Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Bo jeździć teraz nie mogę, ale chodzę myśląc o rowerze, więc chyba trochę może być w temacie?
  3. Temat można zamknąć.
  4. Cześć planuje przejechać z warszawy do Siedlec po załączonej trasie, interesuje mnie fragment od Kuszyna do Siedlec. 1 trasa - w rejonie kaluszyna zjazd na dół - jest tam duży ruch? Patrząc na street view to raczej niewielkie wsie i jest nadzieja ze niewielki. 2 trasa - zjazd na DK 92 - ruch spory ale na street view widzę na całej długości szeroki pas awaryjny - warto? 3 trasa - drogami serwisowymi wzdul autostrady do samego końca - w pewnym momencie na stravie mam brak aktywność jakby nie było fragmentu przejazdu (zaznaczyłem przerywana linią), musiałbym pojechać na dół do DK92 i wrócić.. Google i street view nie pokazuje, widzę tylko ślad na stravie. Da radę to przejechać czyt konieczny objazd? 4 trasa - to w zasadzie kontynuacja 2 i 3 trasy - jest możliwość dojechania do Siedlec serwisówkamo wzdłuż autostrady na tym fragmencie? Co proponujecie? W grę wchodzi tylko asfalt, najlepiej z niewielkim ruchem aut. Będę wdzięczny za pomoc i sugestie. Strava z automatu wytycza mi trasę bardziej na północ przez Grębków, Kopcie, Niwiski - może tak?
  5. Odkupie śrubę regulacyjna, byle by była w dobrym stanie
  6. Dzisiaj
  7. @marvelo, za oponę tej klasy już bym tyle kasy nie dał Ale ja już dawno temu przerzuciłem się na chińczyki prosto z Chin. Na Ontrackach co prawda gravelowych przejechałem już 2 mocne akcje w tym jeden wyścig i to są szatany ( szybkie,dobrze klei i jedzie po piachu), podejrzewam, że Ganstery 29x2,2 będą takie same ,a cena o 50 pln niższa jak za te CST Wcześniej testowałem MTB-owe Jiluery Sporty 29x2,25 i też szatany, a cena za sztukę jakieś 68 peelena wraz z przesyłką Ontracki przychodza oczywiście w pudełkach
  8. Bo rower też zmienia kolor na jesień.
  9. Bardzo turystyczne MTB, albo w miarę terenowy cross 173 cm jazda rekreacyjna, głównie przejażdżki z dziećmi i jednodniowe wycieczki - bardzo dawno nie jeździłam na rowerze (10 lat i nie był to żaden specjalny rower) Przymierzałam się do liv rove 1 i bardzo mi się podobał, ale po przejechaniu się na liv tempt 0 2024 (tylko po sklepie) czułam się zdecydowanie pewniej. Zastanawiam się jeszcze nad włożeniem do liv szerszej opony Coś innego co warto zobaczyć w tej cenie i klasie?
  10. Bardziej wspaniały jest ten, który mam w Inbredzie – Salsa Firestarter. Też przyjmule 29+, jest tam bardzo dużo dziurek M5, i ma trochę większe A-C niż Cromoto. To był kiedyś niezły deal. Kupiłem go od Szwajcara ze Śzwajcarii, prawdziwej, nie Kaszubskiej, za całe 350 zł z przesyłką, w stanie niemal idealnym. Cena nieznana, bo jak już Rambolowi pisałem na PW, najpierw muszę upolować jakiś uginacz, a potem pomyślę. No i on był rzeczywiście pierwszy. Sterówka ok. 170 mm.
  11. CST B-Trail kupiłem tam w dobrej cenie (109,99 zł z darmową przesyłką), ale z pakowaniem mogli się trochę bardziej postarać, bo opona przyszła w zwykłym, cienkim foliowym worku, niczym nie zabezpieczona (a sama nie posiada własnego kartonu, a tylko zawieszkę). Gdyby paczka trafiła na coś ostrego, zwłaszcza ścianka boczna lub stopka mogłaby się uszkodzić.
  12. A moja wypadła tak pośrodku: Jest wyraźnie większa niż Thunder Burt (a nominalnie to ten sam rozmiar 29x2,25). Balon jest większy o około 2,5 mm na szerokość, a na wysokość nawet 4 mm. Ścianka boczna jest naprawdę cieniutka, ale pod bieżnikiem jest już wyczuwalna dość gruba wkładka. Thunder Burt ma podobną sztywność na całym obwodzie karkasu, czyli bok jest sztywniejszy i grubszy niż w CST, ale pod bieżnikiem nic już więcej nie czuć. Thunder Burt to masakra przy zakładaniu na obręcze Accent EXE, przy zdejmowaniu jeszcze gorzej (jedną łyżkę złamałem, pomimo różnych tricków z owijaniem opony sznurkiem, by wcisnąć ją w łoże obręczy). CST weszła bez łyżek, samymi palcami, z niewielkim oporem. To duży plus względem Schwalbe, z którymi w trasie nie chciałbym się mocować (choć przez rok gumy nie złapałem z dętką TPU RideNow).
  13. Hej Czy ktoś wie czemu nie działa forum www.podrozerowerowe.info ? Pozdrawiam J
  14. "Jaka żarowa" to rozumiem przy 622x17 i 29x2,1 gdzie przy 1,8 atm opona nadal normalnie mi pracowała i wchodziło się normalnie w zakręty, ale nie przy oponie 38 W ogóle nie rozumiem" fenomenu" tej całej żarówy :) Jakie podwija zawija? A, ajero Jedyne ryzyko jakie występuje, to w przypadku założenia zbyt szerokiej opony , gdzie ta z takiej obręczy może zeskoczyć, no ale to już w przypadku gdyby ktoś 2 cale chciał zakładać na 13-kę.
  15. Wspaniały widelec, AC 468mm , przyjmuje 29x3.0 . Jaka długość sterówki i cena?
  16. Jedyne co mi przychodzi do głowy jako nawigowanie do punktu po koordynatach to geocatching gdzie skrytki są faktycznie opisane długością i szerokością geograficzną. I kilka razy tak szukałem wpisując koordynaty w garminie ale znacznie wygodniej było mi to potem robić tak jak pisze @michalr75 - ustawiasz punkt i eksportujesz z opisem co to za skrzynka jako gpx. W ten sposób przygotowywałem sobie bazę skrytek na daną wyprawę i było to znacznie wygodniejsze.
  17. Apropos widelca. Byłby ktoś zainteresowany kupnem Salsa Cromoto Grande 9x100 z prostą sterówką? Zastanawiam się nad sprzedażą.
  18. Tak z ciekawości: co sprawia, że ten rower waży (bez pedałów) tylko 24,45 kg? Ciężki amor, amortyzowana sztyca, ciężkie opony, ciężki aku, a do tego bagażnik, błotniki, stopka i oświetlenie... Ja bym dodał śmiało 2 kg. Ciekawe jak jest faktycznie? 🙂
  19. Jeśli mowa o Fork-Packach to można do nich dokupić adaptery, które zmieniają kąt nachylenia i po problemie. A z tyłu widelca jest miejsce, żeby np. przytroczyć koszyk na bidon, więc takie rozwiązanie ma swoje plusy. U mnie problem już nie występuje po przeszczepie widelca.
  20. Zastanawiam się po kija Ci nawigowanie do współrzędnych, serio. Chyba zwykle wiesz gdzie chcesz jechać, stawiasz znacznik na jakiejkolwiek mapie skąd możesz wyeksportować gpx, pakujesz ten gpx do urządzenia i nawigujesz. Nie ma w tym większej filozofii. takie wymagania to trochę utrudnianie sobie życia na siłę imho, ale może czegoś nie wiem. Obsługa jakiego radaru dokładnie Cię interesuje? Dynamiczne przeliczanie trasy bez telefonu obsługuje większość nawigacji (Coros akurat tutaj ma inne podejście), pytanie natomiast o efektywność tego przeliczania. Na Garminie Edge 520 Plus działało to tragicznie, na tyle źle że miałem już tego dość i kupiłem Corosa, gdzie ta opcja działa znakomicie (jeśli jest połączenie z bazą) ;). Mapy OSM można do Garminow wrzucać. Coros też bazuje na mapach OSM, więc pokrycie ścieżek powinno być wystarczające.
  21. Możesz spróbować. Ciepłe. Na szosie poniżej 5st. Raczej bez potrzeby leginsów, no chyba że przyjdzie bestia ze wschodu https://fine-cycling.com/produkt/spodnie-kolarskie-meskie-pure-winter/
  22. @RowerowyMaciej dzięki za info! W weekend będę u rodziców, więc spróbuję powalczyć z widelcem. Co do łożysk, planuję wymianę wszystkich. Mam świadomość, że hamulce mogą działać przeciętnie, ale to będzie rower na weekendowe wypady za miasto, więc nie oczekuję perfekcji. Koszty na pewno przekroczą wartość samego roweru — samo malowanie będzie dość drogie — ale liczę się z tym @nossy dzięki! Szukałem trochę po forach wpisów osób, które również zajmowały się Mistralem i faktycznie narzekali na trudno dostępne części. Liczę się więc z tym, że będę musiał szukać elementów po pchlich targach. Do polerowania chromu zamówiłem wełnę stalową w różnych gradacjach. Rama niestety wymaga serwisu ze względu na kilka miejsc z korozją, więc zdecydowałem, że nie będę zajmować się tym sam, tylko zlecę to fachowcom
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...