Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. O napędzie już było, o hamulcach też, coś jeszcze, czy zamykamy ?
  3. Biorąc pod uwagę założenia: -ważył około 450g (lub mniej:) -kosztowała do 150zł? -na wyścigach XC 1. CONTINENTAL Speed King RaceSport -waga OK; -opona na bardzo wąskie użycie w konkretnych warunkach(większość opon w tej wadze będzie mieć te same cechy); -trzeba mieć umiejętności, aby na takiej oponie jeździć w innych(gorszych) warunkach niż przewidziane; 2. -może można by je zakwalifikować "tylko na asfalt"; -na pewno nie w teren i w zakręty; 3. -opony do wyścigów, jeśli nawet są to wyścigi dla 10-latków, to trzeba się liczyć z wagą opony w granicy 600-700g przy rozsądnej ceny za sztukę; Poniżej kilka "dobrych opon" : CONTINENTAL Race King ShieldWall CONTINENTAL Cross King Continental Race King Schwalbe Smart Sam SCHWALBE Black Jack Można też pomyśleć nad różnym rozmiarem opon szersza z przodu na poprawę przyczepności w zakrętach i lub różne bieżnik na przód i tył(np. Race King tył, Cross King przód)
  4. Mnie coś zaczął szwankować albo czujnik tętna H10 albo licznik - w każdym razie coraz częściej nie chce się łączyć. I tak jak piszesz @szajbna - dzień coraz krótszy, człowiek wraca do domu, akurat nie było korka po wypadku na A4, chce te 30 max km pocisnąć i wk...a się na gadżet, który nie chce działać. Bo co to za jazda bez tętna? A potem jakiś idiota upupia synchronizację aplikacji z licznikiem, bo wypuszczają opaskę bez ekranu dla kanapowców. I nawet o 5:45, tuż przed wyjściem do auta nie możesz napisać maila z wyzwiskami, bo jakiś idiota zaktualizował Outlooka i musisz od nowa wpisywać hasła do gmaila 🤣
  5. No ale jak idzie do przodu to jest super 😎 Może czas na regeneracje ? albo mało czasu na jazdę to też człowiek "choruje" Mnie to boli pogoda za oknem i że dzień już taki krótki
  6. 50% na rok... W sumie wyjdzie na to samo, jak 100% na pół roku... A te pół roku pewnie bym korzystał...
  7. Dzisiaj
  8. Promka jest na Rouvy ..... 50% taniej ale cyrograf na rok . @spidelli nawet nie wiesz jaki jestem szczęśliwy jak przestałem się brandzlować tą " garminologią " . Lotto mi to koło bolca ...te wszystkie raporty , generowane moce , FTP i inne bzdety. Mam ochotę sprzedać "miernicze geje " , pogonić wagę i jak za starych dobrych czasów zacząć się bujać z papierową mapą . 😁
  9. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  10. Min. ponad budżet bo z wysyłką 4200, ale: https://www.bike-discount.de/en/radon-jealous-al-8.0-3
  11. https://sklep.delitire.pl/produkt/opony-i-detki-rowerowe/opona-sa-254-26x1-95-bk-skw-flex/ nie pamietam chyba 500g, ale bodaj klon Maxxis Larsen TT 1.9
  12. @LUKULUS Akurat mówią bardzo dużo. Ty mając 170 cm w 99% przypadkach jesteś na granicy S/M . I tylko pytanie , czy lubisz bardziej krótkie czy dłuższe rowery - tu już producent nie pomoże , to Twoje preferencje . Skoro chcesz bardziej wyprostowaną pozycję , to nie patrz na ściganckie ramy , bo tam jest długo i płasko. Przywołany tu Accent , o ile stack ma w miarę podobny do Krossa, to jest spowodowane tym , że ma 4 cm niższą główkę ramy ( a to jest kosmos !!!! )
  13. Miałem, nie są to klamki najlepsze dla dziecka, chyba najlepiej zrobić jak wspomniano wyżej, normalną kierownicę i dać rogi blisko mostka symulujące górny szosowy uchwyt. Klamki przełajowe Tektro gdzieś leżą i z chęcią bym się pozbył , problemem jest dokopanie się do nich, w tym tygodniu zero szans.. były 22,2, 25,4 i grube z redukcjami w komplecie. Miałem dwa rodzaje.
  14. Idąc typ tropem znalazłem u chinczyków CST FOXTRAIL 26x1.95 z wagą 310g za 85zł. Obawiam się jednak, ze oba modele CST będą się ślizgać. Ale waga jest mega.
  15. cześć, czy zamieniając same tarcze w korbie R7000 (50/34) na GRX810 48/31 wszystko będzie działać? czy będzia zachowna linia łańcucha jak w 105? czy jednak wynika ona z samych tarcz i pozostawienie korby ze 105 nic nie da? dzięki i pozdrawiam
  16. Trzy miesiąc przygotowań, nie mocno ciężkich, ale regularnych z celem dobrego startu. Zakupiona szosa, dołożone lemondki i kask bardziej aero, systematyczność treningów obu dyscyplin, zgubionych kilka kg masy, dobrze rokujący sprawdzian na zawodach 5km. Dodatkowo pojechałem zobaczyć i objechać kolarką trasę rowerem i oddałem rower do serwisu na ustawienie przerzutek by mieć pewność, że chodzą jak trza. Zawody w deszczu na szczęście nie ulewnym z kilkom dużymi kałużami na trasie. 128 uczestników i wysoki poziom, przypuszczam sporo ludzi z triathlonu. Stwierdzenie to opieram na kilku faktach. Pierwszy to bieg, gdzie na niecałych 5km pobiegłem średnio 4:02min/km czyli tyle ile stać mnie, czyli tak jak na biegu dwa tygodnie temu gdzie z taką średnią byłem 8, a tu 23 też na stu kilkudziesięciu uczestników. A tu to tylko 1/3 konkurencji, bez skłonu szyi po medal Zmiany T1 i T2 które robię szybko bo nie zmieniam butów wyszły dobrze czasowo, ale z 10 osób bardzo podobnie szybko. Rowerem pojechałem średnio 34km/h, nadal średnio do konkurencji i był to 41 wynik wszystkich uczestników. Niemniej jestem zadowolony, po prostu realny potencjał. Powyprzedzały mnie same rowery TT. Bieg drugi niby też dobrze, też na miarę tego co mogę po rowerze czyli 4:22min/km. Ale, nikogo nie wyprzedziłem, za to wyprzedziło mnie kilka osób (nie zdarzyło się dotąd na dwukrotnych startach). Tyle co moje, to na ostatnich 300m dogonił mnie zawodnik wyglądający na moją kategorię (jednak nie). Nie chcąc przegrać bezpośrednio, a może i podium, spiałem się, pociągnąłem końcówkę obok i 50m zafiniszowałem wygrałem. Tylko, że drugi bieg to tylko 38 wynik wszystkich. Słaba pozycja, a przecież bieg mój nie był jakiś marny, nawet najlepszy z duathlonowych startów. Myślę w tym temacie, być może jakiś procent daje rower, gdzie wszyscy przede mną na triathlonowych, a ponoć konstrukcja taka ich, że nogi mniej męczą się przed bieganiem, bo bardziej odpycha na nim się do tyłu i to odciążą. Dwa, nie zrobiłem żadnego treningu na zakładkę, co myślę na pewno wplatają triathloniści. Ale to już ja zapodałem sobie lajtowe przygotowania Sumując wszystko to jestem zadowolony, wszedł optymalny wyścig na bieżące możliwości z tego co zrobiłem pod niego. Open miejsce 28, kategoria M50 miejsce 2 ( 1 i 3 minutę szybciej i wolniej także ciasno), czas 1:10:18s.
  17. CST B-Fast 26 x 1,95' waży poniżej 400 g i kosztuje poniżej 150 zł ale nie wiem czy nie jest za "łysa" i cienka
  18. Niezły patent. Tak się da pomierzyć. Do tego luz nad punktem przekroku i musi rama siąść. Ale jak najbardziej, link podeślij. VPN to nie problem, są darmowe w Operze albo Brave. Bikefiter - tego jeszcze mi nie grali Poczytam. Moja metoda też zła nie jest, bo jest lepsza niż żadna czyli liczenie na to, że oznaczenie producenta S, M, L, XL cokolwiek mówią.
  19. Cześć. Czy podpowiecie jakiś model opony MTB 26 cali który będzie ważył około 450g (lub mniej:) i kosztowała do 150zł? Opona będzie używana przez 9 latka na wyścigach XC i treningach w lesie w okresie około letnim (głównie jest to trawa, ubity szuter, dużo zakrętów). Szerokość 2.0 lub więcej. Czy jest możliwość opony poniżej 450g w cenie do 150zł czy muszę polować na używki? Czy znacie jakieś chińczyki o takich parametrach?
  20. @Galvatron w sensie "porysować" czy "zniszczyć"?
  21. Wstaw mu na razie prostą kierownicę i https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/manetki-klamkomanetki/manetki-rowerowe/?grupa[257]=sora
  22. Nie pomogę, wiedziałem tylko, że Decathlon montuje takie w damskich szosach więc wysłałem link. Tu masz klamki Tektr RL 720: https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-dzieciecy-triban-road-100-26/_/R-p-332056
  23. A ja się nie chciałem wygłupiać z ceną - nowy w 2021 roku kosztował 770pln, więc stwierdziłem, że 500 to po prostu uczciwa kwota
  24. Dzięki Tam są Tektro RL 576, ale są nie dostepne Znalazłem też Tektro RL 726 https://rowerplus.pl/klamki-cantilever-i-mini-v/178-tektro-rl720-rl721-rl726-klamki-hamulca-przelajowe-cyclocross.html Ogólnie towar chyba deficytowy. Nie mogę wyłapać czym te dwa modele się od siebie różnią. Może ktoś z użytkowników jest w stanie się o nich wypowiedzieć ?
  25. Unibike ma sprężynowego XCR-a, który jest amortyzatorem z pogranicza atrapy. Superior nawet się nie chwali modelem widelca (widać tylko, że to jakiś Suntour), więc można założyć, że to podobny paździerz. Z kolei Recon Silver w Kellysie ma dość delikatną powłokę górnych goleni, którą łatwo jest uszkodzić, aczkolwiek i tak jest lepszym wyborem niż te budżetowe Suntoury.
  26. Decathlon ma takie w damskim Tribanie, po prostu zobacz co oni montują i skopiuj: https://www.decathlon.pl/p/rower-szosowy-van-rysel-edr-easy/_/R-p-301919
  27. No niby mogę wozić, bo mam jak i czym ale. ale to trochę upierdliwe niestety jest. Na działce bywamy praktycznie co tydzień i za każdym razem pakować rowery średnio mi się chce. Co prawda bagażnik wygodny i niby szybki montaż, ale czasami bywa tak, że wpadam na 5 minut po pracy i wyjazd. A czasami jadę bezpośrednio z pracy i wtedy wożenie rowerów przez dzień czy dwa na bagażniku słabo mi się uśmiecha. Mam świadomość, że 100% zabezpieczenie nie wymyślę niestety... Ten KELLYS Soot 20 wydaje się fajna opcją - jak to się ma do tego proponowanego również Trek FX? Tu przy tym Kellysie chyba bardziej siedzi ma blat x2, ale ja też nie mam jakiegoś ssania na x1 - mam w tym Scalpelu, jest o.k, ale czasem brakuje większej tarczy z przodu. W sumie, to faktycznie jedna przerzutka jest wygodna, ale też nie mam problemu z obsługą podwójnej.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...