Skocz do zawartości

BONUS

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bonus.gda.pl

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    3miasto

Ostatnie wizyty

1 534 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika BONUS

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. A co to za łatki, sam robisz czy można je kupić? Czy nie ma problemu z wyciągnięciem tylko fragmentu dętki, bez zdejmowania całej opony? Czym czyścisz dentkę, masz coś do mycia, czy tylko papierek ścierny?
  2. jak dla mnie, to klejenie jest pozbawione sensu - trwa dłużej niż sama wymiana dętki, jest ryzyko ze się rozklei i będzie uchodziło powietrze. Przecież dętka kosztuje grosze: około 5-10 zł a za 15 zł mozna kupić Panaracer lub Michelin. Czy za te pieniądze warto kleić?
  3. Dzięki za pomoc, mam jednak nadzieję, ze porada się nigdy nie przyda ;-) Dzięki, czyli nie trzeba odkręcać linki, to dobrze, bo obawiałem się regulacji. skoro wiem gdzie ciągnąć, to sobie wrazie czego poradzę.
  4. Pytanie może banalne, ale ja nie znam się na temacie, a już raz miałem nieprzyjemną przygodę i musiałem po pomoc (samochód) dzwonić. Podobno zmiana koła (dętki) to nie jest szczególna filozofia. Czy są może gdzieś w sieci instrukcje zmiany dętki? Jakie narzędzia kupić? Podobno potrzeba jest łyżka do zakładania/zdejmowania opony. Kupować to, czy można sobie bez tego poradzić? Mam hamulce V-ki Avida. Jak je wypiąć w celu zdemontowania koła? Na co zwrócić uwagę w czasie wymiany dętki?
  5. Jeśli ma też piasty Deore + dobre obręcze NIE pokrzywione, to można się zastanowić, jednak jeśli ma średnie koła i tylko zajechany napęd Alivio, to uwazam ze to średnia oferta.
  6. Rama aluminiowe jest sztywniejsza, więc w połączeniu z amorkami się sprawdza bo tracisz na niej mniej energii.
  7. Ja mam Authora Classica. Zrobiłem na nim 2000 km i wszystko działa, tylko w tym roku kola na lepsze zmieniam. do jazdy po mieście i lasu góral będzie OK, ale na wypady za miasto, na szosę nie bardzo. Ja bym radził zakupić dwa kpl kół lub zakupić dośc szerokie opony z delikatnym bieżnikiem, zwłaszcza w środkowej części. Generalnie Authora mozesz spokojnie brać, to dobre rowery, tylko w krosowych mają słabe koła, mówię o modelach do 1500 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...