Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Lub taki bo w tym SL linki prowadzone na zewnatrz ale za to fajne kola https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-8.0-3 ten ma gorsze kola ale za to carbon i amorek z 3 opcjami blokady
  3. Oprócz montażu liczy się też projekt, z wiekiem przestały mi pasować ramy Garego Fishera i zacząłem szukać czegoś krótszego, ale niskiego i dużą ilością mocowań. No i znalazłem - Musing Twinroad Lite - lekka rama, geometria dla mnie idealna, ładne spawy, ale przy montażu wyszedł poważny babol - źle zaprojektowany tylny widelec - dolne rurki mają finezyjny kształt, który ani nie wygląda dobrze, a do tego linka przerzutki jest poprowadzona, że co jakiś czas o nią haczę piętą, a z drugiej strony - nie mogę zapiąć ostatniej obejmy przewodu hamulca, bo mocowanie jest tak daleko z tyłu, że przewód ma zbyt mocne zagięcie. Kupiłem jakąś ramę pociągniętą podkładem - ponoć jakiś tary model KTM z przed 15 lat i to jest inna jakość, trochę cięższa, trochę zbyt duża, ale tam mi wszystko pasuje, wszystkie części wchodzą bez kombinacji i to lubię.
  4. Gdzieś mam kierowców - banda uprzywilejowanych frustratów. Droga jest dla wszystkich - nie zmienią to kolejne rozporządzenia pisane pod spaliniarzy.
  5. Bo parka na gnieździe.
  6. Jak przedłużenie Tabakowego w stronę SK... Tym mnie trochę zasmuciłeś, bo myślałem, że tam jest w miarę. Co do zielonego to już wiem żeby się tam nie pchać 😏. Jak w Międzygórzu 😀. @Wojcio, a który to?
  7. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
  8. Do odpowiedzi są potrzebne takie dane jak szerokość opon, szerokość wewnętrzna obręczy, masa użytkownika + roweru z dodatkami (np. pełne bidony).
  9. Dzisiaj
  10. Bo drewniany z XVIII w.: Orle (Wielkopolskie, p. radziejowski). https://pl.wikipedia.org/wiki/Kościół_św._Doroty_w_Orlem
  11. A to nie tak, że za 349zł kupujesz oryginały? Doceniam konstruktywne działania mające na celu nadanie w/w cech użytkowych, ale wymiana sprężyn, dotaczanie teflonowych tulejek i dorabianie uszczelek kurzowych to też parę złotych 🤔.
  12. Chyba jeszcze nie było w wątku tego. Każdy kto ma koła na osiach QR ma łyżki w zestawie ;-) , lepsze niż klucze lub śrubokręt. Może też być łycha od zacisku sztycy.
  13. Czy znajdę na ali jakieś wartościowe zaciski mechaniczne z ciągiem linki MTB?
  14. Tu bardziej bedzie zalezen od opon jak wiekszosc ma byc asfalt i szuterek to opony trailowe 2,4 cala beda bez sensu. Tak samo zalezy jaki lesny teren jak twarde ubite sciezki to na oponach 2-2,1” typu schwalbe huricane pojedziesz bardzo szybko. Takie zalozylem do HT aby byl 50/50 las asfalt. jeszcze wez amorek z blokada. Dropper pewnie Ci nie potrzebny. Chyba ze masz ostre zjazdy i jakies dropy w lesie. Trailowe opony tylko 100% ciezki teren te marki co wymieniles to daja slaby osprzet, pol ceny placisz za duzy napis https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-10.0-sl-3
  15. Taa... Do tego złodzieje nakradli a politycy kłamią... 🙄 Chyba nie przeczytałeś tego co napisałem, więc po raz kolejny napiszę. W moim mniemaniu chodzi o to żeby nie przyjeżdżać na wyścigi nieprzygotowanym, a w razie nagłego zatrzymania wiedzieć jak się zachować. Czyli, po pierwsze - nie stwarzać zagrożenia, po drugie - nie utrudniać ścigania innym. I nic nie zmienia tutaj fakt, że jest to wyścig dla amatorów. Chodzi o podejście. Na wyścig jedziesz się ścigać, a jeśli z siodełka ściąga cię pierwszy podjazd, to chyba czas uświadomić sobie, że coś poszło nie tak. Czy to na etapie wyboru imprezy, zapoznania z profilem trasy czy też przygotowaniem kondycyjnym. No, chyba że polowa stawki to korpo-traithloniści spod znaku 1/8 Ironman FINISHER, którzy przyjechali żeby dodać do bogatej kolekcji kolejny medal "za ukończenie" i trzasnąć fotkę z logo TDP 😉.
  16. A ja po sezonie z gravelem niestety muszę przyznać, że hardtail na ścieżki jest lepszy. Co do pytania to wszystkie marki co wymieniłeś w tej cenie będą dobrym wyborem. Kup to co ci się podoba wizualnie i jest na współczesnym sprzęcie.
  17. Bo nic mi więcej nie potrzeba, oprócz szutrówki prawie do nieba
  18. A może lepiej iść w trenażer DD z Deca ? W promocji jest za nie całe 1 000 zł https://www.decathlon.pl/p/trenazer-interaktywny-van-rysel-in-ride-direct-100/_/R-p-338332?mc=8830224&c=Czarny&snrai_campaign=4O3EjKSESb0q&snrai_id=dc61d515-351e-47f0-b1f6-7810b3838658 Tylko z tego co widzę on ma bębenek pod kasetę 8 rzędową, a w rowerze jest 7 rzędowa. Czy da się tak wyregulować tylną przerzutkę, żeby pomimo że ma indeksację 7 rzędową działała na kasecie 8 rzędowej bez obsługi jednej z koronek ? Czy też po prostu daje się podkładkę i na bębenek 8 rzędowy zakłada kasetę z 7 koronkami ?
  19. Jednak skłaniałbym się do MTB bo i w zimie lubię po lesie pojeździć więc chciałbym amortyzator z przodu.Dziekuje za podpowiedzi ale konkretnie może jakiś model MTB moglibyście doradzić w tych pieniądzach np.Superior, Specialized,Giant ,Focus, Orbea, Merida itp.Dziekuje z góry.
  20. Witam czy może orientuje się ktoś czy można kupic sama obudowe do displaya ??
  21. Jak nie chcesz "majsterkować" to po prostu kup nowy rower. Zwłaszcza jak chcesz jeździć "dalej".
  22. Nice try funkcjonariuszu Bagieta!
  23. Chociaż sam jeżdżę na podróbach chesterów i pewnie zrobiłem na nich z 6tysięcy km (może więcej i pewnie więcej zrobię) to raczej bym się nie zdecydował na chińskie cliplessy - to "trochę" bardziej skomplikowana konstrukcja niż platformy i może przy niej częściej coś się spierdzielić. A to jedna z usterek których nie chciałbym w trasie.
  24. Wczoraj
  25. Ogólnie od około tygodnia hak od przerzutki przy np różnych skokach lub zjazdach nawet przy zeskakiwaniu z krawężnika sie blokuje i powoduje rozluźnienie łańcucha i on spada (ta technologia sram że jak sie go odegnie do praktycznie końca to sie blokuje hak żeby np było łatwiej założyć nowy łańcuch itp) wszystko przedtem było dobrze normalnie przy skokach itp hak wracał to swojego pierworodnego stanu po skoku a teraz jak zmieniałem dentke i wyjąłem koło zmieniłem dentke założyłem na nowo koło to sie tak zrobiło (nie od początku dopiero po czasie co jest całkiem dziwne) myślałem że jest to kwestia dokręcenia tej przerzutki. Dokręciłem kluczem dynamometrycznym tyle ile zaleca producent i troche to poprawiło ale minimalnie dosłownie. Prosze o pomoc gdyż nie mam serwisu w swoim miasteczku zazwyczaj robie wszystko sam a tutaj poprostu nie mam pojęcia o co chodzi a nie moge jeździć nawet na jakieś małe przejażdżki zakładając łańcuch co minute bo nie wyrobie poprostu. Na zdjęciach jest jak wygląda normalnie a jak wygląda w momencie tego "zablokowania".
  26. Rozumiem, ze KTM kupiony? Bardzo fajne rowery mają. Gratuluje wyboru!
  27. Wątek się fajnie rozkręcił - dzięki wszystkim za wpisy!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...