leotdipl Napisano Czwartek o 13:24 Napisano Czwartek o 13:24 Witam, jak w temacie. Dokładnie chodzi mi o to, jak postępujecie na co dzień z amortyzatorami? Czy konserwujecie je po każdej jeździe - czy w zależności od panujących warunków? 1.) Jak, i czym czyścicie anody goleni po ukończonej jeździe. Na mokro czy na sucho? 2.) Jak i czym konserwujecie anody? Czy po natrysku preparatem (jaki?) usuwacie nadmiar czy pozostawiacie? 3.) Czy jest coś co pominąłem? Np. ziarenka piasku lepiej przed zdmuchnąć powietrzem, i dopiero czyścić anody na mokro np. wilgotną gąbką ? Nie mam doświadczenia. Posiłkuję się tym co czytam w necie. A wy ? dziękuję 😀 Cytuj
pecio Napisano Czwartek o 13:57 Napisano Czwartek o 13:57 Ja osobiście jak już widziałem , że na uszczelkach zebrało się " kupa" syfu to wtedy przecierałem szmacianką . I tak przez cały sezon aż do corocznego zimowego serwisu. Po za tym nie lubię cudować z rowerem po za tym co muszę - smarowanie łańcucha i mycie napędu . 1 Cytuj
keltu Napisano Czwartek o 14:02 Napisano Czwartek o 14:02 (edytowane) Po każdej jeździe psikam 1-2x na chusteczkę/szmatkę Brunoxem Deo i przecieram lagi z kurzu, to właściwie tyle. Jest zarówno czysto i coś tam powiedzmy "zakonserwowane". Po prawie 2 latach jazdy przez cały sezon (w zimie też) uszczelki wyglądają b.dobrze o lagach nie wspominając więc może coś to pomaga. Edytowane Czwartek o 14:06 przez keltu Cytuj
Galvatron Napisano Czwartek o 14:30 Napisano Czwartek o 14:30 Wystarczy po każdej jeździe wycierać golenie i uszczelki przeciwkurzowe suchą szmatką. Nie ma sensu używać żadnych preparatów. 3 Cytuj