Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Czy oksyda na zimno do stali może zrobić jakieś kuku lakierowi? Planuję wyczyścić ogniska korozji w okolicach gwintów, a potem zabezpieczyć to ww. specyfikiem.
  3. Ciche piast robi NEWMEN (Fade). Musi być odpowiednia akustyka by coś bardziej usłyszeć. Mam taką w MTB i dopiero po dwóch miesiącach zauważyłem, że mi nie cyka. Jak się smar ułożył, to dopiero coś zaczęło cicho cykać. Generalnie jedna z najcichszych jakie miałem. Przekulane ponad 16 tys i raz robiony serwis (czyszczenie + smarowanie), zero problemów.
  4. KrissDeValnor

    [FAT Bike] Warto?

    A może właśnie coś nietypowego, jak ta grawelowa łaciata "pokraka" FS od Treka ?
  5. Ale po co kupować ciężki rower skoro można kupić lekkiego, nowego karbona za 3 tysie?
  6. No co ty, żonie żałujesz ?
  7. Możę przy następnej okazji spróbuje wsadzić detkę z uszczelniaczem i opisze czy w moim przypadku sie ona sprawdziła Choć mam też podejrzenie że problem może być z opaską która od nowości (tj. wiosny 2022) nie była wymieniana, mimo wymiany zjechanej opony po drodze.
  8. Patrzyłem na te nowe Meridy pod kątem żony ale okazały się za ciężkie. To samo co ze starą Lite - rama fajna, ale żeby zejść z wagi, trzeba by wymienić wszystko
  9. Za wieżą... To mój ślad 😄. Ten Leskowiec ? W czerwcu robiliśmy coś takiego:
  10. @michalr75 U mnie została rama, mostek kierownica i stery... A kierownica leży na półce i czeka na definitywny koniec sezonu.. Z tym Bignine 700 chyba nie jest tak źle pod tym względem że pozostał on jednak modelem XC a wprowadzoan równolegle linię Big Nie TR (kąt główki 66.x, 120mm amro i dropper). Np: https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/4731/bignine-tr-600-25 W sumie może też nie taka zła oferta jeżlei ktoś chce rower bardziej trailowy w tym budżecie... ale to już na pewno nie do jeżdżenia 300km
  11. Cześć, kupiłem tydzień temu rower na grupie sram AXS transmission S1000. Z tego co się orientuję to S1000 występuje póki co tylko jako wersja OEM na nowym rowerach, stąd mam problem ile mógłbym za to sobie zaśpiewać. Ściągnięte z roweru w dniu zakupu, przebieg 0km, nówka,. Posiadam: -przerzutka SRAM S1000 Eagle AXS Transmission 12 biegów -manetka SRAM AXS Pod Controller -korba SRAM S1000 Eagle Transmission; DUB / 55mm CL / 34T + suport SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm -łańcuch SRAM CN GX Eagle Transmission -kaseta SRAM Eagle XS 1270 Transmission 10-52 -bateria z ładowarką Myślę, że 2k pln to uczciwa centa dla kupującego i ja będę zadowolony, co o tym sądzicie?
  12. sivesgaard

    [FAT Bike] Warto?

    Nie tylko tłuczniem ale i gruzem ze szkłem (dosłownie). Tłuczeń w lasach na południe ode mnie ubili po tym jak w kwietniu zabiła się tam kobieta właśnie na tym tłuczniu. Jednak lasy przy moim domu nadal są niszczone. Na zmianę błoto i koleiny po maszynach do wycinki i tłuczeń. Region to Katowice/Ruda śląska. A gravele mam 2 w garażu.
  13. Jest cała masa graveli budżetowych, Marin, Kross i inne. Nawet Triban z Deca jest dobrze oceniany a kosztuje psie pieniądze.
  14. Są, ale ich widoczność jest dużo mniejsza niż kiedyś i są ograniczone do budżetówki, Drzewiej to byl rower domyślny, teraz to CIę w sklepie zapytają "a co będzie Pan jeździć?" Poniekąd, gravele to takie wysokopółkowe rowery "do wszystkiego", przynajmniej próbujące się wtłoczyć w tą strefę.
  15. Tyfon79

    [FAT Bike] Warto?

    Rozumiem, że jazda po śniegu, którego u nas jest najwięcej w maju ma być wyznacznikiem zakupu fata zamiast typowego szutrowca... No jak to któryś rower w szopie to tak a tak to chyba coś tu się srogo nie klei.
  16. Nikt Ci nie odpowie. Spadnie temperatura i okaże się, że smar robi się zbyt gęsty, sprężynki nie będą miały siły zazębiać zapadek i skończy się rumakowanie. Albo będziesz miał niepełne zazębienie, tzn nie każda zapadka się wstrzeli i zmielisz wolnobieg. Testy, czas, różne warunki - i odpowiesz sobie sam :).
  17. Tyfon79

    [klocki] Magura MT5 piszczenie

    U mnie winowajcą była tarcza. Czyszczone wszystko choć nie preferuję i nie było z czego. Przekładka tył na przód i wyje tył dalej. Ja się uparłem bo tarcze szły na złom wiec tak śmigałem a po sporym rozgrzaniu nawet nie było tak głośno. Przy lekkim dohamowaniu nawet cisza. Dwa plusy poprawiłem "jakość" hamowania a drugi na wąskich szlakach już za wczasu robili mi miejsce
  18. Do Chisela w kategorii rowerów aluminiowych żadna rama nie ma startu Z całą reszta się zgadzam zasadniczo bo w swojej Meri z konfiguracji fabrycznej została tylko rama Natomiast co bardzo ważne, jest to rower niby XC ale na którym można pojechać bez problemu ultramaraton pod 300km i się człowiek specjalnie nie zamorduje. Czy na progresywnej geo da się tak pojechać - mam wątpliwości Do tego 500-cetka jest fajnie szybka i dynamiczna, nie bardzo jest się do czego w niej przyczepić jeśli chodzi o przyjemność z jazdy.
  19. A co szkodzi spróbować? Każdy ma inaczej, inny teren inne przypadki. Przecież w każdej oponie nawet zalanej mlekiem trzeba się finalnie pozbyć "ciała obcego". Widać gdzie jest przebicie i tak samo będzie widać na dętce. Mam obecnie w dwóch kołach wlane Trezado i choćby ostatnio znowu mi się sprawdziło. Oczywiście drobne dziurki czy dość spory kolec, pineski, .... Przy większych i tak jest kibel wszędzie. Jedna sprawa musi być pompka pod ręką i najważniejsze jak się zlokalizuje problem dmuchać na beton i mleko ma być kilka minut tam gdzie jest przebicie.
  20. KrissDeValnor

    [FAT Bike] Warto?

    Czyli szukasz czegoś pokroju : https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/kona-wo-26-advent-x-2024-rower-gorski/141538439/p @Tyfon79 A o śniegu czytałeś ?
  21. O, bardzo dobry przykład. Nawet Decathlon ma taki rower, podobno całkiem fajny, Rockrider EXPL. Są tez rowery hybrydowe, ni to cross, ni to gravel, ni MTB, np Trek Dualsport. Marin ma takie rowery też, np seria DSX, ale nie tylko.
  22. Dzisiaj
  23. Tyfon79

    [FAT Bike] Warto?

    Szutrówki w LP nie mogą być wyłożone ostrym tłuczniem to co to za lokalizacja i ile tego musi być by rezygnować z gravela na rzecz czegoś takiego jak fat? Szczerze nie mam w pamięci kiedy ostatnio kogoś na tym dziwadle widziałem więc radzę przemyśleć temat zamiast słuchać dość specyficznych użytkowników. Ten by chciał, drugi ma niby plusy w drugich kołach, trzeci ma pińcet rowerów a czwarty robi grubasem 5km, ...
  24. Ło panie i to 200 szt na magazynie... Człowiek myślał że będzie wyjątkowy a może się skończyć jak z bordowymi Chiselami z bikeinn... Jakby co to realna masa 815g komplet z osią, ekspanderem (ekspander 46g) i niedociętą rurą sterową (30cm) EDIT: Po chwili zauważyłem że niestety szału nie ma bo cena x2....
  25. Oczywiście że są. Pierwszy z brzegu - Scott Aspect.
  26. @chudzinki który krótki zjazd? Ten za wieżą? Ale tak ogólnie te rejony są dla mnie najbardziej niefartowne. 3 snejciory, wyrwana szprycha czy pokrzywiona tarcza. Jak będzie a mam nadzieję, że tak jeszcze ładnie to sobie dla odpoczynku psychicznego dla przykładu wyskocz w Mały typu Leskowiec tam i z powrotem z Kocierskiej.
  27. Skąd ten dylemat? No jacha, że lepszy! Podobnie, jak powszechnie wiadomo, że czerwone samochody najszybsze, a internetowy dr Zięba leczy raka zagrzybioną wodą. Trzeba tylko ze zrozumieniem przeczytać opis techniczny, mnie przekonuje "aerodynamiczny kształt", to dopiero jest przypał prędkości na górskiej ścieżce (deklarowane przeznaczenie - MTB), oczywiście pod górę! Spodziewam się, że następnym wyzwaniem technologicznym będzie konstrukcja z księżycowego regolitu, a w końcu absolutny top - z kryptonitu!
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...