Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Bliitz - 24321 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 11349 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) dfq - 7109 km (MTB, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) smw44199 - 6588km (cross) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 6230 km bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 3003 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  3. Myślałem o tych wentylach, ale to raczej byłaby moja fanaberia. Nie mam absolutnie żadnych problemów z prestą, używam pompek na wkręcanie i może dlatego mam spokój 🤔
  4. Próbowałeś nie bycia tęczowym Na Asnyka jest stadion, tam można jeździć w kółko a tak, to zawsze będziesz trafiać na 'coś'
  5. W ramę są wspawane przelotki, o które opiera się pancerz, dalej linka wchodzi mniejszym otworem i leci "luzem" wewnątrz. Potem linki wychodzą zazwyczaj pod suportem do ślizgów i dalej to już zależnie od wizji producenta. Baaardzo często jest jeszcze tak, że linki się wewnątrz ramy krzyżuj trąc jedna o drugą. W tym modelu to widzę w ogóle popłynęli z umiejscowieniem otworów na kable...
  6. Tylko ty! Inni są na to za słabi, zbyt tchórzliwi 🙇
  7. Pewnie wyjdę na ignoranta, ale nie miałem do czynienia z czymś takim. @TheJW, jak jest wtedy rozwiązany opór pancerza który dochodzi do ramy? EDIT po odpowiedzi @TheJW. Dobrze, że ja w żadnym nie mam takiej kupy 🙂.
  8. Na mtb tak sobie jeżdzę, na szosie nienawidzę jak wpadam w ślepą uliczke/remont ulicy/DK. Psuje mi to flow i wysysa cały fun z jazdy.
  9. Dzisiaj
  10. mój entuzjazm właśnie opadł, uff, dzięki 😅
  11. Czyli co pomoże? Bo ewidentnie dźwięk dochodzący z ramy i idealnie mi pasuje pod stukanie takiej gołej linki o aluminium. Popróbuję jeszcze nią poruszać itp
  12. A ja przypomnę sprawne i ekonomiczne pompki "po taniości", które sprawdzają się znakomicie👍. Polecam! Ta mała i lekka, którą bez problemu dopompowuję opony MTB średnio co 2-3 miesiące, stale wożę ją ze sobą i wielokrotnie dopompowywałem opony kolegom, a szczególnie koleżankom😉 Ta jest jeszcze mniejsza, ale pompuje nawet do 7 bar. Podarowałem ją osobie, która dobijała ciśnienie w swoim mieszczuchu na stacjach benzynowych, zirytowany, gdy kolejny raz namawiała nas na zmianę trasy, bo potrzebuje dojechać na stację☹️ 😂
  13. Kupiłem kilka dni temu lampkę na tył XOSS XR Pro z funkcją światła stopu. Działa jak należy, solidna aluminiowa obudowa, kilka trybów świecenia, możliwość zamocowania do rury pod siodłowej albo do prętów siodła, ładowanie USB-C. Zobaczymy ile wytrzyma.
  14. Nie skusiłem się na te wentyle, bo nie widzę wystarczającej przewagi nad zwykłą prestą, a dodatkowo są duże minusy tego rozwiązania. Jakbym miał je za darmo to bym został przy presta… Można kupić TPU z wymiennymi wentylami na Ali, ale są droższe od wklejanych…
  15. ja mam i zrezygnowałem: - dętki TPU z ali nie mają wykręcanego wentyla - wymaga dodatkowego adaptera do zaworu samochodowego Finalnie kupiłem adapter presta--> samochodowy i w moim przypadku to robi robotę.
  16. @Thomass13 Ty mówisz o osłonie pancerzy, a tu w ramie idą gołe linki, już to ustaliliśmy. Na linkę możesz sobie co najwyżej teflonową rurkę nałożyć, ale to nic nie zmieni w kwestii wygłuszenia. A tak w ogóle, to niektóre te piankowe osłony w zimne dni też potrafią nieźle stukać, bo twardnieją.
  17. w większości marek trzeba rejestrować rower/ramę na stronie www producenta. Ciekawi mnie jak jest z realizacją gwarancji, np. problemy z rama, gdy rower był kupiony za granicą, a chcemy to ogarnąć w kraju. Ktoś ma jakieś doświadczenie? co nie zmienia faktu, że w dzisiejszych czasach odesłać ramę do Niemiec czy Hiszpanii żaden problem. Ale chętnie poczytam doświadczenia osób, które to przerabiały.
  18. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 11349 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) dfq - 7109 km (MTB, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) smw44199 - 6588km (cross) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 6230 km bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 3003 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  19. To tylko ja wychodzę z domu I jadę gdzie mnie oczy poniosą?
  20. Kolego wersja płatna stravy + heatmapy i lecisz z koksem. Dodatkowo zwróć uwagę na to co wybierasz jako rodzaj jazdy, nawierzchnię. Co innego zobaczysz dla szosy, gravela czy MTB. Poza tym warto jeszcze mniej jakieś ogólne rozeznanie żeby nie wylądować na drodze krajowej. Taki przykład: ciśniesz na Murcki a potem na Beskidzką, lecisz aż do Wesołej, potem Kierujesz się Lędziny / Imielin Tam kręcisz okolice Dziećkowic, Chełma Śląskiego. Potem z Chełma kręcisz sobie na Tychy. Dalej z Tychów kierujesz się na Podlesie w Katowicach.
  21. @JWO działa super. Kupiłem po namowie kogoś z forum. Wymiana banalna, użytkowanie mega wygodne. Mam wrażenia, że koło lepiej trzyma ciśnienie i rzadziej dopompowuje. Co do ceny to kupiłem w Bioster za kilkanaście złotych => https://biostern.abstore.pl/detki-zestaw-do-konwersji-zaworu-sv-na,c142,p12353,pl.html . Dokupiłem jeszcze: adapter - https://biostern.abstore.pl/pompki-adapter-sks-clik-tec-do-tradycyjnej,c88,p12354,pl.html głowicę - https://biostern.abstore.pl/pompki-glowica-pompki-podlogowej-sks-clik-tec,c88,p12355,pl.html Można to pompować na dwa sposoby: pompka z głowicą do presty - byle nie wkręcana bo nie pasuje. Używam dużej pompki Topek i działa to super, pompki z adapterem lub głowicą którą podlinkowałem powyżej. działa nawet z CO2 - tylko znowu nie może to być pompka nakręcana. Nie zauważyłem żadnych problemów. Raz za lekko wkręciłem wkład ale to moja wina. Po dokręceniu działa perfekcyjnie. Nie zauważyłem również negatywnego wpływu mleka. Sam patent z klikiem przy podpinaniu pompki jest genialny. PS Na Amazonie masz zestawy wkładów i adapterów/głowic. Ceny całkiem rozsądne.
  22. No to koniecznie musisz zwiedzieć Jurę Krakowsko - Częstochowską. Asfalty w bardzo dobrym stanie, sporo tras z małym ruchem, duże zróżnicowanie terenu no i piękne krajobrazy.
  23. Nie, ja po prostu znam rzeczywistość. Poniżej przykład skutecznego wyhamowania po postawieniu auta bokiem. Oprócz zwiększonego oporu aero po zmianie pozycji (zaczęło się to odbywać przy prędkości około 40 km/h, przy której opory powietrza zwiększyły się odczuwalnie dla profilu bocznego) zadział tu też efekt klina, czyli wspomnianego zgarniania luźnego śniegu przez koła (tu ustawione bokiem, co stanowiło jedyną możliwość wykorzystania tego efektu w samochodzie z ABS-em). Zaciągając ręczny gość zachował się przytomnie(na szczęście miał sporo miejsca wkoło), a hamując prosto z ABS-em najpewniej sunąłby jeszcze długo i wcale nie jest powiedziane, że zdołałby ominąć pieszą.
  24. Zrobiłem tak raz to mi strava dała odcinek najpierw przez bardzo ruchliwą DK bez pobocza, a zaraz potem zjazd w totalne zarośla. Dlatego właśnie proszę o jakieś regiony gdzie można pojeździć. U mnie w Katowicach praktycznie WSZYSTKO jest na heatmapach zaznaczone jako często uczęszczane i stąd problem.
  25. Wczoraj
  26. No ale jako posiadacz Propela i Tcr'a stwierdzam, że geo to jedno, a odczucia z jazdy to zupełnie coś innego.Już pisałem wyżej-Propel bardzo sztywny na przodzie, stabilniejszy na prostej, dużo lepiej zbiera się do sprintu, lepiej utrzymuje wyższe prędkości. Tcr duuużo bardziej komfortowy, lepiej podjeżdża i lepiej zjeżdża, lepiej prowadzi się w zakrętach, szybki na płaskim, ale nie tak jak Propel. Ta sama geometria (choć jest różnica w obniżeniu suportu), dwa zupełnie inne rowery. I zapewne o to chodziło. Nie chcę nikogo bronić, ale p.Bartek (czego nie ukrywa) poukładany jest z Orbea, Willier, Giant, Trek, Merida itp.....no ale może Willier ma jakieś specjalne względy😀Poukładany w sensie , że ma kody rabatowe do tych marek/sklepów.
  27. @Wojcio daj zanc jak to dziala. Zawory presty u mnie sie krzywia i coraz ciezej sie je odkreca . Tylko cena SCV to ponad 8 euro za sztuke. No i pompki kuplem za wczesnie
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...