Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Te end cap-y które zamieściłem na zdjęciu są od DT Swiss i są pod standard osi 10x135mm i pod bębenek micro spline, a wątek o którym wspomniałeś jest o end cap-ach też pod micro spline ale pod standard osi 12x135mm, takich end cap-ów nigdzie nie widziałem, prawdopodobnie nikt tego nie produkuje. Tak jak pisałem wcześniej/wyżej to prawe end cap-y są robione pod konkretny bębenek i end cap-y pod dwa różne bębenki w ramach tej samej średnicy osi różnią się od siebie długością i średnicą kołnierza.co można już wywnioskować z wątku który zamieściłeś.
  3. Pod ceną jest uwaga, że VAT jest już wliczony. Przesyłkę dostarcza Inpost.
  4. Jeszcze wbrew pozoru, jakby się niektórym wydawało, to pieszy na jezdni ma znikome prawa. W praktyce dobrze to widać przy drogach gdzie jest większe natężenie ruch ,brak chodników i "wydeptane ścieżki" przez mieszkańców("pokrzywdzonych" przez system i brak infrastruktury) - piesi ustępują pierwszeństwa pojazdom, używają właśnie pobocza. Czyli w praktyce taka jazda(lewą stroną) nie była by zbyt płynna. Jeszcze artykuł - rolki, wrotki, deskorolki. A historycznie, w przeszłości to przepisy powstawał jak była potrzeba przy wzroście ruchu, gdzie były pojazd, piesi i rowery, nikt nie myślał o innych urządzeniach do transportu, który można było by używać do transportu. Jakby użytkowników "zwykłych hulajnóg" było by co najmniej tyle co rowerzystów to przepisy by się(może) pozmieniały
  5. Dzisiaj
  6. Już pisałem o tym, ale dla mnie olbrzymim minusem w Cube są 21-szprychowe koła.
  7. Znowu byłem na rowerze. Dobrze szło, aż zachciało mi się zaliczyć pewien segment. Po drodze wpadła opcja na kilka nowych kwadratów, więc... odbiłem z utartej ścieżki, i... skucha. Coś się wkręciło w tylne koło: urwana szprycha, złapany wózek, wygięty hak. Szybka naprawa na mrozie w lesie i dzida do bazy. Dało się jechać chociaż skrzynia biegów działała jak chciała na miękkich przełożeniach. Na szybkich "tyrkała" sobie ale szło. Teraz tylko demontaż opony, odpicie mleka i wizyta u mojego majstra od spraw, których sam jeszcze nie ogarniam. Ach te rowery... Ale żeby nie było - kilka kwadratów wleciało i You just became 3rd on... Do pierwszego konia za daleko, drugi w zasięgu.
  8. Mam koła w standardzie sztywna oś, wymieniłem endcapy na qr. Endcapy do D272 i D245 są takie same. https://pl.aliexpress.com/item/1005009882768615.html Pasują idealnie do piasty D245 Da się to jeszcze taniej zrobić, ale trzeba by pokombinować z długościami: https://pl.aliexpress.com/item/1005009253714306.html
  9. 1. Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) 2. Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] 3. bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) 4. provayder - 10459 km (szosa, MTB) 5. michalr - 10120 km (terenówka, mieszczuch) 6. przecietny - 8000 km (mtb,grv) 7. SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) 8. Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) 9. dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) 10. szamysz83 6067,2 km (MTB, trochę chomik) 11. bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) 12. smw44199 - 6004km (cross) 13. ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km 14. Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) 15. Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) 16. Lextalionis - 4212 (gravel) 17. wojtbike - 4059 km (cross) 18. spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) 19. CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) 20. Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) 21. Revolta - 3186 km (MTB) 22. Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) 23. Sansei6 - 2909 km (MTB) 24. JWO - 2870 km (MTB) 25. D!ckSteele 2779 szosa, 2364 trenażer 26. thorcik - 2659 (mtb) 27. Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) 28. NerfMe - 1712 km (MTB) 29. szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) 30. Electronite - 696km (szosa) 31. TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) 32. Eathan - 64 km (gravel) 33. l2cz3k - 46 km (MTB)
  10. Rozmiar XL. Da się sprzedać taka ramę w jakiś rozsądnych pieniądzach. Nowa, nie używana. Wiem, że kwestia ceny to tyle ile ktoś za nią będzie chciał zapłacić, więc to tylko takie gdybanie.. 800zł, to realna kwota?
  11. Bo fajnie się jechało, aż... to już w innym wątku.
  12. Cześć Ja z małym pytaniem do Autora - jakie adaptery zastosowałeś ? Zastanawiam się nad kupnem kółek CSC ale mam ramę pod standard QR 135mm i właśnie kwestia adapterów wydaje się problematyczna. Nie wiesz czy przypadkiem nie pasują od DT 350? Rzekomo CSC 272 to "klony" DT 350. Z góry dzięki za pomoc
  13. Kod BF50 = -50% na oksy Tripout'a: https://tripout-optics.pl/pl/ Nie chcę się wychylać za kogoś, ale ja wejdziecie na YT i zajrzycie pod najnowszy filmik Michała Topora o NS FUZZ, to jeszcze większy kod można znaleźć.
  14. @Chociemir nowa faktycznie jest na 50, ale przez ten garb na dolnej rurze odpada. Poprzedni model nie ma garbu ale jest ciasno z oponami.
  15. Ok, dzięki. Zamówiłem ale model Endo. Ogólnie ołksy tej marki polecił mi kiedyś kolega, no a z takim rabatem to chyba warto je kupić
  16. Ja swój post widzę tak (screenshoot) Wklejam poniżej link jeszcze raz
  17. @szamysz83, Force. Dobrze leżą i optycznie też git w porównaniu do styranych Kapvoe od majfrendów 😉 : https://tripout-optics.pl/pl/okulary-force/1880-1.html
  18. Nie wiem, którą Terrę masz na myśli, ale nowy model ma prześwit na opony 50 mm czyli jak w Cube. Edycja: zapomniałem, ze jest wersja Race.
  19. Jeżdżę "na pasku" od 6 lat i do roweru miejskiego (i podobnych) to najlepsze znane mi rozwiązanie. Przede wszystkim: 1. Bezobsługowy, brak potrzeby jakiegokolwiek smarowania, czyszczenia (sporadycznie jak byłby rower i napęd był w błocie to warto spłukać wodą;) ) 2. Bardzo wytrzymały napęd. 20000+ km dla paska to minimum (zależy jeszcze jaki rodzaj napędu CDN, czy CDX) 3. Permanentna czystość napędu, nie brudzi, nie ma nigdzie smaru itd. Pasek nie jest idealny i nie nadaje się do ścigania bo pochłania trochę więcej watów niż zwykły łańcuch ;), ale do DH wg mnie by się nadawał
  20. Nie wiem jak mocno masz napięty pasek, ale z własnego i innych doświadczenia radziłbym dla roweru miejskiego słabiej go napiąć niż mocniej 😉. Sam w aplikacji Gatsa nastawiam napięcie na 35 - 40 Hz.
  21. @Wujcio wygląda na to, że to Ty lepiej potrafiłbyś doradzić😉, w czym rzecz: Znajomy prosił mnie o radę który rower miejski elektryk wybrać (Husqvarna w Centrum Rowerowe), a były 3 warianty: łańcuch z przerzutką, przekładnie Nexus z łańcuchem i Nexus na pasku. Zdecydowanie radziłem Nexus, ale czy pasek, czy łańcuch nie potrafię wskazać. Ty zmieniłeś z łańcucha na pasek, a więc ma to jakieś przewagi, napisz proszę co cię do tego skłoniło? W czym rzecz?
  22. Ja też już nie mam miejsca, dlatego zostaje piwnica Ja mam (licząc tylko 3 ostatnie rowery) napęd 1x12 (10-51), z różnymi blatami - 32, 34, 36 (fabrycznie tak montowali) W najnowszym są karbonowe koła z oponami 2.35", i to co chciałem sprawdzić, czyli rama nietypowej budowy (górne rurki tylnego trójkąta nie stykają się z podsiodłówką). Wydaje mi się, że jest różnica na plus - porównując do karbonowych ram o typowej konstrukcji (mam takie 2). Zamiast ulepszać coś co już posiadam, wolę kupić coś nowego, lżejszego, z większym potencjałem (być może w niektórych aspektach tylko w teorii - mykmyka nie przewiduję, a do full'a chyba jeszcze nie dorosłem)...
  23. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  24. @smw44199, to nie złośliwość tylko @bob555lubi kropeczki, a nie lubi czytać 😁.
  25. Mali lokalni również. Nikt nie lubi jak mu plony zżera jakiś grzyb...
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...