Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Nie na dwustu tylko na dwa dni na 373km. Pierwszy dzień 173 i 36.7km/h drugi 200 i 35.5km/h. Docel powrót. Rowerem poziomym obudowanym. Ogólnie ten typ roweru tak jak są: szoska, grawel, cargo bike czy dh - nazywa się velomobil. Bez napędu elektrycznego. Jechałem z bagażem na nocleg i sporo rzeczy wożę ze sobą typu opona przednia tak więc masa ok 40kg. Miło by było też być młodszym i mieć dawną kondycję i zdrowie, ale jest jak jest. Ważne, że nadal się ruszam. Nie przypominaj mi PKP. Ostatnio próbowałem zabrać rower do pociągu, pojechać na wybrzeże i zrobić sobie trasę powrotną na południe. Dwa różne rodzaje pociągów próbowałem i do żadnego nie udało mi się wpakować roweru. A to korytarzyk za wąski a to wejście z uchwytem w poprzek itp. Jeszcze kilka typów składów zostało ale chyba PKP się nie uda. Zostają auta dostawcze i ew. na bagażniku dachowym auta ale trudno znaleźć kogoś komu by pasował kierunek i termin.
  3. A jak się z nim skontaktować?
  4. Moim fitnessem Cube SL Road latem jeździłem na oponach semislick Hutchinson Overide 35c a zimą Schwalbe Smart Sam 35c z lekkim, uniwersalnym bieżnikiem. Pod koniec mojej przygody z tym rowerem dokupiłem jeszcze błotniki i zamontowałem na jesień/zimę
  5. Greg1

    [FAT Bike] Warto?

    Pewnie 100-200 m 😁
  6. Idzie zima, tak myślę jak dostosować taki rower do jazdy w trudniejszych warunkach - czasami jeździ się rano to ulice są pokryte warstwą nabitego śniegu, albo jedzie się polniakiem tam też podobnie. na ile taki rower (fitness) jest w stanie poradzić sobie w takich warunkach, a na ile to już kwestia innych rowerów ? Górskich np
  7. Dzisiaj
  8. Jest postęp, w nowym Muirwoodsie poszerzył się rozstaw w tylnym trójkącie ze 135 na 141mm i przedni wideł ze 100 na 110mm i wreszcie pojawiło się inne malowanie, a nie jak do tej pory było tylko czarne.
  9. Po wpisach widzę że nie ma sensu patrzeć na zawias i geometrię bo wszystko jest z grubsza to samo. Czy coratec czy chisel.
  10. Oba systemy są dobre i można je użytkować bezproblemowo. Uważam jednak, że w Cues jest jeszcze bardziej idiotoodporny, trudno to zamontować nieprawidłowo.
  11. spidelli

    [FAT Bike] Warto?

    A na jakim dystansie te przelotowe 27-28 km/h?
  12. napęd 1x10 masakra, min. 1x12 do tego x-fusion i tektro. Zjeźdzałem w górach lepszym hardtailem i myslałem, że się zabije. To rower do lasu, nie do gór.
  13. 1040 solar, mam edge 2 i zmieniłbym na niego jak się tylko zepsuje.
  14. Ceny europejskie 😅. Widać na czymś muszą sobie odbić kasę zainwestowaną w Rotora. Na ali wypuścili kilka dni temu podróbkę srama za mniej niż tysiak: https://a.aliexpress.com/_EJlyBVU
  15. mschossov

    [FAT Bike] Warto?

    Dzień dobry, Jeżdżę fatem (Cube Nutrail) trochę ponad rok, przesiadłem się z grawela (opona 45). Na początku miałem wrażenie, że niby ciężej, ale minął około miesiąc i zapomniałem o tym. Jeżdżę na jumbo jimach, są bardzo elastyczne. Na asfalt i ścieżki ładuję ciśnienie, żeby była twarda i mimo tego kostka fajnie amortyzuje, a kiedy wybieram się do lasu upuszczam i jest czołg. Różnica w oporach toczenia jest zauważalna przy tym minimalnym ciśnieniu na wertepy, wtedy utrzymanie tych 24-26 kmh sprawia, że człowiek się grzeje, ale nie jest to harówa, takie żwawe tempo w górnym tlenie. Kiedy opony są załadowane powietrzem, to w moim odczuciu nie ma dużych różnic do takich 29x2,5, utrzymanie tych 27-28 przelotowych nie stanowi problemu.
  16. jest to tym bardziej bez sensu, że do aktualnego Muirwoodsa na luzie wchodzi 29x2.4.
  17. Ja bym posłużył się sprawdzonym prawidłem: Im więcej zainwestujesz tym bardziej będziesz rozczarowany! Spytaj tylko jaki ma być kolor i wybierz rozwiązanie budżetowe.
  18. Pozory mylą. Alu kółka mają przeżywalność około 4-5x mniejszą niż oryginalne nylonowe. Łożyska maszynowe masz np. w kółkach od RD-M8100 kosztujących ~40zł. Sprawdzałem w praktyce kilka razy, w różnych latach, rowerach, przerzutkach i na różnych organizmach. Kółka alu w przerzutce to zło. Przerzutka M5100 to bardzo przyzwoita przerzutka 10-12s - warunek konieczny - smarować główny pivot raz na sezon. Mam takie dwie, które mają ponad 10kkm i nadal jeżdżą na oryginalnych kółkach nylonowych na łożyskach ślizgowych.
  19. aluminium jest trwasze od plastiku + łożyska maszynowe u mnie ma luzy
  20. U mnie leeepkii mobilith shc460 nic nie lepił i była cisza. Nie bój się eksperymentować z cięższym smarem.
  21. @grzech1991 m5100 + kółka alu to faktycznie GRZECH
  22. Raczej koło tam będzie 32 lub 36 szprych więc te piasty (bardzo skądinąd przyzwoite) odpadają.
  23. Gdyby jednak główka była taperowana lub stery adaptacyjne wchodziły w grę to plecałbym może jednak taką opcję: https://www.bike-discount.de/en/rockshox-reba-rl-27-5-solo-air-100-tapered-boost-1 i przeplecenie koła z nową piastą https://www.bike-discount.de/en/syntace-straightpull-6-bolt-15x110mm-boost-front-hub https://www.bike24.pl/produkty/956242 lub nowe koło..
  24. Do powyższych dorzuciłbym jeszcze https://allegro.pl/oferta/rower-mtb-mtb-applebee-29-23-18-blue-turquoise-deore-sr-suntour-raidon-17834496880 Napisałbym do nich czy nie dało by rady kupić przez sklep z pominięciem Allegro, bo bez prowizji kosztuje mniej. https://biostern.abstore.pl/ramy-rower-stevens-mtb-applebee-29-23-18-,c107,p12916,pl.html
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...