Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Tego nie rozumiem. Może za dużo ciśnienia bijesz? Bo amortyzator nic nie daje na kostce. Bez problemu, a jak oczekujesz wyprostowanej pozycji (po przesiadce z trekkingu) to coś w stylu https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2024-larkspur-1-2 - chociaż jeżeli nie jesteś bardzo starszą osobą to chyba szedłbym w coś bardziej sportowego 🙂.
  3. Użyj tego tektro wstawiając tylko srebrne piny z BH90.
  4. Nie ukrywam, że waga jest minusem, bo wnoszenie go na górę po schodach nie należy do najprzyjemniejszych. Ale właśnie kwestia tego amortyzatora mnie zastanawia... Obecnie mam zwykłego Kross Trans 2.0, więc waga podobna, a niby amor jest, ale na kostce brukowej to i tak zęby można stracić. Obecnie w Krossie Trans 2.0 tak w sumie było xD Ustawione na 2x4-7, chociaż czasami by się przydało przełożenie 3xX, ale no... regulacja padła, leży i nie wstaje. Czyli rower bez amora da w sumie radę na kostki brukowe, wały przeciwpowodziowe i jakieś inne leśne ścieżki?
  5. A będziesz korzystać z przedniej przerzutki i tych blatów ? Bo zdecydowana większość użytkowników ustawia środkowy blat po wyjeździe ze sklepu i już nigdy go zmienia do końca żywota roweru. Jedyną ich funkcją jest gromadzenie błota którego nie ma jak usunąć. Poszukaj czegoś z napędem 1x. 1x9/10 jak okolica po której jeździsz jest płaska, 1x10/11 jak tereny są pagórkowate. Tak przy okazji. Te niby amortyzatory z przodu w budżetowych rowerach nie mają żadnego sensu. I tak nie działają a ważą w okolicy 2,5 kg. Zobacz te: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/c/B430/
  6. No to w temacie - sam mam ochotę porozwiercać wszystkie obejmy pod szredera. Trzymanie się w branży presty jest dla mnie niezrozumiałą głupotą.
  7. Czesc, Po osttanim upadku skrocil mi sie przewod do tylnego hamulca. Potrzebuje tymczasowo (do konca sezonu) przedluzyc go. Nie mgoe jednak znalezc lacznika do Shimnao BH90. Cos takiego jak Tekro w ponizszym linku: Köp Tektro Slang Extender 5.5mm Hydraulisk Bromsskiva - Svart på HBS
  8. Nah od tego mam 3 rowery, żeby nie potrzebować idealnego. To co mam w radonie odpowiada mi na okoliczne wertepy
  9. Dzisiaj
  10. Co tu pisać? Działają bez zarzutu. To powinien być standard w branży, bo z dołączonym adapterem i dziecko napompuje sobie kółko - zakładasz pompkę na wentyl, klik i już, kończysz, zdejmujesz, jest po wszystkim, bez odkręcania i zakręcania. Nie trzeba zmieniać pompek, bo nawet bez adaptera ten system jest wstecznie kompatybilny z głowicami na Prestę. Cena odstrasza ale w rowerowym świecie jest wiele drogich i "niepotrzebnych" rzeczy, na które się decydujemy 😁
  11. Deore zdecydowanie ma sens, wg mnie bardziej niż Cues, ale ... Czy na pewno potrzebny Ci cross? Nie myślałaś o sporo lżejszym fitnessie? Całkowicie przykładowe linki: https://sprint-rowery.pl/rower-fitness-trek-fx-1-gen-4-stagger-2x8 https://skiteam.pl/rowery-miejskie-i-crossowe/8804-rower-cube-855101-hyde-one-trapeze-4054571474414.html https://www.wysepka.pl/rowery-urban/16338-36941-rower-fitness-specialized-sirrus-x-20-step-through.html
  12. Cześć, Chciałabym się dopytać ekspertów czy te dwa Romety to są okay kandydaci. Ogólnie to zależy mi na lepszym i mniej awaryjnym osprzęcie niż Tourney. Czy Deore w konfiguracji 3x10 ma jeszcze sens czy lepiej poszukać czegoś na Cuesie 6000 lub 8000. Rower z przeznaczeniem do jazdy po trochę bardziej sportowej niż rekreacyjnej w mieście i okolicach. 70% asfalt czy inna kostka, 30% szuter. 155 cm, 65 kg. https://romet.pl/rower-crossowy-romet-orkan-7-d-4947.html https://romet.pl/rower-crossowy-romet-orkan-8-d-4488.html Z góry dzięki!
  13. Wg mnie te Canyony to zdecydowanie za ciężkie rowery do Twoich zastosowań. Jak już to: https://www.gear-calculator.com/ - wrzucasz sobie to na czym jeździsz teraz i to co będzie w przyszłym rowerze i masz idealny obraz czy się nadaje czy nie.
  14. Myślę, że robię coś w granicy 70-80 Ładne te canyony 7/8 W tych bardziej budżetowych oczywiście wieje trochę nudą w malowaniu
  15. Pytałem, bo ostatnio elokwentny gość koło 50-tki założył temat na forum i okazało się, że jeździ z kadencją 50 obr./min. Jeżeli by się okazało, że Ty też jesteś "superniskokadencyjna" to może się okazać, że 1xx nie jest dla Ciebie, ale po Twojej odpowiedzi to wróżenie z fusów 😀.
  16. Fajny mostek. Napiszesz mi proszę kilka słów o rowerze (po co, dlaczego, jak się jeździ)? Z góry dziękuję 🙂
  17. Odnośnie wiatru i tego Lajfa https://www.youtube.com/watch?v=7QmkqMRR_b0. To jest bardzo fajny patent bo zajmuje o wiele mniej miejsca niż tarp nie mówiąc już o wadze . O wiaterku dymającym w tarpa to nawet już nie napiszę .
  18. Jeżdżę na starym crossie 3x i większości przełożeń nie używam - nie wiem jaka korba. Koło 29
  19. Wspomniana tutaj conti Terra Hardpack 29x2.0 ma na moich obręczach około 47 mm szerokości, mniej więcej tyle, ile ma specialized trigger sport 1,75, w rowerze 29" miałem nawet Vittorie Voyager Hyper 38 mm. ale słabo to wygląda Chciałem polecić Vittoria Terrano Dry TLR G2, ale widzę że mi peron z cenami odjechał, gdzie te czasy, że były po 110 PLN? Z tańszych i dobrych na takie drogi opon używałem jeszcze Schwalbe Hurricane i jak dla mnie są OK.
  20. @Greg1 zatyczka jest i to zależy od modelu. Zdaje się jak masz dopisek DIRT to wtedy jest.
  21. A jeszcze jedno - na jakim kole (cale) jeździsz teraz i jakich przełożeń używasz? Tzn. jakie najmiększe i jakie najtwardsze?
  22. Dobra, nie będę odrzucał 1x… trzeba mieć otwartą głowę. Sprawdzę sobie Reactiony bo w sumie mi się podobają, obejrzę Marliny, żeby porównać geometrię. więc na chwilę obecną: Cube/ Merida/ Trek jest jeszcze coś do czego nie mogę się przymierzyć, czyli grand canyon - jakieś opinie? Jeździł ktoś na tym?
  23. Jako jedyny merytoryczny się wypowiem bez biadolenia o kadencjach, czyste fakty: Mam elektryka enduro do jazdy enduro, niczego nim nie ciągnę dla jasności ale to powiem, żeby doktoranci się nie doktoryzowali. Z racji, że mam wszystkie bębenki świata (piasty a'la DT 350 z ali + komplet bębenków), to sobie mixuje kasety jak chcę i skupuje je po okazyjnych cenach na zapas. Z moich doświadczeń od tej która zdaje się być najtwardsza: NX Eagle 12s, GX 11s, GX Eagle 12s, XT M8100 (M6100 jest z tego samego materiału, różni się tylko największymi koronkami które są z alu żeby zmniejszyć wagę, Chinol SUNSHINE, nie wytrzymał nawet 200km bo się połamał Wszystko paruję z łańcuchem XO1 Eagle (SRAM PC-X01) - najbardziej trwały 12s chyba, szybkie zużywanie się łańucha (a shimano i sram poniżej X01 w elektryku to max 800km przy moim użytkowaniu, a ja nawet turbo nie odpalam nigdy). W kolejce czeka kaseta GX Transmission, ciekaw jestem ile to wytrzyma bo zębatki wyglądają mega porządnie, najbardziej mięsiście ze wszystkich.
  24. Gdyby nie rowery, to proponowałbym rzucić okiem: Namiot awaryjny Lifesystems Survival Shelter 2 | 8a.pl Zaleta - powinno ochronić przed wiatrem
  25. Zatyczki do kamelbaków kiedyś brałem z ali za kilka groszy.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...