Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Ne mam pojęcia jaka będzie przyszłość, ale jeżeli sprzedawca w sklepie stacjonarnym nie ma nic więcej do zaoferowania jak tylko rower i swój brak kompetencji to obejrzę podziękuję i kupię w sieci. Jak zna sie na rzeczy i wiem, że w razie "w" potrafi pomóc to kupuję u niego 👍
  3. Zamiast wymieniać opony, można rowery wymieniać😁
  4. Ja nie wymieniam, jeżdżę cały rok na tych samych oponach. Trzeba technikę ćwiczyć a nie opony zmieniać Jeszcze w sumie zależy gdzie się jeździ ale na Mazowsze nie trzeba zimowych opon zakładać.
  5. Przepraszam, ale ten temat był tu wałkowany w ostatnich tygodniach kilka razy, polecam wyszukiwarkę
  6. Gdy zostawiłem czujnik prędkości na innym zestawie kół i jechałem przez Mierzeję Wiślaną, to licznik od pewnego momentu przestał śledzić położenie i prędkość jak startowałem spod granicy Rosyjskiej. Po jakimś czasie, gdy sporo odjechałem, pozycja prędkość powróciła. Ale jak sygnał złapał wcześniej, to przez cały czas go trzymał, zgubił dopiero po wznowieniu jazdy, gdy się wybudził nieopodal granicy. Pozdrawiam Rysiek
  7. Dzisiaj
  8. Hej, Którą szoske endurance byscie polecili. Mam spore doświadczenie w jeździe MTB i gravelem ale teraz chciałbym coś szybszego na asfalt (ale nie race - może następnym razem 😉 ) Moje typy: Giant Defy Advance 1 / Advance 0 - róznica to przede wszystkim koła (karbon w 0) ale troche nie jestem przekonany do hookless... https://www.giant-bicycles.com/pl/defy-advanced-1-2026 Sensa Gulia https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-sensa-giulia-supremo-105-di2-pd42877/ BMC Roadmachine Two: https://de.bmc-switzerland.com/collections/endurance-road-bikes/products/roadmachine-two-bikes-bmc-26a-000028 Canyon Endurance CF7: https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-szosowe/endurance-bikes/endurace/cf/endurace-cf-7-di2/4017.html Wszędzie ten sam napęd. W niektórych od razu koła karbon, ale nie patrze tylko przez pryzmat w ktorej cenie najwiecej rzeczy. Istotne jest dla mnie geo, zeby to nie byla koza nawet wyzsza niz mój gravel (odrzucilem z tego powodu między innymi Rose Reveal czy Cube Attain - mialy bardzo zrelaksowaną geometrie) z gory dzieki za pomoc w zderzeniu myśli 🙂
  9. To jak ze wszystkim gravelem da się przejachac trasę mtb , fullem ścigać po asfalcie z szosą ale po co , poprostu jedna mniej przyczepna opona od drugiej czasami potrafi narobić kłopotów . Nawet wchodząc w lekki zakręt przód trzyma , atakujesz a nic nie wyszło wyjeżdża , no ale jak kto lubi , przyzwyczaiłeś się nauczyłeś z tego korzystać i ci pasuje , czemu nie .
  10. Dlatego przyszłością jest tak naprawdę warsztat rowerowy z małym sklepem stacjonarnym.
  11. Niektóre sieci już oferują ten model na zachodzie. W punkcie stacjonarnym, możesz pomacać, potestować, a kupujesz online
  12. Jak dla mnie to przymiarka. Przy podobnym wzroście mam krótszą nogę więc sam szedłbym w 53 ( i na 95% dla Ciebie będzie to dobry rozmiar). Trzeba obadać na ile tam sztyca wyjdzie do góry. Slopping tej ramy nie jest duży więc powinno być oki, ale warto sprawdzić. No i pytanie jaki mostek tam siedzi, czy 100 , czy 110 bo o tym po co wspominać przy podawaniu geometrii...
  13. Super, powodzenia...ja jestem po renowacji starej Goplany po dziadku. Cała galanteria poszła ponownie w chrom, niestety rama musiała pójść do piachu i na to wrzuciłem farbę proszkową czarną matową/półmatową...udało mi się dobrać odcień i stopień połysku jak w oryginale (tzn. taka jaka była po latach na ramie). Z częściami to było wyzwanie. Obręcze i piasty udało się uratować, szprychy nowe. Jeśli lakier w dobrym stanie to możesz spróbować pobawić się pasta polerską (polecam manzerna, 3d), chromy -megs metal polish albo mothers mag and aluminium.
  14. Przepracowany smar utrudnia pracę mechanizmu wybierającego biegi, stąd jego leniwa praca. Potrzebny jest serwis, sprężyny nie trzeba wymieniać.
  15. Cześć, W tym roku złapałem bakcyla na MTB jednak mój najtańszy rower kupiony za 1 500 niestety nie daje już rady. Musiałbym z 500 włożyć żeby go doprowadzić do stanu używalności oryginalnej. Do tego zmiana pedałów, przerzutek i hamulców żeby jeździł jakbym chciał więc stwierdzam, że lepiej kupić nowy i z tym zagadnieniem zwracam się do Was. Jeżdżę 75% w lasach i w polach po raczej płaskim terenie, 25% asfalty i ścieżki rowerowe. Chciałbym też przejechać kilka wyścigów MTB ale nie na czas/wynik tylko raczej z ciekawości, chęci zobaczenia trasy. Do tego czasem z żoną się wybrać w trasę 40-50km po raczej płaskim - ona jeździ na elektryku więc musiałbym mieć możliwość "depnięcia". Chciałbym bez przerzutek z przodu ale nie wiem czy będę w stanie za małżonką nadążyć . Ważę 100kg, wzrost 190cm. Z stajni CUBE biorę pod uwagę: https://skiteam.pl/cube-analog/5375-rower-cube-602110-analog-4054571386205.html - można dostać w przystępnej cenie https://skiteam.pl/cube-attention/8913-384489-rower-cube-842200-attention-slx-4054571472441.html#/3288-rozmiar-xl/3460-rama-uniwersalna/74981-kolor-blkmetal_blk SCOTT https://www.scott.pl/produkt/1843/13323/Rower-Aspect-910 Nie jestem przywiązany do marki więc może to być też coś z serii Gianta Talon 0 lub 1 lub Cannondayle z serii Trail SL3 lub TREK. Z góry dziękuję za pomoc!
  16. Sprzedane. Proszę o usunięcie/zamknięcie tematu, dziękuję.
  17. Bo im zimniej tym ładniejsze zachody słońca.
  18. To uczucie szybko mija, kiedy zostaniesz potrącony przez samochód. Uderzenie zwykłym lusterkiem w kierownicę wyrwało rower spod tyłka i zostajesz w szoku na drodze. Tego nie da się porównać z żadną kraksą z rowerzystą.
  19. Osobiście poszedłbym w Deore nawet nie patrząc na SRAM`a.
  20. Jakoś nie mam z tym problemu 😀. Trzeba tylko o tym pamiętać. Tył się ogarnie, ale przynajmniej z hamowaniem nie ma problemu...
  21. Zapewne jeszcze do zestawu trzebaby doliczyć bębenek/piastę/ całe koło tylne, bo kaseta GX z małą zębatką 10 wymaga bębenka XD a obecnie z kasetą od 11 masz zapewne HG..
  22. A bo takie słoneczko się zapowiadało na poniedziałek, że wziąłem urlopa na żądanie, wziąłęm gravela z pożądania i wziąłem doopę w troki na SK Tatry plesa se objeździć 😉
  23. Po internetach a dokładniej na Alle mega rozwiązaniem jest opcja Smart. Dla mnie to był game changer jak wprowadzili. Ja już się nie ciacham i odnośnie szmatexów/butexów jak tylko znajdę co mnie interesuje a są 3 rozmiary czegoś, to kupuję ten co mi się wydaje że być powinien, większy i mniejszy i odsyłam ;-). Bardzo często ten środkowy wcale nie jest to to co chcę. Na CR jest z tym jednak trudniej, kosztowniej i mniej wygodnie niż Smart, klinknij zwrot i do OneBox, więc w sumie dobrze że będzie można podjechać i poglądać w tym CR, byle asortyment był.
  24. Zgadzam się, tak jest faktycznie idealnie. Sęk w tym że nie wszędzie się tak da. Może w płaskopolsce gdzie ani pagórka nie znajdziesz, zaludnienie jest 3x mniejsze, domy po wsiach a nawet i poza nie stoją blisko drogi o ile z ogrodzeniami, to owszem tak się da. Zrób coś takiego na lokalnych drogach w Małoposce.
  25. Hej, dziękuję - istotnie, odpuszczenie pedałowania w trakcie zmiany biegu poprawia sytuację o 80%. Nadal jednak jest odczuwalny problem z przerzucaniem w dół, kiedy linka się luzuje. Czy warto w tym wypadku wymienić sprężynę powrotną? Dobrego dnia
  26. W porównaniu do obecnego na wolnobiegu, każda kaseta pokroju 51/50 - 11 będzie miała szerszy zakres. Kwestia ile chcesz zachować lub zwiększyć prędkości, ile mieć lżejszych przełożeń niż obecne. Tutaj jedyną przeszkodą jest maksymalny rozmiar zębatki na korbie jaki się mieści w typowe ramy xc. Pobaw się kalkulatorem i porównaj z obecnym (wolnobieg będziesz musiał sam ustawić, bo nie ma do wyboru). Zobacz jakie rozpiętości kasety będą ci pasować, jakiego rozmiaru z przodu potrzebujesz. Podpowiem tylko, że typowe napędy obecnie to kasety 50-11, 52-10, a korby 30, 32 z opcją na 34 czasami 36. W tańszych rowerach mogą być węższe kasety, jakieś 9-10 rzędowe 45-11. Brak przedniej przerzutki oznacza, że zrobi się miejsce na manetkę do sztycy. Jak masz kasę, to warto mieć droppera, sporo pomaga na stromych zjazdach, czy przy jeździe po większych przeszkodach. Przy tańszych rowerach ze zwykłymi sztycami, warto sprawdzić czy mają wewnętrzne prowadzenie linki do sztycy oraz jakąś sensowną średnicę rury podsiodłwej (30,9, 31,6).
  27. Dziękuję pięknie to idę na stronę, edukuje się i testuje.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...