Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Fajna buma. Osobiście to bym jakieś chińskie krzaki zlecił firmie reklamowej i wrzucił w ten sam sposób na te koła. Już widzę te kurviki w oczach XD
  3. Wersja bez pokręteł (na klucze) może na styk by spasowała
  4. Na olx jest sporo Focusów, można zobaczyć po zdjęciach, że różnica między XS a S nie jest duża. Ja bym brał S (14 cali) bo Syn szybko urośnie i rower posłuży na dłużej. Nie wiem jaką długość nogi ma Syn (podpowiada 73cm), ale na stronie focusa sugeruje S:
  5. Szczyt wieśniactwa ? 😆 jeździłem cały ten sezon na oryginalnych kołach bez naklejek - na naklejki zdecydowałem się teraz i w sumie nie żałuj bo dodały rowerowi +5 do wyglądu - jakie by nie były
  6. Potrzebuje ok 17 cm, a zatem trzeba by było kombinować. Odpuszczę jednak i jak nie znajdę taniej praski, to podskoczę po świętach do serwisu. Dzięki Panowie.
  7. @Brukiew_Niepospolity pozwole się nie zgodzić z kolegą, jako samozwańczy odważacz części wszelakich ni chu chu mi nie wychodzi żeby korba kwadrat plus suport były podobne wagowo do zestawu z osią zintegrowaną. Oczywiście nie znam wszystkich konfiguracji ale jeśli znasz przykład takiego zestawu to chętnie się dowiem?
  8. @Dokumosa A jak poprawny montaż zabezpiecza łożyska? W zestawie nie miałem żadnych specjalnych dodatkowych zabezpieczeń, tylko miski i ta tuba pomiędzy. Uszczeleczka, która na łożysku siedzi, w porównaniu z uszczelnieniem z przyzwoitego suportu na kwadrat, mnie nie przekonuje. No ale cieszę się, że daje radę u Ciebie. Jak często wymieniasz suport?
  9. @Miro1970 Gear inches jest bardzo często używane na międzynarodowych grupach/ forach. Jest lepszym wskaźnikiem od zwykłego przedzielenia zębatek bo uwzględnia również rozmiar koła. Choćby tutaj możesz sobie ustawić ten wskaźnik: https://www.gear-calculator.com/
  10. aż tak się nie przyglądałem ale teraz faktycznie to wychwyciłem. Mi się podobają koła z białymi napisami i też kiedyś tak zrobiłem ale nakleiłem naklejki merida bo takie na szybko na allegro znalazłem
  11. Dzisiaj
  12. Prawie...... bo w samych Myślenicach "podłącz" (albo początek 😉 ) do starej trochu ewoluował a i od Chabówki (Rabka) do Zardzewiałki sytuacja jest dynamicznie zmienna ( ciągle coś jeszcze na serwisówkach fedrują - podnoszą standard ). A tak jak kolega @manfred1 pisał /pokazywał jest u nas gdzie pośmigać , że nie wspomnę o Słowacji . Tam możliwości rozwalają umysł i łydę każdego bikera . 😁
  13. Zamiast tej długiej mufy, możesz dać nakrętkę M12. Zyskasz dodatkowe 2 cm na gwincie. Perspektywa trochę utrudnia odczy,t ale wyszło około 15,5 cm.
  14. Po olbrzymim napisie Elite pod naklejkami Enve.
  15. Nawet nie wiesz ile razy pytałem CSC o naklejki duże na koła, no nie chcą mi sprzedać....tylko na szczękowych chamy przyklejają
  16. Dzięki za miłe słowo. Tak jestem autorem. Co do nowej zakopianki to tak jak mówisz to działa w dwie strony. Pakuję rower po 300 metrach jestem na nowej zakopiance i moment w Krakowie gdzie mogę pojeździć.
  17. Wczoraj
  18. @szulikCo oznacza 20 gear/inch? Zazwyczaj się dzieli zęby z przodu przez zęby z tyłu, np. 36/42 =0.86. Co i tak jest bardzo nieprecyzyjne, bo nie uwzględnia wielkości koła i opony.
  19. bo jedzie pociąg z daleka....
  20. @vincek - jak tylko wrócę ze świąt do Wawy, ewentualnie jak żona wróci trzy dni wcześniej, ale byłaby to sobota dopiero. tutej https://pl.aliexpress.com/item/1005010425610518.html masz zwymiarowany ten model i wynika z tego, że po odjęciu wysokości dolnej i górnej śruby, na gwincie masz 19 cm na ta dwa talerze i łożyska. Śrub wszak do końca wkręcać nie trzeba, a wtedy masz więcej... No a w ostateczności kupić w jakimś Leroy czy Obi długi pręt gwintowany M12 i wówczas masz wedle woli
  21. Ja używam suportów z tej samej półki ale w mtb (mt800) i są mega wytrzymałe w każdych warunkach pogodowych. Moim zdaniem.kwestia poprawnego montażu. @LUKULUS przy mufie 73 jedna podkładka pod miskę od strony napędowej.
  22. @chester_jds tak, właśnie ta prasa jest najpopularniejsza. Jednak jak patrzę na wymiary, to może braknąć. Dlatego szukam czegoś z większym zapasem. Masz możliwość pomierzyć swoją praskę?
  23. Bo wielokilometrową szutrostradę z Rud (prawie) do Kuźni Raciborskiej zmienili na drogę rowerową asfaltową...🤨
  24. No między innymi a cisną najwięcej domorośli mechanicy co w serwisie byli ... powiedzmy dawno. Żeby po takich info wyzwać od złodziei to trzeba mieć tupet. Co do wymieniaczy to przy obecnych cenach na części szpeja z chin to często jest to najbardziej opłacalne w tego typu tanich rowerach. Znam dobrze ceny i nawet w najgorszej opcji tu widzę kilka stów kosztów a nie tysiące. Za dwa i pół koła to ja mam rozebranego enduraka na czynniki pierwsze i poskładanego. Tu w ogóle nie ma z czego ubić piany. Tak poza wszystkim dość popularne jest przynoszenie do serwisu swojego szpeja więc zostaje tylko robota. Polecam bo się unika wtedy połowy problemów.
  25. Po naklejkach i słowie "projekt" w tytule 😆
  26. Jak poznaliście te koła ze zdjęcia? Po czymś konkretnym?
  27. Panowie zakopianką to ja latałem rowerem od lat 90-ych więc znam tam każdy centymetr asfaltu. Rozchodzi się tylko o ruch i tylko od Lubnia bo tu zostawię auto i wio. Temat w ogóle ciekawy bo z tego co wiem odseparowanie od samochodów ma iść jako Velo Raba miedzy innymi z Myślenic do Lubnia więc jak ruch jest minimalny to szykuje się fajna opcja na potrenowanie na asfaltach. @manfred1 rozumiem, że jesteś autorem filmu. Oglądałem tą cześć wcześniejszą i jakoś zapomniałem śledzić dalej kanał. Przy okazji zainspirowałeś mnie w tym roku to wybrania się w końcu na Podhalańskie szutry i w połączeniu z Trasą wokół Tatr jak i Słowackimi szutrami przy zbiorniku Orawskim to jest mistrzostwo👍 No nic jak zejdą śniegi a liczę na szybką powtórkę z ubiegłego roku to robię rekonesans. @pecio ten tunel to jest zbawienie jak i cała nowa droga. Kurna w godzinę jestem z pod rogatek Krakowa w Nowym Targu pod lotniskiem. Jak sobie przypomnę jak to było kiedyś z jazdą to aż mnie skręca.
  28. @LUKULUS Tak tylko wtrącę, że porównując przyzwoite, aluminiowe korby na kwadrat do przyzwoitych korb HT2, to jak się zsumuje masę z suportem, to nie ma większych różnic. Mnie w HT2 wkurza okrutnie, że wszelki syf atakuje łożyska bez litości. Mam suport BBR60 (też zmieniłem z kwadratu, chciałem od razu coś przyzwoitego, więc wziąłem "środkowy" model (teraz wiem, że trzeba było najtańszy) i po prostu nie widzę, jak to by miało parę lat wytrzymać. W przypadku kwadratu - wieloletnie męczenie roweru i nadal chodzi leciutko i płynnie, bo łożyska są wspaniale zabezpieczone.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...