Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. KSikorski

    [pisata] dt 240 exp

    Jeśli to elektryk to 240 nie będzie dobrym pomysłem. Jeśli to rower mięsny to 240 sobie poradzi.
  3. W przypadku jednośladów wystarczające jest sygnalizowanie zamiarów za pomocą rąk. A kierunkowskazy mają swoje konkretne wymagania (poniżej) więc użytkowanie takiej zabaweczki nie powinno być i nie będzie traktowane przez innych uczestników ruchu za sygnalizację. Kolor: Kierunkowskazy muszą świecić na żółto (bursztynowo). Widoczność: Muszą być widoczne z odległości co najmniej 30 metrów. Częstotliwość: Częstotliwość przerywania światła powinna wynosić 90 razy na minutę, z tolerancją ±30. Odległość między kierunkowskazami: Odległość między tylnymi powinna wynosić co najmniej 180 mm. Odległość między przednimi powinna wynosić co najmniej 240 mm. Powinny być umieszczone w sposób zapewniający widoczność z przodu, z tyłu i z boków pojazdu. Wysokość: Powinny być umieszczone na wysokości od 350 mm do 1500 mm nad jezdnią (wyjątkowo do 2100 mm, gdy wymaga tego konstrukcja pojazdu). Kontrolka: Kierunkowskazy powinny być wyposażone w kontrolkę działania, która informuje kierowcę o ich włączeniu i działaniu. Homologacja: Kierunkowskazy muszą posiadać homologację, co potwierdza ich zgodność z normami technicznymi. Montaż: Montaż kierunkowskazów musi być zgodny z przepisami dotyczącymi odległości, wysokości i kątów widoczności.
  4. Wrócę na pewno z opinią👍
  5. Nie wiem jak w nowych ale mi jak nie wystartuję a się ruszę to mi krzyczy, że wykrył ruch.
  6. BTW, @RabbitHood dobrze prawi. Nikt na to nie zwróci uwagi. Tym bardziej, że o ogległości, powiedzmy, 100 m, nawet nie wiadomo jaki kierunek to sygnalizuje. Ja nawet takie miałem w wieku 10 lat.
  7. Jak miałem 6-10 lat to marzyłem o takim i chyba do takiej grupy wiekowej jest to skierowane.
  8. Założyłeś nowy wątek, wrzuciłeś film. Nie ma jakiegokolwiek komentarza, na coś czekamy?
  9. Trochę poczytałem i widzę, że Schwalbe też ulepszyło mieszanki w swoich oponach, a nawet wprowadziło możliwość doboru mieszanki do własnych preferencji. Szkoda, że Ralph nie występuje w wersji SpeedGrip. Ciekawe są wyniki na stronie www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews , gdzie np. Nobby Nic (fakt, że w starej odsłonie), ma niewiele gorsze osiągi niż Racing Ray/Ralph. Tak czy inaczej, jeszcze raz dzięki wszystkim za propozycje, będę musiał w końcu coś wybrać.
  10. Pewnie nieaktualne. Ale może się przyda innym kolegom szukającym taniego fulla. Rozważałem zakup Younin Mont Blanc z firmy Rowery Czeladź. Cena wyglądała atrakcyjnie. 6999 zł. Mieszkam w Warszawie a nie chciałem eksperymentować w ciemno. Będąc na Ślasku umówiłem się na jazdę próbną. W końcu wielkość ramy to podstawowy element. Sam rower starannie wykonany i estetycznie pomalowany. Podstawowe zastrzeżenie to ostatni stopień przerzutki. Tylko 36 zębów. Jeżeli to ma być rower górski to o optymalnym doborze kadencji do zużycia baterii na podjazdach mowy nie ma. Pomijam sytuację kiedy bateria padnie . Wtedy tylko pchanie. Zapytałem czy za dopłatą nie zamienili by tarczy na 46 zębow. Odmowa. Poza tym bez większych zastrzeżeń. Po paru dniach skomunikowane się z paroma pytaniami. Gdzie jest w Polsce serwis silników Bafang. Niestety nie wiedzą. Zdumiewające że w takiej sytuacji dają jakąś iluzoryczna gwarancję. Czy rower ma szansę na dopłatę z ewentualnego programu dla e-bike (Chiny). Nie wiedzą. Czy jak pojeżdżę w Warszawie i potem u nich umówię się na przegląd gwarancyjny to mi go zrobią od ręki żebym nie musiał mieszkać w hotelu w Katowicach. Odmowa. Zdumiewające. Wnioski wyciągnijcie sami. Teraz ciekawostka. Takie same rowery oferuje ktoś na OLX. Można wybrać rozmiar ramy i wypróbować w Kaliszu. Cena o rowne 1000 zł niższa. Ponieważ tak czy siak bez gwarancji to opcja wyraźnie lepsza. Ja w końcu kupiłem rower Gasgas TRA 5 za 8000 zł czyli o 1000 zł drożej w Centrum Rowerowym. O tym piszę tu w osobnym poście. Sam rower wydaje się ok a wskazania zużycia baterii zadziwiająco dokładne. No i Yamaha ma tu serwis. O samym Centrum uwagi raczej krytyczne.
  11. Xzc

    [pisata] dt 240 exp

    Zapadki się rozleciały, piasta przestała się zazębiąć, kręcą korbą do tyłu, koło również kreci sie do tyłu, zrobił się w sumie singiel speed. To nie pierwszy raz jak te zapadki pękają, z tym, że pierwszy raz że doszło aż do takiego stanu, że całkowicie przestały się zazębiać, problem jest taki, że nie są w ogóle dostępne zapadki do wymiany, stąd też po nienajlepszych doświadczeniach z tą piastą, w końcu postanowiłem ją całkowicie wymienić na coś działającego normalnie i chyba piasty DT są raczej prostsze w ewentualnej naprawie i ich żywotność powinna być lepsza.
  12. Dzisiaj
  13. Tak dokładnie, chce wrócić połamany 😂
  14. Cześć, wybieramy pierwszy rower dla mojej żony i szukaliśmy czegoś w rodzaju rowerów crossowych / trekkingowych. Modele, które jak do tej pory rozważamy to: m_bike 60 CRS Lady który możemy kupić za ok. 2150 zł oraz ATTABO SANO 4.0 za ok. 1499 zł + 99 zł za złożenie. Czy warto dopłacić do m_bike? Jakie są jego zasadnicze różnice względem Attabo?
  15. Jeśli chcesz wrócić z jazdy połamany proszę cię bardzo. Żaden kierowca w Polsce nie będzie na to zwracał uwagi.
  16. KSikorski

    [pisata] dt 240 exp

    Na czym polega "padnięcie" dartmoora? Rodzaj uszkodzenia pozwoli ocenić czy analogiczna sytuacja jest prawdopodobna w 240.
  17. Alu za te pieniądze to znajdziesz nowe. Osobiście szedłbym w używany karbon. Efektywna długość rury poziomej 560-570mm https://szybkierowery.pl/produkt/cube-attain-gtc-disc-carbon-ultegra/
  18. Polar w połączeniu z nieprzepuszczalną kurtką... Od samego myślenia robię się mokry. Tylko i wyłącznie ciuchy na zmianę przy tak długiej jeździe. Ludzkość nie wymyśliła jeszcze materiału o który pytasz.
  19. Witam, Padła mi piasta dartmoor reel pro v2 i udało mi sie w dobrej cenie dostać dt 240 exp, z tym, że zastanawiam się czy jest to rozsądny wybór do budowania na niej kół do enduro, generalnie będzie jeżdżone w dużym syfie, czy ta piasta nie jest zbyt delikatna do takiego zastosowania ? I inna sprawa czy ona rzeczywiście jest głośna Ratchet 36t? Ten dartmoor niby miał być głośny a ledwo był słyszalny.
  20. 1.Alu, bo taniej. Jak będziesz miał 40 w łydce i żyły w pachwinach to będzie to miało znaczenie. 2. pewno 105, Może ultegra 8000, byle by hydraulika była. I byle była korba 5x110, bo tarcze na 4 śruby są mega drogie. 3. 56? 4. Na nic. Jak zaczniesz nawijać kilometry, to rower będzie się topił w oczach, i po 2 latach nic nie zostanie z oryginału. 5. spokojnie.
  21. Wczoraj
  22. Jeżeli dobrze zmierzyłeś przekrok, to na 21" może być problem... Z kolei chcąc ciut bardziej pochylonej pozycji, 19" może być wyjściowo za krótki.
  23. Jakby nie patrzeć, karbon to jednak mniej na wadze...
  24. KS Lev Integra z Centrum Rowerowego
  25. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...