Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Znam (pośrednio😉) rowery WINORA i bardzo je cenię... ..ale ten bagażnik poniżej wysokości błotnika to iście szatański wynalazek, tego się po praktycznych Niemcach nie spodziewałem🥴👎, kolejne nowinki z UE ???😡
  3. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  4. Continental Terra Hardpack 29x2.0 te są fajne i niedrogie. Fajne czyli lekkie, szybkie, sprężyste i dostatecznie przyczepne. Nie są pancerne ani na błoto.
  5. Witam w ostatnim czasie zauważyłem problem ze swoim hamulcem HD-m285. Problem pojawia się gdy ustawie rower pionowo (na tylnym kole) i po każdym naciśnięciu klamki hamulec robi się coraz miększy. Bardzo proszę o pomoc
  6. Dzisiaj
  7. Press fit prawdopodobnie token nie potrafię tego rozszyfrować bo brak nakleji. Ale jest pod mufe 83mm. Oraz siedzą tam lozyska tokino 24377 rs. Czyli to co jest w suportach tokena. Wysokość kołnierza wkładu suportu to 48 mm. A wewnętrzna sredjica samej mufy 46 mm.
  8. A co tam za typ suportu? Bo shimano PF przy montażu zgodnie ze sztuką i uszxzelnieniu osi korby smarem wodoodpornym jest na kilka sezonow i naście tys km.
  9. 3 część wycieczki rowerowej z Polski do Włoch. Dziś zaliczmy pierwszy poważny kontakt z Dolomitami! 3 godziny wspinaczki na Passo di Rioda i finisz w prestiżowej Cortinie d'Ampezzo. Ale to dopiero wstęp do ekipckich widoków, które już są niesamowite, a będzie tylko lepiej! Dziś zobaczycie przede wwzystkim Passo di Rioda (Sella di Rioda) i Lago di Sauris.
  10. Może Continental Terra Hardpack 29x2.0 Źle się wyraziłem wcześniej - chodziło mi o błoto, ale jest OK 🙂.
  11. Uszanowanko. Chcialem podzielić się pewnymi sugestiami. A mianowicie chodzi o wklad suportu press fit. Pacjent to cannondale scalpel ht4 z korba shimano. Kupilem go w kwietniu przebieg ok 1500 km. Okazało sie ze korba ma luz boczny a same lozyska podczas obracania korba chucza 😐. Po zdemontowaniu korby okazało się ze lozyska chrobocza. Po zdemontowaniu zabezpieczen samych lozysk jakie bylo moje zdziwienie ze jest tam gnoj i syf oraz piasek. Szkoda ze tam wczesniej nie zajrzałem. Plus tego taki ze nie trzeba całego suportu kupować a wystarczy wymiana samych lozysk. Na szczescie posiadam takie narzedzia. Koszt łożysk to 71 zl. - nie ma tragedi. Czyli bezwzględnie trzeba nowe lozyska rozbierać, dosmarowywać nawet nowe!!!!
  12. Bierz obręcz 30x35. 1350 g wagi a oponka gravelowa będzie się ładnie układać. 18 szerokości wewnętrznej to gravela raczej ma średni sens. Takie vittorie z szerokimi stopkami to ciężko pod tubeless nabić bo się ledwo co mieszczą.
  13. A może „polski” rower. https://e.superkolo.com.pl/pl/p/Rower-Storm-E-Diamond-Lady-7.0-szary/1624 Silnik w Polsce robiony, rama Tajwan (jak wiele innych marek), serwis i sprzedaż Polska. Sam rower ma normalne rozwiązania, sztywne osie i taperowana główka ramy. p.s. Ciekawostka że Storm przejął bądź wykupił 7Anne za ich długi. Czyli Rondo, NSBike itp
  14. @chudzinki ścieżki asfaltowe, szutry, leśne drogi mokre warunki to po prostu przejażdżka po deszczu, albo jakaś rosa - raczej nic bardziej ekstremalnego
  15. aktualnie mam nad oponą 10mm miejsca przod/tyl, 30mm powinno chyba wejść, dzięki za podpowiedź
  16. A po jakich nawierzchniach będziesz najwięcej jeździć? W mokrych warunkach również?
  17. Dziękuje za duży odzew oraz komentarze, obecnie numerem jeden pozostaje: Rower elektryczny WINORA iRide Pure R5f | CentrumRowerowe.pl Moją uwagę przykuł jeszcze Canyon: Precede:ON Comfort 7 | CANYON PL , do którego nie przekonuje mnie "uniwersalny" rozmiar ramy - brak możliwości przymiarki. Oczywiście do momentu podjęcia finalnej decyzji cały czas przeglądam i poszukuję innych opcji.
  18. Nieźle. Rozumiem że zbrojona drutem stalowym 6mm 😉.
  19. Jeżeli inne to 50x622 (z TUFO chyba nie ma)
  20. To tu masz tak: przeglądasz mapę, wybierasz punkt, wyznaczasz do tego punktu trasę, eksportujesz gpx, synchronizujesz gpx z urządzeniem (bez przerywania bieżącej aktywności).
  21. Chyba zostanę przy liv rove 1- bo za dużo tego wszystkiego, a podobał mi się. Dzięki. Poleci mi ktoś jakieś opony? myślałam o 48x622 https://www.tufo.com/en/gravel/detail/gravel-thundero/
  22. 30 powinny wejść ale ... Sprawdź jeszcze wysokość bo szersza opona to też opona wyższa. Dla pewności możesz kupić taką oponę w używce, żeby sprawdzić jak to wyjdzie a dopiero później docelową. Ja np kupiłem oponę o interesującym mnie rozmiarze ale w wersji drutowanej od tego samego producenta od którego chciałem kupić opony docelowe. Przymierzyłem, posprawdzałem i sprzedałem ją jako używaną a później zamówiłem już komplecik takich jak chciałem.
  23. Przeglądam mapy google/osm w telefonie. Wybieram punkt na mapie. Pobieram koordynaty, wklejam do apki i telefon przesyła mi te koordynaty do licznika który nawiguje pod wskazane miejsce. Coś takiego jest mi potrzebne😉
  24. Cześć, Mam pytanie, producent nie podaje maksymalnej szerokości opon szosowych, które mogę wsadzić do mojego Rometa. Zwracam się z pytaniem do Was, czy jeśli w tylnym trójkącie i z przodu widelca mam po 40mm wolnego miejsca (sprawdzone suwmiarka od wewnątrz), to czy w takim przypadku wejdą maksymalnie 32mm, a bezpiecznie maksymalnie 30mm? Jak uważacie? Romet Huragan disc 2024, obręcze Ryde DP19, aktualnie oponki michelin all season 25mm, chciałbym wrzucić ~30/31mm oponki.
  25. No i wyszly problemy. Do tej pory sądziłem że tylko w kontrowersyjnym outlecie sztuka to jest sztuka a rozmiar to obojętnie. Okazuje się że w gt2 też mają takie odpały Na fakturze S , na pudełku S , w pudełku M .....ech ....
  26. Musisz sobie policzyć tak jak napisał @KSikorski. Z mojego doświadczenia wynika, że sztyce 350 mm na ogół pasują do rowerów gdzie górna rura nie ma bardzo dużego spadku. 400 mm na ogół jest złotym środkiem. Jeżeli musisz użyć sztycy 450 mm to może oznaczać że masz za mały rower lub o dziwnej geometrii. Jeżeli z drugiej strony sztyca wystaje mało co z ramy, to może to sugerować za duży rower, chyba że jest to jakaś stara szosa. Przy pomiarach pamiętaj że siodełko też ma swoją wysokość. Najlepiej wziąć rower który masz aktualnie i zmierzyć odległość od środka suportu do siodełka. Od tej wartości odejmujesz długóść rury podsiodłowej i Ci wychodzi ile ma wystawać sztyca razem z siodełkiem. Do tego dodajesz bezpieczne 10 cm i wyjdzie Ci przybliżona długość sztycy. Nie ma też co kupować bardzo długiej, żeby nie haczyła o inserty do śrub koszyków na bidon, o ile takie masz.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...