostka BMX w innym rowerze, niż BMX.
  20. Ja mieszkam w Niemczech okolice Stuttgartu. Mam na myśli lasy z dużymi zjazdami ale także podjazdy, choć pewnie na początku wybiorę bikeparki do opanowania techniki.
  21. …jako iż kierownik narzucił temat a materiał się zgadza, zatem linkuję ciekawostkę od Ali.
  22. @cervandes u mnie podobnie. Nowy łańcuch leci do szejka (benzyna a potem ipa), bo używam wosku. Potem smarowanie i jeżdżenie. Jak mam 0,5 (przymiar od p. Bronisława) wymieniam na nowy łańcuch. Aktualna kaseta M8000 wygląda tak: 1 łańcuch HG-701, przebieg 4000 km - wyciągnięcie 0,5 wymiana, 2 łańcuch HG-701, przebieg ponad 4000 km - wyciągnięcie 0,4 i jeszcze czekam z wymianą, Czyli już ponad 8000 km na kasecie. Będzie zmieniony łańcuch (HG-701) trzeci raz, bo kaseta wygląda całkiem dobrze. W porywach raz czy dwa na sezon wpadnie dokładniejsze mycie pianką fenwicksa. Poza tym myjka (czysta woda) a czasem proszek, bo zauważyłem, ciepła woda i ten proszek z myjki (mycie zasadnicze) pięknie usuwa wosk z kasety. Przed każdym kolejnym smarowaniem przecieram czystą szmatą. Wolę jeździć niż tracić czas
  23. Twoja kasa, zrobisz co chcesz. Ja już tobie napisałem w oparciu o moje doświadczenia. Nie widzę sensu zmiany ze 105 mechanicznej na di2. Dla mnie totalnie bez sensu. Nikt Ci za to nigdy nie zapłaci, Ty różnicy nie odczujesz. Jedyna sensowna zmiana w tym rowerze i każdym innym w tej klasie to zmiana kół i opon. Kiera...może, ale dobry kask da większe zyski. Złapałeś bakcyla więc się tym baw. Policz kasę....sprzedasz obecny rower, dołożysz trochę do sprzętu na di2 i tyle. Koła i opony możesz sobie rotować miedzy rowerami. Tak dla przykładu: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-giant-tcr-advanced-1-kom-pd45824/?v_Id=247324 (do tego koła karbonowe i dobre opony) https://www.centrumrowerowe.pl/rowery/szosowe/?attr[690]=67418&sort=2&grupa[257]=ultegra-di2,105-di2&material-ramy[343]=carbon
  24. To znowu odświeżę po prawie roku:) W ten weekend ostatnia edycja EWC w sezonie 2025. Łukasik w generalce na 1 miejscu z taką przewagą, że przetasowania mogą być tylko na dalszych pozycjach. @Tyfon79 Nadzieja najwyraźniej się przekształca w rzeczywistość:)
  25. Cześć, mam na sprzedaż dwa gravele (mój oraz partnerki) Felt Broam 60. Gravele przeszły kilka modyfikacji względem fabryki, poniżej kluczowe ficzery: - sztywne osie oraz karbonowy widelec - opony zmienione na zwijane Schwalbe G-One Allround. Koła zamleczone w systemie tubeless - napędy (klamkomanetki i przerzutka) wymieniony na mechaniczne Sram Apex 1x11. Kasety mają zakres 11-42. Z przodu zębatki narrow-wide 42T - karbonowe sztyce - rama ma srebrne elementy malowania, które odbijają światło zwiększając bezpieczeństwo na drodze jednocześnie nie wyglądają kiczowato i w ogóle tego w czasie jazdy nie widać Cena wyjściowa za jeden to 3299zł, aczkolwiek jestem skłonny do rozsądnych negocjacji. Wklejam linki do OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gravel-felt-broam-60-r-53-s-po-modyfikacjach-CID767-ID174icb.html https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gravel-felt-broam-60-r-58-l-xl-po-modyfikacjach-CID767-ID174i1T.html
  26. No ale przecież są zębatki Shimano 12s z BCD96 pasujące do korby Cues, tylko że największa ma 34 zęby, https://www.veloportal.pl/p-75267/shimano-tarcza-deore-mt610-1x12-rzedowa
  27. Po pierwsze ta Merida to całkiem spoko rower (ramy Meridy, Gianta to topka- technologia dopracowana, lekkie, robią dużo dla innych znanych marek), ale mając do wydania te 7k wolałbym kupić np.: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-pro-pd41757/?v_Id=227538 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-gf-comp-pd41756/?v_Id=261267 Przyzwoita karbonowa rama, grupa 105...opony max chyba 32c. Merida ma bardzo endurancową geometrię i jedyna jej przewaga to możliwość włożenia szerszej opony 35c co uczyni z niej lekką szutrówkę. Ale z drugiej strony wydając obecnie nieco mniej lub tyle samo kupisz rower na równie dobrej ramie i z możliwością włożenia opon 38c: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-giant-contend-ar-1-pd48680/?v_Id=262212 https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-giant-contend-ar-1-pd48680/?v_Id=262217 W sezonie letnim może robić jako szosa, w jesienno-zimowym jako lekki gravel tylko poprzez zmianę opony. Sam poza sezonem używam jako gravela. W sezonie na oponach szosowych używa go obecnie żona. Szybki i wygodny. A jak chcesz kupić jeszcze taniej to proszę: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-romagna-disc-sle-pd35801/ Rama alu nie tak dobra i ładna jak w Meridzie, czy Giancie...no ale masz grupę 105, hample hydro. W Meridzie i Giancie masz sztycę karbonową, a w Sensie aluminiowej sztycę karbonową. W przypadku ramy alu to jednak ta sztyca karbonowa dużo daje. Ja zmieniałem sztycę z alu na karbon giant dfuse i różnica spora w odczuciach. I teraz pytanie jak chcesz ten rower traktować. W teorii karbon jest bardziej czuły na uderzenia boczne, ale z drugiej strony widziałem filmik jako koleś młotem walił w bok ramy i nic. Co do kradzieży to co to za różnica czy ukradną Tobie rower karbonowy, czy aluminiowy za 6-7 tysi???? Przy opieraniu bardziej bałbym się o uszkodzenia lakieru niż ramy...no chyba że zostawiasz rower w jakimś spędzie ludzi gdzie jeden leży na drugim i każdy ma to w du..e to faktycznie lepiej iść w.....tanie alu którego nie szkoda , a nie rower za 5-10 tysi.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...