Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Potwierdzę co napisali koledzy – jak na etapówki to Mezcal i Barzo. Nie miałem nigdy problemów, ale na ostatni wyścig przypadkiem kupiłem wersje xc race i miałem pierwszy raz kapcia w tych oponach. Na kolejną etapówkę w marcu już czeka wersja TNT… Co do przyczepności, to też potwierdzę – Mezcal na mokrym to bardzo kiepska opona. Ostania etapówka to były non stop mokre korzenie i skały i było ciekawie, Barzo na przedzie dawał na szczęście radę.
  3. Jeśli ma się jakieś "zacięcie" techniczne można ogarnąć samodzielnie Wbrew pozorom do podstawowego serwisu nie są potrzebne specjalistyczne narzędzia, a możliwe do zakupu za kilkanaście złotych. Olej - można użyć "zamiennika". Wymiana w serwisie 200 zł - wiadomo wszystko kosztuje i za utrzyma nie w dobrym stanie sprzętu trzeba płacić. Ale o klasyczny napęd też trzeba dbać regularnie(czyszczenie ,smarowanie, drobne regulacje) i na ogół nie ma z nim żadnych problemów. A na to też trzeba poświecić czas(swojej pracy), albo płacić(serwis). Tak jak wyżej, do "standardowego serwisu"(czyszczenie i smarowanie przekładni) dla kogoś kto na co dzień zajmuje się serwisowaniem nie powinno być problemu. Czy jeździłeś po tych samych trasach, które obecnie objeżdżasz na rowerze bez amortyzatora? Jedno i drugie rozwiązanie(przerzutki, przekładnie) ma "+" i "-" samodzielnie i świadomie trzeba wybrać rozwiązanie pod swoje potrzeby
  4. Dzisiaj
  5. @szamysz83 Nie bardzo, na MTB, ale trasy gravelowe 150, 200, 250
  6. Jak Ci przeskakują przerzutki, to pierwsze co robisz (jak wcześniej działały prawidłowo) czyścisz kółka przerzutki, potem resztę, nie musi być to jakoś super wyczyszczone, ale brud z kółek musisz ściągnąć, wtedy powinno być lepiej. Cues od tego Cię nie uratuje, choć to bardzo trwały napęd😉
  7. @michalr75nieeee, nie MyBike. My małomiasteczkowi jesteśmy bardziej Dłuższe dystanse, ale rozumiem nadal maratony MTB ?
  8. To jaka to marka, będzie sprawą drugorzędna. Określ najpierw swoje potrzeby (co ma mieć koniecznie rower, czego oczekujesz itd). Wybierz się później do sklepu rowerowego (rowerowego, nie AGD media coś tam 😁), przekaż to sprzedawcy, on zasugeruje Ci jakiś rower. To będzie najlepsza opcja przy braku doświadczenia 😉 Potem możesz podzielić sie na forum propozycjami, a my postaramy sie wtedy cos doradzić
  9. @szamysz83 Związki ze sportem mają ogromne znaczenie, ale nie chronią przed niespodziankami, no chyba że się okresowo i dość często badasz. A kolega nie jeździ przypadkiem w drużynie MyBike? Ja się przerzuciłem na dłuższe dystanse, tam mogę zapiąć żwawe tempo i zwyczajnie jechać swoje
  10. W takim budżecie to każdy rower na rynku będzie przestarzały technologicznie, ciężki jak autobus i nie będziesz miał żadnej frajdy z jeżdżenia tym. Szukałbym jakiejś używki, są czasem fajne wrzutki tak od 3k - np na OLX widziałem ostatnio Speca Chisel za bodajże 3200, najlżejsza rama alu na rynku, sztywne osie, boost itp. To już fajnie pojedzie nawet w konfiguracji fabrycznej. Nie musisz dziękować
  11. @michalr75wracająć do mojego kolegi, jego wieku i jego formy: on ze sportem w zasadziema do czynienia od czasów szkoły Takze chyba jest świadomy, tego co robi. Jednak z tym co napisałeś, trudno się nie zgodzić.
  12. Uwaga, będzie mały update. To też pokaże że staram się być obiektywny, bo będzie łyżka dziegciu Jechałem ostatnio traskę po śladzie i wyłączyłem dane komórkowe w telefonie. Efekt był taki że po zjechaniu z trasy licznik w ogóle tego nie odnotował. Drugi scenariusz był taki że przy kolejnej jeździe mając wczytany ślad, bardzo mocno odjechałem od śladu, zwyczajnie postanowiłem jechać do śladu wg trasy znanej mi na pamięć, a nie tego co podawał ślad (ślad wziąłem od kogoś ze Stravy, potrzebowałem go od mniej więcej 15-go km do końca, początek jechałem po swojemu). Efekt był taki ze licznik robił dokładnie to samo co wcześniej robił Garmin, czyli za wszelką cenę chciał żebym wrócił do śladu. Nie był w stanie przekalkulować czy jest mi bliżej do śladu który zostawiłem za sobą czy tego który już widać przede mną. Dopiero jak prawie wjechałem z powrotem na ślad te 15km dalej, zorientował się że bez sensu każe wracać Pytanie czy w takich okolicznościach, gdy jest mocno odjechane od śladu, inne liczniki zachowują się tak samo (Edge 520 Plus dokładnie tak samo działał). Mi to nie przeszkadza, bo tak jak napisałem wcześniej, traktuję nawigację jako pomoc w podróżowaniu a nie ufam temu co widzę bezgranicznie, jak to robią co poniektórzy, nawet w ramach np nawigacji samochodowych Największy sztos to wciąż bateria, po kilka godzin dziennie spędzam ostatnio na rowerze, w takie bure dni jak dziś i wciąż mam ponad 55% pojemności.
  13. Kilka lat temu znajmy mi uświadomił, że to co ja uważam za las to tylko "uprawa leśna".... @Greg1 A skąd, do Kangoo ledwo rowery wchodzą. Ale lubię dziada i zostanie już z nami...
  14. @spidelli Już myślałem, że gramofon też sobie na Warmię przywiozłeś - Kangoo w końcu sporo może pomieścić 😁
  15. Jest tu kilka starych płyt i chiński "gramofon". Odrobina płynu rozweselającego i klimat się robi 👍
  16. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 20786 km (mtb, szosa + trenażer) [13887 km outdoor] provayder - 10459 km (szosa, MTB) bashey_pl - 10285 km (cross 3.3kkm, gravel 4.8kkm trenażer 2.1kkm) michalr - 9389 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) smw44199 - 6004km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4074km (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) CoolBreezeOne - 3204 km (MTB) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 2909 km (MTB) JWO - 2870 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  17. Bo dzień w deszczu 😉
  18. Zgadza się, ale z drugiej strony takie obciążanie organizmu w pewnym wieku nie jest zdrowe. Z dbałości o siebie i najbliższych, wolę żeby mnie jeszcze nie chowali do ziemi bo się upaliłem do zawału na jakimś wyścigu o złote kalesony i plastikowy pucharek. Jedno życie się ma, trzeba je szanować póki jest. Żeby nie było zupełnie off, to znów coś pozmieniałem pod obciążeniem podczas weekendowych jazd, ale zauważyłem że jednak lekko odpuszczam nacisk przy zmianie biegów, zupełnie nie zamierzone zachowanie, żadnej kalkulacji. W różnych przypadkach też nie odpuszczam i nie widzę zbytniej różnicy w tym jak wchodzą biegi.
  19. Mocno się zastanawiam nad rowerem z Nexusem 7, bo mam dosyć przeskakujących przerzutek. Jeżdżę regularnie po mieście, często w deszczu i śniegu i standardowe przerzutki słabo to znoszą. Ale trochę mnie odstrasza parę rzeczy: 1) Znalazłem w internecie, że Shimano zaleca co roku wymianę oleju w przerzutce i znalazłem, że to kosztuje ok. 200 zł. Biorąc pod uwagę, że sama przerzutka kosztuje 320 zł, to sporo. I znacznie więcej, niż obecnie wydaje na rower. 2) Nie jest łatwo znaleźć serwis, który potrafi to zrobić, a mieszkam pod Warszawą 3) Jest niewiele rowerów z nexusem 7 albo 8, a sporo z nich nie ma amortyzatorów na których mi zależy 4) Ostatnio weszły na rynek tradycyjne przerzutki Shimano Cues, które mają być 3 razy bardziej trwałe, niż tradycyjne. Może to jest lepsze rozwiązanie?
  20. Mieszkam w bloku na 2 piętrze, to nad czym mam się rozglądać jeśli elektryk a zwykły ? Czy marka Romet da radę ?
  21. @Chociemir @przecietny.kolarz Dzięki, trochę mnie uspokoiliście.
  22. KrissDeValnor

    [rower] do 3000zl

    Za duża.
  23. Kupiłeś rower w wersji raw, naprawdę ciężko stwierdzić gdzie tu szukać powodu do reklamacji. Trochę jakbyś kupił urządzenie wykonane ze szczotkowanej stali i się dziwił dlaczego wykończenie jest takie, że wygląda jakby było podrapane. Skorzystaj z prawa do odstąpienia od umowy, jeżeli nie możesz się pogodzić z wyglądem. Nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o rowerach, nigdy nie będzie miał problemu z kupnem tego roweru za kilka lat. Goły karbon właśnie tak wygląda. To że łata wypada na środku ramy, to efekt procesu prorukcyjnego. Nikt klejąc ramę nie zwraca na to uwagi, bo to nie ma znaczenia.
  24. Bo po wczorajszej przegranej Wisełki, musiałem odreagować na łonie natury. Mimo barku słońca wróciłem do domu bardzo zadowolony.
  25. Bo możliwe jeszcze jest pojeździć po dywanach w słońcu😉
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...