Skocz do zawartości

cervandes

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5 823
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana cervandes w dniu 8 Marca 2023

Użytkownicy przyznają cervandes punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

9 154 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika cervandes

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1,9tys.

Reputacja

  1. Różni ludzie, różne potrzeby. Inaczej znosi niską temperaturę chłop co robi na placu w mrozie, wietrze i jest przyzwyczajony do takich warunków - a inaczej ktoś, kto siedzi w ciepłym domku, biurze itp. Dla mnie temperatura niekomfortowa to już 10*C i od dyszki w dół zakładam ocieplacze na buty, grube spodnie, bieliznę termo na górę, kominiarkę i na to komin na szyję. Bo mi zimno.
  2. To samo chciałem zrobić w sierpniu po przesiadce na nowego Garmina i... odpuściłem. Trzeba zewnętrzną aplikacją edytować wpisy w totals.fit. Durne to, beznadziejne wręcz. Ale cóż, taki właśnie bywa garmin. Czasem genialny, czasem durny jak but.
  3. Ratownicy Dup Win Wing Gravel (mieści bez problemu oponę 2,25") i bloki nowe bo podobno czasem wypada je wymienić.
  4. U mnie podobny stuk po mocnym atakowaniu lewego ramienia korby. Rozbierałem korbę, wykręciłem i wkręciłem lewy pedał, ostatecznie wyprasowałem i wprasowałem suport... nadal stukało. I wtedy nadeszło olśnienie, że to może nie lewa korba podczas atakowania strzela, ale prawa podczas zdejmowania obciążenia z niej. No i bingo, prawy pedał wykręciłem, wkręciłem na czysto i cisza od kilkuset km...
  5. Oglądam ten filmik w pętli i oczom nie wierzę. Przecież to nie ma prawa się udać, tu jest coś tak bardzo nie tak, że mój mózg tego nie ogarnia. Myślałem, że bębenek HG jest znormalizowany i tyle lat na rynku, że takie kwiatki nie mają się wydarzyć: Przecież te wypusty się ledwie co zazębiają... Może kaseta jest równie oryginalna co koła?
  6. Uprzejmie informuję o nowej, fajnej przypadłości. Gdy wskaźnik temperatury potocznie zwany termometrem pokaże wartość 10*C to mój 1050 przestaje reagować na dotyk. Przełączanie ekranów i inne cuda, w tym dzwonek - nie działają. Pomaga ogrzanie go w rączkach przez minutkę albo wprowadzenie do cieplejszego otoczenia. Obok domu nie mam szans zakończyć treningu, muszę wjechać do garażu, zaczekać minutkę czy dwie i pyk, można kończyć jazdę. Kontakt z infolinią > proszą o przesłanie folderu Garmin z urządzenia. Ale... yyy ... folder garmin to jest ten główny, tam jest wszystko w nim, włącznie z mapami. Dobrze, że światłowoda mam bo jakbym miał jakiś niewspółczesny internet to troszkę by zajęło wypchnięcie tego zipka w świat
  7. Możesz wysłać. Musisz jednak zdawać sobie sprawę, że skoro był "na ogólnym serwisie" tzn że nikt nie robił serwisu amortyzatora. Każdy element uszczelnienia w nim ma obecnie prawie 10 lat. Nawet jeśli jest w stanie czystym, niezużytym, to guma dawno temu straciła swoje właściwości. Skoro planujesz rower kupić, jeździć, to w mojej ocenie nie pozostaje nic innego jak pełen serwis. Wymiana płynów ustrojowych i kompletu uszczelek.
  8. Olejowy w spider suspensions ze 200pln, pełny z rozebraniem ze 300 a totalnie wymiana każdej uszczelki - z 700. Czy warto kupić... Zapytaj właściciela jak często był serwisowany amortyzator, instrukcja wymaga raz na rok lub max co 100 godzin. Jeśli nie był nigdy, przez lata - to O ILE NIE JEST USZKODZONY to pierwsze co należy mu zrobić to pełen serwis. I tak oto dochodzimy do odpowiedzi - czy warto. Jak w środku jest zatarty to nie warto. Jak był serwisowany czasem - można rozważać. Jeśli był serwisowany zgodnie z zaleceniami - śmiało kupować i się nie bać.
  9. @KSikorski a ja nie. Ja wierzę, że doskonale zdawał sobie sprawę ze swojego oszustwa. W eksperymencie z wagonikiem i tłuczonym kieliszkiem widać było doskonale, że wersja ze sprężynką miała drogę hamowania X a wersja tego samego wagonika ze sprężynką i DODATKOWO pochłaniaczem - miała drogę hamowania 1,5X.
  10. Tam gdzie ten oszust, w piekle
  11. 4...4,5k vs 8200pln. Serio?
  12. Przegląd olejowy foxa w ASO np spider suspensions kosztuje 200pln. Sram GX AXS to wcale nie takie cudo, po pierwsze powolna zmiana przełożeń, po drugie utrudniona regulacja, po trzecie słaba bateria. No i sam flat top tak sobie jednak pracuje, mnóstwo jest wątków o ludziach którzy przesiedli się ze zwykłych eagli na transmission i nie są zadowoleni. No i waga - Treka jest raczej zaniżona, bo podana bez uszczelniacza. Cuba natomiast zawyżona, tj podana na fabrycznych dętkach Aerothan i łatwo można kolejne 50g urwać nie wydając prawie nic.
  13. Też jeździłem na oponach 2.25 i wewnętrznej 19, potem 22,5, obecnie 25mm i jestem zdania, że kładąc się w zakręcie na niskim ciśnieniu czułem pływanie koła, zwłaszcza przedniego.
  14. No dobra, ale te klucze to jakie są. Takie od zamka czy takie od śrub? To mi przypomina historię jak w biurze kolega rower zamówił. Odpakował z kartonu a tam jakieś małe szpargały się walały na dnie. Bierze Andrzej taki jeden szpargał, duma, kmini - nic mu nie przychodzi do głowy. Pyta więc mnie - "Marcin, a co to jest, wiesz może?". Ja podchodzę, odwracam ową rzecz obejmą w dół, naciskam dźwignię odpowiadając - "Andrzeju, to jest dzwonek".
  15. Brygado, update: Sram butter w Fade był cichy przez pierwsze kilkadziesiąt km, po stu km i kilkukrotnym rozpędzeniu się do 50-60km/h smar się ulotnił i odciszył piastę. Najniższa temp w jakiej piasta jechała to okolice 6*C, żadnych problemów z zazębianiem nie było - ale w mojej ocenie to zbyt rzadkie smarowidło. Piasta jak na zapadkową jest znów wyraźnie słyszalna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...