Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Teoretycznie Fox wymaga serwisu w aurtoryzowanym serwisie, np u nas do 2022 mimo kilkunastu serwisów rowerówych był z tym problem, RS możesz serwisować tak naprawdę wszędzie, co do trudności jak to określiłeś wyższe modele, więc pewnie Ci chodzi z chargerami są bardziej skomplikowane niż na motion control. Osobiście mi serwis robi od lat kolega za 150 zł i wszystko działa jak nowe Nie wypowiem się z praktyki bo nie jeździłem na fox factory, natomiast kilku znajomych ma porównanie do foxa 36 factory i liryka ultimate, którego ja również posiadam i częściej wybierane były liryki i to nie ze względu na cenę, kolega który ściga się w enduro mowił, że bardziej odpowiada mu praca liryka, a jeśli idzie już o cenę to swojego nowego ultimate kupiłem za niecałe 2,5k gdzie używki foxów 36 factory zaczynały się od 3,5, generalnie jestem mega zadowolony z pracy RS i zawszę je polecam. Foxy to świetne widelce i z kashimą rzucają się w oczy, ale dla codziennego użytkowania gdzie jednak koszty są istotne zawieszenie RS wypada zdecydowanie korzystniej.
  3. Ergotec riser - występuje we wzniosie 50, 70 i 100mm i co ważne jest dostępny od ręki na allegro. 31.8 i backsweep 12*, 780mm szczęścia. Budżetowość - to zależy do czego się odnosisz w porównaniu ze stoogami, doomami i innymi magicami, to jest budżetowo - aktualnie okolice 200pln, aczkolwiek widywałem je też dostępne znacznie taniej. P.S. - ślaczki i logo producenta schodzą zmywaczem do paznokci, także da się całkiem koszerny efekt uzyskać
  4. @Xzc To jest prawie identyczna kopia SC. Nie pamietam tylko dokladnie ktorego modelu. Roznila sie chyba tylko dlugoscia rury podsiodlowej. @Pietrash obiegowa pltka mowi ze Fox servis jest drozszy. Do RS Sram udstepnia dokladne manuale. Po sezonie mam zamiar zabrac sie za to samodzielnie.
  5. A jak sprawa wygląda między RockShox a Fox jeżeli chodzi o serwis? Swojego Judy Silver TK sam przeserwisowałem całego, czy z tymi wyższymi modelami też nie ma większego problemu? Słyszałem że Fox jest trudniejszy w serwisie, czy to prawda?
  6. Zaciekawił mnie ten rower, bo pisałeś, że robiłeś coś na wzór Megatowera ale rozumiem, że twoja rama geometrycznie bardzo różni sie od wspomnianej santy ? Pytam dlatego, że sam rozglądam się za megatowerem, ale geometria która podesłałeś jest conajmniej dziwna wiem, że to chińska rama ale chyba nie mająca wiele wspólnego z oryginałem ?
  7. Spełniło się jego największe marzenie. Niesamowity gość, niesamowity sukces a raczej dominacja...
  8. Ulep 2.0 2700 Euro, dobra cena. Staniala ostatnio rowery?
  9. Wymieniłem amortyzator Polygon Sporty SE 63mm na SR Suntour Duro 130 mm. Amortyzator pochodzi z ramy Leader Fox Dragstar, która miała taperowaną główkę ramy. Obecna rama ma prostą 1 1/8" (Scott MX 4 Voltage z 2002 roku), domyślam się, że w Dragstarze był zamontowany z użyciem adapterów/reduktorów, bo amortyzator ma prostą rurę sterową 1 1/8". Czy to może tak finalnie wyglądać? Luzów w sterach nie ma. Nowy amortyzator ma jeszcze jakby dodatkową bieżnię, która domyślam się, że pasowała do dolnej taperowanej główki w Dragstarze. Czy powinienem ją zdjąć? Czy tak może zostać?
  10. Kross jakoś wizualnie mi nie leży. Radon to dla mnie nowość, nie znam marki, wiem tylko że Niemiecka i ostatnio bardzo tu polecana. Pytanie czy geometria ramy taka jak Superior? czy ktoś zamawiał z Niemiec ten rower? Jak serwis? Obsługa?
  11. Jako że nigdy nie jeździłem na BMXach to ciężko mi sobie wyobrazić wygodę takiej kiery.
  12. Dzisiaj
  13. Racja. To nie ma sensu. Pojeżdżę jeszcze miesiąc i szosę trzeba będzie schować do piwnicy. To co z tym framesetem? Ujdzie czy nie? Raczej zmienię sprzęt na nowy sezon. Gdybym kupił M35i, to miałbym od razu Di2 i dobre karbonowe koła. Koła popatrzę i jak da się w miarę szybko ogarnąć, to zmienię. Może jakieś używki, tylko karbony to trochę ryzyko.
  14. A kurde 8, bo pomyliłem rowery, miał być marlin 5, a z kadencją nie wiem nie zadawaj mi takich ciężkich pytań 😅😅
  15. Co to za marka? Co do serwisu to liczę się z tym, chociaż jak na razie wszystkie moje rowery serwisuje sam. A jak enduro to może ten https://www.bike-discount.de/de/radon-swoop-10.0-4
  16. To generalnie jeśli to pierwszy full to na pewno będziesz miał efekt wow, tym bardziej jak jest na foxach factory, a tej przestarzałej geometrii nawet nie odczujesz więc na pewno będzie to dobry wybór, wspominam o tej geometrii bo ona zaczyna mieć znaczenie jak chcesz urwać każda sekundę i po prostu rowery z nowocześniejszą geometrią przy wysokich prędkościach będą się zachowywać lepiej niż ten radon, natomiast jak najbardziej pewnie da się nim zjechać większość jak nie wszystko w twoich okolicach z tym, że może nie tak szybko jak na rowerze o geometrii bardziej dostosowanej do zjazdu. Tylko pozostaje kwestia kosztów serwisu, bo nie wiem czy masz tego świadomość, najlepiej sprawdź sobie cenniki u siebie w okolicy.
  17. Jak masz Cuba na wycieczki, to w tym bralbym cos blizej enduro. Apetyt rosnie w miare jedzenia, a jest z czego wybierac w tej okolicy. No i myk-myk obowiazkowy, inaczej sie zameczysz. Ja mam cos takiego ze skokiem 170/150. Jezdzilem tez na HT z wiekszym katem glowki i bylo fatalnie.
  18. Mam Igs630 i mam dokładnie te same problemy co w bsc300. Stare mapy z grudnia 2022. Brak możliwości wgrania nowych nawet przez USB. Czasem sobie nie radzi jak jadę po tej samej linii w jedną i drugą stronę. Najlepiej sobie wyznaczyć w jedną i drugą osobno. Reszta działa bezproblemowo. Źle pokazuje? Raz w lesie miałem problem z rozczytaniem gdzie pojechać, bo miałem opóźnienie w sygnale GPS. Pewnie Garmin czy wahoo czy tam inne by miały ten sam problem. Nawigacja mi się raz zawiesiła jak odpaliłem na 800m w mieście i było dość gęsto od ulic. Wtedy sobie nie poradziła. Przed restartem zapisała trasę.
  19. Bo obiecałeś mi Wenecję a wyszło jak zwykle...
  20. Na dole, w proponowanych, całkiem sporo pojawia się innych ciekawostek. Niestety większość pod 22,2, a ja nie mogę znieść widoku mostka BMX w innym rowerze, niż BMX.
  21. Ja mieszkam w Niemczech okolice Stuttgartu. Mam na myśli lasy z dużymi zjazdami ale także podjazdy, choć pewnie na początku wybiorę bikeparki do opanowania techniki.
  22. …jako iż kierownik narzucił temat a materiał się zgadza, zatem linkuję ciekawostkę od Ali.
  23. @cervandes u mnie podobnie. Nowy łańcuch leci do szejka (benzyna a potem ipa), bo używam wosku. Potem smarowanie i jeżdżenie. Jak mam 0,5 (przymiar od p. Bronisława) wymieniam na nowy łańcuch. Aktualna kaseta M8000 wygląda tak: 1 łańcuch HG-701, przebieg 4000 km - wyciągnięcie 0,5 wymiana, 2 łańcuch HG-701, przebieg ponad 4000 km - wyciągnięcie 0,4 i jeszcze czekam z wymianą, Czyli już ponad 8000 km na kasecie. Będzie zmieniony łańcuch (HG-701) trzeci raz, bo kaseta wygląda całkiem dobrze. W porywach raz czy dwa na sezon wpadnie dokładniejsze mycie pianką fenwicksa. Poza tym myjka (czysta woda) a czasem proszek, bo zauważyłem, ciepła woda i ten proszek z myjki (mycie zasadnicze) pięknie usuwa wosk z kasety. Przed każdym kolejnym smarowaniem przecieram czystą szmatą. Wolę jeździć niż tracić czas
  24. Twoja kasa, zrobisz co chcesz. Ja już tobie napisałem w oparciu o moje doświadczenia. Nie widzę sensu zmiany ze 105 mechanicznej na di2. Dla mnie totalnie bez sensu. Nikt Ci za to nigdy nie zapłaci, Ty różnicy nie odczujesz. Jedyna sensowna zmiana w tym rowerze i każdym innym w tej klasie to zmiana kół i opon. Kiera...może, ale dobry kask da większe zyski. Złapałeś bakcyla więc się tym baw. Policz kasę....sprzedasz obecny rower, dołożysz trochę do sprzętu na di2 i tyle. Koła i opony możesz sobie rotować miedzy rowerami. Tak dla przykładu: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-giant-tcr-advanced-1-kom-pd45824/?v_Id=247324 (do tego koła karbonowe i dobre opony) https://www.centrumrowerowe.pl/rowery/szosowe/?attr[690]=67418&sort=2&grupa[257]=ultegra-di2,105-di2&material-ramy[343]=carbon
  25. To znowu odświeżę po prawie roku:) W ten weekend ostatnia edycja EWC w sezonie 2025. Łukasik w generalce na 1 miejscu z taką przewagą, że przetasowania mogą być tylko na dalszych pozycjach. @Tyfon79 Nadzieja najwyraźniej się przekształca w rzeczywistość:)
  26. Cześć, mam na sprzedaż dwa gravele (mój oraz partnerki) Felt Broam 60. Gravele przeszły kilka modyfikacji względem fabryki, poniżej kluczowe ficzery: - sztywne osie oraz karbonowy widelec - opony zmienione na zwijane Schwalbe G-One Allround. Koła zamleczone w systemie tubeless - napędy (klamkomanetki i przerzutka) wymieniony na mechaniczne Sram Apex 1x11. Kasety mają zakres 11-42. Z przodu zębatki narrow-wide 42T - karbonowe sztyce - rama ma srebrne elementy malowania, które odbijają światło zwiększając bezpieczeństwo na drodze jednocześnie nie wyglądają kiczowato i w ogóle tego w czasie jazdy nie widać Cena wyjściowa za jeden to 3299zł, aczkolwiek jestem skłonny do rozsądnych negocjacji. Wklejam linki do OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gravel-felt-broam-60-r-53-s-po-modyfikacjach-CID767-ID174icb.html https://www.olx.pl/d/oferta/rower-gravel-felt-broam-60-r-58-l-xl-po-modyfikacjach-CID767-ID174i1T.html
  27. No ale przecież są zębatki Shimano 12s z BCD96 pasujące do korby Cues, tylko że największa ma 34 zęby, https://www.veloportal.pl/p-75267/shimano-tarcza-deore-mt610-1x12-rzedowa
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...