Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Sprawdz ten parametr: Moj rower ma 1310mm i tylko jeden Thule mial 1300mm, oczywiscie ten najdrozszy
  3. @szamysz83 Jak na stronie producenta jest, to raczej produkują, po prostu słabo z dostępnością. Swego czasu od nich wosk do łańcucha ( swoją drogą kiedyś dość mocno pożądany, ze względu na testy ) też był słabo dostępny, a teraz można go dorwać chyba wszędzie. Kwestia czasu aż znowu się pojawi. Co do Motorexa to faktycznie ta pasta nie posiada granulek, ale nie jest tym samym co ta żywica, więc może się nie sprawdzić. U mnie każda pasta się sprawdza i też wybrałem taką co nie posiada żadnych drobinek, bo nie lubię jak mi się rysuje plastik, nawet od środka .
  4. @szamysz83 A który jesteś sektor PB? Bo to już daje wiele do myślenia na temat odporności napędu na takie zabawy w warunkach wyścigowych - zwłaszcza ze podczas wyścigu wszystko dzieje się w przyspieszonym tempie i jest czasem bardzo mało czasu na reakcję, a biegi trzeba zmieniać żeby zachować dynamikę jazdy
  5. Czy taka lampka jest ok. w przedziale cenowym do 300zł, czy znajdzie się coś lepszego/tańszego? https://allegro.pl/oferta/lampka-rowerowa-do-roweru-szosowego-przednia-led-szosowa-pilot-west-biking-17291071968?utm_feed=b0e62beb-8d45-4675-a20c-dd9e35337ef8&utm_campaign=allegro_RTBHouse_2025_PL&utm_source=rtb_house&utm_medium=DV360_performance&utm_content=feed_BPG_greatprice&rtbhc=lFbLw2cBUGKqBNxUDKRIKMsJ3JOyujOP4V0NEybs7pc.17291071968.1762427139923.0.JNjDPlrXR5IWioPihPf5
  6. @Greg1 Nie, do takich ujęć starczy szajsung S23U, tryb portretowy i lekka obróbka 🫠😉 Pozdrow'er
  7. @TheJWtak sobie pozwolę zapytać: czy te opony CST są warte czegoś? Czy Camber na przód w połaczeniu z JR II Pro na tył, będzie dobrą alternatywą dla Racekinga na tyle a Cross Kinga na przodzie? Głównie mazowieckie szlaki, maratony...
  8. I aparat nie pomoże na ograniczenie megabajtów fotki na forum. Lepiej na zewnętrznego hosta wrzucić.
  9. Ja tam zmieniam pod obciążeniem, szczególnie podczas wyścigu. Wcześniej, jakieś tam kilka lat temu stosowałem taką praktykę "odpuszczania" podczas podjazdów. Posiadam GX na linkę, i łańcuch X01 - jakoś mocnego czy szybszego zużycia napędu, nie zauważyłem. Wydaje mi się że kolega @uzurpator dobrze wyjaśnił temat kilka odpowiedzi wyżej.
  10. @greg1 Pedałów mniej mi żal, bo mogę je bez bólu przeszczepić na rower u narzeczonej + kosztowały 20zł i są już i tak trochę zużyte, a suport jest świeżutki. Po cholerę to czepialstwo? Gratuluję, zmarnowałeś 30s mojego życia.
  11. Jednokliki w elektrykach to jest problem niekompetencji operatora. Konkretnie. Ludzie na elektrykach nie korzystają z biegów, ale pozwalają silnikowi robić robotę. W tym - robić robotę jak się gdzieś rower zagrzebie. Na analogu jak się zagrzebiesz, to nie będziesz próbować się wygrzebać przez wklikanie się 4 biegi niżej "jak w aucie", bo po prostu braknie siły w nogach. W elektryku sterownik ochoczo zapoda wtedy 500W na zębatki jak wykryje moment obrotowy na korbie.
  12. @Mandoleranmyślę że chyba zaprzestali produkcji. @WojtasTaba Myślę że nawet pasta K2 Lamp Doktor z biedry za 15zeta, też będzie dobrą pastą do karbonu... 🙃
  13. Zmieniam bagażnik rowerowy z prostego (Amos) na coś przyjaźniejszego w obsłudze. 3 rowery. Musi mieć: łatwy montaż (nie kluczem jak do tej pory), łatwą w obsłudze funkcje odchylania, składać się oraz mieć zabezpieczenie rowerów. Na oku mam Thule Euroride 922, kosztuje ok. 1950zł https://spakujrower.pl/produkt/bagaznik-rowerowy-na-3-rowery-thule-euroway-g2-922020/?utm_source=ceneo&utm_medium=referral&ceneo_cid=bc5fd62a-0325-0e43-6648-c6e41cc62997 ..ale Thule Euroride 942 kosztuje około 1550zł i czym się właściwie różni? Że światła nie są zsuwane do wewnątrz? https://www.centrumrowerowe.pl/bagaznik-samochodowy-thule-euroride-942-pd24980/
  14. Dzisiaj
  15. Nie wiem jak jest w elektrykach bo nie posiadam, zakładam natomiast ze jeśli manetka obsługuje wieloklik i nie jest napisane w instrukcji żeby go nie używać, to można używać. Chyba ze we wszystkich elektrykach jest jednoklik, to wtedy nie ma tematu.
  16. A jak myślisz, po jaką cholerę do elektryków skonstruowali single clicka i po co go instalują? Zmiana w elektryku pod obiążeniem więcej niż jedno przełożenie to by nie owijać w bawełnę czysta głupota moim zdaniem. W analogu można odpuścić w nogach i tak sobie można zmieniać. No ale zabronione to oczywiście nie jest. W aucie też nikt nie zabrania szarpać w manulau by zmienić bieg bez wciskania sprzęgła, da się? da się! Producent czy ASO się nawet ucieszą bo tego gwara nie obejmuje, czyli za głupotę buli użytkownik 😉 A argument że napęd i tak się zużywa to argument z tej literki D.
  17. Te wcześniejsze Shimanowskie szczątkoplatformy można sobie było włożyć między pośladki, moim zdaniem nic niedawały poza większą wagą, może jakąś tam ochroną pedała. Dopiero jak kupiłem PD-M821 zmieniłem zdanie. Ciężkie, to prawda, ale to rewelacyjne pedały. Oczywiście z rozsądnymi podeszwowo butami, nie jakimiś sztywnymi bezpodeszwowymi XC. Ciekaw jestem tych nowych XTRów. BTW, ja, maniak SPDów od kąd powstały czyli od 1990 kiedy to zanabyłem słynne "cegły', nie rozumiem skąd te obecne zachwyty nad platformami. Próbowałem nie raz , dobre do miejskiego roweru, ale w teren czy gravela to dla mnie totalna porażka - uspakajam, potrafię wybić się, nawet na elektryku, tak jak trzeba, korzystając ze sprężystości a nie ciągnąc pedałami 😉 . Napomnę, że cała czołówka eEnduro w tym nasz mistrz jeżdżą w SPD - ciekawe czemu? 😉
  18. @DyktaTusek Troche nie rozumiem co piszesz, skoro napęd i manetki do tego napędu mają opcję zmiany o więcej niż jedno przełożenie na raz to chyba jest to po to żeby z tego korzystać. Czy w instrukcji do elektryka jest napisane żeby w ten sposób nie zmieniać biegów? Napęd się ogólnie zużywa od jeżdżenia po płaskim, więc żeby ograniczyć zużycie to trzeba by...powiesić rower na haku w domu i przestać jeździć
  19. Obecnie elektryka nie mam, ale nie zgadzam się z Tobą że nie ma to wpływu na zużycie łańcucha, a bardziej zębatek. Choć przyznaję po jednym biegu pod obciążeniem się nie przejmowałem ze zmianą. Wydaje mi się że ma to niewielkie znaczenie. No ale właśnie - ważne by po jednym biegu zmieniać, zwłaszcza w je--bajku. Zresztą dlatego przekonałem się do manetek od tej obrzydliwej w nazwie firmy i żonie do eSUVa też taką założyłem, bo miała tendencję do zmiany więcej niż jeden pomimo usilnych tłumaczeń by tak nie robiła.
  20. Dwie używane opony w rozmiarze 27,5 x 2,0. 65 zł + koszt wysyłki https://m.olx.pl/1036502053
  21. Pomarvelujmy. Co rozumiesz pod abstrakcyjnym pojęciem "napęd"? Bo jeżdzenie pod obciażeniem też skraca życie napędu, i to dramatycznie. Wręcz proporcjonalnie. Protip: Twoje przekonanie o swojej racji może stać w polarnej opozycji do jej posiadania. Shimano zawsze chwali się, że teraz to już można pod obciążeniem. Prawda jest taka, że trzymając się tylnej przerzutki, system HG i pochodne są zaprojektowane tak, aby przerzutka w pełnej izolacji od sił napędowych przestawiła łańcuch z zębatki A na zębatkę B. Potem przez część obrotu koła łańcuch jest zapięty na dwóch zębatkach i z cichym ( lub głośnym ) *klonk* opuszcza zębatkę A i pracuje na zębatce B. Samemu mechanizmowi przerzutki zwisa jak napęty jest łańcuch na górze, i dlatego tyłem możemy sobie machać pod obciążeniem ile wlezie.
  22. "czy Cube ma coś godnego polecenia z przednim amortyzatorem w tym zakresie cenowym?" Ma. Tyle że fabrycznie to będzie raczej wtedy jakiś urban bardziej niż fitness. Ale czy to nie jest tak że po prostu nie chciało Ci się wpisać zapytania w google albo jakiegoś ejaja? Z drugiej strony - choć to już kombinacja - można by próbować jakiś uginacz zamontować prywatnie. Skoro to ważne... ?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...