Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
6 minut temu, Dokumosa napisał:

Póki masz zdjęte dolne golenie to wtedy sprawdzaj czy shaft tłumika wlezie tyle ile trzeba. Shaft sprężyny determinuje skok więc to punkt startu dla pomiaru.

A ile ma wejść? 100 mm?

Napisano

Tak skok mam 100mm. Jak shaft powietrzej wystaje maksymalnie? Podrzucę zdjęcie jak teraz to wygląda. Shafty wyciągnięte maksymalnie ile się dało. 

12.jpg

Napisano

Z kołnierzami przyszly? Są tylko 2 rodzaje (jesli chodzi o pasowanie) 32mm do RS.

Odnośnie zakresu pracy tłumika to.najpierw shaft olejowy wciskasz żeby wystawał tyle co powietrzny i dopiero z tej pozycji jeszcze 10cm ma pracować.

Napisano
19 minut temu, Dokumosa napisał:

Z kołnierzami przyszly? Są tylko 2 rodzaje (jesli chodzi o pasowanie) 32mm do RS.

Odnośnie zakresu pracy tłumika to.najpierw shaft olejowy wciskasz żeby wystawał tyle co powietrzny i dopiero z tej pozycji jeszcze 10cm ma pracować.

Tak z kołnierzami przyszły. No ręce mi opadły... Szukam zestawu bez kołnierza, ale niebardzo idzie znaleźć.

 

Napisano (edytowane)

Nie wiem czy mogę tu linka z alledrogo wkleić, ale wrzucę: https://allegro.pl/oferta/rock-shox-zestaw-uszczelek-upgrade-kit-32mm-13011152668?srsltid=AfmBOorMYEs0lKbx5kBEQdf-MIdmSFdZb-iivpCPeQ_Xk22N-HiqGBNg no na zdjęciach niby bez kołnierza

 

A wcześniej zamówiłem to: https://allegro.pl/oferta/rock-shox-zestaw-uszczelek-kurzowych-upgrade-kit-12195950177 zdjecia nawet te same, też bez kołnierza

 

Natomiast zestaw który kupiłem na samym początku, do dużego serwisu 200h, to wg Trailhead to: 00.4315.032.632, ale w nim wszystko pasowało, każdy oring oprócz uszczlek kurzowych. i teraz to już w ogóle na przyszłośc nie wiem który zestaw mam zamówić aby w jednym było wszystko . Obstawiam taki https://allegro.pl/produkt/amortyzator-przedni-rockshox-reba-a7-80-100mm-26-27-5-29-100-140-mm-enduro-774c5a67-b5c0-4038-964b-eb1a5f7bace8?offerId=16121980902

Edytowane przez szamysz83
Napisano

Reba 2013-2025  w środku prawie się nie zmiła i oringi pasują. Zmieniły się od bodajże boostowej A8 dolne golenie w których zaczęto stosować bezkołnierzowe kurzówki.  Upgrade kit opisany jako ultra low friction występuje tylko w wersji bez kołnierza. Od niepamiętnych czasów kupuję takie rzeczy tylko u niemca - zawsze dobrze opisane i  zwyle sporo tańsze niż w polandii.

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)
27 minut temu, Dokumosa napisał:

Reba 2013-2025  w środku prawie się nie zmiła i oringi pasują. Zmieniły się od bodajże boostowej A8 dolne golenie w których zaczęto stosować bezkołnierzowe kurzówki.  Upgrade kit opisany jako ultra low friction występuje tylko w wersji bez kołnierza. Od niepamiętnych czasów kupuję takie rzeczy tylko u niemca - zawsze dobrze opisane i  zwyle sporo tańsze niż w polandii.

A podrzucisz jakiś link do tego niemca? Czyżby Bike Discount? Tak na przyszłość będę mieć. Z góry podziękuję kolego ;)

Edytowane przez szamysz83
Napisano

@Dokumosa jak już skręce tą Rebę, dół z góra i baz napompowania powietrznej będzie mi się chowac pod koronę to znaczy że poziiom oleju w tłumiku jest ok? Gdyby nie chciał się schowac, to znaczy że jest go tam za dużo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...